Partyflock
 
Forumonderwerp · 854706
Op 29 April zal op de Garenmarkt de tweede editie van de queensday party plaats vinden. Naar de eerste zeer geslaagde editie van vorig jaar waar ruim 5000 mensen aanwezig waren is het nu wederom tijd voor het beste feest van de Queensday voor dance liefhebbers. Wat ik van de line up alleen weet is dat Armin van Buuren er zo hiezo is. Dus naar de Armadanight in de hmh, gauw wat slapen en dan direct doorgaan in Leiden. Geweldig weekend dus.

Line Up (Komt nog meer informatie)

Armin van Buuren

Locatie

Garenmarkt Leiden.

Toegang:

GRATIS!!!!

bron: www.arminvanbuuren.com

Line Up

15:00-16:30 Roog
16:30-18:30 Erik E
18:30-21:00 Armin van Buuren
21:00-22:00 Franklin

laatste aanpassing door een beheerder
Muziekstijlen
trance

haha, ik heb Erick E of Roog nog nooit trance horen draaien ofzo :/
 
Artiest Fie
Uitspraak van HardZwiza op donderdag 20 april 2006 om 12:55:
haha, ik heb Erick E of Roog nog nooit trance horen draaien ofzo

Idd.. zou wel foutje zijn haha
 
Nu nog mooi/warm weer :jaja: vooruitzichten zijn goed (Y)
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Uitspraak van HardZwiza op donderdag 20 april 2006 om 12:55:
haha, ik heb Erick E of Roog nog nooit trance horen draaien ofzo

Gaan ook gewoon house en groove draaien hoor ;)
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 18 april 2006 om 18:30:
2 Kom op zeg, de style die Tiesto gaat draaien op het museumplein zal veel hitjes van hem zijn, zoals loves comes again,traffic,lethal of industry en adagio for strings. Dat is ook logisch omdat hij voor radio 538 publiek draait, dat zou elke grote dj doen.

Daarom is de keuze zo makkelijk. Armin een 2,5 uur set, die lekker diep draait met 5000 man super enthiousiaste fans. Beter dan tienduizenden gillende meiden op het museumplein, en dan 1 uur set van Tiesto die hoofdzakelijk zijn hitjes zal draaien. Keuze niet moeilijk lijkt mij

:vaag:

Dus jij denkt dat armin echt diep gaat, in hmh wel ja maar in amsterdam zullen alle hits van hem ook zeker wel voorbij komen.

Je probeert Tiesto altijd in de commerciele hoek tedrukken, terwijl op het armin kaartje ook TMF dik en vet gedrukt staat. Sponsered by ......!!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 20 april 2006 om 16:50:
Dus jij denkt dat armin echt diep gaat, in hmh wel ja maar in amsterdam zullen alle hits van hem ook zeker wel voorbij komen

Hij in Leiden hoor:S

hahaha nee echt niet hoor. Vorige jaar draaide hij echt diep in Leiden, Hello Strings9Flash Brothers remix),Cosmic Strings,Around you,Castamara,Confirmation, Birth of Angel kwamen allemaal langs toen, dat zijn absoluut geen commercieele platen, Hij sloot af met Communication dat was de enigste beetje commercieele plaat. Voor de rest een erg diepe set. Zal dit keer zowel in Leiden als Amsterdam weer zijn.

Tjah inderdaad jammer dat het gesponserd word door TMF. Maar dat wordt Trance Energy ook en daar hoor je niemand over.

En ik zeg trouwens niet dat het raar is dat Tiesto commercieel gaat draaien, logisch lijk me, i.v.m radio 538 jeugd.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 20 april 2006 om 16:50:
Dus jij denkt dat armin echt diep gaat, in hmh wel ja maar in amsterdam zullen alle hits van hem ook zeker wel voorbij komen.

Je probeert Tiesto altijd in de commerciele hoek tedrukken, terwijl op het armin kaartje ook TMF dik en vet gedrukt staat. Sponsered by ......!!!!laatste aanpassing 20 april 2006 16:57

je niet zo druk maken he duukjuh ;) (k)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 20 april 2006 om 20:28:
En ik zeg trouwens niet dat het raar is dat Tiesto commercieel gaat draaien, logisch lijk me, i.v.m radio 538 jeugd.laatste aanpassing 20 april 2006 20:28

is ook logisch.. met al die gillende wijven.. alleen daarom al ga ik niet heen :S maar de voornaamste reden dat ik niet naar tiesto ga is omdat het in amsterdam is :kots:
laatste aanpassing
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 20 april 2006 om 20:28:
Hij in Leiden hoor

Vergissing :yes:.

Denk zelf dat er weinig verschil zal zijn mar goed.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 10:05:
heb je gelijk in schat, je niet zo druk maken he laatste aanpassing 21 april 2006 10:05

Dag dame, maak me niet druk hoor.

