Partyflock
 
Forumonderwerp · 914028
 
Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Vrijdag 26 Januari 2007

@ Doornroosje Nijmegen

Smackdown! Fierce Beats ‘n Breakz

Area 1: Beats: Deathchant / UK Hardcore & Tekno
Hellfish LIVE 🇬🇧 (Deathchant Records)
Bryan Fury 🇬🇧 (Pacemaker)
Simon Underground 🇬🇧 (Underground Music)
Supply Module (Zero71 Recordings)
Element:ÐestructioN vs Zaagum
Nekompromat

Area 2: Breakz: Uch Uch Breakie Breakie: Peace Off!
Rotator 🇫🇷 (Peace Off)
Krumble 🇫🇷 (Peace Off)
Simon Underground 🇬🇧 (Breakcore set)
Apzolut (Lomechanik)
Bart Hard
Berry Straw

Op vrijdag 26 Januari 2007 staat Smackdown! Fierce Beatz ’n Breaks op het programma, een nieuw UK-Hardcore / Tekno & Breakcore concept in Doornroosje Nijmegen!

Deze avond zullen beide zalen in gebruik genomen worden, één zaal gevuld met UK-Hardcore & Tekno, de andere zaal staat deze avond in het teken van harde Drum&Bass & Breakcore.

De hoofdzaal zal in het teken staan van UK-Hardcore & Tekno. Zo zal Hellfish, de man achter Deathchant Records een exclusief 1 uur durend live optreden verzorgen gevuld met zijn typische UK-Hardcore kickdrums, duistere breaks en innovatieve geluiden op een juist tempo. Daarnaast zal Bryan Fury een DJ set komen spelen. Bryan Fury, de man achter Pacemaker Records en met producties op labels als Rebelscum & Deathchant zal zorgen voor wat Bluntz & Beatz (Straight Outta Deathchant!). Tevens zal Simon Underground uit de UK overkomen vliegen. Simon Underground, hoofdfiguur achter de Engelse Underground Music zal deze avond twee sets doen, een UK-Hardcore set en een harde Drum&Bass & Breakcore set, wie wilt dat nou niet zien? Solide mixtechnieken, gruwlijke scratches en uitstekende platenkeuze zullen dit een memorabele set laten worden. Naast het Verenigd Koninkrijk gedeelte van de line-up zal Supply Module, opkomende producers uit Nederland voor hun eigen Zero71 Recordings deel uit maken van de line-up. Met de gerespecteerde en veel gespeelde plaat door bekende DJ’s in de Underground Scene beloofd dit ook een gruwlijk optreden te worden. Tot slot zullen Element:ÐestructioN, Zaagum & Nekompromat, lokale DJ’s, allen lekkere uptempo sets weggeven gevuld met vele stijlen zoals UK-Hardcore, Frenchcore & Tekno.

De tweede zaal zal gehost worden door Uch Uch Breakie Breakie. Deze Breakcore zaal zal in het teken staan van het Franse Breakcore label Peace Off! Zo zullen ROTATOR & Krumble beide overkomen uit Frankrijk om twee exclusieve live optredens te komen verzorgen. De perfecte duistere harde innovatieve doch toegankelijke Franse Breakcore stijl van Rotator en de wat minder toegankelijke doch sublieme stijl van Krumble zorgen ervoor dat dit een must see is voor elke Breakcore liefhebber. Ze staan niet zo vaak in Nederland, dus zorg dat je het niet mist!
Naast het Peace Off gedeelte zal niemand minder dan Simon Underground een exclusieve Drum&Bass & Breakcore set komen draaien, wat een memorabel optreden beloofd te worden! Tevens zullen Apzolut (Lomechanik), bekend om zijn spraakmakende optredens en vette producties, Bart Hard & Berry Straw deel uit maken van de line-up van de Breakcore zaal.

Dit alles zal ervoor zorgen dat het een gruwlijk nacht zal worden vol met afwisselende Beats ’n Breakz. Smackdown vindt van 22:00 – 04:00 plaats en kaarten kosten 12,50 € in de voorverkoop (via Doornroosje.nl) en tevens ook 12,50 € aan de deur. Hopelijk allen tot 26 Januari 2007 @ Smackdown!

