Partyflock
 
Forumonderwerp · 827540


Van het weekend heb ik weer genoten van Richie Hawtin, wat een fabuleuze set liet de Canadees horen op I Love Techno.



En toen ik s'ochtends in de bus lag richting Nederland zat ik me af te vragen hoe gruwelijk het eigelijk zou zijn als hij eens in de HeinekenMusicHall(A'dam) kwam draaien.:)
Het geluid wat daar aanwezig is, is gewoon helemaal zijn ding , beter is er bijna niet. En vooral op zijn nieuwe Cd/DVD: DE9 | Transitions is te horen hoe gek hij is op 5.1 surround...en dat is in a'dam wel aanwezig volgens mij.



Richie Hawtin, Ricardo Villalobos, Magda en Sven Väth..........geen verkeerde flyer lijkt me:D.
 
Uitspraak van Profiel 11580 op woensdag 16 november 2005 om 08:24:
in de HMH? ik stem voor

Waar dan ook, ik stem voor 8)
 
Maar ehm de topictitel is een beetje misleidend. Je zit me een beetje dood te maken met een blije mus :(
 
Hij mag weleens naar de kapper (y)
denk dat ik dan ook wel een kijkje kom nemen :YES:, wat een set op ILT zaterdag.(Y)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 08:25:
Maar ehm de topictitel is een beetje misleidend. Je zit me een beetje dood te maken met een blije mus

Ja idd.. had men pompoentjes al voor de dag gehaald :nocheer:
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 08:26:
Hij mag weleens naar de kapper

Moet jij zeggen :[
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 08:28:
Moet jij zeggen

Dat deed ik toch :/
 
Smartass :kusje2:
 
LekkereAss :kwijl:
 
:d
Minimalise­ren69 citeer top bottom 16 november 2005 05:39[Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[Minimaliseren69] image

Van het weekend heb ik weer genoten van Richie Hawtin, wat een fabuleuze set liet de Canadees horen op I Love Techno.



En toen ik s'ochtends in de bus lag richting Nederland zat ik me af te vragen hoe gruwelijk het eigelijk zou zijn als hij eens in de HeinekenMusicHall(A'dam) kwam draaien.:)
Het geluid wat daar aanwezig is, is gewoon helemaal zijn ding , beter is er bijna niet. En vooral op zijn nieuwe Cd/DVD: DE9 | Transitions is te horen hoe gek hij is op 5.1 surround...en dat is in a'dam wel aanwezig volgens mij.



Richie Hawtin, Ricardo Villalobos, Magda en Sven Väth..........geen verkeerde flyer lijkt me:D.

In de HMH hebben ze geen surround systeem hoor..........:D
hij heeft al een keer in de HMH gestaan op Chesterfield Labelland in 2002, dus idd weer tijd voor een leuk feestje daar, alleen dan wel een set van 6 uur dan wordt het pas echt leuk :D
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 08:25:
Maar ehm de topictitel is een beetje misleidend. Je zit me een beetje dood te maken met een blije mus

Ja idd en 1 dooie mus in Fryslan is al genoeg :no:


Uitspraak van Db. op woensdag 16 november 2005 om 09:27:
hij heeft al een keer in de HMH gestaan op Chesterfield Labelland in 2002, dus idd weer tijd voor een leuk feestje daar, alleen dan wel een set van 6 uur dan wordt het pas echt leuk laatste aanpassing 16 november 2005 09:29

dat was idd een vet avondje ja.

maar als hij in de hmh komt ben ik zeker van de partij!! Dat ga ik zeker niet missen.

dus Minimalise­ren69 ga jij dit ff voor ons regelen? Dat zou echt dope zijn :yes:
 
Artiest Cosh
Richie Hawtin in concert!
Mag in de HMH maar mag van mij ook in de Westergas hoor :yes:
Uitspraak van CrSynth op woensdag 16 november 2005 om 10:33:
and hardstyle is not?

Om deze opmerking kan ik alleen maar lachen :x:x

Uitspraak van D-Meister op woensdag 16 november 2005 om 10:35:
Leuk he provoceren

Naja het is niet zozeer provoceren....het is ook gewoon dat ik het echt niets vindt..iedereen is into minimal ineens. Terwijl het niets anders is dan simpele bliepjes muziek...zonder tempo...

en ja de nieuwe hardstyle is ook rommel...dat zeg ik er meteen bij...moet ik ook weinig van hebben.
Uitspraak van ILoveHardStyle op woensdag 16 november 2005 om 13:48:
Uitspraak van E-Mergen-C op woensdag 16 november 2005 om 10:33:
and hardstyle is not?

Om deze opmerking kan ik alleen maar lachen


Uitspraak van kloothommel op woensdag 16 november 2005 om 10:35:
Leuk he provoceren

Naja het is niet zozeer provoceren....het is ook gewoon dat ik het echt niets vindt..iedereen is into minimal ineens. Terwijl het niets anders is dan simpele bliepjes muziek...zonder tempo...

en ja de nieuwe hardstyle is ook rommel...dat zeg ik er meteen bij...moet ik ook weinig van hebben.

Misschien waren de mensen wel aan iets anders toe. Ik moet zeggen om mnml nou op me discman te luisteren is ook neit juh van het, maar op een feestje trek ik het altijd erg goed
Uitspraak van D-Meister op woensdag 16 november 2005 om 13:50:
Misschien waren de mensen wel aan iets anders toe

Ik zie een zaal harder losgaan op een bijvoorbeeld Vitalic/Kanzyani.

Ik neem als voorbeeld de minimaltent op Awakenings Festival...kom je die tent in..zie je iedereen stilstaan en van ze :bier: nippen...en niemand dansen..dat snap ik dan niet :D
Had je zaterdag in de zaal van Richie moeten zij dan praat je wel anders :yes: van voor naar achter en van links naar rechts ging iedereen los :bounce:
Minimal hoeft niet perse slome muziek te zijn zonder tempo...dit was echt funky zware shit maar tot minimaal :/
Uitspraak van ILoveHardStyle op woensdag 16 november 2005 om 14:03:
Ik neem als voorbeeld de minimaltent op Awakenings Festival...kom je die tent in..zie je iedereen stilstaan en van ze nippen...en niemand dansen..dat snap ik dan niet

vond die tent ook niet zo goed. ben er maar een kwartiertje geweest.
Afgelopen zaterdag was ik toevallig op I(L)Techno :)

Bij Vitalic heb ik nog nooit zo hard een zaal los zien gaan...en ga toch naar aardig wat feestjes.....

En als ik keek naar wat een Vath bijvoorbeeld afgelopen zaterdag deed...een beetje slap zooi..en laf gedraaid...maar ik moet Richie dan zelf maar meemaken :)
Uitspraak van ILoveHardStyle op woensdag 16 november 2005 om 13:48:
Om deze opmerking kan ik alleen maar lachen

enjoy! ;) ik wou alleen zeggen dat minimal niet de enige style die gehypt is....maar goed :9
Uitspraak van CrSynth op woensdag 16 november 2005 om 14:50:
ik wou alleen zeggen dat minimal niet de enige style die gehypt is....maar goed

Hardstyle is ook gehyped en is rommel ...Zany & Co dus
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 08:25:
Maar ehm de topictitel is een beetje misleidend. Je zit me een beetje dood te maken met een blije mus

En niet een beetje ook zeg.....
Uitspraak van COÑO op woensdag 16 november 2005 om 13:15:
Mag in de HMH maar mag van mij ook in de Westergas hoor

Dit mag overal! :)
Artiest Dacato
Oehhh indd ik dacht al!
Wat!Hawtin in de HMH?:O

maar goed,zou het ook graag zo zien.
Hoorde hem pas voor het eerst dit jaar live op Extrema Outdoor in een echt werkelijk SNIK hete tent!:/
Maar wat hij deed was echt übervet!
Sindsdien ook behoorlijk verkocht van hem, maar heb hem nog veel te weinig gehoord!
Jep zeker gehyped alex :D

Heb hawtin de afgelopen tijd vaak gezien maar vind minimal nogal lauw!

Minimal is leuk wanneer je al helemaal rot bent en bijna niet meer kan bewegen op zondag ochtend.
Uitspraak van Gijssie! op woensdag 16 november 2005 om 08:52:
Minimalise­ren69 citeer top bottom 16 november 2005 05:39
[Minimaliseren69] image

Van het weekend heb ik weer genoten van Richie Hawtin, wat een fabuleuze set liet de Canadees horen op I Love Techno.



En toen ik s'ochtends in de bus lag richting Nederland zat ik me af te vragen hoe gruwelijk het eigelijk zou zijn als hij eens in de HeinekenMusicHall(A'dam) kwam draaien.
Het geluid wat daar aanwezig is, is gewoon helemaal zijn ding , beter is er bijna niet. En vooral op zijn nieuwe Cd/DVD: DE9 | Transitions is te horen hoe gek hij is op 5.1 surround...en dat is in a'dam wel aanwezig volgens mij.



Richie Hawtin, Ricardo Villalobos, Magda en Sven Väth..........geen verkeerde flyer lijkt me.

nouja in ieder geval het beste geluidssysteem van europa dus van mij mag hij komen ;) :P (Y) yoehoe!!
Uitspraak van ILoveHardStyle op woensdag 16 november 2005 om 14:03:
Ik neem als voorbeeld de minimaltent op Awakenings Festival...kom je die tent in..zie je iedereen stilstaan en van ze nippen...en niemand dansen..dat snap ik dan niet

Toen ik er was ging het zeker los ;)

Dit was toch een Richie Forum&Friends forum?
Uitspraak van D-Meister op woensdag 16 november 2005 om 09:42:
Ja idd en 1 dooie mus in Fryslan is al genoeg

zo'n mus is vast niet zo erg als wat die 2 jongens hebben gedaan met dat oude vrouwtje, en daarna haar hondje voor haar neus hebben opgehangen :S iedreen over die mus :S
Maar daar ging het niet over Forum was Hawtin.

Uitspraak van COÑO op woensdag 16 november 2005 om 14:34:
Had je zaterdag in de zaal van Richie moeten zij dan praat je wel anders van voor naar achter en van links naar rechts ging iedereen los
Minimal hoeft niet perse slome muziek te zijn zonder tempo...dit was echt funky zware shit maar tot minimaal

:yes: idd ging lekker daar.
en als je Minimal niet snapt of lekker vind...dan ga je er toch niet staan.
Uitspraak van D-Meister op woensdag 16 november 2005 om 09:42:
dus Minimalise­ren69 ga jij dit ff voor ons regelen? Dat zou echt dope zijn

Ik denk dat ik maar ff aan het werk ga:yes:
Richie in de HMH ja dat zou verdommuh vet zijn! Weet je wat we moeten Chiel...Speakerplay benaderen, die hebben vorig jaar ook een feesie in de HMH gehad met Jeff Mills en Dave Clarke...misschien zijn ze wel in voor dit!
Richie in de HMH ja dat zou verdommuh vet zijn! Weet je wat we moeten Chiel...Speakerplay benaderen, die hebben vorig jaar ook een feesie in de HMH gehad met Jeff Mills en Dave Clarke...misschien zijn ze wel in voor dit


Ja precies!Dat zo echt een strakke actie zijn!
moeten we een soort handtekeningen actie doen!8)
Richie heeft genoeg fans om de HMH vol te krijgen, gvd wat lijkt me dat een vet feest zeg!
 
ik ben er bij :yes:

I(l)TECHNO
helemaal los gegaan!
Inderdaad tief lekker een tering eind op met je Hawtin, fokking gehypte nepduitser met zijn lelijke koffiezetapparaatmuziek voor trendy meelopertjes zonder eigen mening, toen 3 jaar geleden in de HMH was Hawtin echt de boeler van de avond met zijn potlood en winegum geluidjes, na de fijne raggende liveset van Speedy J...
Uitspraak van justinkees op donderdag 17 november 2005 om 10:29:
Inderdaad tief lekker een tering eind op met je Hawtin, fokking gehypte nepduitser met zijn lelijke koffiezetapparaatmuziek voor trendy meelopertjes zonder eigen mening, toen 3 jaar geleden in de HMH was Hawtin echt de boeler van de avond met zijn potlood en winegum geluidjes, na de fijne raggende liveset van Speedy J...

gelukkig denken er meer mensen anders over mafkees :)

dan ga jij toch ragge in je eigen slaapkamer
De hamvraag van vandaag is:
Zeg je wat je denkt, of praat je na wat je hoort

Dus wat vind je nou zo dope aan Hawtin?
open daar maar je eigen topic over (y)
Uitspraak van justinkees op donderdag 17 november 2005 om 11:37:
Dus wat vind je nou zo dope aan Hawtin?

ik denk omdat hij de plaatjes leuk vindt die hij draait O:)
Maar vind ie dat ook écht?
 
Vond m altijd een beetje tegenvallen, maar sinds Wildlife in Amnesia staat ie hoog op me lijstje