:knuffel: :kusje: (K) Mevr. Fie.
>RaoulDuke<


Ik was er vorig jaar ook bij en zoals je weet ben ik geen fanboy :p

Armin draaide vorig jaar echt een geweldige (niet commerciele) set... ik vond hem persoonlijk daar beter draaien dan op Trance Energy
 
Uitspraak van Alexander op vrijdag 21 april 2006 om 10:11:
Ik was er vorig jaar ook bij en zoals je weet ben ik geen fanboy

Armin draaide vorig jaar echt een geweldige (niet commerciele) set... ik vond hem persoonlijk daar beter draaien dan op Trance Energy

Vorig jaar had ie ook niet zo heel commerciele platen zelf. Ik durf te wedden dat serenity en Sail voorbij gaan komen..

Maar goed, ik snap wel wat er bedoeld wordt. Tijs sluit af bij 538, en ja, dan MOET je haast wel commercieel draaien.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 10:31:
Maar goed, ik snap wel wat er bedoeld wordt. Tijs sluit af bij 538, en ja, dan MOET je haast wel commercieel draaien.

Zal ook wel wat van ISOS 5 laten horen.


Uitspraak van Alexander op vrijdag 21 april 2006 om 10:11:
>RaoulDuke<


Ik was er vorig jaar ook bij en zoals je weet ben ik geen fanboy

Armin draaide vorig jaar echt een geweldige (niet commerciele) set... ik vond hem persoonlijk daar beter draaien dan op Trance Energy

Topper (Y). Kan zelf helaas niet aanwezig zijn i.v.m. werk. Maar ik zie hem de nacht ervoor en ik denk dat dat toch het feestje van armin gaat worden :yes:. Had anders wel effe een kijkje genomen in leiden.
 
Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 21 april 2006 om 10:48:
Topper . Kan zelf helaas niet aanwezig zijn i.v.m. werk. Maar ik zie hem de nacht ervoor en ik denk dat dat toch het feestje van armin gaat worden . Had anders wel effe een kijkje genomen in leiden

daar had ik ook heen gewild maar ik ben blut

:nocheer:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 11:11:
daar had ik ook heen gewild maar ik ben blut

het is gratis hoor ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 11:11:
daar had ik ook heen gewild maar ik ben blut

Er zijn nog kaarten :yes:. Misschien dat je ergens nog wat cash vandaan kan halen.

Gezellig hoor dame :yes:.

EDIT**

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 11:14:
het is gratis hoor

Ze bedoelt HMH justin (Y)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 21 april 2006 om 11:14:
Ze bedoelt HMH justin laatste aanpassing 21 april 2006 11:18

Oh haha, damn I'm stupid :frusty:
JOh :p dat hoef je zelf niet te zeggen hoor... dat weten we al :D

;)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 11:14:
het is gratis hoor

Ik heb het over Armada night 28 april in HMH
 
oh het stond er al haha
 
Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 21 april 2006 om 11:14:
Er zijn nog kaarten . Misschien dat je ergens nog wat cash vandaan kan halen

:nee: ik heb ook nog n huis in te richten eind van het jaar.. dat vind ik belangrijker :jaja:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 12:55:
ik heb ook nog n huis in te richten eind van het jaar.. dat vind ik belangrijker

Is ook belangrijker schat (K)
 
Uitspraak van Alexander op vrijdag 21 april 2006 om 11:27:
JOh dat hoef je zelf niet te zeggen hoor... dat weten we al

En bedankt :9


Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 21 april 2006 om 12:57:
Is ook belangrijker schat

:no:

:P
 
:cheer:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 10:31:
Vorig jaar had ie ook niet zo heel commerciele platen zelf. Ik durf te wedden dat serenity en Sail voorbij gaan komen

hahaha hoeveel wedden we? Sail is zeker een kans, Maar Serenity zeker zeker niet, die draat Armin echt bijna nooit meer, volgens heb jij echt geen idee hoe Armin draait. En Sail vind ik trouwens ook niet echt een commercieele plaat, hij zeker niet grijs gedraaid op alle radiozenders, in tegenstelling tot Serenity en Shivers.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 10:31:
Maar goed, ik snap wel wat er bedoeld wordt. Tijs sluit af bij 538, en ja, dan MOET je haast wel commercieel draaien.

Moet je dan gaan draaien vraag ik me af? Als ik Tijs was zou ik mij daar echt niet voor gaan lenen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 21 april 2006 om 17:49:
Als ik Tijs was zou ik mij daar echt niet voor gaan lenen

Maar je bent tijs niet :no:. Laat tijs nou maar zijn gang gaan :yes:
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 21 april 2006 om 17:49:
volgens heb jij echt geen idee hoe Armin draait

Volgens mij ben jij of met je hoofd ergens hard tegenaan gelopen of je let niet goed op... Ben zowat elke ASOT online :/


Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 21 april 2006 om 17:49:
Moet je dan gaan draaien vraag ik me af? Als ik Tijs was zou ik mij daar echt niet voor gaan lenen.laatste aanpassing 21 april 2006 17:49

Ja Arjan, we weten inmiddels dat jij een bepaalde afkeer hebt tegen hem...
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 21 april 2006 om 17:54:
Maar wat vind jij als fan daarvan?

Het zal me geen ene moer intresseren, als het maar gezellig is op die dag. Je hebt de wetenschap dat het commercieel is, dus dan ga je er ook in die instelling heen.

Als ie nou 3 juni commercieel gaat lopen draaien, geef ik je gelijk.
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 21 april 2006 om 17:54:
fan

Ben geen fan tenmisnte noem mezelf ook niet zo. Ben een leifhebber van zijn muziek omdat hij een boodschap overbrengt in zijn muziek.

Ik respecteer hem en vind het prima dat die het doet. Wie zijn wij om er iets van tezeggen, hij heeft zichzelf al genoeg bewezen. Er zijn namelijk ook hele andere (fan's) van hem die niet alle feesten aflopen maar er af en toe zijn. Hij zorgt ervoor dat ieder zich kan vermaken met zijn muziek jong oud party mens of niet maakt hem niet uit. Dat is juist het gene wat jij niet ziet omdat je door de koker kijkt en jezelf avbFan noemt.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 17:55:
Volgens mij ben jij of met je hoofd ergens hard tegenaan gelopen of je let niet goed op... Ben zowat elke ASOT online

Nu dan moet je niet gaan beweren dat hij Serenity gaat draaien, dat is echt dikke bullshit, Armin draait nooit lang zijn hitjes. Alleen Communication blijft hij draaien maar elk jaar heeft hij een andere versie daarvan.
laatste aanpassing
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 21 april 2006 om 18:13:
Nu dan moet je niet gaan beweren dat hij Serenity gaat draaien, dat is echt dikke bullshit, Armin draait nooit lang zijn hitjes. Alleen Communication blijft hij draaien maar elk jaar heeft hij een andere versie daarvan

Ook al doet hij dat wel ????
Komt door de vergunning, gemeente wil maar tot 10 uur vergunning geven. En ze willen ook niet dat Armin zijn eigen feest afsluit.
 
Wanneer het weer meewerkt, gaat dit echt een gezellige dag wordne in Leiden! Ik ben geen Armin van Buuren fan o.i.d., maar ben wel fan van een goede en relaxte sfeer!
 
Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 21 april 2006 om 17:59:
Ben geen fan tenmisnte noem mezelf ook niet zo. Ben een leifhebber van zijn muziek omdat hij een boodschap overbrengt in zijn muziek

Goed gezegd (Y)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 09:03:
Goed gezegd laatste aanpassing 24 april 2006 13:28

Dank u mevr. Fie

(K)

Zo denk ik erover, vind het woord fan ja wat moet je ervan zeggen. Doet me denken aan puberale dames die van zijn van bachstreet boys ofzo :yes:
Ben zeker aanwezig!! gezellig!!!
 
Uitspraak van >RaoulDuke< op maandag 24 april 2006 om 16:48:
Zo denk ik erover, vind het woord fan ja wat moet je ervan zeggen. Doet me denken aan puberale dames die van zijn van bachstreet boys ofzo

hahahaha pas op he!! ik was in mijn puber jaren ook groot backstreet boys fan hehehehe schaam me er nog voor :S

maar ik ga wel knallen in rotterdam hoor in juni bij tijssie :D zal wel druk worden en ook krijsende mongolen maar goed.. je kan niet alles hebben hehe :D
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 24 april 2006 om 20:50:
Van het weekend 11 graden Gelukkig geen regen.

:/
Dat is niet echt warm..
Maar goed, het is pas maandag..Kan nog makkelijk veranderen.
En droog is idd het belangrijkste (y)
 
ik hoop dat het weer nog gaat veranderen :'(
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 10:09:
ik hoop dat het weer nog gaat veranderen

Jawel komt wel goed :yes:. soms zitten ze er een dag van tevoren nog naast. Kunnen ze nu nog niks van zeggen :no:
 
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 25 april 2006 om 11:05:
Jawel komt wel goed . soms zitten ze er een dag van tevoren nog naast. Kunnen ze nu nog niks van zeggen

Ik hoop idd dat het wel mooi weer wordt hoor dan is iedereen ook veel gezelliger vaak :D
Tja NL en weervoorspellingen... voor hetzelfde geld wordt het 30 graden of gaat het juis sneeuwen...

Ik voorspel zelf :p

Half bewolkt weer met een matige wind kleine kans op een regenbuitje en 15C aan de kust
 
Uitspraak van Alexander op dinsdag 25 april 2006 om 12:07:
Half bewolkt weer met een matige wind kleine kans op een regenbuitje en 15C aan de kust

teken ik voor :)
 
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 25 april 2006 om 11:05:
Jawel komt wel goed . soms zitten ze er een dag van tevoren nog naast. Kunnen ze nu nog niks van zeggen

het mag wel net zulk weer worden als vandaag.. heerlijk gewoon.. liefst nog ietsje warmer :lief:


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 11:11:
Ik hoop idd dat het wel mooi weer wordt hoor dan is iedereen ook veel gezelliger vaak

heb je gelijk in ja :jaja:
laatste aanpassing
 
Ik voorspel:

26 graden, volop zon, geen wolkje aan de lucht,lekker zacht verkoelend briesje

O:)
haha nog ff, 26C dan lig ik op het strand :p