Partyflock
 
Forumonderwerp · 855767


Welke films van deze 2 vinden jullie het beste? Ik vind het persoonlijk zelf 2 hele goede films in de Nederlandse genre.
Totaal niet vergelijkbaar met elkaar maar wel 2 (Y) films :yes:
laatste aanpassing
Artiest Dummy
Ik ook van jou is echt complete bagger, ten tijde van de sneakpreview liep de halve zaal weg!

Van god los dus ! ;)
laatste aanpassing
Van god los!
Vind de mensen die er inspelen goed dus :)
Vn God los!!! Tygo is zooooooo lekker daar!!:k
Uitspraak van Lynn!! op donderdag 9 maart 2006 om 20:58:
Tygo is zooooooo lekker daar!!

Doe mij ''eggie'' maar :kwijl:
jaa oke die ziet er ook wel goed uit..maar Tygo heeft daar iets 'duivels'vooral die blik in zn ogen af en toe:k
 
van god losj ies ein goede fielm. spjelenj noch goed turkische mensjen ien mei
 
Vet Hard is een remake film..oorsprong komt geloof ik uit denemarken..

Yeps! "Old man new Cars" (y) Die is overigens wel leuk

Van God Los is een sterke film voor Nederlands doen, al moet ik wel zeggen dat Tygo de film draagt, want zijn performance is bijna onnatuurlijk. Ventje spat bekant van het scherm af. Zonder hem zou het er toch een stuk minder uit zien.
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 21:41:
Zonder hem zou het er toch een stuk minder uit zien.

zonder desje man wasj er gein hoofdroljspjeler
Werkzaam bij Relive Events
Artiest Arno
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 15:22:
Vet Hard

daar heb ik nou geen moment om kunnen lachen...

de grappen lagen er gewoon TE dik bovenop...
Flodder was leuker
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 21:41:
Zonder hem zou het er toch een stuk minder uit zien

juust(Y)
 
ik heb ze allebei gezien :yes: maar doe mij maar van god los
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 22:27:
ik heb ze allebei gezien maar doe mij maar van god los

Toch 2 totaal verschillende films, hé?
laatste aanpassing
Ach ja... Angela Schijf zit iig in beide films.
Van god los zeker een goeie film !!

maar als het dan toch over nederlandse films gaat,Simon vindt ikzelf de beste film,eentje die je raken kan!
en zeker het kijken waard.
 
Van god los..mooie film!
Bij Ik ook van jou ga ik me na een poosje ergeren aan het gedrag van Angela Schijf.
 
Simon :)
Vond ze allebei goed maar als ik dan echt moet kiezen, ga ik voor Van God Los :yes:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
VGL :yes:
 
wij hebben ze allebei nog niet gezien...
 
van god los
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 14:53:
Simon

1 van de beste nl. films idd :yes:
"Van God Los" is een geweldige film. "Ik ook van Jou" is een geweldig boek, maar de film doet daar toch wel afbreuk aan.

Ik heb in beide wel veel herkend trouwens. "Van God Los" omdat ik in de buurt van Venlo ben opgegroeid en dat hele gedoe rondom de Bende van Venlo goed heb meegekregen. Dat niet alleen, maar de opening van de film is gewoon ZO ongelofelijk sterk en zo herkenbaar. Nooit iemand te dichtbij laten komen....(l) En dan inderdaad dat Carnaval dat erbij gehaald wordt, helemaal top. Tygo speelt ook zo ontzettend sterk in die film, het is alsof de duivel in hem getreden is zeg.

Enige grote nadeel van die film is...Angela Schijf :D Die tracht daar Limburgs te paten maar dat lukt voor gene meter.


Gelukkig doet ze het in "Ik ook van Jou" beter. Al is het vooral Beau die daarin een toprol neerzet. Ook zo herkenbaar, prototype student.



Maar degenen die het boek gelezen hebben zullen denk ik allemaal beamen dat de film minder is. Al heb ik evengoed wel een traantje weggepinkt. En er veel dingen in herkend. Ben dan blij om te zien dat ik toch beter terecht gekomen ben dan Reza. :)
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 13 maart 2006 om 11:19:
Maar degenen die het boek gelezen hebben zullen denk ik allemaal beamen dat de film minder is. Al heb ik evengoed wel een traantje weggepinkt. En er veel dingen in herkend. Ben dan blij om te zien dat ik toch beter terecht gekomen ben dan Reza.

Het boek heb ik ook besteld en die krijg ik vandaag binnen. Heb veel goede verhalen gehoord over het boek dus ben zeer benieuwd:yes:
 
van god los :respect:
Uitspraak van * Nicole * op maandag 13 maart 2006 om 11:36:
Het boek heb ik ook besteld en die krijg ik vandaag binnen. Heb veel goede verhalen gehoord over het boek dus ben zeer benieuwd

Ik ga 'm ook maar weer eens lezen binnenkort,. is alweer een tijd geleden. lees verdomme sowieso veel te weinig, terwijl een goed boek mij altijd beter kan raken dan een goede film. Simpelweg omdat je je eigen beelden creeert en je fantasie op de vrije loop kunt laten.

Merk sowieso dat ik sinds de komst van Internet echt veel minder ben gaan lezen. Trouwens ook minder tv kijk. Best zonde. :(
Ik ook van jou heb ik nog niet gezien dus ga voor Van god los..
 
ik ook van jou! heb hem toen in de bios gezien. vette film.
Van God Los is wel aardig..maar valt wel n beetje tegen.. Ik ook van jou nog niet gezien..
 
Van God Los :yes:

Ik ook van jou is denk ik weer n btje té zoetsappig ;)
 
V.G.L. coole film :yes:
 
Van God Los !!
'Eeej Stannie'
van god los
idd niet vergelijkbaar!
 
Van god los, superfilm vind ik. De dominee ook trouwens, komt miss ook wel omdat de NL'se onderwereld in het algemeen me wel interesseerd.
laatste aanpassing
hoe kun je die 2 gaan vergelijken :/

"van god los" natuurlijk :yes:
Sef is gewoon een junk , al moet je dat niet tegen hem zeggen , zelf ziet hij zich als een gelegenheidsgebruiker , alleen komen die gelegenheden wel erg vaak voor.
:yes: vet stukje :D
 
Van GOd los!!!!!
 
Werkzaam bij Demon Dance Events
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 20:06:
Van GOd los!!!!!

Ech wel:yes:

Heb die andere eigenlijk niet gezien, maar vond dit wel een goeie film voor nederlandse begrippen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 21:01:
Ech wel
maar vond dit wel een goeie film voor nederlandse begrippen

Idd mening gedeeld
 
Vond 'Van God Los' een goede film, 'Ik ook van jou' viel me eerlijk gezegd wat tegen.
 
allebei twee goede films... De dominee en Simon zijn ook zeker aan te raden :yes:
 
Echt allebei megafilms... beiden in mijn collectie :respect:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 05:03:
Echt allebei megafilms... beiden in mijn collectie

me 2


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 23:02:
allebei twee goede films... De dominee en Simon zijn ook zeker aan te raden

Dominee wel gezien Simon niet
 
toch maar van GOD LOS ..vond doe andere maar saai ,moet wel eerlijkt toegeven dat ik niet zo gecharmeerd ben van het acteer talent van Angela Schrijf
laatste aanpassing
 
van god los :respect:

"Sef doe rustig jongen!" "Ik ben toch rustig!"
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 09:32:
toch maar van GOD LOS ..vond doe andere maar saai ,moet wel eerlijkt toegeven dat ik niet zo gecharmeerd ben van het acteer talent van Angela Schrijf

Helemaal mee eens (Y) :jaja: