Partyflock
 
Forumonderwerp · 857046

Onderwerp is dubbel!

Als je een relatie hebt en hij/zij gaat vreemd dan moet je die geen 2de kans meer geve!!! wat vinde jullie ervan
ik heb mijn ex ook een 2de kans gegeven.... ligt er maar net aan hoeveel je om die gene geeft.... maar uiteindelijk ging het voor mijn gevoel toch niet... O:)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 13:54:
zijn mensen die op jonge leeftijd al exact weten wat ze willen en ook niet willen of ooit vreemd gaan, het feit dat jij zo hapt zal dan wel heten dat je niet vies van vreemd gaan bent. of zit ik verkeerd?

Juist die mensen zijn er... Ik ben 20 en weet exact wat ik wel... Na meerdere malen te zijn gevallen ben ik weer opgestaan en heb ik gevonden waar ik altijd van heb gedroomd.

En ja, het feit dat je er zo tegenin gaat zegt genoeg denk ik zo...

Uit ervaring weet ik dat als mensen over dit onderwerp praten (of zelfs met hun partner) en dan boos worden of helemaal overstuur raken, er toch iets mis is...

Want waarom zou je zo over je toeren raken als er niets aan de hand is en als je niets te verbergen hebt?!
 
Uitspraak van Beauty is mama !! op maandag 13 maart 2006 om 13:57:
ik heb mijn ex ook een 2de kans gegeven

Net als ik, en een 3e kans...

Nooit meer!

Vreemdgaan is EXIT
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 13:44:
Kon het niet terugvinden in de dikke van dale.....

Bijdehand?
 
Uitspraak van Beauty is mama !! op maandag 13 maart 2006 om 13:57:
ligt er maar net aan hoeveel je om die gene geeft....

ben ik niet helemaal met je eens, speelt wqel mee, maar denk dat het ook mee telt wat kun je accepteren en vergeven? en waar is jouw grens? zijn veel dingen die mee spelen, en er zijn echt dingen die ik totaal afkeur in MIJN relatie. ondanks hoeveel ik van je hou.
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 13:48:
Tired!!!

Ga maar ff opzoeken in het woorden boek!! Tip: Engels - Nederlands (y) :/
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 13:49:
Je zal met je 18 jaar al wel veel relaties gehad hebben waarin je echt van elkaar hield!

Ik zou zeggen, zoek het op in de Van Dale :/
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:00:
ben ik niet helemaal met je eens, speelt wqel mee, maar denk dat het ook mee telt wat kun je accepteren en vergeven? en waar is jouw grens? zijn veel dingen die mee spelen, en er zijn echt dingen die ik totaal afkeur in MIJN relatie. ondanks hoeveel ik van je hou.

ja daar heb je ook wel gelijk in.... ik kan heel boos worden... ben ik ook geweest... maa kan niet lang boos blijven... en ondanks dat ik nog veel van hem hield wou ik het nog wel een keer proberen... maar ja... zo ben ik ... O:) en ja daarna is het fout gegaan.... :x :x


maar als de situatie weer voorkomt... zou ik het mischien weer zo doen als ik nog veel van die gene hou...
 
Uitspraak van Beauty is mama !! op maandag 13 maart 2006 om 14:06:
ja daar heb je ook wel gelijk in.... ik kan heel boos worden... ben ik ook geweest... maa kan niet lang boos blijven... en ondanks dat ik nog veel van hem hield wou ik het nog wel een keer proberen... maar ja... zo ben ik ... en ja daarna is het fout gegaan....


maar als de situatie weer voorkomt... zou ik het mischien weer zo doen als ik nog veel van die gene hou...

iedreen maakt zijn eigen keuzes, de een kan vergeven, de ander niet. alleen jammer als jouw vergiffenis niet gewaardeerd wordt , je verdient beter naar mijn mening(f)
 
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 13 maart 2006 om 14:01:
Ga maar ff opzoeken in het woorden boek!! Tip: Engels - Nederlands

Bijdehand?
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:08:
Nee, lompe vergelijking??!

net als dat vergeven van jou in 2 aparte topic's?
 
Uitspraak van Beauty is mama !! op maandag 13 maart 2006 om 14:06:
maar als de situatie weer voorkomt... zou ik het mischien weer zo doen als ik nog veel van die gene hou...

