Partyflock
 
Forumonderwerp · 838666

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

B-tje belachelijk dat de leeftijd , bijv. voor M.O.H. de 18e februari, naar min. 16 jaar is gegaan!!:bounce::xtc: Dan lijkt het haast een kinderdisco te worden!! Als ze dan ook nog kinderopvang verzorgen , zou wel handig zijn!!!! Nee , min. 18 jaar is beter!!
ga jij toch gewoon naar de bejaardenbingo?
 
Kwam dr laatst achter dat het volk niet steeds jonger wordt...maar ik steeds ouder :(
maakt me niks uit.... kga toch niet naar masters
maar 16 is idd wel erg jong, ag zelf liep ik ook met 15 al rond op feeste dus wat maakt t uit
ik vind t meer in positieve zin voor de organisaties spreken dat ze zulke jonge mensen toelaten zodat die gewoon ook fijn naar de muziek kunnen luisteren die ze willen zonder dat ze zich zorgen moeten maken over of ze ergens wel binnen komen. Die jongeren van 16 hebben net zoveel recht op uitgaan met muziek waar ze van houden als iemand van 18 of 27 :)
 
waar maak je je druk om man :D
alsof je vroeger zelf niet op feeste kwam waar je eigenlijk nog te jong voor was..?!
En wat die kinderdisco betreft..je maakt altijd nog je eigen feestje met je eigen vrienden dus who cares
met 18 zul je dat ook hebbe dat er gaste van 16/17 zijn
 
16 jarige sletjes palen :9
 
Uitspraak van edje. op maandag 26 december 2005 om 10:37:
bijv. voor M.O.H. de 18e februari, naar min. 16 jaar is gegaan!!

das toch niks nieuws?? :S:S

MoH is al een tijd min 16 hoor :x
kijk daar nooit naar zelf... (misschien omdat ik zelf te oud word) :p
Werkzaam bij Screw U Events
Werkzaam bij Cube
Artiest Catastrophy
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 11:14:
das toch niks nieuws??

MoH is al een tijd min 16 hoor

klopt, behalve 8 okt. 2005 in Duitsland. dat was wel 18+
 
ach ja... op mijn 15 kwam ik al op feestjes voor 18+
dus kan je nagaan als de minium leeftijd 16+ is... loopt er grut van 13 jaar :P
Artiest {SHOWLIST artist 131933, 38686, 28145}
Uitspraak van [s.o.s.] op maandag 26 december 2005 om 10:47:
Die jongeren van 16 hebben net zoveel recht op uitgaan met muziek waar ze van houden als iemand van 18 of 27 :)

Idd! :yes:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 11:25:
ach ja... op mijn 15 kwam ik al op feestjes voor 18+

:O dat ga ik verklappenn!
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 11:39:
dat ga ik verklappenn!

:cry:
 
:cry:

eigen schuld :jaja:
laatste aanpassing
 
moh is ook altijd al een kinder disco geweest :yes:

Je moet juist de feesten opzoeken die niet in de PF agenda staan :D
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 11:47:
eigen schuld

heb er toch van genoten dus vertel maar door :9
Nou om eerlijk te wezen vin ik t soms ook wel irritant van die jonge mensjes om je heen zelfs in locale discotheken af en toe.. Het maakt niet uit dat ze er zijn maar ze zitten met ze allen fijn pillen te slikken en pep te snuiven...
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 10:40:
Kwam dr laatst achter dat het volk niet steeds jonger wordt...maar ik steeds ouder

:yes: kwam ik laats ook achter:D

de andere kant is ook weer........ ik stond er ook toen ik net 17 was ;)
Zolang het een leuk feestje is en ik mn ding kan doen, maakt het me totaal niet uit.

Zodra het een slecht feestje is, ga ik pas om me heen kijken. Wie weet kan je je niet meer vermaken daar.


Uitspraak van [s.o.s.] op maandag 26 december 2005 om 10:47:
ik vind t meer in positieve zin voor de organisaties spreken dat ze zulke jonge mensen toelaten zodat die gewoon ook fijn naar de muziek kunnen luisteren die ze willen zonder dat ze zich zorgen moeten maken over of ze ergens wel binnen komen. Die jongeren van 16 hebben net zoveel recht op uitgaan met muziek waar ze van houden als iemand van 18 of 27

(y)

Ik denk dat bijna iedereen zo is begonnen met stappen. Denk dat de mensen zich toen ook over mij afvroegen wat ik er te zoeken had.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 59346, 24255}
Daarom ga ik gewoon lekker niet meer heen, want 14jarige kunnen soms ook door voor 16.. lekker loop je dan tussen.. tijd voor andere evenementen.
16 jarige sletjes palen

anaal op de plee ole ole :devil:
Uitspraak van edje. op maandag 26 december 2005 om 10:37:
B-tje belachelijk dat de leeftijd , bijv. voor M.O.H. de 18e februari, naar min. 16 jaar is gegaan!! Dan lijkt het haast een kinderdisco te worden!! Als ze dan ook nog kinderopvang verzorgen , zou wel handig zijn!!!! Nee , min. 18 jaar is beter!!

ouwe bok dat je bent, ga je lekker in het bejaardehuis stampe met je opoe's en omoe's...


