Partyflock
 
Forumonderwerp · 860411
 
Voor de verandering dit feest moeten missen, omdat ik nu moet werken.
Was van te voren alweer uitverkocht, best logisch al die dj's voor maar 5€.

Hoe was het vannacht in Outland?
En de muntjes waren gewoon 2 euro ipv 2 voor 2 euro :woop:
Alleen jammer van het geluid in de koepel. :(
laatste aanpassing
Lekker feestje..ben net thuis:p
Prima feest, warm is het overal, ja toch..

Sfeer viel me 100 % mee. Locatie ook, eerste keer Outland :bounce: komt nog wel een vervolg op.

Gestampt op:
Chosen Few
Paul
Panic
Bass-D & Buzzfuzz
ouderwetz was t... hele fukkin' avond staan hakken! :D
laatste aanpassing
Ja echt super !!
tot half 7 gebleven , me benen wouden niet meer :/
 
kvon et heerlak avondje :cheer:
Artiest {SHOWLIST artist 83443, 61150}
zoals we zijn gewent van B2S :D
perfecte avond dus gehad :D:D

jammer dat het over is:P
Uitspraak van Psychisch op zaterdag 25 maart 2006 om 06:50:
Was te gruwelijk 1 van de beste feesten in lange tijd de sfeer perfect, de shows perfect, het draaien: het beukte lekker, alleen was het te heet voor fucking worden het leek net of ik onder de douche stond hier een vid:

http://rapidshare.de/files/16358790/video-0005.mp4.html

Vet filmpje, wie was er toen aan t draaien?
En hoe heet dat nr bij 1:15?
bvd
het was weer echt mega vet! 5 jarig bestaan GOED gevierd!

1 nadeel, dat er bij de deur gezeurd werd omdat ik een trainingsbroek aanhad, gelukkig had ik nog kennissen wonen in zwijndrecht van wie ik een broek kon lenen, anders had ik terug kunnen kachelen naar brabant :(

maar voor de rest, super! vooral tijdens DJ paul, toen ging de zaal plat. het podium waar we op stonden te hakkuh veerde goed mee op het gebeuk
Jammer dat ik niet geweest ben. Zo te lezen heb ik iets gemist. :(
Uitspraak van B.... op zaterdag 25 maart 2006 om 11:18:
En nou over het feest.. Ik heb in mijn jonge leven best wel wat vette feestjes gehad, maar dit sloeg echt alles..

De prijs was natuurlijk super, de line-up kon niet beter. Er werd heel erg goed gedraaid, zelfs door mijn minder favoriete DJ's. Iedereen zette een superstrakke set weg, of het nou in de mainzaal was of in de early, echt geweldig!! Ik was nog nooit in Outland geweest maar wat een top locatie, overal barren en toiletten en bovenin een broodjesbargebeuren. Twee euro voor een muntje vond ik ook zeer schappelijk, ik ken discotheken waar het erger is. Het parkeren was ook makkelijk, genoeg plek voor iedereen en we hebben maar een half uurtje in de rij gestaan..

De sfeer was ook geweldig, iedereen was relaxed en kwam om te feesten.. Het 'booskijk' & 'breed-doe' gehalte lag zo rond de 10 % dus zo ongeveer iedereen moet wel een top avond gehad hebben. De security was ook super. Niet over-aanwezig zoals de meeste bedrijven vaak zijn. Gewoon goed gekleed, rustig mensen die op de achtergrond overzicht houden. Zo hou je het publiek ook vriendelijker denk ik.

Ook tof dat je gewoon met al die DJ's een praatje kon maken. Niets was te gek en ze waren allemaal heel vriendelijk, op een gegeven moment stond ik lekker te chillen tussen Paul, Panic en Ruffian.. Echt wel relaxed..

B2S - PAUL - PANIC

En alle anderen natuurlijk

Hier heb ik niet veel aan toe te voegen, was echt een superfeest met een lekkere party sfeer!
Uitspraak van S2 op zaterdag 25 maart 2006 om 15:38:
Vet filmpje, wie was er toen aan t draaien?
En hoe heet dat nr bij 1:15?
bvd

wie dr aant draaie was geen id, maar dat nr heeft Paul Elstak & Dj D - You re A Hardcore Hooligan
 
was echt een gruwelijk goed feest.
werd erg goed en hard gedraait heb goed de hele nacht staan stampen en hakken.:bounce::bounce:
alleen vond ik het iets te druk en veelste warm was de hele nacht zeiknat van het zweten:s
laatste aanpassing
 
Uitspraak van _sander_ op zaterdag 25 maart 2006 om 16:26:
aak van Soeters op zaterdag 25 maart 2006 om 15:38:
Vet filmpje, wie was er toen aan t draaien?
En hoe heet dat nr bij 1:15?
bvd

wie dr aant draaie was geen id, maar dat nr heeft Paul Elstak & Dj D - You re A Hardcore Hooligan

Paul draaide toen ;)
Was weer een GEK feestje van B2S!

PAUL !!!
t enige wat een beetje jammer was is dat dat wijf tot 4 keer toe met de verkeerde jassen aan kwam lopen
 
Ik heb het ook zwaar naar me zin gehad!
Vet staan stampen en helemaal los gegaan!!
Rond half 6 weggegaan omdat ik om acht uur weer op moest om te werken maar het korte slapen was het zeker waard!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 10:40:
ik geef je 1 tip als je in de rij staat schrik niet van die vuurspuger ik schrok me de tyfus

Jij ook al :O Ik na de 3e x nog steeds :/

Maar t was vettjes :yes:
laatste aanpassing
 
Wreed feest, lekkere sfeer iedereen Losssss op het einde van de avond stonden we niet meer met zoveel man in de main maar mag de pret niet drukken hehe. Paul,Panic waren heel erg goed vooral Paul met Ruffian erbij dodelijke combo :D en de twee grootmachten Partyraiser en Unexist natuurlijk heerlijk :)
 
Artiest Schollie
toppie feest unexist vs partyraiser :respect:
op naar pandemonium :d
 
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zaterdag 25 maart 2006 om 16:19:
Jammer dat ik niet geweest ben. Zo te lezen heb ik iets gemist.

Ik bedoel maar. :(
Uitspraak van Kelly!. op zaterdag 25 maart 2006 om 12:01:
Wesley Waar was JIJ ?????

als je die set gemist hebt
had je zeker watjes in je oren? :-)
 
Uitspraak van PARTY-BRO op zaterdag 25 maart 2006 om 18:42:
als je die set gemist hebt
had je zeker watjes in je oren

dat vermoed ik ook wat was ie meesterlijk zeg wat draaide ie weer lekker:respect:
 
Vet:kwijl:

lekkere setjes gehoord van oa Mindustries vs The Outside agency, partyraiser vs unexist etc.
Locatie was top! als je bovenin stond keek je recht naar beneden op een losgaande massa, voeg daarbij de zeer vette lasers en je hebt weer een kippevel moment. Enige minpuntje was et geluid dat langs de kant niet zo goed was, maar op zo'n feest kan ik me daaraan niet storen.
Heb me prima vermaakt in outland :yes:
Hele avond beneden gestaan bij early rave...sfeer was goed daar muziek ook!!(Y)
Artiest {SHOWLIST artist 56391, 2037}
top feest (y)
 
super feest(y) goed geluid(y)super line up(y) alleen warm pffff
ook cool dat ze op den duur voorbij kwamen met zo'n polaroid camera.. foto meteen in een b2s lijstje geplakt, erg leuk hoor (y)
 
Charly S : de man van de avond! op het laatste super set iedereen helemaal los!!
Uitspraak van PARTY-BRO op zaterdag 25 maart 2006 om 18:42:
als je die set gemist hebt
had je zeker watjes in je oren?

