Partyflock
 
Forumonderwerp · 846721
 
ja ik zie het wel :(jmmr best wel:( en de forum verziekerss hoeven niet te reageren!!!!
 
Uitspraak van Dutch Delusion op zondag 5 februari 2006 om 11:31:
Misschien ben jij wel degene met afwijking omdat ie niet normaal kan doen ofzo

KANSLOOS

je bekijkt het maar!
laatste aanpassing
hoezo moet ik het bekijken?

Omdat je nu iets naar je hoofd gegooid krijgt waar je zelf mee naar mij gooit?

Kan jij nou werkelijk gewoon neit tegen kritiek?
 
Niets mee te maken.
Jij ziet gewoon niet in dat afwijking bedoelt is dat het raar is dat je het zo ervaarde, vandaar de smiley erbij ook. Ook is de vermelde 'afwijking' iets anders dan 'niet normaal zijn'.
Dat vna niet tegen kritiek kunnen is juist, in de context dat er verwijten worden gedaan, wanneer ze helemaal niet aan de orde zijn en uit de lucht gegrepen.
Ja en wat is normaal?
Loodrecht op het zwaartepunt?? %)
 
Uitspraak van FRÄULEIN STIER© op zondag 5 februari 2006 om 14:42:
wat is normaal?

hard to tell, maar ik zou zeggen dat het zijn is zoals iedereen die in zijn profiel schrijft "ik spoor niet", want die sporen nog het meest van al.
Hier in O'hout hebben ze er nog wel.. Niet veel meer..

Bij de Mervo's Sports hangen nog enkele Aussies grijs met rode en blauwe strepen.. Uhm.. donker blauwe Cavello jassies.. Cavello broeken.. en verder niet veel meer..
 
Werkzaam bij Overdosed Events
Artiest Scorpio
Uitspraak van FRÄULEIN STIER© op zaterdag 4 februari 2006 om 18:52:
Australian zit warmer ja

ik heb hier een nieuwe aussie en cavello en die cavello is toch echt wel dikker qua stof en ook warmer:jaja:
 
en onder welke steen kom jij vandaan?!?!?!
Die dingen zijn toch al een jaar of tien uit het straatbeeld verdwenen??!!!
zoals het maar op feesten niet verdwijnt B)
laatste aanpassing
 
bij een winkel hier in Assen (London) hebben ze nou aardig wat hangen anders:\
Zie ze juist sinds een jaar of twee weer steeds meer op feesten (y) Koop zelf ook af en toe nog nieuwe, heb er toevallig vrijdag nog eentje gekocht.

In het straatbeeld zie je het niet zo heel vaak nee, maar draag ze zelf ook regelmatig buiten feesten. En zo warm vind ik ze niet, want ik draag er in de winter altijd een trui onder :)
Uitspraak van LOESJUUUH b) op zondag 5 februari 2006 om 19:16:
Die dingen zijn toch al een jaar of tien uit het straatbeeld verdwenen??!!!

dan denk ik dat jij al een jaar of 10 niet meer op straat geweest bent

Of je bent gewoon blind sorry dan :vaag:
 
ik draag ook nog steed aussy hoor:P
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 19:14:
en onder welke steen kom jij vandaan?!?!?!

mij hebben ze onder een microfoon gevonden:/
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 19:39:
Eigenlijk niet. Een Aus laat makkelijker lucht door en voelt daardoor niet warmer aan, maar houdt daarom niet zoveel zweet op. De stoef van Cavello voelt kouder aan, maar dat is omdat het een andere stof is. Je knt het vergelijken met linnen en lamswol

Boeiend :9
Ik had het er wel voor over hoor, wie mooi wilt zijn... :[

Ik had zowel Australian als Cavello, Australien was inderdaad een betere kwaliteit stof maar ik vond de pasvorm van Cavello mooier;
Smallere kraag, strakkere elastiek rond de polsen en onderkant en de broeken met ritsje waarvan de binnenkant nog een lapje stof had waarder ze geweldig op je nikes vielen :respect: )

Ik heb ze nog steeds hangen maar ik vind ze gedateerd en je zult me er hooguit op betrappen onderweg naar de sportschool.

Wel zonde want voordat ik erop uigekeken was had ik een "winter" Cavello gehad van mn moeder ( :lief: ) die helemaal gevoert was die ik nog geen 4x heb aangehad...

Leuk aandenken wel B)
laatste aanpassing
Uitspraak van Satanica op maandag 6 februari 2006 om 02:47:
Ik had zowel Australian als Cavello, Australien was inderdaad een betere kwaliteit stof maar ik vond de pasvorm van Cavello mooier;

Weet je wat het ook is, van Cavello heb je maar één soort stof voor zover ik weet, terwijl je van Australian allerlei verschillende soorten stoffen hebt (glimmend, tentstof, etc...)
Uitspraak van Dutch Delusion op zondag 5 februari 2006 om 20:48:
dan denk ik dat jij al een jaar of 10 niet meer op straat geweest bent

Ik bedoel dat het TOEN in de mode was en nu dus allang niet meer. Maar ja, smaken verschillen he!!
 
Het is een feit dat het niet meer in de mode is, alhoewel het nog mooi kan gevonden worden. De toekomstige maanden zullen uitwijzen of de opkomende trend wordt voortgezet en het terugkomt om weer (once again) mode te worden.
Wie de puntjes op de i wil zetten, kan zeggen dat het in de mode is bij bepaalde soorten mensen, maar de defiëring laat ik aan die persoon over. :O wat hoor ik daar GT, nee GI-JOE, nee, GIT :O
 
Gabber In Trainingspak:P
 
snap er sowieso geen tering van,heb 2 jasjes uit 1991 liggen en draag ze gewoon nog,er kwam zelfs een keer iemand op me af om te vragen of ik hem wegdeed,wat moet je daar nou mee?ding is 15 jaar oud.
 
gelukkig is die zooi al 10 jaar geleden verdwenen. (op een paar randmongolen na)


gelukkig profileert het zich nu als serieuze dansstroming, niet meer als gimmick. :yes:
hey bedankt joh dat je mij en anderen randmogool noemt
dat getuigt wel van respect voor ander. niet dus beetje jammer
laat ze maar lekker lullen joh :yes:
wij weten wel beter.. B)
 
Uitspraak van icey G.I.T op maandag 6 februari 2006 om 19:36:
hey bedankt joh dat je mij en anderen randmogool noemt
dat getuigt wel van respect voor ander. niet dus beetje jammer

voor jou moet men ook geen respect hebben pipo.

jij maakt van de hardcore scene een kiddy gimmick.

idioot ga je gabberpasjes voor de spiegel oefenen op de cd van de mosselman.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 6 februari 2006 om 20:00:
jij maakt van de hardcore scene een kiddy gimmick

en wat versta jij dan onder de hardcore scene???
Niet zo happen jongens :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 16:07:
wat hoor ik daar GT, nee GI-JOE, nee, GIT

Ik snap best dat je in je pubertijd het nodig hebt om je met een bepaalde groep te profileren maar GIT gedoe is toch niet serieus?!
Ik denk niet dat ze ooit zullen verdwijnen. Het is wel super mooie en goeie kleding...
 
Uitspraak van Satanica op maandag 6 februari 2006 om 22:57:
Ik snap best dat je in je pubertijd het nodig hebt om je met een bepaalde groep te profileren maar GIT gedoe is toch niet serieus?!

ja precies... wat kinderachtig een onnozel clubje oprichten met gabber piet look a likes.
een gimmick van de jaren 90 nog serieus nemen.
laatste aanpassing
 
do you feel hakkuh????
 
Uitspraak van Satanica op maandag 6 februari 2006 om 22:57:
GIT gedoe is toch niet serieus?!

Ik denk het niet. Ik ben anti-(officiiële) groepjes, dus mij boeit het weinig.

Als ik me Aus wil aantrekken dan doe ik dat, als ik een schort wil aantrekken doe ik dat op een groot feest, als ik mijn korte broek wil aantrekken dan doe ik dat ook. Als er maar hardcore-losgegaan wordt verdomme!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 19:01:
Ik denk het niet. Ik ben anti-(officiiële) groepjes, dus mij boeit het weinig.

Het is inderdaad zoooooo indentiteitsloos :gaap:


:) eigenlijk draag is ze nooit meer, ben er nogal zuinig op.. hooguit het 2de jasje (cavello) wel eens in de zomer.....
ze zijn allemaal wel erg mooi
welke maten zijn dat dan?
52.

maarja doe ze nooit weg:) aleen de eerste ga ik waarschijnlijk verkoopen (die blauwe aus) in de rechtermouw zit namelijk een brand gaatje van 5 mm ofzo....... nou zie je dat haast eigenlijk niet, maar ik ga hem daarom toch weg doen.

de eerste en de 3e komen uit 94 ongeveer, de 3de heb ik best vaak gezien, de 1e aleen in andere kleuren, en de 4de is van de collectie uit 2004 geloof ik, de 2de is een cavello.
laatste aanpassing
Misschien omdat ze niet al te flatteus zijn, maar goed, ieder zijn ding.
Geloof ook dat ze best een hoop geld kosten toch?
Ik heb er nog wel eentje liggen, maar dat is nog van lang geleden..
 
Als ik me Aus wil aantrekken dan doe ik dat, als ik een schort wil aantrekken doe ik dat op een groot feest, als ik mijn korte broek wil aantrekken dan doe ik dat ook. Als er maar hardcore-losgegaan wordt verdomme!

Tja kan iedereen wel zeggen maar ik heb nog nooit iemand met een schort of een korte broek gezien op een hardcore feest en jij doet dat ook niet :S
laatste aanpassing
 
www.cavello.org
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 00:13:
Tja kan iedereen wel zeggen maar ik heb nog nooit iemand met een schort of een korte broek gezien op een hardcore feest en jij doet dat ook niet :S

Korte (aus ;) ) broeken zie je toch wel af en toe hoor...
 
Vind het niet erg dat die trainingpakken aan het verdwijnen zijn want vind er niks aan...
Ieder zijn ding natuurlijk.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 00:13:
Tja kan iedereen wel zeggen maar ik heb nog nooit iemand met een schort of een korte broek gezien op een hardcore feest en jij doet dat ook niet

Daarom staat er ook als voor (Y)
 
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 februari 2006 om 14:23:
ja precies... wat kinderachtig een onnozel clubje oprichten met gabber piet look a likes.
een gimmick van de jaren 90 nog serieus nemen.

nou die er nu zo bij lopen dat zijn wel de die hards die zo blijven en JA die moet je cker serieus nemen want die zijn nog net zoals vroeger .....nu heb je zoveel van die wannabees lope bahbah maar ausies zijn gewoon kei mooi :P :D
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 10:28:
nu heb je zoveel van die wannabees lope bahbah

IDD fuck wannebees!...


Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 februari 2006 om 14:23:
ja precies... wat kinderachtig een onnozel clubje oprichten met gabber piet look a likes.
een gimmick van de jaren 90 nog serieus nemen.

Nou ik vind het anders beter dat de aussie en de cavello weer een btje terug komen..
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 februari 2006 om 14:23:
ja precies... wat kinderachtig een onnozel clubje oprichten met gabber piet look a likes.
een gimmick van de jaren 90 nog serieus nemen. laatste aanpassing 7 februari 2006 14:24

jij loopt er bij als iemand uit begin jaren '60 (geloof ik, de mods enz.?)

daar loop ik toch ook niet over te zeiken? loop ik je toch ook niet voor uit te lachen of wel soms ?

je ken mensen ook gewoon laten gaan over hoe iemand eruit ziet..waar maak je je druk om maarja
 
dit is nou het vervelende van hardcore publiek,altijd het eeuwige gezeur en gemekker van mensen die alles beter weten omdat ze zelf ook ooit iets wilden zijn...vraagje aan die mensen...hoe kinderachtig vind je jezelf wel niet nu ..10 jaar later achter je pc ,zeiken op mensen..wat voor kut leven heb je wel niet.
 
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 februari 2006 om 14:23:
ja precies... wat kinderachtig een onnozel clubje oprichten met gabber piet look a likes.
een gimmick van de jaren 90 nog serieus nemen.

nee de mode dan van tegenwoordig is gewoon weer de mode van jaren 70 maar dan aangepast:jaja:
Vrouwen met van die kippekuiven puntschoenen aan met de laarzen over de broek heen allemaal van die :vaag: kleding ziet toch niet uit:no:no: