Partyflock
 
Forumonderwerp · 889239
Vertel t me ;) Hoe vond jij Illegal Vibes Outdoor?

Ik vondt t zeer geslaagd alleen dik jammer dat het zo ging regene!
→ als beheerder
Heb alle dubbel-meldingen er maar even uitgeveegd!
Deze was eerder dus vertel: Hoe was het? :D
 
heb me prima vermaakt nu zo naar de officiele after :cheer:
geweldig!!:D
alleen maar bekenden gezien, gezellige mensen om je heen, die compleet uit hun dak gingen(Y)
sfeer was toppie!

erg jammer van de regen:(
maar goed, dit kan de organisatie ook niet weten van tevoren.

volgend jaar zeker weer AANwezig:bounce:
laatste aanpassing
 
Vond het ook onwijs geslaagd ondanks de zware regenbui maar dat mocht de pret niet drukken want de mensen die zijn gebleven hielden toch de sfeer erin. Volgend jaar zeker weer present. :cheer:
 
was zeker vet feesje next year again

p.s
jammer dat het regende maar verder leuke mensen ontmoet top avond en dag en zometeen afteren in rumours mensen toppie allemaal (Y)
was goed te doen beetje jammer van het weer
 
Jha was zeker een geslaagt feestje:D
dat het regende vond ik nog niet eens zo erg
maar dat ik het koud kreeg dat was minder:S

maar voor de rest:D
heb me best vermaakt:D
zou er zo weer heen gaan:D

(K)ie..
vond het een vet feestje, goed geregeld allemaal, lekker muziek, alleen jammer van de regen maar goed :P
Video :)

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=3545jp_illegal_vibes.mpg
 
Zwaar vermaakt, toppie feestje alleen jammer van het meter wegzakken in de blubber 8)

Vip was top geregeld :yes:

Drip :respect:
 
regenfilmpje!! :)



het feest was vet maar had vetter kunnen zijn als die takke-regen er niet was!!!!

Volgens mij had ik gister toch echt witte schoenen aan :S
laatste aanpassing
Super vet feestje!
:respect: PartyRaiser :respect:
Fuck, het was gewoon bruut
Ziet er ook zeker bruut uit, ach ja volgende keer maar weer dan :)
 
Uitspraak van WaardStyle op zondag 23 juli 2006 om 04:08:
Volgens mij had ik gister toch echt witte schoenen aan

:roflol: gehehehehhe :lol:
Erg leuk feestje, maar inderdaad zonde van de regen. Meeste mensen konden er gelukkig nog wel om lachen, viel ook weinig aan te doen.
Heerlijk zachte voetjes na dat modderbad :D
 
Uitspraak van Siska is mama van 3 boys op zaterdag 22 juli 2006 om 23:20:
geweldig!!
alleen maar bekenden gezien, gezellige mensen om je heen, die compleet uit hun dak gingen
sfeer was toppie!

erg jammer van de regen
maar goed, dit kan de organisatie ook niet weten van tevoren.

volgend jaar zeker weer AANweziglaatste aanpassing 22 juli 2006 23:20

Konden ze voor de tijd weten...

en verder nog iets voor de org : licht op 't terrein was nogal donker oplaatst :s...en btje jammer van et geluid wat doorelkaar ging op de zijkanten van de area's :s

en voor de rest alleen maar dikke vette PLUS punten...( hard geluid,redelijke beveiliging,wc's redelijk,catering zeer goed ( 1,80 (Y) )...nouw meer kank dr niej over zeggen...

kortom dikke illegaal weer :d
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 juli 2006 om 10:00:
redelijke beveiliging

Redelijk? Een groep hells angels die de boel in het gareel houdt vind ik wel meer dan redelijk :lol:
Heb ze 1 x zien ingrijpen toen 2 gasten begonnen te matten...:respect: Dat was zo opgelost...
 
regen is goed, zorgde er wel voor dat het al vrij vroeg allemaal geen flikker meer uitmaakte, gekkeboel. vond dat de organisatie wel wat beter kon aanvoelen dat het wel eens zou gaan kunnen regenen, al die lampen afplakken en shit, maar goed het mocht de pret niet drukken. leuke mensen, veel gelachen, kortom een mooi feesie.
 
Super feest, veel bekenden gezelligheid, vip was goed geregeld met de nodige drankjes ;), leuke muziek en een goede sfeer!!

Alleen beetje jammer van de regen en de drek... kun je als organisatie ook niets aan veranderen.

:respect: voor de organisatie, was top geregeld bij de ingang, vip etc.

Volgend jaar weer (F)
Artiest Ezteq
leuk feestje gehad :jaja: op de regen na, maar niets aan te doen, kwam gelukkig allemaal nog goed :D Partyraiser weer lekker bezig , assassins :kwijl: en activator topafsluiter ...

ja en gratis eten en drinken de hele dag, erg goed geregeld :respect:
Alles was goed tot dat het een blubber bende werd...
Ik vond het een fantastische outdoor editie van Illegal Vibes. Ik heb met veel plezier een uur extra gedraait in de techno area omdat Felix Kröcher te laat was :yes: Na kort daarna ons lekker te hebben terug getrokken op het V.I.P. deck, en genoten te hebben van de perfecte service daar, viel helaas de regen met bakken uit de hemel. Vanaf dat moment heb ik mn hart vastgehouden voor de organisatie, die ik zeer hoog heb zitten. De stress om de apparatuur op de podia was hevig maar de verbroedering onder de mensen was prachtig om te zien (Y) Zoveel geduld kan ik alleen maar diep respect voor hebben! Dus zowel voor de organisatie als de bezoekers meer dan een hele dikke pluim :respect:
Leuk feest, prima vermaakt!
Jammer van de regen uiteraard maar na n uurtje ofzo, was t weer droog en toen maar ff toekijken hoe mensen uitgleden:D

De techno-area was erg lekker, raar dat het daar zo rustig was.
Vond de hardcore-area minder, geluid was iets te schel en het volume stond nogal zacht.

Veel bekenden gezien en het was best gezellig met z'n allen in de tent haha.
Ik heb me prima vermaakt!
(helemaal nadat ik thuis droge kleren had opgehaald ;))

Aardig wat bekenden, sfeer bleef positief en de muziek was goed.
echt een super gezellig feest,allemaal gezellige mensen en tja t weer was kut maar heb me al met al prima vermaakt,en wat een hoop mooie dames daar in friesland zeg !!

top feesie,volgend jaar zeker weer!:)
 
Super feestje :D Lekker banjeren door de drek B) Alleen ben ik 1 x me schoen verloren want die zat vast in de drek whehe 8)
 
Uitspraak van Phat Wax op zondag 23 juli 2006 om 11:38:
Ik heb met veel plezier een uur extra gedraait in de techno area omdat Felix Kröcher te laat was Na kort daarna ons lekker te hebben terug getrokken op het V.I.P. deck, en genoten te hebben van de perfecte service daar, viel helaas de regen met bakken uit de hemel. Vanaf dat moment heb ik mn hart vastgehouden voor de organisatie, die ik zeer hoog heb zitten. De stress om de apparatuur op de podia was hevig maar de verbroedering onder de mensen was prachtig om te zien Zoveel geduld kan ik alleen maar diep respect voor hebben

Mooie uitspraak, straight from the heart :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 142992, 5562}
Vet feest.. jammer van het weer maar dat heeft het voor mij niet verpest... Ik heb me zeer goed vermaakt.. ;)

Foto's heb ik online staan op www.nxshardcore.com
Superfeest, en dikke 10 voor de organisatie.. Jammer dat het regende maargoed, dikke respect aan de mensen die in de stromende regen nog los gingen op deepack :respect:

Was te moe voor de after :P Foto's komen maandag of dinsdag hier op pf :)
 
Uitspraak van Binne op zondag 23 juli 2006 om 12:33:
Foto's komen maandag of dinsdag hier op pf

Joepie :cheer:, leuk man, om alles weer terug te zien dan....:D:D:D
Wat een super dag, :lief:

Deepack helemaal toppie in de regen :respect:

Jammer dat het wel een tijdje duurde voordat de muziek weer aanging bij mainstage, maar Activator maakte dat weer helemaal goed..

kortom een heerlijke Illegal Vibes weer :d
 
Super feest ! regen minder , nix aan te doen .. was in de grote tent met z`n allen ook gezellig tog ? :P

:hail: Illegal vibes!
heerlijk feessie!! flink uit me plaat gegaan bij hellfish natuurlijk (L)
jmmr dat er geen plaaten of iets lag bij begin van de tent maja dat blubberhakke heeft wel iets :cheer:
mensen achter de bar waren geloof ik kei zat..haha heb me weer toppie vermaakt!! :D
laatste aanpassing
Uitspraak van Gila Selectah op zondag 23 juli 2006 om 12:09:
Jammer van de regen uiteraard maar na n uurtje ofzo

Het heeft 3 uur geregend... van 17:00 tot 20:00

Waren die VIP kaarten ook te koop? Of alleen voor bekenden?
laatste aanpassing
Uitspraak van snoeki op zondag 23 juli 2006 om 13:28:
Het heeft 3 uur geregend... van 17:00 tot 20:00

Voelde als n uurtje, zal wel door de drank komen:D

Time flies when you're having fun.
was echt tof feestje haha. prachtig om iedereen te zien losgaan vanaf die heuvel. erg veel toffe mensen en de organisatie was echt meer dan perfect. partyraiser was weer genieten. wat kan die gast goed draaien pff...je wordt gewoon vrolijk als je hem ziet genieten van t mixen.

aantal toffe lui ontmoet :yes:

alleen jammer dat de peuken waren uitverkocht. heeft me bijna n pakje gekost aan bietsers 8)
nooit verwacht dat zo gezellig zou zijn...
(Y) Heel gezellig met jullie Friezen :hail:


Ik heb heellijk gedanst :YES: jammer van beetje regen
En jammer dat er alleen maar vette hap te eten was :S

laatste aanpassing
jaaa dit feest was absoluut een van de betere


Voor de liefhebber heb ik een panorama inelkaar geknutselt :P
Het was zeker een topfeestje.... de regen heeft de pret echt niet gedrukt....
 
ja echt een top feest
echt geweldig
alleen dat **weer