Partyflock
 
Forumonderwerp · 889964

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

BLACKBOX

21:30 - 22:45 The Beholder
22:45 - 23:45 Marc La Cruz
23:45 - 1:00 Scot Project
1:00 - 2:00 DJ Gizmo
2:00 - 3:00 The Abyss
3:00 - 4:00 Dana
4:00 - 5:00 Tatanka vs Zenith
5:00 - 6:00 Pavo
6:00 - 7:00 DJ Isaac
Hosted by: MC Ruffian

POSTBANKLOUNGE

23:00 - 0:30 Playboyz
0:30 - 1:45 Robbie Magura
1:45 - 2:15 Live:Headhunterz
2:15 - 3:30 A-lusion
3:30 - 5:00 Davide Sonar
5:00 - 6:15 Brennan Heart
6:15 - EIND
Hosted by MC Villain
laatste aanpassing door een beheerder
 
Uitspraak van BOSSI FTS op woensdag 11 oktober 2006 om 20:20:
beholder zo vroeg

ja, das wat minder!
vanaf een uurtje of 22.00 wel aanwezig...weet alleen niet of ik tot t einde blijf....ligt aan t aantal lekkere nummertjes wat ik tot dan toe gehoord heb :p
 
2 days to go ;)
 
Isaac, Tatanka & Headhunterz :respect:
nog maar 2 daagjes :yes:
Werkzaam bij BHN events
mwaaaa heb r zin an :D

goed losss in de HMH!!
 
denk dat ik toch meer boven ben te vinden:) Mahaa heb er echt zin in! nog 2 daagjes en dan fijn :bounce: in de HMH zoals altijd:yes:
Uitspraak van COÑO op donderdag 12 oktober 2006 om 11:37:
weet alleen niet of ik tot t einde blijf

Ik wel hoor :9
Einde van feesten zijn echt meesterlijk. Vorig jaar ging het tijdens Alpha Twins nog beetje naar de hardcore toe :D
Wordt drukke boel denk ik tijdens HeadHunterz (en ook A-lusion) 8)
Uitspraak van J Q R D I :banana: op donderdag 12 oktober 2006 om 12:44:
Einde van feesten zijn echt meesterlijk. Vorig jaar ging het tijdens Alpha Twins nog beetje naar de hardcore toe

dan blijf ik zeker niet tot t einde :p
wil mn avond niet verpesten.....
Uitspraak van COÑO op donderdag 12 oktober 2006 om 13:04:
dan blijf ik zeker niet tot t einde
wil mn avond niet verpesten.....

Boeiend joh! ff op het einde helemaal los!! :P
quote element=message id=26968378]Als je wil 'beuqen' moet je hardcore luisteren en niet dat slappe aftreksel van HC wat ze nu hardstyle noemen.[/quote]
dat slaat nergens op. misschien dat ik de eerste jaartjes van de harstyle niet heb meegekregen, maar sinds dat ik naar hardstylefeesten ga, en bekend ben geraakt vind ik dat het vanaf het begin lekker beukt.
de beat is tegenwoordig misschien wel wat opgeschroeft, hij is zowel harder/dieper als wat sneller geworden. maar in vele h'style nummers, zeker van de afgelopen tijd en de komende periode (heb al weer vele nieuwe promo's gehoord) zit echt wel een hele vette opbouw.
het beuQt dus zeker wel lekker hard. het heet toch ook niet voor niets HARDstyle.
en naar h'core feesten ga ik zo nu en dan ook wel. wees maar niet bang dat ik niet genoeg feest.

ik ben het er wel mee eens dat dit concept de 'ouwe' hardstyle ten gehore moet brengen. ik hoop voor de mensen die van de echte oude hardstyle houden, dat die niet teleurgesteld gaan worden.
boven moet het gewoon lekker hard gaan. maar dat komt helemaal goed gezien de timetable!:D
:respect:
headhunterz
a-lusion
davide sonar
brennan heart

en het laatste uurtje dan isaac in de main!!!:bounce:
Ik kan niet wachten, heb er super zin in :D :bounce:

Gaat een lekker avondje worden :bier:
 
JEUH!!! Isaac als afsluiter!!!
Ik ga volgens mij op handen en knieeen zitten als ik een vette plaat hoor...wat heb ik toch weer zin in die platen van 5 jaar terug (L)
Uitspraak van ILoveHardStyle op donderdag 12 oktober 2006 om 16:11:
Ik ga volgens mij op handen en knieeen zitten als ik een vette plaat hoor

Kijk je wel uit voor de scherpe voorwerpen die eventueel op de grond liggen ??!! :p
Uitspraak van J Q R D I :banana: op donderdag 12 oktober 2006 om 16:19:
Kijk je wel uit voor de scherpe voorwerpen die eventueel op de grond liggen ??!!

kijk jij uit voor hem, stampjoekel ;)
Uitspraak van J Q R D I :banana: op donderdag 12 oktober 2006 om 16:19:
Kijk je wel uit voor de scherpe voorwerpen die eventueel op de grond liggen ??!!

Zal toch wel meevallen O:):p?

En aan het begin is de grond niet zo vies :p

Maar damnz dat wordt echt fucking hard los gaan zaterdag
 
En het is eigenlijk ook een schande dat Tracid of Warmduscher er niet staat... De mannen die met hun producties een nieuwe sound hebben gemaakt, en niet alleen DJ's die door het draaien van andermans platen zogenaamde 'early hardstyle legendes' zijn geworden...

Die kale wannabee Warmduscher mag van mij thuis blijven, heb hem 3x horen draaien waarvan ie maar 1x okee was.
Als het om zijn produkties gaat moet je gewoon Kai komen want die is daar geloof ik verantwoordelijk voor.

Over de line-up, beetje ja en nee.
Tatanka & Zenith hadden voor mij niet hoefen te komen, ik weet bijna zeker dat die gasten een kut set gaan draaien maar wie weet verrassen ze nog.
Beholder, ik hoop dat hij een beetje waardig opent.
Dana, ik verwacht dat zij zich aan het concept houd.
Scot Project, nog nooit gezien (gemist op Defcon 2003) en heb er erg hoge verwachtingen van :d
Dj Gizmo, ik weet het niet.
Dj Isaac, heb niks met Isaac en had niks met Isaac. Naar mijn idee begon hij al een beetje met Hardstyle toen ik er al niet zoveel meer aan vond. On the edge is wel grappig om terug te horen.
Pavo, heb zo mijn twijfels maar ik heb hoop het donkerdere geluid van toen :d
Marc la cruz, daar ben ik echt benieuwd naar, Kregen die maschine (vergeef me als het verkeerd spel) is echt dik.
Biomehanika opende een keer met die plaat op Impulz 2001.
Heeft iemand die mss voor mij op mp3, dan kan je me echt blij mee maken :)
The Abyss, ben ik ook wel positief over.

Postbank lounge kom ik niet, en probeer ik ook ze veel mogelijk te ontwijken.
Nieuwe Hardstyle zuigt nog harder dan Toppertje en een breezer ananas vind ik.
De laatste QT was in de hmh in 2002 en die viel behoorlijk tegen, ik hoop dat het iets gaat worden zoals 8 dec. 2001 (schijnt de beste Qlimax ooit geweest te zijn).
 
Uitspraak van Harry Foolish op donderdag 27 juli 2006 om 13:21:
die nieuwe hardstyle mag echt wegblijven van mij,
je draait toch ook geen new-style hardcore op een houseqlassics feest of wel??

en gizmo en the abyss?? niet echt "early hardstyle".
wil niet zeggen dat ze dat niet kunnen draaien maar nooit gezien op de oude feestjes....

nooit naar harder mach geluisterd ofzo???
abyss was ook altijd van de partij op de oude qt's..

zeker goede keuze vind ik!!
Ik heb er zo fokking veel zin in..denk de afgelopen maand al aan niks anders meer
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 22:17:
Scot heeft de opdracht om gouwe ouwe eigen producties te draaien, dus waarschijnlijk komen de bekende Arome/scot-platen wel voorbij..

INCOMING!!!!!!

Oeieoeieieoei!!! Wat zou het idd heerlijk zijn om al die lekkere Arome/Scot Project platen langs te horen komen.

Hoop dat Pavo en Dana weer gaan knallen als mijn eerste keer Qlimax ('02 in Thialf)... Scot Project mag van mij weer de held van de avond worden! :respect:

Verder zie ik het allemaal wel. Snap alleen niet waarom ze Pavo en Isaac niet hebben omgedraaid in de timetable, want als er één niet lekker kan afsluiten met een uber-duistere set dan is het dr. hardstyle wel :yes:
Zit nu een set van Charly lownoise uit 2001 te luisteren...die platen die hij daar draait zijn ook geniaal...wel heel vrolijk..maar ohhhw zo lekker B)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 17:22:
Nieuwe Hardstyle zuigt nog harder dan Toppertje en een breezer ananas vind ik.

:lol:
 
kan niet wachten tot het zaterdag is!
dta weer al die ouwe vette plaatjes door de HMH gaan galmen

hoop dat het geluid weer lekker hard en goed is zoals normaal!
Uitspraak van J Q R D I :banana: op donderdag 12 oktober 2006 om 18:52:
Nieuwe Hardstyle zuigt nog harder dan Toppertje en een breezer ananas vind ik.

Dit klopt helemaal :D:D

Jezus ik heb de oude setjes weer op staan hier hoor....ga helemaal los al :D
Mind me if i am wrong...but i think you are paranoid...utch utch utch....BOEM BOEM ....jezus helemaal leip :vaag:
set van warpbrothers @ qbase zorgt wel voor de juiste stemming bij mij! :jaja:
ben blij dat ik een kaartje heb gehaald heb er zin in oeiiii wat een dat dag word het zaterdag
dit was natuurljk een klein grapje he. Dus niet gelijk vijandig worden ;)
Uitspraak van J Q R D I :banana: op donderdag 12 oktober 2006 om 12:44:
Einde van feesten zijn echt meesterlijk. Vorig jaar ging het tijdens Alpha Twins nog beetje naar de hardcore toe

Eehhm vaag...zo hard was dat nou ook weer niet. Wel heel lekker. Volgens mij sloten ze af met I got tonight en als toegift slam 'n jam (tatanka rmx).

IK HEB ER IIG VEEL ZIN IN!!! was het maar zaterdagavond....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 17:22:
Nieuwe Hardstyle zuigt nog harder dan Toppertje en een breezer ananas vind ik.

HAHAHAAHAHAHA :yes:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 17:22:
, ik hoop dat het iets gaat worden zoals 8 dec. 2001 (schijnt de beste Qlimax ooit geweest te zijn).

:yes::yes::kwijl: dat is zeker waar!!
Dat feest was echt GENIAAL!! (ik maak uit je text op dat je er zelf niet bent geweest?? zonde...)
Als QT morgen ook maar voor de helft op dat feest lijkt is het al geslaagd :9
laatste aanpassing
Ik neem n klein krukje mee... wordt toch geen drol aan :p... lekker relaxd zitten
Nog 1 dag...en dan helemaal gek :|

Damnz...zin zin zin zin...laat die ouwe plaatjes maar komen :D
 
Artiest Balbasaur
keertje niet rammen :P
Uitspraak van [Roy] op woensdag 11 oktober 2006 om 17:55:
Hoop op nrs als Arome-Hands Up! (Scot Project rmx), Cosmosonic - Alpha, Kai Tracid - Trance and Acid en Altitude-Altitude (S.H.O.K.K. rmx) om maar ff door te gaan op die heerlijke spacende kippevel sound

dat is geen electro
 
Nog één nachtje..

:cheer:

Heb er godverdomme veel zin in :bounce:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 oktober 2006 om 12:42:
Heb er godverdomme veel zin in

:jaja:
Uitspraak van ILoveHardStyle op donderdag 12 oktober 2006 om 19:16:
Mind me if i am wrong...but i think you are paranoid...utch utch utch....BOEM BOEM ....jezus helemaal leip

Hoe meesterlijk :D

Zal vast voorbijkomen door Scot :9
Oude HS rouleet zwaar o:)
ben nu oud setje aan t luisteren van Dana op Qlimax juni 2001 :respect: :kwijl:
Zo wil ik t morgen hebben en nie anders :p
Ik gok dat het wel een erg gezellig gaat worden :yes:
:D
daar durf ik mn handen voor in t vuur te steken :yes:
 
D D D...D D D D Dana!!!