Partyflock
 
Forumonderwerp · 903020
Er wordt van wiet en stuff vaak gezegd dat je er niet lichamelijk verslaafd aan kan raken en dat er eigenlijk geen ontwenningsverschijnselen zijn. Behalve als je zwaar gebruikt. En dat deed ik. Na meer dan 15 jaar dagelijks gebruik heb ik twee weken geleden besloten finaal te stoppen met blowen. Als je gaat zoeken op het internet wat die ontwenningsverschijnselen precies zijn krijg je het volgende lijstje :
- onrust/trillen
- zweten/hitteaanvallen
- verminderde eetlust

Als ik naar mezelf kijk valt me het volgende op :
- Onrust en trillende handen heb ik last van gehad. Hyperactiviteit ook. Maarja, dat kan ook aan de ADHD liggen die nu weer terugkomt. Al noemden ze het vroeger gewoon moeilijk opvoedbaar.
- verminderde eetlust heb ik al sinds 5 jaar. Mn minimale gewicht was 55 kilo / 1.80 m in die periode. Nu, na twee weken gestopt te zijn, is mn eetlust eindelijk weer terug.
- zweethanden en zweetvoeten heb ik wel last van gehad. Begint nu minder te worden. En hitteaanvallen niet, eerder koudeaanvallen. rillen in bed.
- Nachtmerries. Hevige nachtmerries. Ik kan me ook niet herinneren de afgelopen paar jaar uberhaupt gedroomd te hebben.
- Aambeien. Klinkt misschien raar; is het ook. Heb ik nog nooit gehad.

Verder valt me op dat ik weer helder uit mn ogen kijk. De ingevallen donkere ogen die je op de foto ziet hebben weer plaatsgemaakt voor een doortastende blik. Ik kan mn eigen telefoonnummer weer onthouden. Ik beleef emoties op een andere manier. Ik ben weer supersociaal; lul iedereen de oren van de kop af. Af en toe voel ik me of ik een gram speed heb gesnoven.

Al met al ben ik superblij eindelijk deze beslissing genomen te hebben. Had ik veel eerder moeten doen...

Maar goed, zijn er hier mensen die ook gestopt zijn met blowen en kennen ze bovenstaande verschijnselen?
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 februari 2014 om 21:32:
Geloof me dat stoppen met roken moeilijker is dan stoppen met blowen.


Nou echt niet, ik ben gestopt met roken en rook alleen nog maar me blowtjes, vind het veel makkelijker om te stoppen met roken dan met blowen,
Ben inmiddels 9 maanden 'clean' maar rook nog steeds wel 3/4 sigaretten per dag. vind stoppen met roken moeilijker dan het stoppen met blowen ( en ik rookte ongeveer 10 gram per week )
 
Uitspraak van Arnhem op vrijdag 7 februari 2014 om 00:29:
Ik blow nu al zo'n tien jaar, zo voorbij gegaan, zonder er ooit erg in gehad te hebben. De laatste 2 jaar totaal anti-blowen maar ik doe het nog steeds :) Het is echt een strijd tussen geweten en hebzucht. Ik kan dagenlang (buiten het werk om) alleen zitten, thuis, in de auto, de shop of bij blowende vriendjes thuis. Elke keer weer -zodra ik er aan begin- knaagt mijn geweten, dat is best lastig als je er minstens twee max vier op een dag rookt zonder dat iemand (uitgezonderd een mannetje of tien) weet dat ik 'eraan zit' . Praat vaak in mezelf van: 'ach jongen, maakt jou het uit, morgen/volgende week/volgende maand stop je wel. Wees blij dat je niet aan andere rommel zit (hd) zoals bepaalde vrienden van me.' Dat soort excuses lul ik mezelf dag in dag uit in, om depressief van te worden. Maar ik heb mezelf een target gezet. Na twee serieuze stoppogingen (minstens 5 maanden) ben ik er nu zo door en door klaar mee... ik wil schoon, fit, vitaal zijn en Leven.. Niet thuis onder de afzuiger hangen en zeggen tegen mensen die van me houden dat ik ' druk ben' , en dat al jaren. Ik haat dat leven. Aanstaand weekend zal ik me 'helemaal' de t*ring in blowen, zoals ze hier in de regio zeggen en dan maandag is de doomday, het begin van nachtmerries en tripmomenten maar ik ben er klaar voor. Het is nu half 1 's avonds, vrijdagmorgen, en wat ga ik doen? Ik ga niet naast mijn schatje liggen (die ik niet heb), maar ik rol nog een dikke, terwijl ik al dertig keer in mezelf zei: ' het is genoeg voor vandaag'. Leuk he? Zo'n verslaving. Can't wait for Monday. Nog iemand die stopplannen heeft of net begonnen is hier?


Dit is zo ongelooflijk herkenbaar! Ik had het zelf geschreven kunnen hebben.
Vannacht ook weer aan het blowen en drinken geweest, en daar voel ik me dan nu wéér zo rot over. Ik wil dit gewoon niet meer. Maar dar roep ik ook inmiddels al een jaar of 10. Er komt maar geen eind aan. Als ik soms een tijdje gestopt ben, begin ik na een tijdje weer. Ik ben jaloers op mensen die al jaren van die rommel af zijn en het achter zich hebben gelaten. Wat zou ik graag willen dat ik dat ook op den duur een keer kan zeggen dat ik al 4 jaar geen wiet meer heb aangeraakt.
Het beïnvloed mijn functioneren aanzienlijk en eigenlijk heeft het zowat alleen maar nadelen. De enige voordelen die ik kan bedenken is dat het op dat moment lekker is (maar ook lang niet altijd!) en ik ermee in mijn 'eigen wereldje' kom. Hoewel dat eigen wereldje er ook niet prettiger op wordt door de jaren heen. Voordelen dat stoppen heeft te over. En toch lukt het maar niet gestopt te blijven. Terwijl het zo veel beter is dan dat kut blowen.
Dit spul brengt me nergens. Het leidt je alleen maar de afgrond in.

Ik hoop nu met het stappenplan hier: http://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/alcohol-drugs/cannabis/cannabisverslaving/kan-ik-zelf-stoppen-of-minderen-met-blowen/ verder te gaan komen, en ik ga weer heel serieus proberen me eraan te houden. Maar word soms wel eens moedeloos van al die mislukte pogingen.
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 februari 2014 om 21:47:
:smoke: ik blow al 36 jaar en ik ga d'r nog ff NIET mee stoppen (Y)


binnekort geen jointjes meer voor mij :D
ik stap over op de vapormax1... geen tabak meer,alleen THC
 
blowen word je aleen sloom van en een saaie grappenmaker
laatste aanpassing
 
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 februari 2014 om 06:10:
blowen word je aleen sloom van en een saaie grappenmaker


en alleen *onzekere mensen* veranderen 3x in 1 week van nickname (Y)
 
Het is AVL geloof ik

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 maart 2014 om 14:00:
en alleen *onzekere mensen* veranderen 3x in 1 week van nickname


Dus verbaast me niks als ie onzeker is.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2014 om 15:05:
AVL


is de frustratie over zn 'producties' :lol:

Maar van teveel blowen word je idd soms 'n typische stoner, daar heeft PAPA wel gelijk in.
 
Volgens mij zit ie ook flink aan de x en pep
 
Dat krijg je als je je mislukt voelt....;P
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 28 februari 2014 om 06:10:
blowen word je aleen sloom van en een saaie grappenmaker


Spreekt de ervaringsdeskundige avl (y) :rot:
laatste aanpassing
 
Ik blow , want dan blijf ik slank
Oohh ik ben zo blij dat ik deze reactie krijg :-) Hoop doet leven :-) Ik had ergens gelezen 'Blowen zorgt ervoor dat je spieren in je gezicht weggaan en NOOIT meer terugkomen'. :-) Ik was zo hard in paniek, toen. Ondertussen ben ik al een tijdje geen 'fulltime stoner' meer al moet het gezegd dat ik de weekends (wanneer ik dus geen werk en vaste structuur heb) al eens serieus durf ontsporen. Maar toch gaat het de goede kant uit, ik ben van een decennium elke dag roken, smoren, occassioneel zuipen (niet drinken, ZUIPEN) geëvolueerd naar 5-daagse geheelonthouding. Dat is toch meer dan de helft van de week, dus volgens mijn eigen (waarschijnlijk nog steeds te lage) standaard ben ik goed bezig.

In het weekend volgt dan soms een ontsporing die zich uit in één joint, max. 3 op een dag (en dan in slaap vallen met de dwanggedachte om nog een vierde te rollen. Meestal doe ik dat niet maar eet ik nog een vettige snack) Mijn gezicht ziet er al wat beter uit, maar hetgeen mij zo ontzettend stoort (die onnatuurlijk ingevallen wang) zie ik nog steeds in de spiegel! Nu, hoop doet leven, want er is al een positieve evolutie, en nu trek ik mij heel erg op aan uw reactie. Als ik zin heb om te blowen denk ik aan uw woorden.

Vrouwen willen er logischerwijs zo lang mogelijk treffelijk uitzien :-) Ik heb ook eens erg gelezen (zoals je wss. al merkt ben ik zeer beïnvloedbaar, maar soms is dat meer een zegen dan een vloek ) dat iemand die rookt vanaf zijn dertig er perfect even oud kan uitzien dan iemand die niet rookt maar wel +- 20 jaar oud is. Dus een roker van 30 kan er qua huidconditie even oud uitzien als een met goede genen bedeelde 40'er!!!!!!. Een vrouw heeft al een beperkte houdbaarheidsdatum, maar als dat geen geldig argument is om het roken links te laten liggen weet ik het ook niet meer.

En je mag wel allemaal roepen 'Het uiterlijk is niet van belang, je moet daar als vrouw bovenstaan' Allemaal goed en wel, maar wie wil er nu uitzien als een oude heks op zijn 30 terwijl je evengoed nog 20 vette jaren voor je kan hebben? Niet gezegdd at je daarna lelijk bent, maar zelfbehoud is een woord dat mij nu plotsklaps te binnen schiet! We worden allemaal oud, en er is meer dan uiterlijk. Maar als je zonder plastische chirurgie er langer goed uit kan zien door gewoon bepaalde gifstoffen niet te gebruiken...
 
Ik ben nu een week gestopt met zowel blowen als pep (dat heb ik de afgelopen tijd ook dagelijks gedaan )
Nu heb ik een gek euvel.
Eerder werd ik logischerwijs wakker met rode ogen, maar nu zijn ze mooi wit. Het gekke is, gedurende dag worden ze spontaan rood!!
Iemand enig idee waardoor dit komt?
Ik drink veel koffie, en word de hele week al zeer moe wakker, hoewel je anders zou verwachten. Verder rook ik tabak.
Ik drink geen alcohol en neem geen andere middelen meer, behalve dat de consumptiemiddelen wat in de supermarkt verkocht word.
 
Uitspraak van - Den= op donderdag 20 februari 2014 om 11:15:
Vandaar dat je profiel eruit ziet als een 16 jarige.


ben eind februari gestopt met blowen,ziet mn profiel er nu anders uit? (L)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 april 2014 om 16:58:
Het gekke is, gedurende dag worden ze spontaan rood!!
Iemand enig idee waardoor dit komt?


Er hangt veel troep in de lucht momenteel, wellicht bietje allergisch voor pollen ?
 
Uitspraak van inactief op maandag 7 april 2014 om 13:24:
Er hangt veel troep in de lucht momenteel, wellicht bietje allergisch voor pollen ?


Ik heb wel astma, maar nooit last van eigenlijk.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2014 om 13:28:
Ik heb wel astma, maar nooit last van eigenlijk.


Zou het kunnen dat je lichaam zo gewend is aan die pep en wiet dat het nog reageert alsof je nog steeds gebruikt ? Het heeft even nodig om over te schakelen op dat non-gebruik denk ik, weet niet echt.
 
Uitspraak van inactief op maandag 7 april 2014 om 13:37:
Zou het kunnen dat je lichaam zo gewend is aan die pep en wiet dat het nog reageert alsof je nog steeds gebruikt ? Het heeft even nodig om over te schakelen op dat non-gebruik denk ik, weet niet echt.


