Partyflock
 
Forumonderwerp · 828309
Sommige vrouwen hebben een klein buikje, persoonlijk vind ik dit wel sexy zolang het maar in verhouding is met de rest van het lichaam watis jou/jullie mening hierover ?
nou ehh thanks...goede verzorging doet wonderen...als ik mijn bed uitstap....is het ook niet Carmen Electra die opstaat !!!
maar binnekant ben ik gewoon blij mee, hoe ik ben, eerlijkheid, openheid, recht voor zijn raap...en omdat ik gewoon zelfverzekerd ben...NIET ARROGANT kom ik altijd spontaner over als supermooie vrouwen die alleen maar MOOI staan te zijn...daar ben ik wel blij mee!! maar meiden, straal uit dat je je goed voelt, zie je er ook mooi uit!!
 
Klein buikje kan wel en het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor kleding je erbij aan hebt. Te strakke broeken :x
Ik ben blij dat een beetje een buikje mag ;)

Afgetrainde buikjes (y)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van meissie1001 op vrijdag 18 november 2005 om 16:04:
supermooie vrouwen die alleen maar MOOI staan te zijn

helemaal irritant als ze dan ook geen IQ hebben en alleen arrogant kunnen kijken naar andere vrouwen :gaap:
tuurlijk mag dat, btje neukvlees nooit verkeerd..
Inderdaad: als je dan een buikje hebt moet je niet in stoeipakjes die vrouwen met maatje 36 aan hebben gaan lopen :no: maar dat snappen veel dames helaas niet, dan krijg je het rollade-effect :S
ik ben trots op mijn buikje ben slank en heb blokjes :D ik kan eten wat ik wil kom geen gram aan :S heel vaag!!..

alhoewel ik dat soms wel wil lukt het niet :S:S


Lkkr strak buikje:P..

:/
Echt wel..
Walgelijk!!
 
http://www.filecabi.net/video/forzuda.html

ook zoiets walgelijks!!
 
Uitspraak van [G]eSiNa op vrijdag 18 november 2005 om 16:10:
ik kan eten wat ik wil kom geen gram aan heel vaag!!..

alhoewel ik dat soms wel wil lukt het niet

herkenbaar en erg irritant soms inderdaad!!
egt vreselijk spieren zijn mooi maah dit is gewoon vreselijk lelijk
Uitspraak van [G]eSiNa op vrijdag 18 november 2005 om 16:10:
ik kan eten wat ik wil kom geen gram aan heel vaag!!..

had ik dat maar ik moet egt goed oplette hoor aangezien ik al niet de dunste ben :S
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:21:
ik kan eten wat ik wil kom geen gram aan heel vaag!!..

Heb ik o0k! Ideaal t0g:D..

Uitspraak van Terror :[ op vrijdag 18 november 2005 om 16:22:
egt vreselijk spieren zijn mooi maah dit is gewoon vreselijk lelijk

Idd..was laatst ook een programma volgens mij over
vrouwelijke bodybuilders
Nja als ze zichzelf maar mooi vinden ;)..
je kan ook maatje 36 hebben met klein buikje; ME !!
dusse kan je niets aan doen....ligt in je aard of niet .. kheb zelf geen dikke kont..terwijl dat weer een vrouwenkwaal is .... kheb een buikie...als ik zit!! en geen blokkies..maja!!
meiden....platte buikies!! super...
Klein buikje!! vinden de mannen dus ook mooi!! maak je niet druk!!
Vrouwelijke bodybuildsters hebben en geen borsten meer en soms een megagrote clit :S brrrr...

Liever wat minder spieren en wat meer vet :P
 
Uitspraak van meissie1001 op vrijdag 18 november 2005 om 16:24:
Klein buikje!! vinden de mannen dus ook mooi!!

inderdaad vind een buikje mooier dan blokjes !!!
 
Uitspraak van Hoppetee op vrijdag 18 november 2005 om 16:24:
Heb ik o0k! Ideaal t0g..

soms ook erg irritant als je wat wilt aankomen
Uitspraak van Hoppetee op vrijdag 18 november 2005 om 16:24:
Heb ik o0k! Ideaal t0g

hahah ja dat is wel zo :P:P
Uitspraak van Hoppetee op vrijdag 18 november 2005 om 16:24:
Nja als ze zichzelf maar mooi vinden

yup daar gaat t uiteindelijk togh om
Uitspraak van Lisboa-B op vrijdag 18 november 2005 om 16:25:
Vrouwelijke bodybuildsters hebben en geen borsten meer en soms een megagrote clit brrrr...

Is ook niet "vrouwelijk" meer vind ik
 
Uitspraak van meissie1001 op vrijdag 18 november 2005 om 16:04:
...als ik mijn bed uitstap....is het ook niet Carmen Electra die opstaat !!!

geloof me, als carmen electra soggens opstaat weet je ook niet wat je ziet !! ;-)

iekks ja ik zag laatst op TV ook zo'n programma over vrouwelijk bodybuilders... nah je kan bijna niet meer zien dat het een vrouw is.. die armen en schouders JAKKES !! En door de anabolen die ze nemen wordt de stem ook nog eens heel laag, het zijn gewoon FREAKS

Ik denk dat zelfvertrouwen belangrijker is dan een afgetraind lichaam. Er zijn zat mooie slanke vrouwen die van onzekerheid lelijk worden. Als je je lekker voelt in je eigen lichaam en weet wie je bent, dan staat er echt iemand en dat straal je uit. En dan is er volgens mij niemand meer die zegt: jammer van dat buikje

Vrouwen moeten leren eens wat trotser te zijn op hun lichaam, en geen perfectie na te willen streven ! Maar das best lastig :)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:26:
soms ook erg irritant als je wat wilt aankomen

Dan wel ja..
Aan de bambix dan!! Deed ik ook wel eens;)..heheh
 
Doe mij maar een vrouw die gewoon 100% puur natuur is.
 
Uitspraak van Hoppetee op vrijdag 18 november 2005 om 16:28:
Dan wel ja..
Aan de bambix dan!! Deed ik ook wel eens..heheh

helpt niet :/ ik heb zelfs een keer een slagroom dieet geprobeerd :S nou mooi niks hahaha
Vind wel dat de media teveel inspeeld op PERFECTIE (N) soms wordt je daar helemaal niet goed van, alles moet maar perfect zijn etc. bah bah...

Mooie/sexy uitstraling zegt mij meer dan een perfect lichaam :D
 
Uitspraak van Lisboa-B op vrijdag 18 november 2005 om 16:36:
Vind wel dat de media teveel inspeeld op PERFECTIE soms wordt je daar helemaal niet goed van, alles moet maar perfect zijn etc. bah bah...

Mooie/sexy uitstraling zegt mij meer dan een perfect lichaam

helemaal mee eens !!
 
Uitspraak van Lisboa-B op vrijdag 18 november 2005 om 16:36:
Mooie/sexy uitstraling zegt mij meer dan een perfect lichaam

zeker!
 
Idd. Je kunt je tv niet aanzetten of er is een of ander programma bezig, waar ze vanalles aan het wegsnijden, implanteren, of wegzuigen zijn.
Waar is de tijd van Willem Duis gebleven.
 
perfect..die meiden die zijn al mooi :P gaan ze vet snijde enzo!
Ik werk op een reclameburo en geloof mij al die meiden in bladen zijn helemaal strak gephotoshopt :yes: dat is totaal geen realistisch beeld, jammer dat sommige mensen denken dat dat de standaard moet zijn voor vrouwen die zi in het dagelijkse leven tegenkomen :[

Persoonlijk boeit het mij geen ene reet, ik heb een vriendin die best voluptues is, kan je vertellen dat zij meer sjans heeft dan ik als we uitgaan ;) maar ze heeft dan ook een superrrr uitstraling :yes:
 
Uitspraak van Lisboa-B op vrijdag 18 november 2005 om 16:41:
en geloof mij al die meiden in bladen zijn helemaal strak gephotoshopt

ja was laatst op tv..heupen ronder gemaakt..tanden witter enz enz :/
 
Uitspraak van Lisboa-B op vrijdag 18 november 2005 om 16:41:
maar ze heeft dan ook een superrrr uitstraling

:yes:
uitstraling is zooooooooooooveel belangrijker dan mooi of slank zijn

Ik heb mijn uitstraling niet mee, ik kom afstandelijk en arrogant over (ben ook lang, helpt ook niet mee). Ik merk dat best wel met uitgaan, er zijn niet veel mannen die op mij af (durven te) stappen. Dat in tegenstelling tot vriendinnen van mij die volgens de heersende standaard niet eens allemaal even mooi zijn, maar wel een top uitstraling hebben. Klinkt erg lullig maar jullie snappen denk ik wel wat ik bedoel :D
laatste aanpassing
 
ligt eraan..
mijn vriendin heeft geen buikje die is lekker strak en daar hou ik wel van.

maar een vrouw met een buike is ook niks mis mee ik vind ten eerste dat ze maar aardig zijn
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:28:
geloof me, als carmen electra soggens opstaat weet je ook niet wat je ziet !!

toch denk ik dat ze nog steeds lekker is :kwijl:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:34:
helpt niet ik heb zelfs een keer een slagroom dieet geprobeerd nou mooi niks hahaha

Hmzz dan weet ik het ook niet..hahah
Nou ja ik vind dat je dr goed uitziet hoor(F)
 
Uitspraak van stardust (k) op vrijdag 18 november 2005 om 17:45:
toch denk ik dat ze nog steeds lekker is

tja natural beauty misschien.... *zucht* hahaha !
 
geef mij maar..
Mo-zus - omdat ze houd van mannen met een buikje ;)
en meissie1001 omdat, zij geen blokjes buik heeft, maar juist een heel mooi buikje :D
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 18:49:
geef mij maar..
Mo-zus - omdat ze houd van mannen met een buikje ;-)

Heeeeeeeeeerlijk zo'n buikje :)

laat ons jouw buikkie es zien filch :D
:jaja: Buikje mag als het in proporties is :jaja:

:bounce:
 
:P nog even en het is maatje kamerolifantje O:)
Lekker hoor zolang het in verhouding is inderdaad :kwijl:
filchner wat lief!!! ben blij dat mannen vrouwelijkheid nog weten te waarderen...en dat fotoshoppen bij modellen, zelfs die ene die dat modellenprogramma presenteerde in de VS....(kben der naam kwijt....) die donkere...
ZIJ heeft zelfs Cellulitus!! dus aan iedereen is wel wat!!
naja... ik ben tevreden...genoeg dingen te veranderen hoor;
strakkere kont-cellulitus-blokjesbuik-wipneusje
tsja...en al deze nadelen....zie ik als voordelen...als ik perfect zou zijn..zou het ook maar saai zijn...heb je niks te klagen meer ! TOCH?? dus dames....pe proud to be a lady!!
of je nou 45 weegt of 110, show your femininity en een grote glimlach!! dan kom je een heel eind!!
 
whaha thnx
 
Uitspraak van MysticMara op vrijdag 18 november 2005 om 18:54:
Buikje mag als het in proporties is

Indd, Heb zelf ook een beetje een buikje maar het is wel allemaal in verhouding allemaal :yes
 
Uitspraak van meissie1001 op vrijdag 18 november 2005 om 19:22:
wipneusje

Is juist leuk! :D

En een beetje buikje kan ook best...
 
Uitspraak van meissie1001 op vrijdag 18 november 2005 om 19:22:
ben blij dat mannen vrouwelijkheid nog weten te waarderen...en dat fotoshoppen bij modellen, zelfs die ene die dat modellenprogramma presenteerde in de VS....(kben der naam kwijt....) die donkere...
ZIJ heeft zelfs Cellulitus!! dus aan iedereen is wel wat!!
naja... ik ben tevreden...genoeg dingen te veranderen hoor;
strakkere kont-cellulitus-blokjesbuik-wipneusje
tsja...en al deze nadelen....zie ik als voordelen...als ik perfect zou zijn..zou het ook maar saai zijn...heb je niks te klagen meer ! TOCH?? dus dames....pe proud to be a lady!!
of je nou 45 weegt of 110, show your femininity en een grote glimlach!! dan kom je een heel eind!!

Jij bent mijn meid!
 
Uitspraak van meissie1001 op vrijdag 18 november 2005 om 16:04:
nou ehh thanks...goede verzorging doet wonderen...als ik mijn bed uitstap....is het ook niet Carmen Electra die opstaat !!!
maar binnekant ben ik gewoon blij mee, hoe ik ben, eerlijkheid, openheid, recht voor zijn raap...en omdat ik gewoon zelfverzekerd ben...NIET ARROGANT kom ik altijd spontaner over als supermooie vrouwen die alleen maar MOOI staan te zijn...daar ben ik wel blij mee!! maar meiden, straal uit dat je je goed voelt, zie je er ook mooi uit!!

helemaal mee eens :jaja: als je lekker in je vel zit straal je dat uit en juist de uistraling is hetgeen dat mannen aantrekt, daarnaast komt het uiterlijk...en de mannen die zeggen dat dat niet waar is zullen alleen een meid aanspreken om eens te kunnen pompen meer niet :)

OT: kheb ook een buikje en vind het wel lief....en me ex partners ook...nooit klachten erover gehad
laatste aanpassing
Uitspraak van meissie1001 op vrijdag 18 november 2005 om 16:04:
nou ehh thanks...goede verzorging doet wonderen...als ik mijn bed uitstap....is het ook niet Carmen Electra die opstaat !!!
maar binnekant ben ik gewoon blij mee, hoe ik ben, eerlijkheid, openheid, recht voor zijn raap...en omdat ik gewoon zelfverzekerd ben...NIET ARROGANT kom ik altijd spontaner over als supermooie vrouwen die alleen maar MOOI staan te zijn...daar ben ik wel blij mee!! maar meiden, straal uit dat je je goed voelt, zie je er ook mooi uit!!

ik geef je groot gelijk meid het innerlijk gaat voor ;)