En dát is het nou juist... Echte liefde moet van 2 kanten komen, en als de ander vreemdgaat is de liefde van zijn kant dus ver te zoeken! En wat heeft het dan voor zin om te vechten terwijl de ander er de kantjes van af loopt?

Ik weet nu in ieder geval dat wanneer iemand vreemdgaat degene je niet waard is! Kies dan voor jezelf!
Uitspraak van Yvonneeee op maandag 13 maart 2006 om 12:24:
Als je een relatie hebt en hij/zij gaat vreemd dan moet je die geen 2de kans meer geve!!! wat vinde jullie ervan

Hij kan gelijk oprotten na de 1e x :[
1x vreemd gaan is altijd vreemdgaan :@
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:09:
Bijdehand?

Get a life als je toch niets nuttigs te zeggen hebt... Sjees... Wat the fuck zit je je druk te maken om dit soort dingen?! Zeg dan gewoon niets...
Ieder zn eigen mening... respecteer dat en veroordel iemand er niet op! Kom op zeg :gaap:
 
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 13 maart 2006 om 14:01:
Ga maar ff opzoeken in het woorden boek!! Tip: Engels - Nederlands

Zou triest zijn als een amerikaan dat moet opzoeken!
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:10:
En dát is het nou juist... Echte liefde moet van 2 kanten komen, en als de ander vreemdgaat is de liefde van zijn kant dus ver te zoeken! En wat heeft het dan voor zin om te vechten terwijl de ander er de kantjes van af loopt?

iedereen maakt fouten... ik heb ook genoeg fouten gemaakt... en daar heb ik ook zeker van geleerd... dus ik ben van menig dat die een 2de kans verdiend bij mij...
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:08:
alleen jammer als jouw vergiffenis niet gewaardeerd wordt , je verdient beter naar mijn mening

ja maar hij is ook niet voor de 2de keer vreemd gegaan... :nee: voor mijn gevoel lukte het toch niet... k werd opeens heel jaloers... wat ik nooit was/ben.... dus daarom was het ook beter om uitelkaar te gaan....
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:08:
Nee, lompe vergelijking??!

eerder een onderdeel van "houden van" (y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:09:
Bijdehand?

Dat was de bedoeling (y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:13:
Zou triest zijn als een amerikaan dat moet opzoeken!

Zou triest zijn voor wie dan ook (y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 13:44:
Kon het niet terugvinden in de dikke van dale.....
 
Uitspraak van Beauty is mama !! op maandag 13 maart 2006 om 14:14:
iedereen maakt fouten...

Uitspraak van Beauty is mama !! op maandag 13 maart 2006 om 14:14:
ik ben van menig dat die een 2de kans verdiend bij mij...

in zulke gevallen bij mij niet. dan ben je eht over me grens gegaan.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:11:
Get a life als je toch niets nuttigs te zeggen hebt... Sjees... Wat the fuck zit je je druk te maken om dit soort dingen?! Zeg dan gewoon niets...
Ieder zn eigen mening... respecteer dat en veroordel iemand er niet op! Kom op zeg

Waar heb jij het nou over? Go fuck yourself!
 
verder met het thema, rest is zinloos
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:16:
Is je niet echt gelukt dan! Probeer nogmaals.

Blijkbaar wel (y)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:16:
in zulke gevallen bij mij niet. dan ben je eht over me grens gegaan.

Bij mij NU ook, maar ik heb ook tijden gehad dat ik meer bezig was met het vergeven van andermans fouten, en het werken aan mijn vertrouwen in de ander dan in de relatie zelf (het leuke en mooie van een relatie)

dus nee, ik heb geleerd, veel geleerd...

en achteraf, raar gezegd, maar ben ik daar op de een of andere manier best blij mee! nu sta ik sterker in mn schoenen al is het moeilijk om vertrouwen op te bouwen...
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:17:
Go fuck yourself!

Ga ik doen! Thnxxx ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:20:
dus nee, ik heb geleerd, veel geleerd...

en achteraf, raar gezegd, maar ben ik daar op de een of andere manier best blij mee! nu sta ik sterker in mn schoenen al is het moeilijk om vertrouwen op te bouwen...

