Zeg NEE tegen Agis
Wat heeft Agis nou met Partyflock te maken ? Helemaal niets. Agis is een zorgverzekering
Maar elke Partyflock liefhebber moet toch ook een zorgverzekering hebben dus daarom hierbij
EEN ERNSTIGE WAARSCHUWING
Via TV en andere reklame probeert Agis weer klantjes te werven voor hun zorgverzekering door lage premies te bieden. TRAP ER NIET IN.
Hun administratie is namelijk een gigantische puinhoop. Waarschijnlijk heeft hun snelle manager (geschat inkomen ca 700.0000 Euro) in zijn oneindige wijsheid beslist de administratie lekker goedkoop naar een ver ontwikkelingsland te brengen.
Minpuntje voor de klanten: niemand spreekt Nederlands.
Pluspuntje voor Agis: Klachten worden alleen behandeld als ze in vloeiend Mombay of Swahili zijn opgesteld.
Helaas zo’n 7jarig meisje in zo’n ontwikkelingsland wil nog wel eens op een verkeerd knopje drukken
en dan ben je plotseling niet meer verzekerd. Dat merk je niet omdat ze wel gewoon je maandelijkse premies blijven incasseren.
Dat is mij overkomen. Toen ik daar na enkele maanden toevallig achter kwam was het leed al geschied. Inmiddels 2 jaar geleden en toen met hulp van de consumentenbond de teveel betaalde premie teruggekregen.
Maar nu, 2 jaar later wordt ik door Agis opeens achtervolgd met dreigbrieven omdat ik in mijn onschuld rekeningen over de onverzekerde periode (ik dacht immers dat ik verzekerd was) had ingezonden die ze overigens destijds wel uitgekeerd hadden.
Overigens is de reaktie van Agis bijzonder interessant. Na op elke website en elk forum dat ik kon vinden een waarschuwing geplaatst had en aan Agis gemeld had dat ik hier mee bezig was , kreeg ik volgende reaktie (je gelooft het niet): Een grote enveloppe met een folder en een begeleidende brief met volgende inhoud: Goed nieuws van uw organisatie ! U stelt ongetwijfeld hoge eisen aan uw zorgverzekering ( O ja ?) Deze zorgverzekering heeft vele voordelen, zoals natuurlijk de extra voordelige premie (blijven we maandenlang incasseren zonder dat u verzekerd bent). Maar dat is nog niet alles. Agis stelt alles in het werk om u de beste zorg te leveren. (Nou niet dus, namelijk helemaal geen zorg, maar dreigbrieven) En daar profiteert u van. Goed nieuws dus. (ja hoe durven ze dit te schrijven)
Klagen helpt dus niet, dat zal duidelijk zijn. De klachtenbus is kennelijk gekoppeld aan de wervingsacties.
Daarom deze WAARSCHUWING.
Ga NOOIT met Agis in zee en als je onverhoopt al een verzekering bij ze hebt afgesloten, ga dan zo snel mogelijk naar een andere verzekeraar ANDERS KOM JE DIEP IN DE SHIT..
Zegt het voort zegt het voort
ELKE ANDERE ZORGVERZEKERAAR IS BETER DAN AGIS
Wat heeft Agis nou met Partyflock te maken ? Helemaal niets. Agis is een zorgverzekering
Maar elke Partyflock liefhebber moet toch ook een zorgverzekering hebben dus daarom hierbij
EEN ERNSTIGE WAARSCHUWING
Via TV en andere reklame probeert Agis weer klantjes te werven voor hun zorgverzekering door lage premies te bieden. TRAP ER NIET IN.
Hun administratie is namelijk een gigantische puinhoop. Waarschijnlijk heeft hun snelle manager (geschat inkomen ca 700.0000 Euro) in zijn oneindige wijsheid beslist de administratie lekker goedkoop naar een ver ontwikkelingsland te brengen.
Minpuntje voor de klanten: niemand spreekt Nederlands.
Pluspuntje voor Agis: Klachten worden alleen behandeld als ze in vloeiend Mombay of Swahili zijn opgesteld.
Helaas zo’n 7jarig meisje in zo’n ontwikkelingsland wil nog wel eens op een verkeerd knopje drukken
en dan ben je plotseling niet meer verzekerd. Dat merk je niet omdat ze wel gewoon je maandelijkse premies blijven incasseren.
Dat is mij overkomen. Toen ik daar na enkele maanden toevallig achter kwam was het leed al geschied. Inmiddels 2 jaar geleden en toen met hulp van de consumentenbond de teveel betaalde premie teruggekregen.
Maar nu, 2 jaar later wordt ik door Agis opeens achtervolgd met dreigbrieven omdat ik in mijn onschuld rekeningen over de onverzekerde periode (ik dacht immers dat ik verzekerd was) had ingezonden die ze overigens destijds wel uitgekeerd hadden.
Overigens is de reaktie van Agis bijzonder interessant. Na op elke website en elk forum dat ik kon vinden een waarschuwing geplaatst had en aan Agis gemeld had dat ik hier mee bezig was , kreeg ik volgende reaktie (je gelooft het niet): Een grote enveloppe met een folder en een begeleidende brief met volgende inhoud: Goed nieuws van uw organisatie ! U stelt ongetwijfeld hoge eisen aan uw zorgverzekering ( O ja ?) Deze zorgverzekering heeft vele voordelen, zoals natuurlijk de extra voordelige premie (blijven we maandenlang incasseren zonder dat u verzekerd bent). Maar dat is nog niet alles. Agis stelt alles in het werk om u de beste zorg te leveren. (Nou niet dus, namelijk helemaal geen zorg, maar dreigbrieven) En daar profiteert u van. Goed nieuws dus. (ja hoe durven ze dit te schrijven)
Klagen helpt dus niet, dat zal duidelijk zijn. De klachtenbus is kennelijk gekoppeld aan de wervingsacties.
Daarom deze WAARSCHUWING.
Ga NOOIT met Agis in zee en als je onverhoopt al een verzekering bij ze hebt afgesloten, ga dan zo snel mogelijk naar een andere verzekeraar ANDERS KOM JE DIEP IN DE SHIT..
Zegt het voort zegt het voort
ELKE ANDERE ZORGVERZEKERAAR IS BETER DAN AGIS