Partyflock
 
Forumonderwerp · 873523
 
ik hoorde van een vriendin van me, dat er een zware drugscontrole is op summerdance dit jaar.

haar broer is 3e man in de organisatie en zelf zit ze daar in de beveiliging.

ik hoorde dus, dat een eindje voor de ingang politie zal staan met drugshonden, bij de ingang beveiliging die fouileert en er zal politie op het terrein rondlopen.

ik ga zelf niet naar summerdance, maar bij deze zijn jullie allen gewaarschuwd!!!
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 16:18:
Nou vorig jaar bij Dominator waren er ook drugshonden, dus waarom hier niet?

:no: dat waren gewone honden
ze pikken dan gwn de mensen eruit die zenuwachtig worden
 
Uitspraak van bertjaja op zaterdag 20 mei 2006 om 12:30:
Ik graaf vast mijn paketje in ..
Dus als wat vind op het standt daar is het van mij ""
j ""

Jij bent goed......... Kruidendoktertje!!!!
laatste aanpassing
 
de moeder van mn vaders vriendin van de 2de stamboom, heeft een tante die een dochter is van de zoon die zijn baas is en die vroeg zich af:

Wat is bier dan wel niet en de rest v/d de dranksoorten, genormaliseerde drugs ??

gr. Nuchtermannetje
laatste aanpassing
 
Zaterdag 03 juni is jouw SUMMERDANCE KAARTJE GRATIS TOEGANG waard voor deze speciale editie van The Night of the Dj's!

Het is weer tijd voor het maandelijkse terugkerende spektakel in het nieuwe Takens. Dit keer is niemand minder dan de Hardstyle King Dj Technoboy overgevlogen uit Italië om er samen met The A-Dancers, Lj The Magic Man, Vj Mister Unknown, Dj G-Force, Dj-Mc-Coy er een heftig feest van te maken!

De Night of the Dj´s staat zoals onze vriend dj Outblast altijd zegt; “Voor Dreunende beats die door merg en been gaan. Donderend geweld dat op de trommelvliezen inbeukt. Snerpende hihats die de boodschap in je brein schreeuwen ik moet dansen! Lasershows, dansers en brute klappers.....die elke 1ste van de maand weer terug komen....keer op keer.“ Dit is de Night of the Dj's!

The battle; "Italian versus Dutch Hardstyle/Hardcore".

See you at the Night of the dj's

Greets,

Dj Technoboy (Italy)
Dj Mc-Coy 🇳🇱
Dj G-Force 🇳🇱
A-Dancers 🇳🇱
Lj Mister Unknown (MagicPlace)
Lj The Magic Man (Showworld)
 
oftewel kut muziek ga ik nie heen :no:

Uitspraak van Bas Damen op zondag 28 mei 2006 om 19:47:
Ga je nou naar Summerdance voor de Muziek ...
Of omdat je dan drugs kan gebruiken???

mensen gaan wel om de drug :jaja:
 
Is de HARDCORE AREA in een tent?
hmm naja.. er zal genoeg geblowd worde daar en er zulle genoeg lijpe mensen zijn:s
doe je niks aan
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 30 mei 2006 om 14:02:
Is de HARDCORE AREA in een tent?

yep
 
Artiest {SHOWLIST artist 48220, 6267}
Hierbij nog een kleine wijziging in de timetable voor de Zaterdag van de Southern Forest Stage.

De draaitijden van Fausto en Manuel Es (activator) zijn omgedraaid

Fausto draait nu van 22:30 tot 23:45
Manuel Es (activator) draait van 23:45 tot 01:00.
 
Weersverwachting Zaterdag 3 Juni:



Komend weekend staat er nauwelijks wind. De temperatuur komt met ongeveer 20 graden nog wat hoger uit, het blijft droog en de zon schijnt geregeld. Na het weekend lijkt het nog wat warmer te worden, maar neemt de kans op enkele (onweers)buien ook weer toe.
laatste aanpassing
Wat belachelijk dat je er geen joint mag roken :S
waarom doen ze het dan in dedemsvaart,, dedemsvaart heb vet goeie wietje, maarja ik ben er wel 2&3 juni :D
 
bla die bla
laatste aanpassing
 
ach regen zon wind geen wind maakt niet veel uit toch? stampen kan altijd!!
Triest gedoe weer in Dedemsvaart door die kutgemeente Hardenberg. Op alle feesten mag er softdrugs verorberd worden behalve in het dorp van veen en ghb. Je ziet op bijna geen 1 feest politie maar wanneer er in Dedemsvaart iets wordt georganiseerd moet de voltallige politie eenheid die Hardenberg en omstreken kent uitrukken. Hard drugs aanpakken oke, maar een jointje......Triest, triest, triest!! Wordt er dan wel alcohol geschonken, want dat is tenslotte nog een grotere drug dan onze hollandse groente!
 
Toch nog weer een wijziging in onze timetable, maar bij deze de 100% definitieve

Line-Up Summerdance Southern Forest

Vrijdag
15:00 - 16:00 Audiophox
16:00 - 17:00 Jay-P
17:00 - 18:00 Maries
18:00 - 19:00 Castro le China
19:00 - 20:00 Sean Graves
20:00 - 21:00 Sverre
21:00 - 22:00 Dominator
22:00 - 23:00 Razcal
23:00 - 0:00 Gabriel Bait
0:00 - 1:00 Michael
01.00 - 2:00 Sequence

Zaterdag
12:00 - 13:00 Sinclair
13:00 - 14:00 Charly
14:00 - 15:00 Dynamike
15:00 - 16:00 Hank
16:00 - 17:00 Xforce
17:00 - 18:00 Brian NRG
18:00 - 19:00 Demolition Dj
19:00 - 20:00 Bobby V
20:00 - 21:15 Manuel Es
21:15 - 22:30 Jp
22:30 - 23:35 Razcal vs Gabriel Bait
23:45 - 1:00 Fausto
1:00 - 2:00 Erwin Garcia
 
De organisatie bestaat deels uit mensen van Far Out en Cheech & Chong, de shop en het blowcafe in Dedemsvaart. Een paar jaar geleden kon je nog gewoon hennep kopen op Summerdance.

Helaas is dat wel anders geworden de laatste jaren, zelfs softdrugs worden afgepakt als ze het zien. Echt flauw :(
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 21:20:
Een paar jaar geleden kon je nog gewoon hennep kopen op Summerdance.

ja kan ik me nog herinneren! ;)
zo een houten hokje waar je wat kon kopen!
mega strak was dat:D
 
Uitspraak van Del bono op woensdag 31 mei 2006 om 20:53:
Triest gedoe weer in Dedemsvaart door die kutgemeente Hardenberg. Op alle feesten mag er softdrugs verorberd worden behalve in het dorp van veen en ghb. Je ziet op bijna geen 1 feest politie maar wanneer er in Dedemsvaart iets wordt georganiseerd moet de voltallige politie eenheid die Hardenberg en omstreken kent uitrukken. Hard drugs aanpakken oke, maar een jointje......Triest, triest, triest!! Wordt er dan wel alcohol geschonken, want dat is tenslotte nog een grotere drug dan onze hollandse groente!

ik had het niet mooier kunnen zeggen :D
Ey...
ehhh...
volk?? ieder1 heb t al1 ma over softdrugs.. ma wtf.. :S





de échte essentiële dingen dan???

we moete tog allemaal wat sneller bewegen??? o:)

Mja.. 'k ziet wel.. :9
 
Uitspraak van Hollowman op vrijdag 2 juni 2006 om 01:12:
Ey...
ehhh...
volk?? ieder1 heb t al1 ma over softdrugs.. ma wtf..





de échte essentiële dingen dan???

we moete tog allemaal wat sneller bewegen???

Mja.. 'k ziet wel..

whaha france klappert :P
!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 21:14:
Uitspraak van Del Bono op woensdag 31 mei 2006 om 20:53:
Triest gedoe weer in Dedemsvaart door die kutgemeente Hardenberg. Op alle feesten mag er softdrugs verorberd worden behalve in het dorp van veen en ghb. Je ziet op bijna geen 1 feest politie maar wanneer er in Dedemsvaart iets wordt georganiseerd moet de voltallige politie eenheid die Hardenberg en omstreken kent uitrukken. Hard drugs aanpakken oke, maar een jointje......Triest, triest, triest!! Wordt er dan wel alcohol geschonken, want dat is tenslotte nog een grotere drug dan onze hollandse groente!

Geweldige Uitspraak!! Ach ja ze moeten ook wel goed de boel in de gaten houden anders is de afgelopen tijd voor niets geweest!!
laatste aanpassing
 
,
laatste aanpassing
 
hi waar is 22:30 - 23:45: Activator gebleven in the time table ?
 
over 2 uurtjes vies hard hakkn! :cheers:
Gisteren (vrijdag) was er dus geen controle.

Die politieactie van vorig jaar was denk ik ook een tikkie te duur...
 
Uitspraak van www.intervisual.nl Martin op zaterdag 3 juni 2006 om 13:01:
Gisteren (vrijdag) was er dus geen controle.

Die politieactie van vorig jaar was denk ik ook een tikkie te duur...

ja waarschijnlijk doen ze het ook maar één dag...zaterdag dus..komen wel even wat meer mensen...
lol vorig jaar waren die honden er ook en ging een kameraad van me naar een van die honden toe en ging hem aaien en naast hem liggen....

hij werd later wel meegenomen maar was echt een strakke actie :P
tis idd wel kut maar zog gwoon dat ik stoned genoeg ben als ik binnenkom;) en fix nog wel wat maybe neem ik zelf wel wat mee nar binne is alles afgezet met hekken ofshit??

Whehehe 1 ding weet ik wel volgend jaar voor ze gaan opbouwen gwoon wat klare joints op dat terrein dumpe :D je hoeft nix te smokkele je hebt tog al binne:D:D
Uitspraak van ST de ideale initialen:P op zaterdag 3 juni 2006 om 17:58:
Whehehe 1 ding weet ik wel volgend jaar voor ze gaan opbouwen gwoon wat klare joints op dat terrein dumpe je hoeft nix te smokkele je hebt tog al binne

en dan een kruisje op de grond tekenen waar je het heb gelegd, hopen dat t niet gaat regenen(zonde van je dope) en hopen dat anderen het niet doen zijn er zoveel kruisjes op de grond is weer lastig kiezen. en hopen dat er geen tent bovenop gezet wordt;)
Stelletje drugsverslaafden..........



Ik ga zow maar weer es heen ;)
 
kon gister uit de kleren voor een grammetje hasj haha goeie hond hebben ze :aai: heb me wel vermaakt! DAT DAN WEER WEL!
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 12:10:
kon gister uit de kleren voor een grammetje hasj haha goeie hond hebben ze heb me wel vermaakt! DAT DAN WEER WEL!

whehe ja had hetzelfde.. maarja had toch nog iets bij me wat ze niet konden vinden :D stelletje yosti's whaha!
Fuck dat zeg! Daar sta je dan te strippen voor de cops. Ey jongens geniet maar van het uitzicht he! En dat allemaal dankzij Rex.

Natuurlijk flink lopen bitchen tegen die lui en weigerde. Maarja, dan moest ik om de een of andere vage reden helemaal naar het bureau in Hardenberg. Damn... en dan terwijl ik ook nog eens clean was (kwam wel uit de shop). Helaas ook ik stond te moonen voor 2 cops.

Weet iemand of dit (juridisch) wel mag?

Fouilleren oké, maar strippen? Vooral toen ze die plastic handschoentjes aantrokken kreeg ik van die gevangenis visioenen... Vind dit behoorlijk heftig. Zeker omdat het feest wordt georganiseerd door een shop :(
laatste aanpassing
 
Uitspraak van MONOTOM® op zondag 4 juni 2006 om 13:18:
Fuck dat zeg! Daar sta je dan te strippen voor de cops. Ey jongens geniet maar van het uitzicht he! En dat allemaal dankzij Rex.

Natuurlijk flink lopen bitchen tegen die lui en weigerde. Maarja, dan moest ik om de een of andere vage reden helemaal naar het bureau in Hardenberg. Damn... en dan terwijl ik ook nog eens clean was (kwam wel uit de shop). Helaas ook ik stond te moonen voor 2 cops.

Weet iemand of dit (juridisch) wel mag?

Fouilleren oké, maar strippen? Vooral toen ze die plastic handschoentjes aantrokken kreeg ik van die gevangenis visioenen... Vind dit behoorlijk heftig. Zeker omdat het feest wordt georganiseerd door een shop laatste aanpassing 4 juni 2006 13:20

Ja was ook wel behoorlijk heftige controle en mag juridisch vast wel, anders kunnen ze dit toch niet doen. Maar is het niet zo dat alleen de mensen eruit gepikt worden die een wiet/hasj-lucht om zich heen hebben hangen? Omdat de honden alleen op verdovende middellen reageren? want die gast bij de hond zei ook; ''je hebt waarschijnlijk verdovende middelen bij je''.Vond het dit jaar ook een beetje overdreven :S 2 jaar geleden was het alleen ff fouilleren, en verkochten ze gewoon wiet/hasj op het terrein :S
laatste aanpassing
Uitspraak van MONOTOM® op zondag 4 juni 2006 om 13:18:
Fuck dat zeg! Daar sta je dan te strippen voor de cops. Ey jongens geniet maar van het uitzicht he! En dat allemaal dankzij Rex.

Natuurlijk flink lopen bitchen tegen die lui en weigerde. Maarja, dan moest ik om de een of andere vage reden helemaal naar het bureau in Hardenberg. Damn... en dan terwijl ik ook nog eens clean was (kwam wel uit de shop). Helaas ook ik stond te moonen voor 2 cops.

Weet iemand of dit (juridisch) wel mag?

Fouilleren oké, maar strippen? Vooral toen ze die plastic handschoentjes aantrokken kreeg ik van die gevangenis visioenen... Vind dit behoorlijk heftig. Zeker omdat het feest wordt georganiseerd

nou die dog was dus echt mooi van de regel he:@
ik mog ook strippen en ik had geen krummel wiet of wat dan ook bij me!!was wel nog jointje wezen roken in de shop eerst:jaja: maar express niks meegenomen tja de lucht deed het m zeiden die lui daaro!!
maar de mooiste bak van allemaal is nog dat een paar man voor me weet ik nie wat voor zooi mee hadden en die mochten gewoon door:@
k heb maar wat zitten grappen tegen die lui daar tja wat moet je anders??
k heb alleen wel zoiets dat als k volgend jaar weer ga en dat beest gaat weer af en ik heb weer niks bij me ga k t feest ook niet meer op!!
vond het echt ronduit overdreven!!:@
 
Uitspraak van MONOTOM® op zondag 4 juni 2006 om 13:18:
Fouilleren oké, maar strippen? Vooral toen ze die plastic handschoentjes aantrokken kreeg ik van die gevangenis visioenen... Vind dit behoorlijk heftig. Zeker omdat het feest wordt georganiseerd door een shop laatste aanpassing 4 juni 2006 13:20

jah das ooknog zo en ik dacht ook W T F !!! waarom die handschoentjes? maar hoefte maar tot me boxer gelukkig had ook erger gekund maarja dikke schijt heb al lang weer wat nieuws te blowen gehaald en hun lach ik uit omdat ze zo belachelijk streng doen. Van bier enzo gaan mensen kotsen en ruzie maken en irritant doen en van een jointje...nou...daar word je gewoon relaxed van. Ze moeten gewoon niet zo zielig lopen zeiken over een beetje hasj of wiet.

Maaruh...ken je dat wel? Zo'n sluetelhanger met zo'n hoog piepje als de hond vervelend doet gewoon ff piep in je jaszak met je sleutelhanger ;)
Uitspraak van (6)devilsangelO:) op zondag 4 juni 2006 om 18:37:
ik mog ook strippen en ik had geen krummel wiet of wat dan ook bij me!!

Dat had ik dus ook:@ ik had niet eens van te voren geblowd of bij lui gestaan die blowden of wat dan ook:S Ik hoorde ook al wel van anderen dat die hond vet veel fouten heeft gemaakt en allemaal onschuldige lui leuk konden gaan strippen:/
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 18:42:
maar hoefte maar tot me boxer gelukkig had ook erger gekund

Ja het kon ook erger jah (zoals bij mij:S)
Echt zwaaaaar overdreven controle:@
laatste aanpassing
 
ik moest me boxer wel uittrekken :S
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Jappie.NL op zondag 4 juni 2006 om 19:47:
Strippen

vond het eigenlijk niet zo :kwijl:, een kerel die naar je staat te kijken met blauwe handschoentjes an :P
 
maar misschien vond hij het integendeel wel :kwijl:
 
Snap zoiezo niet dat mensen zich daar laten uitkleden :S :S

Ik had gezegd neem me maar mee naar het bureau.En zo niet gewoon die gasten in de bek spugen,Moet je eens kijken hoe snel je in die bus zit

NIet te geloven!

Ik hoorde van een meisje daar,die moest gewoon compleet strippen en dan ff door de hurken :S :S

Terwijl ze echt niks bij d'r had

Zet er liever poortjes neer voor bv wapens.
De drugs komt toch wel binnen.

Sukkels!
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 22:21:
Ik hoorde van een meisje daar,die moest gewoon compleet strippen en dan ff door de hurken

Terwijl ze echt niks bij d'r had

:jaja: thats me:@
en weet je wat ik nog het domste vind??
k heb eens een paar daagjes in een celletje gezeten opt bureau en toen hoefde ik ook mn kleren niet uit!!
echt zo zwaar overdreven maar ja k had zoiets van maak nu maar aan met mekaar....k zat ook zo van ben ik nu eindelijk?? die lui zo van je ben de eerste die zo vrolijk doet hier!!:D tja wat moet ik dan ik weet dak niks heb en wil feesten geen zin aan gezeik!!
maar k weet wel dat ik volgend jaar me laat brengen en hun eerst laat staan want gaat die dog dan weer af ga ik terug met de mededeling dat ze t beestje beter opnieuw kunnen opleiden!!

k was iig lang niet de enige die voor niks moch strippen hoorde ook van een jongen die kon ook en dat arme joch blowt niet eens!!!
maar wat ik mij nog afvraag is of dat beest niet reageerd als je een loopse teef in huis heb......dat verklaard ook een boel.........
k moet trouwens wel zeggen dat die hond bij mij alleen aan mn been snuffelde en dat die vent toen direct dat stokkie gooide terwijl t beest een duidelijk leipe gast zowat aan wou!!
k denk dat ze t soms gewoon voor de lol deden leek erop iig!
 
verdommeeeeee!! ik mocht HELEMAAL NAAKT!! en fuckin alles, maar dan ook echt ALLES werd doorzocht,, stelletje apen!!
zelfs mn haarelastiekje, mn hele haar!

ze denken toch niet echt dat ik met n stukkie kaugom een snoepie in me haar ga plakken ofsow hee!!

en weet je wat t stomme is,, ik zag genoeg lui die wel met snoepies na binne liepe,, denk dat die honden eerder de geur van wiet + pep & Coke ruiken,

maar wat ik nog stommer vond dat echt gwoon mensen die niet eens gebruiken of blowen ook helemaal naakt mochten omdat hondje naar hun toe kwam!!

En nog wat, dr ging dus een hond rustig bij me zitten, dit waren hele andere honden als die later op avond..Deze honden die sprongen tegen je op:S


TOen heb ik ns even geïnformeerd over hoe en wat,bleek dat die honden dus geen echte politie / drugshonden waren,
wnt echte die gaan dus(net als bij mij:S) bij je ligge of zitte of stoppe:P

ma t stomst vind ik he!! WAAROM IN GODSNAAM MOEST DE 1 IN DE BOXERSHORT EN DE ANDER HELEMAAL NAAKT,,

stond dr mooi te kijke in n hokkie
Kutcops met hun gezeik daaro:S
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 13:57:
stond dr mooi te kijke in n hokkie

:o
gewoon zwaar kinderachtig allemaal hoor

iedereen moest gewoon voor half3 komen, geen hond te bekennen. De meesten die goed van de kaart waren, ware vast op tijd ofzo

dit is in ieder geval wel een reden om volgende jaar niet weer heen te gaan. Gewoon te kinderachtig voor woorden :S
 
pfff oke ik vond het best leuk vrijdag maar als ik dit lees, ga ik principieel niet meer heen :no:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 13:57:
WAAROM IN GODSNAAM MOEST DE 1 IN DE BOXERSHORT EN DE ANDER HELEMAAL NAAKT,,

een kerel die doorzocht mijn spullen had vast geen zin in een naakte kerel...wat een vieze geilbakken dan eigelijk...laat ze hier maar eens een reactie op geven!!!