In al het negatieve zit ook weer iets positiefs, van fouten moet je leren (y)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:20:
Ach ja Limburg is toch anders he...

pffff wat een logica, zegt meer over jou als over ons
wat een logica, zegt mij al weer genoeg
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:20:
Ga ik doen! Thnxxx

No thanks...help yourself.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:22:
pffff wat een logica, zegt meer over jou als over ons
wat een logica, zegt mij al weer genoeg

Heb ik het tegen jou ofzo!?
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:22:
pffff wat een logica, zegt meer over jou als over ons
wat een logica, zegt mij al weer genoeg

Logica is moeilijk voor hem, de "Van Dale" zal het hem misschien wel makkelijker maken (y)
l.o·gi·ca (de ~ (v.))
1 juiste, rationele opeenvolging van oorzaak en gevolg
2 wetenschap die zich met de formele regels van het denken bezighoudt => redeneerkunde
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:23:
Heb ik het tegen jou ofzo!?

:/

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:20:
Ach ja Limburg is toch anders he...
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:22:
No thanks...help yourself.

Ga iemand anders vervelen met je onzin...
en loop toch niet zo te kutten hierow...

Tip: open je eigen topic:
*Het grote 'ik wil mijn gezeik even kwijt' topic!*

Pfff... Get a life
 
Uitspraak van Yvonneeee op maandag 13 maart 2006 om 12:24:
Als je een relatie hebt en hij/zij gaat vreemd dan moet je die geen 2de kans meer geve!!! wat vinde jullie ervan

Ik weet het niet. Ik zou ten eerste willen weten waarom ze vreemdgaat. Als het zou zijn omdat ze niet meer genoeg om mij geeft, of omdat ze bij mij niet meer vind wat ze nodig heeft dan is het beter er een punt achter te zetten. Maar als ze gewoon niet de persoon voor monogamie blijkt te zijn, dan zal ik in ieder geval proberen de relatie te herzien. Misschien als je echt om elkaar geeft, maar het karakter van een van de twee monogamie niet accepteert dan is het misschien beter daar een oplossing voor te vinden. Een relatie betekend dat je elkaar accepteert. Zowel de kanten waar je het mee eens bent als de kanten waar je het niet mee eens bent.

Ik besef me trouwens wel dat ik dit makkelijk kan zeggen omdat het hypothetisch is. Misschien zou ik heel anders reageren als het echt zou gebeuren omdat je dan ook te maken hebt met irrationele gevoelens.
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:27:
Ga iemand anders vervelen met je onzin...
en loop toch niet zo te kutten hierow...

Tip: open je eigen topic:
*Het grote 'ik wil mijn gezeik even kwijt' topic!*

Pfff... Get a life

Eerder opent die een eigen topic met:
"ik weet eindelijk dat er een woordenboek bestaat, maar ik weet nog niet hoe ik die moet toepassen", "wie wil me daarbij helpen?"
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:23:
Heb ik het tegen jou ofzo!?

over limburg, daar val ik ook onder.
 
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 13 maart 2006 om 14:29:
Eerder opent die een eigen topic met:
"ik weet eindelijk dat er een woordenboek bestaat, maar ik weet nog niet hoe ik die moet toepassen", "wie wil me daarbij helpen?"

Die limburgers toch... :no:
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:29:
Ik weet het niet. Ik zou ten eerste willen weten waarom ze vreemdgaat

Dat zou ik ook willen weten!! Maar welke reden dan ook mag volgen, een punt zet ik er dan achter (y)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:30:
over limburg, daar val ik ook onder

da's kut voor je!
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:31:
Die limburgers toch...

Komt niet echt veel meer uit bij jou :gaap:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 14:27:
Ga iemand anders vervelen met je onzin...
en loop toch niet zo te kutten hierow...

Ik gaf me mening en daar werd mee "gekut" , dus lik op stuk lijkt mij gepast en als je er niet tegen ken: Recht bovenin staat een kruisje, linkermuisknop klikken en voila je hebt er geen last meer van!
 
bij mij is er geen 2dekans,vertrouwen is dan gewoon weg :) en wil niet de moeite nemen om het weer op te bouwen....
Uitspraak van Yvonneeee op maandag 13 maart 2006 om 12:24:
Als je een relatie hebt en hij/zij gaat vreemd dan moet je die geen 2de kans meer geve!!! wat vinde jullie ervan

ik heb het gedaan, maar dat gaat gewoon niet werken :no:
Ik kon het niet vergeten gewoon
met als resultaat dat ik walgde van sex met hem
me ergerde aan alles wat ie deed en zei :
einde relatie (Y)
Uitspraak van Devilish™ op maandag 13 maart 2006 om 13:38:
Het vertrouwen is weg

Punt en klaar ! ;)
De rest boeit allemaal niet meer :P