Partyflock
 
Forumonderwerp · 878359
Als het WK voetjebal nog volop bezig is begint ook de Tour de France alweer. Gaat Basso ook de tour winnen. Zou wel mooi zijn als dat gebeurt. Hebben na het tijdperk Armstrong eindelijk weer een renner die begrijpt dat wielrennen meer dan alleen de tour is.
McEwen wint etappe, Boonen is niet zo machtig als dit voorjaar.

Slechte dag voor m'n rondemaster, had Hushovd en O'Grady verwijderd. Slechte keuze.
wow lelijke val van Erik Dekker...

VALKENBURG - Erik Dekker is dinsdag tijdens de derde etappe van de Ronde van Frankrijk uitgevallen. De Raborenner kwam in de rit naar Valkenburg samen met de Amerikaan Fred Rodriguez (Davitamon-Lotto) ten val. Beide renners werden per ambulance afgevoerd. Volgens de organisatie van de Tour zou Dekker een sleutelbeen hebben gebroken.

Een woordvoerder van de Raboploeg kon de botbreuk niet bevestigen. "Hij schijnt op zijn gezicht te zijn gevallen en een paar tanden kwijt te zijn, meer weten we ook nog niet", aldus de zegsman. Dekker was bezig aan de laatste Tour in zijn loopbaan.

Op ongeveer 20 kilometer van de aankomst kwam ook de Spaanse favoriet Alejandro Valverde ten val. De kanshebber op een podiumplaats viel in het peloton en moest opgeven met op het oog een blessure aan een sleutelbeen.



 
Jammer voor dekker,De bergen dat word een slachtemarhaton,Ze mogen blij wezen dat er 100renners dit jaar aan de eindstreep verschijnen,Maar ben bang van niet.
 
idd jammer van Dekker mja its all in the game, zelfde geld voor valverde die toch wel kanshebber was :/ blijft nie veel meer over zo haha

en idd de bergen ben ik ook heeeeeeeel benieuwd naar want da word een sloop voor heel veel renners....
Heb mij uitstekend vermaakt gisteren in Valkenburg.
Stond op ongeveer 950 meter van de top van de Cauburg.
Mooie stek (Y)

Heeft iemand nog meegekregen toen een Franse politieagente werd natgespoten met water? :roflol:
I am in! B)

Rondemaster.nl :bloos:
Dit jaar laatste etappe weer @ the champs elysee !!

Of toch maar in de alpen .. hmzz.. moeilijke keuze
Uitspraak van Chica21 op woensdag 5 juli 2006 om 19:08:
Dit jaar laatste etappe weer @ the champs elysee !!

Of toch maar in de alpen .. hmzz.. moeilijke keuze

Hoe bedoel je?
 
nu lance armstrong niet meer meedoet, boeit het me niet echt meer :P
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 20:23:
nu lance armstrong niet meer meedoet, boeit het me niet echt meer

Waarom niet dan??Armstrong reed heel wat wedstrijden minder dan andere toppers dus was ook niet zo gek dat ie zo vaak kampioen werd.
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 20:48:
Waarom niet dan??Armstrong reed heel wat wedstrijden minder dan andere toppers dus was ook niet zo gek dat ie zo vaak kampioen werd.

klopt die trainde heel 't jaar voor de tour...
wel knap wat ie presteerd heeft, maar da vind ik geen wielrennen....
ik hoop dat de rabobank nog wat etappeoverwinningen kan pakken :D
Artiest Triqo
Mentsjov vandaag :D zou btr zijn..
Uitspraak van Rafa op woensdag 5 juli 2006 om 20:13:
Hoe bedoel je?

Of ze de laatste etappe gaat bekijken op de Champs Elysee....
Of dat ze een etappe gaat bekijken in de alpen....

Neem ik aan!? :x :X
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 01:00:
maar da vind ik geen wielrennen....

nee dat is op een bakfiets door frankrijk heen rijden.... wielrennen is wielrennen of je nou alleen de tour pakt of alle wat je tegen komt.
Uitspraak van Sebastiaan™ op zaterdag 8 juli 2006 om 17:39:
nee dat is op een bakfiets door frankrijk heen rijden.... wielrennen is wielrennen of je nou alleen de tour pakt of alle wat je tegen komt

Idd alleen vind ik de prestatie van Armstrong veel minder bewonderenswaardig dan bijvoorbeeld een Hinault of Merckx die een heel jaar door presteerden :)
nog steeds nummer 1 in de partyflock subleague :D:D
Ik denk dat Floyd Landis de tour gaat winnen,:) hij heb een goede tijdrit gereden en isz goed in vorm..
nog meer mensen problemen met inloggen bij rondemaster. Ik krijg 1 of andere pop up waar ik account en wachtwoord moet invullen maar dat doet het niet.

*doet het alweer :)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Nivek op zondag 9 juli 2006 om 20:16:
nog steeds nummer 1 in de partyflock subleague

wats je ranking in het algemeen klassement?
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 21:32:
Uitspraak van Nivek op zondag 9 juli 2006 om 20:16:
nog steeds nummer 1 in de partyflock subleague

wats je ranking in het algemeen klassement?

880.. heb ff 500 gestaan, nu 880, maar ik zal ook nog stijgen, hopelijk :D
Ahhh ik sta niet meer 1, de goeiste is me voorbij :D.. wie is dat??
Artiest Dnice
heb me ook ff aan gemeld......sta gelijk 2e........
 
Uitspraak van Nivek op dinsdag 11 juli 2006 om 01:37:
Ahhh ik sta niet meer 1, de goeiste is me voorbij .. wie is dat??

hmm dat ben ik...ik wilde alleen ff in de League kijken om te zien hoe en wat en me daarna weer uitschrijven...maar dat kan blijkbaar niet...

dus negeer mij...Nivek staat gewoon 1e in de League

al zal ik vandaag wel gruwelijk zakken...ik heb Hushovd en Boonen er niet in :(
Hmzzzz ik sta 5e in het Partyflock-klassement...dát moet beter! Ik ga voor geel namelijk :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 16:30:
hmm dat ben ik...ik wilde alleen ff in de League kijken om te zien hoe en wat en me daarna weer uitschrijven...maar dat kan blijkbaar niet...

dus negeer mij...Nivek staat gewoon 1e in de League

al zal ik vandaag wel gruwelijk zakken...ik heb Hushovd en Boonen er niet in

haha ok.. nee hoor jij staat gewoon lekker 1ste, ben nog een plaats gezakt nadat iem zich had aangemeld. Sta nu op 3. haha wel mooi van Oscar!
sorry.....dat was ik...ik heb me ook aangemeld!!nu de bergen,ben benieuwd naar de hoeveelheid afvallers...
Jah ik ook.. heb 2 renners uit de kopgroep in men team :D dus dat moeten punten opleveren :D
de nr1 en nr 6 in men team. Sta weer eerste in de sub en 220 totaal :D
Ik ben meer dan 600 plaatsen achteruit gegaan, Maar alsnog vierde in de poule
Ik ga hier nog steeds niet mee accoord :NEE:
Vandaag gaat het vuurwerk losbarsten..
Althans, dat zou de bedoeling moeten zijn
De Rabo ploeg staat er goed voor, maar ik vind het wel jammer dat ze allemaal lopen te bellen enzo, gewoon rijden, en kijken waar het schip strand!
 
:Boogerd:

Dit is ook de beste Rabo ploeg sinds jaren volgensmij!!

Boogerd, Rasmussen, Flecha, Freire, en die 2 NL knechten

En dan is Menchov de kopman

Zou zo de beste ploeg van de tour kunnen worden
Wat een geweldige etappe was dit!
 
Erg mooie etappe en wat een geweldig werk van de rabo ploeg :respect:
Als die hun vorm zo aan kunnen houden heeft Menchov nog een kans op Geel!
Want die Landis heeft geen ploeg om zich heen in de bergen en de T-Mobiles rijden zich eigen kapot
En die Boogerd..

WTF was die aan het doen?
Zo goed was hij niet eens in 1998!

:respect:
 
Hele vette rit vandaag!

Rabobank! :respect:
Geweldige rit vandaag ja :respect:

Hoop rasmussen morgen te zien knallen :D :yes:
laatste aanpassing
morgen geen bergen. dus geen rasmussen. die moet zich lekker opladen voor de Alpen en daar maar een keer vlammen.. Rabobank gewoon het sterkste collectief :D hoe mooi :D:D
Uitspraak van Nivek op donderdag 13 juli 2006 om 21:17:
morgen geen bergen

De alpen dan maar ;)
morgen 14 juli......de fransen gaan ervoor
Wat een helden; Flecha, Rasmussen, Boogerd, Freire en Mentsjov. Nu Bram de Groot, Pieter Weening en Joost Posthuma ook nog een keer en dan lekker knallen in de Alpen. Mentsjov, Boogerd en Rasmussen. Wat heb ik genoten en wat ik geniet ik nog steeds van de beelden!!
 
zoals ik al zei, de rabo ploeg is tot op dit moment de enige die met een ploeg de bergen kunnen overleven dus ik zie wel wat kansjes voor hun in de eindzege als ze deze vorm kunnen aanhouden.....