Uitspraak van [s.o.s.] op maandag 26 december 2005 om 10:47:
ik vind t meer in positieve zin voor de organisaties spreken dat ze zulke jonge mensen toelaten zodat die gewoon ook fijn naar de muziek kunnen luisteren die ze willen zonder dat ze zich zorgen moeten maken over of ze ergens wel binnen komen. Die jongeren van 16 hebben net zoveel recht op uitgaan met muziek waar ze van houden als iemand van 18 of 27

precies, beter dan dat ze bij mij hier op de hoek van de straat de hangejongere spele en andere mensen lastig vallen.


Uitspraak van FunkieMamaXavi op maandag 26 december 2005 om 12:17:
Nou om eerlijk te wezen vin ik t soms ook wel irritant van die jonge mensjes om je heen zelfs in locale discotheken af en toe.. Het maakt niet uit dat ze er zijn maar ze zitten met ze allen fijn pillen te slikken en pep te snuiven...

met z'n alle, dus jij houd al die jongere (wat er toch altijd zijn geweest nu en vroeger ook) in de gaten van hun drugsgebruik... ben je z'n moeder ofzo? lekker uitgaan doe jij 8)


Uitspraak van Foxhound op maandag 26 december 2005 om 12:24:
Uitspraak van **It is I** op maandag 26 december 2005 om 10:40:
Kwam dr laatst achter dat het volk niet steeds jonger wordt...maar ik steeds ouder

kwam ik laats ook achter

ja jij bent idd nu zo oud, dat je al vast en zeker last krijg van brosse botte :X


Uitspraak van Pino op maandag 26 december 2005 om 12:26:
Ik denk dat bijna iedereen zo is begonnen met stappen. Denk dat de mensen zich toen ook over mij afvroegen wat ik er te zoeken had

juist (y)


Uitspraak van Dr. West - Dutch connection op maandag 26 december 2005 om 12:29:
Daarom ga ik gewoon lekker niet meer heen, want 14jarige kunnen soms ook door voor 16.. lekker loop je dan tussen.. tijd voor andere evenementen.

op alle evenementen heb je te jonge mensen, dat is heus niet echt specialer op moh.

ik snap niet hoe ze aan die verhale te haal kenne gaan... alsof ze al zooooo lang in het vak zitten, en alles over iedereen kunnen zeggen en maken :no: niet dus.
B-tje belachelijk dat de leeftijd , bijv. voor M.O.H. de 18e februari, naar min. 16 jaar is gegaan!!

moh is altijd nog 16 geweest :/
behalve in dortmund daar was het 18 en in eindhoven 17 maar dat ligt aan de gemeente ;)

en anders krijg je zo'n grote hal ook bijna niet vol denk ik :yes:
 
Het zal mij benieuwen hoeveel van die "tienertjes" afgevoerd worden met te veel pep of pillen in hun systeem?....!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 december 2005 om 19:35:
Het zal mij benieuwen hoeveel van die "tienertjes" afgevoerd worden met te veel pep of pillen in hun systeem?....!!

ik denk dat die hoeveelheid best mee valt vergeleken met de oudere wat meer doorgewinterde gebruikers ;)
boeiend :/ ga naar crazyland of whatever dan waar de leeftijd wel hoger ligt.
laatste aanpassing
jaa dan ga je niet naar t feessie. je bent zelf ook 16 geweest denk enne toen wilde je tog ook wel naar feessies. Vond je t toen niet tering dat gruwelijke feesten zoals mindcontroller enzo 18+ waren? ik ben blij dat ik nu iig naar een gruwelijk feest kan waar ik 16 voor moet zijn :D
 
Daar gaat het mij niet om, ik wilde zelf als 16jarig mannetje ook naar dit soort feesten, maar t gaat mij erom dat die pikkies gelijk allerlei drugs nemen waar ze geen ballen verstand van hebben.
en misschien dat ze t thuis wel es gedaan hebben, maar dan op zo'n feest met die drukte en warmte, toch neer gaan, Nee 18 jaar blijft beter....
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 15:22:
Daar gaat het mij niet om, ik wilde zelf als 16jarig mannetje ook naar dit soort feesten, maar t gaat mij erom dat die pikkies gelijk allerlei drugs nemen waar ze geen ballen verstand van hebben

daar maak ik me niet druk om. hun keuze om wel of niet gestrekt te gaan naar de vloer :) het feest gaat gewoon door :cheer:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 2296}
Artiest Foltergeist
Uitspraak van :yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes: op dinsdag 27 december 2005 om 15:33:
daar maak ik me niet druk om. hun keuze om wel of niet gestrekt te gaan naar de vloer het feest gaat gewoon door

Tja, in de peppermill mocht het een hele tijd niet i.v.m. een sterfgeval, dus daar kun je ook vraagtekens bij plaatsen.

Maar 16 is idd niet erg :D
tjaa ook mensen BOVEN de 18 kunnen de ballen verstand hebben van weet ik wat ze allemaal nemen en out gaan, verkeerd gaan ect.
mja die leeftijd, lijkt me sterk als alles opeens naar beneden gaat, zoizo zijn er al veel feesten voor 16+


maargoed gewoon niet naar moh gaan dus als je er geen zin in hebt! lijkt me vrij simpel..
laatste aanpassing
Uitspraak van edje. op maandag 26 december 2005 om 10:37:
B-tje belachelijk dat de leeftijd , bijv. voor M.O.H. de 18e februari, naar min. 16 jaar is gegaan!!

is altijd al zo geweest hoor, alleen MoH duitsland was 18 jaar en ouder!!!
Uitspraak van Foltergeist op dinsdag 27 december 2005 om 16:55:
Tja, in de peppermill mocht het een hele tijd niet i.v.m. een sterfgeval, dus daar kun je ook vraagtekens bij plaatsen.

Maar 16 is idd niet erg

dat is gewon in één woord "baf". het gebeurt MEGA sporadisch in al die feesten wat er zijn geweest sinds het begin.

op een woodstock is het ook ooit eens mega uit de hand gelopen met doden en verkrachtingen. en dat was zelfs geen hardcore :P maar goed, mensen het moeilijk maken is hun vak in de gemeente en den haag :)
 
Laat ze lekker pillen slikken en drugs snuiven.. Iedereen moet zijn feest invullen hoe die wil heh :D Alsik op n feest ben, ga ik echt niet opletten wie pillen slikt of lijntjes snuift. Dan wil ik plezier maken, wie er ook in de zaal staan...
16 Mensen die jonger zijn moeten ook kunnen genieten. Jullie hebben daar zeker ook lang op moeten wachten sneu hoor:P ik ben voor min. 16
 
waar maken jullie je toch druk over
Laat iedereen gewoon plezier hebben!!
tjah maakt me ni veul uit ma als ma ni nog jonger word :O...dan word het echt eeen kinderdisco!!
om sommige mensen die denken dat als ze 18 zijn ff erop te wijzen dat niet iedereen van 16 of 17 kleine kut pubers zijn;)

denk dat ik geestelijk verder ben dan de meeste van jullie:P
Uitspraak van edje. op maandag 26 december 2005 om 10:37:
Nee , min. 18 jaar is beter!!

ben ik het mee eens :) Dan komen mensen van 16 en 17 ook nog wel binnen :) maar jonger dan 16 gewoon helemaal niet.
 
Uitspraak van [NL] † Reldel Lucky 13 † [NL] op donderdag 29 december 2005 om 09:40:
laat iedereen genieten! jong of oud!
iedereen zoekt het maar lekker uit!

inderdaad, en als die jongeren niet binnenkomen is t hun eigen schuld.. je bent zelf ook jong geweest op die feesten en niet alle jongeren onder de 18 zijn irritant of vervelend!



Uitspraak van Knaller :bier: op donderdag 29 december 2005 om 13:12:
maar jonger dan 16 gewoon helemaal niet.

inderdaad, dat gaat echt tever als die er rondlopen.! maar je kunt er verder niet zoveel aan doen denk ik..
laatste aanpassing
 
ben ik het mee eens Dan komen mensen van 16 en 17 ook nog wel binnen maar jonger dan 16 gewoon helemaal niet.

:jaja: :)
Tja behoorlijk jammer maargoed wat doe je eraan?
Uitspraak van :yes: HardeKlappe-SnelThuis :yes: op maandag 26 december 2005 om 12:42:
ja jij bent idd nu zo oud, dat je al vast en zeker last krijg van brosse botte

ja klopt ga binnenkort ook een rolstoel aanschaffen anders red ik t niet meer :vaag:
laatste aanpassing
Gewoon 30 + maken mensen geen last meer van die tieners,hangjongeren en al die andere bende..

:P
hahaha jaa das een idee 8)
laatste aanpassing
Uitspraak van EnerGies op donderdag 29 december 2005 om 17:21:
Gewoon 30 + maken mensen geen last meer van die tieners,hangjongeren en al die andere bende..

dan worden het meer letterlijke houseparty's 8) :bounce:
Uitspraak van EnerGies op donderdag 29 december 2005 om 17:21:
Gewoon 30 + maken mensen geen last meer van die tieners,hangjongeren en al die andere bende..

o ja kom je zelf ook niet meer binnen :S slim. Alsof je op feesten zoveel last van hangjongeren hebt. Ik heb meer last van aggressieve wazi's.