Peace Off!

laatste aanpassing door een beheerder
 
Rotator ging wel goed los het laatste half uur B)

Misschien eens een keer in de main zetten... Dan komt die overdreven dosis laag in zijn tracks beter tot zijn recht over dat soundsystem :D
 
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 16:35:
Dan komt die overdreven dosis laag in zijn tracks beter tot zijn recht over dat soundsystem

dat laag mistte ik een beetje in zaal 2 :( zeker met D&B is veel laag wel erg dik
 
heel tof feest, relaxt publiek niet te vol en wat was Supply Module weer gruwlijk :respect: beste set van de avond zonder twijfel. Zat weer echt alles in! Hellfish viel tegen, Simon draaide superplaten in zaal 2 alleen lagen zijn skills nog in het vliegtuig. Rotator was droevig verder heel vet allemaal en alweer zin in de volgende, alleen dan P3 purmerend :p
Post Reply with quote Edit/Delete this post
Koel feestje !

Bij binnenkomst rond half 12 ging het er al gelijk zwaar op los!
Nekompromat legde er net een Kotzaak op en damn ik zat er gelijk al in Very Happy

Vanaf toen ben ik ff rondjes gaan lopen en heb stukjes van de Apzolut (denk ik) meegekregen
en Supply Module wat er goed klonk !

Rond iets voor 1 naar de break zaal gegaan en Simon U gaan checken
Wat een vette set b)
Dik Drum n Bass geweld en ik was die zaal op dat moment niet meer uit te slaan!
Hij draaide oa wat Current Value spul, Paul Blackout - Fkn Mtlhds, wat Limewax (als ik het goed heb)
En eindigen met Player - Angel Of Theft
Damn dit was echt de set van de avond voor mij!

Toen Bryan Fury gaan kijken en die ging zoals gewoonlijk weer lekker los!
oa Dolphin - Soul Cannibal, UK Scumbags en nog wat bekend UK spul maar kan het ff niet voor me halen hehe

Toen Simon U in de Main
Opende met Hidden - Times like these lekker nummertje maar hij haald het tempo wel ff flink naar beneden
FF naar Rotator kijken en die was lekker bezig daar! tot 10 voor 4 gebleven tot de zaal dicht ging
Simon U nog zien afsluiten en vond het echt al jammer dat het 4u was, want had namelijk nog wel zin om ff door te gaan!

Ik vond het een koel feest en de drum n bass set van Simon U vond ik echt te vet Cool en was dus ook de set vd avond
Dat mag hij duidelijk vaker doen!

-LuUk- en crew ik mag jullie feliciteren met een geslaagd feest en hoop snel op een vervolg dat wat langer duurt (y)

Amen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 16:35:
Dan komt die overdreven dosis laag in zijn tracks beter tot zijn recht over dat soundsystem

Rotator heeft recht op goed geluid!
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 13:04:
vraag me af wat ik weer uitgevreten heb, m'n knie is opgezwollen en versierd met een mooi paars motiefje

dat komt door onze pogo, chicky (L)
 
Uitspraak van Tha Clown op zaterdag 27 januari 2007 om 14:33:
WaCo?

:D


oh ja en ik ben blij met wwc :D
Triqo citeer 27 januari 2007 16:24
Haha was jij dat kkdroog, die bal altijd de lul ..

en zoals gezegd hebben we de treinreis weer kunnen lachen haha kkbal droog die toeter

:yes: :lol:
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 17:56:
dat komt door onze pogo, chicky

dat ging er weer ruig aan toe :lief: :lol:
Vanavond lekker weer dicht bij huis feesten..

Micro dixo @ 013

Nog meer mensen daar naar toe?
 
Uitspraak van Transistorized op zaterdag 27 januari 2007 om 18:40:
Nog meer mensen daar naar toe?

denk het niet, weet niet eigenlijk :)
Uitspraak van Transistorized op zaterdag 27 januari 2007 om 18:40:
Vanavond lekker weer dicht bij huis feesten..

Gister al gedaan O:) ...

Vanavond iets verder weg :yes:
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 18:38:
dat ging er weer ruig aan toe

was ultiem hoor :lol:

vanavond naar raw night @ wageningen
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 18:50:
was ultiem hoor

ik heb het op film O:)
DARKEST HOUR citeer 27 januari 2007 18:40
Vanavond lekker weer dicht bij huis feesten..

Micro dixo @ 013

Nog meer mensen daar naar toe?

:no:
vanavond Awakenings als ik het trek aangezien ik nog steeds niet geslapen heb :/
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 18:50:
vanavond naar raw night @ wageningen

nee he :frusty:
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 18:56:
ik heb het op film

is het lachwekkend :$

Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zaterdag 27 januari 2007 om 18:58:
nee he

kom jij ook angernie?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 13:31:
die heeft mij nog een keer op de grond gegooid, dus hij zal de oorzaak wel zijn

Aha, dat was jij dus. Dat was in het gangetje naar de kleine zaal?


Feestje was cool, gezellig en toffe locatie.
Vreemde was dat alles wel ongeveer tegengesteld verliep aan hoe ik de avond van tevoren had ingedeeld. Zo'n beetje alle dj's die ik wilde zien heb ik uiteindelijk niet gezien en andersom.

Kwam binnen bij Nekrokompat, die het tempo er al goed in had zitten. Ondanks dat het niet verkeerd klonk toch ff bij Bard Hard gaan kijken die lekker smerig aan het draaien was, riot beats lijkt me de juist benaming. En afsluiten met een dikke wanted van me, die Eitherherd op Praxis/Widerstand.
Toen moest Apzolut draaien, begin wat lauwtjes maar hoe verder in zijn set hoe vetter het werd, maar wilde ook ff Supply Module zien, dus daar ff gaan kijken, en dat klonk ondanks dat het volgens mij niet allemaal naar planning liep erg leuk, hoorde nog wat spul van de Z71.01.
Toen naar Simon, voor wat naderhand de vetste set van de avond bleek. Meneer zette al gelijk de toon door te beginnen met FIST31. Tussendoor toch ff naar Hellfish omdat hij schijnbaar oud spul ten gehore zou gaan brengen, maar dat bleek dus niet zo. Allemaal nieuw spul, wat mij een beetje tegenviel, hoorde wel nog ff My Style, dus halverwege zijn set weer terug naar Simon. Die gewoon nog steeds alleen maar smerig harde D'n'B aan het draaien was. Erg lekker, en idd eindigen met Player - Angel Of Theft. b)
Tijdens Krumble en Bryan Fury eigenlijk voornamelijk slap staan ouwehoeren met Tristan. En zijn jointje moeten draaien want meneer was zo lam als een tak. (En dus Cindy tegen de grond zien gaan, hehe.)
Toen was het tijd voor Rotator. Je moet wss van zijn stijl houden om het wat te vinden, en ik hou er wel van. Heerlijk tempo houdt hij erin en af toe flink ratelen.

Yup, was een leuk feestje. Locatie uitermate geschikt ook.
Veel oude bekende gezien en weer wat nieuwe gezichten.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 18:59:
is het lachwekkend

best wel :roflol:

Uitspraak van Edutainment op zaterdag 27 januari 2007 om 19:00:
Aha, dat was jij dus. Dat was in het gangetje naar de kleine zaal?

wat een kennismaking weer dan :lol: :$
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 19:00:
wat een kennismaking weer dan

Hehe, je kon er weinig aan doen d8 ik zo.
Zal de volgende keer wel een handje komen geven (/helpen), hehe!
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 18:56:
ik heb het op film

is het toch gelukt? ;)
 
ik moet het filmpje ook nog hebben
 
Uitspraak van Edutainment op zaterdag 27 januari 2007 om 19:04:
Hehe, je kon er weinig aan doen d8 ik zo.

het kwam dit keer (:x) als een verrassing ja :lol:

Uitspraak van Edutainment op zaterdag 27 januari 2007 om 19:04:
Zal de volgende keer wel een handje komen geven (/helpen), hehe!

dank u 8)

Uitspraak van actief op zaterdag 27 januari 2007 om 19:05:
is het toch gelukt?

ja :rot:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 19:08:
ik moet het filmpje ook nog hebben

you've got mail :lief:
 
neem aan op msn dan
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 18:59:
kom jij ook angernie?

uhuh, ik ga ook ja :jaja:
 
nu de koprolfilm nog :x
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 19:16:
nu de koprolfilm nog

is dat gefilmd? :$
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zaterdag 27 januari 2007 om 18:58:
vanavond naar raw night @ wageningen

Lijkt me een vet feestje, maar dat trek ik niet meer:p
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 19:09:
you've got mail

Uitspraak van actief op zaterdag 27 januari 2007 om 19:10:
neem aan op msn dan

thnx:D
hilarisch

Uitspraak van POW! op zaterdag 27 januari 2007 om 19:19:
Lijkt me een vet feestje, maar dat trek ik niet meer

n3rd


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 19:16:
nu de koprolfilm nog

hehe bal had nog een koprol gemaakt op nymnyr vorige week
 
Uitspraak van actief op zaterdag 27 januari 2007 om 19:18:
is dat gefilmd?

behoorlijk ja :lol:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 19:24:
hilarisch

:x

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 19:24:
hehe bal had nog een koprol gemaakt op nymnyr vorige week

die mannen bakten er niks van, alleen ik heb een degelijk staaltje gymnastiek neergezet daar B)
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 19:27:
een degelijk staaltje gymnastiek

jij kan dat als de beste (L) ;P
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 19:24:
hehe bal had nog een koprol gemaakt op nymnyr vorige week


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 19:27:
die BAL bakt er niks van

O:)
Haha denk ik ook ja.

Vreemde was dat alles wel ongeveer tegengesteld verliep aan hoe ik de avond van tevoren had ingedeeld. Zo'n beetje alle dj's die ik wilde zien heb ik uiteindelijk niet gezien en andersom.

had ik ook beetje ja.

Tof feest, was net voor 12-en binnen.

Supply Module: Dansvloerspul, klonk cool. Aan het begin viel het geluid volgens mij ff paar keer weg, maar daarna stond het goed hard en ratelde het flink.

Simon U: wat een heldenset: Counterstrike, Current Value, Paul Blackout & Limewax vormden de ingrediënten, het scratchwerk was het sausje. Echt een onwijs geile set, jammer dat deze set niet in zaal 1 was, daar was het geluid namelijk een stuk beter en hadden die subs echt smerig goed tot hun recht gekomen.

Bryan Fury: Swingen als een gek, zijn draaiskills worden echt steeds beter, hulde daarvoor. Set met tonnen energie, ook die Knowlegde gehoord die op Scum 20 gaat komen en verder weer lekker Fury werk. Goed tempo, spijkerharde kicks en een zaal die op zijn kop staat.

Simon U.: de 2e set van Simon was een beetje langs me heen gegaan eigenlijk, had gewoon bij Rotator moeten gaan kijken aangezien hij live de bom is, maar het geluid in zaal 1 vond ik na die knalset van Fury te lekker om weg te gaan. Simon had sneller moeten draaien.

Conclusie: erg goed feest, ondanks de korte duur, maarja daar kon de crew dit keer weinig aan doen. Verder hing er een goede sfeer en was het gezellig. Geluid in beide zalen ook goed, zaal 1 wel beter, maar daar is ook niks aan te doen.
 
Artiest Balbasaur
Kwam binnen rond 12 uur, nog ff een stukje flink gebeuk van Nekompromat gehoord, heerlijk, en daarna luisteren naar Supply Module.

En ze zijn echt vet geworden Neutral Heerlijk openen met een mooie melodie (fuck jou en je neo classical industrial:P), daarna begon de typische SM stijl, oftewel veel breakbeats, harde kicks, ''stoere'' hiphop samples etc., tot een heerlijk dansbaar, funky geheel verwerkt. Mooie melodiën hier en daar, maar vooral veel snoeien, all the way trough. Vond het echter wel wat eentonig worden na een tijdje, maar dat neemt niet weg dat deze set gewoon ernstig vet was.

Toen wou ik toch nog ff een stukje van Hellfish live meemaken, maar dat werd al gauw saai, dus snel richting Simon waar mij door Justin werd verteld dat ik net The Number en Knife remix had gemist Sad Maar toch daar gebleven, geen breakcore maar gewoon DnB, maar wel extreme DnB. En heerlijk spul, goed gescratch uiteraard tussendoor, bij Player Of Theft de hele kamer rondspringen, en toen kwam Krumble.

En daar begon de misselijkheid Razz Aan het begin ging het nog wel maar later echt niet lekker, beetje verdwaasd rondgelopen, en toen maar gaan ''hangen'' op de tribune in zaal 2. Na een tijdje chillen snoeide Rotator blijkbaar zo hard dat m'n maag het niet aankon, waardoor ik 2x moest kotsen. Gelukkig had een bewaker dit gezien, welke mij vriendelijk doch dringen richting uitgang exporteerde. Niets ten nadele van het personeel overigens, keurig mn jas laten ophalen enzo, vriendelijke vent, hij had totaal gelijk. Buiten nog ff brak op een stoepje gaan zitten, mensen smsen en bellen enzo, even later kwam ik manga, bjorn, ratborg en gilz tegen, en toen brak naar de trein enzo gelopen

Conclusie: Vet feest voor zover ik er nog wat vanaf weet, Supply Module en Simon Underground ownden de avond, leuk georganiseerd allemaal, maar ik was zelf niet helemaal in de stemming zeg maar Razz
 
Al met al is het feest zeer geslaagd :)

Dus zeer spoedig (hopelijk deze week) nieuws over de volgende editie B) We zullen ons best doen op weer een snoeiende en breakende line-up :)
Artiest {SHOWLIST artist 64189, 62107, 28441}
ja het was dik luuk.. zeker de moeite om naar nijmegen te gaan.

de eind tijd vond ik ook helemaal geen probleem eigenlijk. ik zat op de trein voor ik er erg in had
Deze week al nieuws over de volgende b) zou tof zijn
net terug van microdixo....

was ok maar smackdown was de shit!!