Zou ut?
Ben nu ruim week tot twee weken gestopt, en drink heel veel water, snuit me neus veel om die zooi uit alle hoeken en gaten te krijgen. En er komt nog steeds pep achtige substantie uit soms :/
Dus zou goed kunnen.
n
laatste aanpassing
Ik heb 26 jaar non stop geblowed ik vind het wel leuk geweest, nu 11 uur niet geblowed en de drang om naar de coffeeshop te gaan begint groot te worden.
Rook eigenlijk alleen maar haze soorten,der zijn hier( Amsterdam ) ook meer coffeeshops dan kerken, het maakt niet uit welke straat ik neem ik kom altijd wel langs de coffeeshop.
Ben zelf wel al gestopt met verbouwen want toen was t echt erg 5 a 8 gram ging er toen door heen momenteel zit ik in mijn 2 gram per dag fase en wil daar eigenlijk mee stoppen.Nu hoorde ik ook van verschillende mensen dat je dat je het gevoel goed kan onder drukken met oxazepam maar ben bang dat ik dat dan weer verslavend ga vinden.
Iemand ervaring der mee ???
 
YES het is gelukt :D :D :D

Anderhalve maand ofzo al.
Alleen met koninginnedag gezondigt, het mocht wel een keertje :D
 
morgen ben ik 7weken tabak en wietloos

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 mei 2014 om 13:38:
Alleen met koninginnedag


is geen koninginnedag meer,we hebben tegenwoordig koningsdag
 
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op donderdag 1 mei 2014 om 21:42:
Doe je goed (Y)

nou zitten al m'n broeken te strak 8-)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 mei 2014 om 21:44:
nou zitten al m'n broeken te strak 8-)


:LOL: Beetje sporten jwt
 
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op donderdag 1 mei 2014 om 21:45:
:LOL: Beetje sporten jwt


of minder snoepen
denk dat 9 van de 10 aankomen na t stoppen met :smoke:

trek er binnekort gewoon de rem op,minder vretUh en hardlopen met munne hond :jaja:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 mei 2014 om 21:48:
denk dat 9 van de 10 aankomen na t stoppen met :smoke:


Ik ook inderdaad, wel wat kilotjes aangekomen toen. Maar inderdaad, door het eten ook. Want je gaat sneller naar iets anders grijpen eh.. :LOL:
 
mis de handeling *jointje draaiUh dit/dat/zus/zo*

heb 'n Eciggaret maar da's ginne vergelijking,bietje op 'n knupke drukken (N)
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 mei 2014 om 21:48:
of minder snoepen
denk dat 9 van de 10 aankomen na t stoppen met :smoke:

trek er binnekort gewoon de rem op,minder vretUh en hardlopen met munne hond :jaja:


Simpel: geen snoep bij je boodschappen doen. ;) snoepen is vragen om problemen haha. Voegt bijna niks toe aan je voedingsstoffen en is alleen maar suiker en vetmakerij :lol:
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 mei 2014 om 21:36:
is geen koninginnedag meer,we hebben tegenwoordig koningsdag


ooohw ja :(
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 mei 2014 om 22:12:
Simpel: geen snoep bij je boodschappen doen. ;) snoepen is vragen om problemen haha. Voegt bijna niks toe aan je voedingsstoffen en is alleen maar suiker en vetmakerij :lol:


Klopt. :D
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 mei 2014 om 22:12:
Simpel:


yeah!!! life is so easy B)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 mei 2014 om 23:27:
ooohw ja :(


:jaja: ik vond koninginnedag ook veeel leuker dan koningsdag
ik ben nl jarig op 30 April :)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 05:57:
ik ben nl jarig op 30 April :)


Echt?? VET :D

Het stomme is ook, als ik koningsdag zeg voel ik me zo gay als iets en als ik koninginnedag zeg denk ik: Ja dit is zoals het bedoelt was.
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 07:05:
Echt?? VET :D


echt wel.. vlag uit hangen,feestje bouwUh
dit/dat/zus/zo :P maar ja,da ga ik nooit meer meemaken :S


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 07:05:
Het stomme is ook, als ik koningsdag zeg voel ik me zo gay als iets en als ik koninginnedag zeg denk ik: Ja dit is zoals het bedoelt was.

was dit jaar de 1ste koningsdag en meteen gingen ze geld vragen op strijpS (N)
vond ik al 'n beroerde actie en de muziek was KUT
ben lekker vroeg naar huis gegaan,daar heb ik nl WEL lekkere musica neurotica :P
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 07:12:
was dit jaar de 1ste koningsdag en meteen gingen ze geld vragen op strijpS (N)
vond ik al 'n beroerde actie en de muziek was KUT
ben lekker vroeg naar huis gegaan,daar heb ik nl WEL lekkere musica neurotica :P


Echt???
Ik kwam aan bij de tent van Zinloos geluid, gewoon meteen snoeiharde tekno :D
Haahah heb voor het eerst in mn leven (en ik ga al jaren) de hele dag staan speakerfreaken op zodiak met koninginnedag.
En toen ik besloot een paar smokies te halen en weer terugkwam, draaiden ze gewoon het origineel van slaves to the rave (L)
:RESPECT: :RESPECT:
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 07:15:
Echt???

:jaja:


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 07:15:
Ik kwam aan bij de tent van Zinloos geluid, gewoon meteen snoeiharde tekno :D
Haahah heb voor het eerst in mn leven (en ik ga al jaren) de hele dag staan speakerfreaken op zodiak met koninginnedag.
En toen ik besloot een paar smokies te halen en weer terugkwam, draaiden ze gewoon het origineel van slaves to the rave (L)
:RESPECT: :RESPECT:


ik ben savonds pas om 19.30 daar aangekomen
muziek was KUT!
had mn eigen drankje bij,ik en mn gabberdinnetje hebben tot 22.00uur alle bonnen op lopen maken aan :honger: vretUh :lol:
friet,frikandellen,hotdogs,worstenbroodjes :roflol:
zijn volgevretUh weer naar huis gegaan ..en ik heb tussen 19.30 & 22.00 geen lekkere muziek gehoord daaro
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 07:20:
ik ben savonds pas om 19.30 daar aangekomen
muziek was KUT!
had mn eigen drankje bij,ik en mn gabberdinnetje hebben tot 22.00uur alle bonnen op lopen maken aan :honger: vretUh :lol:
friet,frikandellen,hotdogs,worstenbroodjes :roflol:
zijn volgevretUh weer naar huis gegaan ..en ik heb tussen 19.30 & 22.00 geen lekkere muziek gehoord daaro


Ooooh..
Ja rond 1900 ging ik naar huis, ik ben even gaan slapen :P Ik was al vanaf 1 uur bezig dus was moe.
Toen ben ik rond kwart voor negen teruggegaan. Vooral drum n bass daarzo, ben even 20 minuutjes uit meiner naadje gegaan, toen was ik echt kapot, naar huis, slapen :D
(hahaha ik ben een luiwammes sinds ik alle slechte gewoontes heb opgegeven. Plus het helpt niet dat ik tussen 5 en 6 wakker word)


Maar ze hadden wel goed eten daar (Y) Ik heb nog een verslag geplaatst op facebook (mijn partyflock profiel had ik even om zeep geholpen)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 07:24:
Ooooh..
Ja rond 1900 ging ik naar huis, ik ben even gaan slapen :P Ik was al vanaf 1 uur bezig dus was moe.
Toen ben ik rond kwart voor negen teruggegaan. Vooral drum n bass daarzo, ben even 20 minuutjes uit meiner naadje gegaan, toen was ik echt kapot, naar huis, slapen :D
(hahaha ik ben een luiwammes sinds ik alle slechte gewoontes heb opgegeven. Plus het helpt niet dat ik tussen 5 en 6 wakker word)


:lol: ik ging vroeger al op koninginnenacht weg en kwam 1mei pas thuis,sja,sinds alle slechte gewoontes zijn opgegeven is ALLES zoooooooooooooooo anders :P


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 07:24:
drum n bass

ben ik niet kapot van :/ :no:
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 07:29:
:lol: ik ging vroeger al op koninginnenacht weg en kwam 1mei pas thuis,sja,sinds alle slechte gewoontes zijn opgegeven is ALLES zoooooooooooooooo anders :P


:YES:
hhhaahahahaahhah

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 07:29:
ben ik niet kapot van :/ :no:


Ik wel, kan ik echt compleet op uit mijn naadje gaan. Maar eerlijk, dat kan ik op bijna alles waar snares en breaks in zitten :P hahaha
Zelfs op hardcore doe ik soms een beetje breakie breakie :P
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 07:31:
snares en breaks in zitten :P hahaha
Zelfs op hardcore doe ik soms een beetje breakie breakie :P


ik mot ginne breakie breakie... ik wil sneller,sneller beukende beats!!!! 8-)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 07:33:
ik mot ginne breakie breakie... ik wil sneller,sneller beukende beats!!!! 8-)


:LOL:
Ik ook, maar in 2008 ben ik gepaaid. sindsdien zijn mijn ziel en lichaam ook daaraan verkocht
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 07:41:
maar in 2008 ben ik gepaaid. sindsdien zijn mijn ziel en lichaam ook daaraan verkocht

is jou probleem eeeej :lol:

ik ben nie te paajUh B) :roflol:
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 07:59:
is jou probleem eeeej :lol:

ik ben nie te paajUh B) :roflol:


Ikke wel 8)
Als je maar goed genoeg paait 8)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 09:06:
Ikke wel 8)
Als je maar goed genoeg paait 8)


dan bende gij ook zeker ook omkoopbaar en gij neemt zeker ook steekpenningUh Oan?! O:)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 09:10:
dan bende gij ook zeker ook omkoopbaar en gij neemt zeker ook steekpenningUh Oan?!


Hahaaha nee, ik heb zo mijn principes.
Er was ooit een meisje op mijn werk, en ik was haar meerdere. Nou zij allemaal leuk en aardig doen, vleien, flirten, avances maken. En het was echt een mooi ding :D Tot ze me ertoe probeerde te bewegen oneigenhandelingen qua werk te verrichten in haar voordeel. Toen zei ik: eyz, ik ga niet meer roken met jou, en je doet maar gewoon normaal tegen me zoals de rest hier. Toen voelde ik me even de principiele held van de dag b)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 09:13:
Tot ze me ertoe probeerde te bewegen oneigenhandelingen qua werk te verrichten in haar voordeel

:roflol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 09:13:
Toen voelde ik me even de principiele held van de dag b)

zo voel ik me dus dagelijks B)
sinds ik nie meer blow iets minder vaak maar nog wel dageleijks :lol: :P
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 09:16:
zo voel ik me dus dagelijks B)


:LOL:
Wel vet hoe jij leeft voor de bass trouwens, dat moet ik toch even gezegd hebben 8) Me like (L)
Is dat zo'n principe waardoor je je dagelijks principiele held voelt?



Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 09:16:
sinds ik nie meer blow iets minder vaak maar nog wel dageleijks :lol: :P


:O
Zou je daardoor juist vaker niet dat gevoel moeten hebben?
Vasthouden aan het niet blowen principe. Of zie jij het als een teloorgang van het blowprincipe
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 09:20:
:LOL:
Wel vet hoe jij leeft voor de bass trouwens, dat moet ik toch even gezegd hebben 8) Me like (L)

ik houw d'r ook wel van ,als in :ben d'r nie vies van 8-)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 09:20:
Is dat zo'n principe waardoor je je dagelijks principiele held voelt?

:no: da's denk ik aangeboren :P


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 09:20:
Zou je daardoor juist vaker niet dat gevoel moeten hebben?

't zal m'n korte termijngeheugen wel zijn *denk*

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 09:20:
Vasthouden aan het niet blowen principe. Of zie jij het als een teloorgang van het blowprincipe

ik was niet van plan om in de toekomst te gaan blowen
misschien stap ik over 'n tijdje over op de THCThee,werkt ook formidable