Nee de groep wou naar huis :'(..
Maar zie hem volgende week weer:)
goeiemorgen! was echt een erg gezellig feestje
vooral de sfeer en muziek uiteraard.
lekker uit me dak kunnen gaan, lekker veel bekenden gezien!

kortom voormij was t geslaagt
 
't was goeeeeeeeeeeeeed! :D
nu ff opladen en weer gaan vanavond! :cheer:
was een goed feessie
vooral de laatste 3 uurtjes :D :respect: TOA & Mindustries, Unexist, Akira, Bryan Fury wat een heerlijk gewelt zeg aan het eind :respect: B2S
Uitspraak van Jan the Man op zaterdag 25 maart 2006 om 16:18:
1 nadeel, dat er bij de deur gezeurd werd omdat ik een trainingsbroek aanhad, gelukkig had ik nog kennissen wonen in zwijndrecht van wie ik een broek kon lenen, anders had ik terug kunnen kachelen naar brabant

Dat hadden wij ook! Maatje van me kwam niet binnen, ook om diezelfde reden. Je mag daar niet met een trainingsbroek naar binnen... op een hardcorefeessie :S

Maar later kwamen nog 2 gasten in cavello, die hadden eerder de organisatie gemaild en die had gezegd dat ze wel binnen zouden komen. Kwamen we gelukkig toch binnen :)


Alleen een beetje jammer dat we er nog geen 3 uur zijn geweest doordat we de autosleutel hebben verloren....
Maar die 3 uurtjes waren wel gruwelijk!!
Wel jammer dat er in het begin rond een uurtje of 9 , 10 toen er nog niet zo heel veel mensen waren, stond zowat iedereen aan de kant, ik was zowat de enige en nog een andere gozer die aan het hakkuh waren in het midden van de zaal haha

Hier nog een vid, deze is alleen iets donkerder :

http://rapidshare.de/files/16413114/video-0004.mp4.html
laatste aanpassing
was vett feestje :)
helemaal los gegaan!
maar 1 tip voor Outland, koop wat nieuwe airco's bij
laatste aanpassing
GVD wat een kick feest. Ouderwets staan hakken tot ik kramp kreeg in mijn benen.

Muziek was top en de sfeer relaxed.
JAAHJAAH zeker GEK..er werd Gruwelijk gedraaid :)

ja het was warm..mja boeien Gewoon Lossgaan..

Verder Uuuuhh jaa moest best hard stampen/pogoen/hakkuh door heel die mense massa mja hahaha :D:D

en was gezellie met de mense waarmee we waren :D:D

Hou van je schatje (K)(K)

Vraagje : Wat was endymion aant doen ? Jumpstyle ? ?
laatste aanpassing
vanaf minuut 1 was het al raak, er werd super gedraaid
geweldig om vanaf boven al die mensen te zien hakken B)
en ja dat bier... O:) lekker maar ze bleven maar komen
ghehe paar keer onderuit gegaan van het lachen
echt een top avond,
gauw weer zo'n feest!
Artiest {SHOWLIST artist 47010, 984}
Uitspraak van Psychisch op zaterdag 25 maart 2006 om 21:15:
Wel jammer dat er in het begin rond een uurtje of 9 , 10 toen er nog niet zo heel veel mensen waren, stond zowat iedereen aan de kant, ik was zowat de enige en nog een andere gozer die aan het hakkuh waren in het midden van de zaal haha

(y) haha, echte die-hard dus.. bedankt! :)
t was super gezellig hing een lekker zweertje
Uitspraak van lindaaatje op zaterdag 25 maart 2006 om 14:07:
En de muntjes waren gewoon 2 euro ipv 2 voor 2 euro

haha ja was geweldig
had nog munten over van vorige keer
waren ineens 2 euro waard ipv 1 :D

verder GRUWELIJK feest tot 05.00
alleen maar snoeien in de main
jammer dat de muziekstyle toen ineens omsloeg naar...tja wat draaiden ze? :S
om 05.45 maar richting huis gegaan
en nog lang genoten thuis

dikke (Y)
post no 100 :D

eerste hardcorefeestje weer sinds een tijdje MAAR:

Lekker feestje...goede locatie (vond ik dan)
geluid was wel lekker..
Warmte niet over zeiken is overal!

Wc's 50 cent :@
heb ze niet betaald!

reis was ook wel te doen vanuit limbo
In één woord:

GEIL B)
terug reis met de trein was zeker top met de goeie mensen en een cosmopolitan (Y)

ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn waar komen allemaal de foto's op?