Snel maar weer denk..

B)
laatste aanpassing
 
sooowww..

dik feest! leuke sets gehoord.. tevens keihard staat snoeien met Hulk Hogan in zaal 2 op t scherm.. al heb ik nu wel een nek hernia van het naar boven kijken.. volgende keer ff combi met K1 & MMA dvd's :P die dudes zijn ook erg hardQoor
toffe locatie verder, relaxt publiek.. veel bekenden, set met homie stanez ging naar mijn mening erg lekkerdt ondanks dat mijn sound als mono op de mainmixer binnen kwam :roll: best weird want mijn mixert gaf geweaun stereo aan.. maarja.. na mijn duitse attitude getoond te hebben fixte de medewerkers van Doornroosje het probleem half dus al met al ging ie wel lekker! erg relaxt personeel btw!
....ik zeg HERTOG JAN BIER!!! b) en tevens uit de fles waardoor ik tenslotte een grote jongen ben geworden.. verder ja.. kan meer slap ouwehoeren maar komt erop neer da ja.. allemaal erg positief! heel tof om hier hebben te mogen spelen! respect naar -Luuk- & Faab! heldenfeest! benieuwd naar de volgende editie..

get the drop on..
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 8096, 2955}
Artiest {SHOWLIST artist 37071, 13364, 42445, 38096, 75255}
playlist Bart Hard:

Fringeli - Fuel For The Fire
FFF - Empty The Clip
Etschaberry - B'jour R'dam
Bong-Ra - Kick Out The Jams
Warst - Mutha Fuckin Noize Show
Doormouse - Zanzi Remix
Urban Disturbance & Kable - Ways Of The Wicked
Shangoe - Army Of Darkness
Venetian Snares - Befriend A Childkiller
Low Entropy - The Agony Of Everyday Life
MVFS - Midi Received
Abelcain - Forsaken (Remix)
Hecate vs Lustmord - Heresy Resurrected
Hecate - Gilles De Rais pt. 1
Cassandra Datakill - Piss
Skelton 93 - Against Sensless Names pt. 2
I:gor -End Of Days
Society Suckers Sound Systems - Pussycat
Acid Enema - Fucking Blurb
Fotzengelekke - Eiderfickzeit
Eiterherd - Taktik


Over het feest zelf: ik heb echt genoten van dit feest!! Abnormaal goede sfeer weer :yes: kortom: geweldig!!!
laatste aanpassing
ja toen ik kwam kijken bij je was je al zwaar aan het ratelen
ratelen: waarschijnlijk Fucking Blurb of Eiderfickzeit geweest :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Legion of the Lost op zondag 28 januari 2007 om 19:28:
Wat draaiden Berry Straw en Bart Hard?

1 N-Vitral - This Soap Stings In Your Eye
2 Dj Hidden - Radio silence
3 SPL - Grey Dream
4 Catacomb - Trashmouth
5 Noisia - End Game
6 SPL - Denied
7 Dylan - The Whorror
8 Current value - Full Spectrum Warrior
9 Krusha - Room 101
10 Current value - Unpardenable Deeds
11 Limewax & SPL - The Spirits
12 Counterstrike - Snuff
13 Paul Blackout - Legions Of The Dead
 
Uitspraak van Berry Straw op zondag 28 januari 2007 om 20:16:
13 Paul Blackout - Legions Of The Dead

en toen kwam ik binnen gewandelt.. ultiem nummer (L)
 
Uitspraak van Berry Straw op zondag 28 januari 2007 om 20:16:
1 N-Vitral - This Soap Stings In Your Eye
2 Dj Hidden - Radio silence
3 SPL - Grey Dream
4 Catacomb - Trashmouth
5 Noisia - End Game
6 SPL - Denied
7 Dylan - The Whorror
8 Current value - Full Spectrum Warrior
9 Krusha - Room 101
10 Current value - Unpardenable Deeds
11 Limewax & SPL - The Spirits
12 Counterstrike - Snuff
13 Paul Blackout - Legions Of The Dead

:respect:
Wanneer komen de sets online?
Vette sjit dat de sets zijn opgenomen

zie dat sommigen Rotator tegen vonden vallen, wtf, die gast ramde de hele tent kort en klein (y)

Simon Underground drum n bass set :lief: Player Of Theft pogoterreur jwt, Vis btje saai, Bryan Fury heerlijk, maar vooral Rotator, oi oi oi hoe vet :respect: