Partyflock
 
Forumonderwerp · 860853
Doe jij het gewoon op je werk? Of krijg je last van een schaamtegevoel..: stel dat de collega die na jou gaat je het ruikt.

Of heb je er gewoon schijt aan?

Deze ochtend hoorde ik op het toilet een collega met flinke buikloop.......... Dan kan ik mijn lachen helaas niet inhouden, je voelt je dan zo' n ongewenste toeschouwer. De rest van de dag zal dit geluid mij ook bijblijven.

Anderzijds lijkt het me afschuwelijk als een collega mij hoort! Dus de ik altijd zo stiekum mogelijk...

Ben benieuwd naar jullie ervaringen...meningen!
 
als je moet poepen moet je poepen, gelukkig werk ik alleen dus kan ik altijd gaan op mijn prive poep pot :)
 
Ik heb een collegatje die het volgens mij ook leuk vind om een zo goor mogelijk remspoor achter te laten *kots*!

En een lúcht dat er dan hangt!
Niet te geloven gewoon... :X
doe het liever thuis als t ff kan!
Ge¨doe op je werk, eerst de hele rand beleggen met plee papier enzo, want daar wil ik niet zo op gaan zitten.
maar soms kan het niet anders he...
boeie iedereen schijt toch?


Uitspraak van Desdemonia (V) op maandag 27 maart 2006 om 13:03:
Deze ochtend hoorde ik op het toilet een collega met flinke buikloop.......... Dan kan ik mijn lachen helaas niet inhouden, je voelt je dan zo' n ongewenste toeschouwer. De rest van de dag zal dit geluid mij ook bijblijven

ken dat ja, stond ook een keer mn handen te wassen en er zat nog iemand op de plee en die liet echt zo´n hele harde tetter ruft, ben gauw de plee uitgelopen om ff hard te lachen haha!
vervolgens zie je die gene de plee uitlopen en zeg je heel vrolijk met een dikke lach op je gezicht `hoi!` dan is t feest compleet natuurllijk!
 
ey wanneer je moet poepen dan heb je toch weinig keus lijkt me. ik doe dus zeker wel poepen op het werk,en schreeuw dan bij het verlaten van dat kleine kamertje "DO NOT GO IN THERE".en schaamtegevoel no way goede poep ruikt nou eenmaal.
laatste aanpassing
Poepen op je werk is heerlijk :yes: lkkr jezelf een half uurtje afzonderen haha
Alleen op mijn eigen wc-tje :D Anders lukt het me echt niet op me werk/stage. En vooral als er dan iemand voor de wc staat te wachten tot je klaar ben. Voel je je ff zwaar lullig als die persoon na je gaat :P
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 07:42:
als je moet poepen moet je poepen

:yes: kan toch moeilijk de hele dag ophouden, als je dan thuis komt, komt het er met zo'n geweld uit dat er gelijk een barst in je wc pot zit :/ 8)


Uitspraak van M.J.W.D. op zaterdag 13 mei 2006 om 16:37:
lkkr jezelf een half uurtje afzonderen haha

Haha wat is er nou beter dan poepen in de baas zijn tijd, krijg je er nog voor betaald ook (y) ;)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 13:59:
Nee, maar ik praat niet over zaken die ik niet meegemaakt heb, of waar ik niet direct betrokken bij ben geweest, alsof ik dat wél heb gedaan/er wel ben bijgeweest!!

quite a different!

joh doe nie zo interressant en moeilijk, tis maar grappig bedoeld... lees er over heen in plaats een hoop geouwehoer dat niet over dit topic gaat te plaatse... damn...

wel leuk topic, ik werk in restaurant... kzou t wel gwoon doen denk:P nooit gehad nog:) doe t altijd ervoor :)
 
Uitspraak van P-ter op maandag 1 mei 2006 om 10:56:
Wat moet dat moet
Zo nog iemand geweest of zijn er al paarsaanlopende mensen die al afgelogt / uitgeklokt klaarstaan om met dichtgeknepen billetjes het gebouw te verlaten?
Uitspraak van Tietekorst op dinsdag 9 mei 2006 om 15:43:
als die kerel heeft liggen poepen is de dader zo aan te wijzen lijkt mij

aaaaaaaaaaaaaah hahahaha
 
Uitspraak van I5h4nti op dinsdag 16 mei 2006 om 16:34:
met dichtgeknepen billetjes het gebouw te verlaten?

:lol:
lekker schijte in de baas zijn tijd
altijd goed :P
 
als je moet dan moet je :P
Jaa want wij hebbe mooie schone plee's op t werk:P
Uitspraak van Stephiie aka Pinkiie op maandag 15 mei 2006 om 12:12:
Alleen op mijn eigen wc-tje Anders lukt het me echt niet op me werk/stage

Ja maar wat nou als je s morgens om een uur of 10 moet?
 
Nou ik heb nog geen werk, maar zou iig niet poepen op me werk :P
 
Uitspraak van Remco op donderdag 4 mei 2006 om 15:52:
http://mediatheek.thinkquest.nl/~ll007/h_nl_poepvorm_800.htm

Ik kwam niet meer bij toen ik dit aan het lezen was. hahahahahahahahahaha
 
Betaald schijten... altijd goed!
 
Ik heb vandaag mijn best gedaan om mijn collega die vandaag zijn 1-jarige jubileum viert, te verrassen met een ware traktatie(y)

Zie hier het resultaat:

 
Aaah bah. :S
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 15:10:
Aaah bah.

Praat geen poep man :\
 
Getver! :X
zie ik daar nou kontharen er naast gevallen?

yak yak yak
 
Is poepreces?!

Weinig smeuïge verhalen (n)
 
sorry je topic is dubbel, ik heb er al eens 1 over geopend
 
Draai een drol en ga het vieren (y)
Uitspraak van DJ Masterminder op donderdag 4 mei 2006 om 18:46:
Als je moet poepen dan moet je gewoon gaan poepen

idd.. als ik moet poepen ga ik poepen, of t nou op mn werk is, of op school :D
 
Dat is echt SHIT man...
 
hahaha bij ons op het werk ligt de wc naast het aanrecht. is er iemand koffie aan het zetten terwijl je ligt te mieften op de wc. de hele toko kan het gejoenk horen.
 
ik vind het toch wel een beetje schaamtelijk hoor, dan zit je te poepen, verdorie dan hoor je gelijktijdig de persoon naast je op het andere toilet ook driftig aan de rol trekken.....weet je al genoeg. En dan staat er wel een spuitbus, maar dan ruik jezelf ook de gehele dag naar toiletverfrisser dennegeur bah
Haha wat een onderwerp :D

Nee dat kan ik echt niet op m'n werk :no:
 
't laatst kwam ik s'morgens op m'n werk..
en ik dacht; wat ruik ik toch!
Lag er nog een keutel van de vorige dag :/
Gatverrrrr! en ik weet ook nog van wie die was 8) :X
Bij ons in de kassenbouw kom je ze overal , iedereen legt weleens een boobytrap voor iemand neer.
heel de dag scherp en alert dus!

zo heb ik een keer in de pauze. bij iemand een drol in zijn kitspuit gedaan , toen ik em daarmee later bezig zag, en zag dat ie de kit nog ging afsmeren met zijn vinger en een beetje spuug ben ik maar even een blokje om gegaan :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 21:23:
en ik weet ook nog van wie die was

haha komt er nog een vergeldingsactie dan?
nooit smerig manop school ok nooit
 
Uitspraak van kaaskop2005 op dinsdag 6 juni 2006 om 22:34:
nooit smerig manop school ok nooit

hahahah toen ging de wekker
 
Waar maak je je druk om... mensen hebben toch ook behoeftes.. ook al is het smerig... tja inhouden is ook mooi kut gewoon scheit aan hebben:yes:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 23:08:
Waar maak je je druk om... mensen hebben toch ook behoeftes.. ook al is het smerig... tja inhouden is ook mooi kut gewoon scheit aan hebben

inderdaad! volgens mij is dit iets wat iedereen wel eens doet, dus schaamte..? nee!
iek schijt aan alles en iedereen :P

maar de het meestal thuis :P
 
Ik heb er weer bakkie koffie of vijf inzitten die haastig op zoek zijn naar een borrelende exit (y)
 
Geen problemen mee. Ik ben blij als ik kan, dus waar ik dan ben maakt me geen reet uit. :)
zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens anders :D
laatste aanpassing
 
doe t gewoon of t is net curry hehe
 
gewoon die stok uit het verlengde van je rug trekken als je moet. :[
 
Volgens mij zit een collega van me momenteel flink te kleien...hij is al zo lang weg, ik zal pot zo wel inspecteren...meer info volgt (y)