Partyflock
 
Forumonderwerp · 812972
Artiest {SHOWLIST artist 14828, 55940}
Voor sommigen zal het misschien even schrikken zijn,voor anderen komt dit al niet meer niet geheel onverwachts, maar
afgelopen zaterdag 16-09 was het de laatste keer dat ik in The-Site heb gedraaid, hetzelfde geldt voor Coone in The-Return.

We worden de nieuwe vaste residents in COMPLEX, een gloednieuwe mega-dancing, waar we vanaf 22 oktober elke zaterdag de beste Harddance aan elkaar zullen mixen, samen met D-Feat.

Dit alles is een persoonlijke keuze en een kans waarin we beiden enorm geloven.

Het management van zowel The-Site als The-Return wenste de samenwerking alvast onmiddellijk stop te zetten, vandaar deze mededeling, aangezien we nog steeds op de kalender van deze clubs staan, maar er tot onze spijt niet meer welkom zijn.

Maar, ook wij moeten in de toekomst denken, dus nu is het uitkijken naar COMPLEX !

Grand Opening op zaterdag 22 oktober !

We hopen jullie massaal te mogen verwachten.

Meer info : www.complex.be

Grtjes Kristof & Koen
 
Good luck :)
 
Succes en ik hoop dat wel goed verloopt, ik kan helaas niet bij...:(maar misschien ander keertje wel:) Dat hoop ik van wel:d
laatste aanpassing
Is dit de oude BBC?

Zo ja, dan is het inderdaad een impressive club met lekker geluid! (y)
Vroeger een paar keer geweest, maar vond de muziek te traag.

Dit zou dus een ideale oplossing zijn!
Ik denk dat het best kans heeft to slagen, ik kom i.i.g. zeker een keer kijken!
Werkzaam bij Partyflock
hmm jammer dat je The-Site verlaat maar de 22ste zal ik me best eens doen om te komen kijken hoor (komt mooi uit dat ik dan ook vervanging heb hehe ;))

doe je best kristof en we zullen zeker nog veel van je gaan horen :D dat weet ik zeker

SUCCES!! (en tot snel)
 
Uitspraak van Kristof Van den Berghe op vrijdag 23 september 2005 om 16:33:
Het management van zowel The-Site als The-Return wenste de samenwerking alvast onmiddellijk stop te zetten, vandaar deze mededeling, aangezien we nog steeds op de kalender van deze clubs staan, maar er tot onze spijt niet meer welkom zijn.

lekker professioneel van de Site/Return :S

begin augustus heb k ontslag genomen bij hollywood omdat k naar Outland ga...
Als ik nu naar holly ga ben k nogsteeds meer dan welkom, das toch normaal :)
Of zijn jullie daar misschien met ruzie (problemen?) weggegaan?

iig veel suc6!
kris ik denk ook dat je een goede keuze maakt :) zijn natuurlijk mooie jaren geweest in the site maar er moet een keer een dag komen dat je er weggaat....helaas niet op een geweldige manier...maar dat hoort er soms ook bij...ik heb elke avond genoten in the site als jij draaide :) ik kom zeker naar complex ;) hopelijk brengt het je nog meer succes dan je nu al hebt!! succes :D
Suc6 @ COMPLEX.. volgens mij kom je daar beter in zicht te staan tussen GHOST en COONE

:respect:

suc6 !
Je vertrek is een hele aderlating Dark-E.
Wij gaan altijd met veel plezier naar the Site, want de ambiance, het bier en uiteraard de muziek zijn er gewoon top. Marcky en jij hebben ons nog nooit teleurgesteld.
Dit bericht komt inderdaad een beetje als een schok moet ik zeggen.

Maar goed, elke dj moet op een gegeven moment een nieuwe uitdaging aan, ook al draai je in een legendarische tent als the Site.

De BBC is waarschijnlijk weer een stapje hoger op de ladder. Hopelijk is dit dan ook een mooie carrière-boost en een leuke uitdaging, zeker omdat je nu een iets ander publiek moet zien te overtuigen.

Good luck iig :bier:
Uitspraak van Kristof Van den Berghe op vrijdag 23 september 2005 om 16:33:
Het management van zowel The-Site als The-Return wenste de samenwerking alvast onmiddellijk stop te zetten, vandaar deze mededeling, aangezien we nog steeds op de kalender van deze clubs staan, maar er tot onze spijt niet meer welkom zijn.

Wat Charly zegt, echt een domme zet. Jullie hebben de Site zeker zo bekend gemaakt als dat ie nu is... (y)

Een beetje respect en begrip van the Site is wel zo op zijn plaats vind ik.
Good luck!!!

Mij zal je er zeker tegenkomen,als zo goed als weekelijkse bezoeker van The Return weet ik zeker dat het zal aanslagen.

Coone,Dark-E en D-Feat gaan da zeker goe doen,super residents!!!

En wat The Return en The Site betreft,die zullen zeker gelijkwaardige dj's vinden;)
Alleen belachelijk dat jullie niet meer mogen draaien in jullie vorige clubs ...jaloezie mss???

Anyway,again,good luck!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 22:08:
begin augustus heb k ontslag genomen bij hollywood omdat k naar Outland ga...
Als ik nu naar holly ga ben k nogsteeds meer dan welkom, das toch normaal

nou ik heb patrick een zaterdag zien kijken naar je :vaag:
als dat welkom is dan is bin laden gevonden
 
Het zal opzeker een goede combinatie zijn zo met dark-e coone en ghost. Brede stroming als je hun tracks hoort. Voor ieder wat wils. Hopelijk trekt het ook de goede franse kant op (hoogstwaarschijnlijk) en hoop op weekenden met Harry Mossel zijn term "Bunkertechno"
Ben iig erg benieuwd. Tragisch voor vele die je echt zullen missen wat ik goed zal begrijpen. Wat Nico al zei. Iedere keer weer hadden we een fijna avond en gingen we uitermate voldaan naar huis. Bekende namen die als vervanger komen in The Site? Of plaatselijk materiaal. What ever als ze maar doorstampen. Zelfde kwaliteiten als jij had hoop ik ook wel weer tegen te komen als we weer eens The Site bezoeken.
De rest zijn prive zaken waar maar beter niet op ingegaan kan worden.
Ik slapen nu mang
T waren echt een paar superjaren in The-Site toen jij er draaide... vooral de tijd samen met Bjorno:D

Maar ik heb geheel begrip voor de keuze die je gemaakt heb. Je moet toch zo af en toe eens de lat wat hoger leggen.

Succes in COMPLEX, en ik kom zeker nog eens een keer langs daaro;)
Veel succes Kris en Koen, jullie zullen ons vaak gaan zien!
Want ik denk dat dat ons vaste stap plek op zaterdag zal gaan worden.
Kheb grootse vertrouwen in jullie en uiteraard ook in Marijn!
Gaat helemaal goed komen!

Tot snel!
 
tis jammer da je weg gaat maar je zal toch keuzes moeten maken in je toekomst
dus veel succes!!

(K)
Lieve schat...
Al vind ik het heel jammer dat je weggaat, ik sta volledig achter je! Gelukkig zien we mekaar vaker als alleen in the site :) Voor iedereen zijn er moeilijke keuzes in het leven en ik weet dat dit er een voor je was.. De vrijdagen zullen nog steeds onze gezamelijke uitjes blijven als je ergens moet gaan draaien, al is het in La France he ;)

Remember Love you SO much!!
Hele dikke (K) van je beste vriendinnetje
Uitspraak van Kristof Van den Berghe op vrijdag 23 september 2005 om 16:33:
Maar, ook wij moeten in de toekomst denken, dus nu is het uitkijken naar COMPLEX !

Heel veel succes
Ik ga der zeker een keer passeren :) Veel succes dermee... Enne als het zo gaat gaan als op tomorrowland met jullie 2 dan gaan we gegarandeerd nog veel van jullie horen ...
Heel veel succes kristof!

Ik denk dat je een juiste keuze hebt gemaakt, ik zal er ook zeker zijn de 22ste!
Artiest {SHOWLIST artist 54359, 12831, 47072}
Ivm de opmerking op de professionaliteit van the-return en the-site..elke verhaal heeft 2 kanten. En de redenen zijn ernstig genoeg om hen niet meer te laten komen. Ik schrijf deze post dan ook met gemengde gevoelens! Wegens ik zeer persoonlijk bij dit gebeuren betrokken ben.

The-site krijgt 2 nieuwe residents erbij!
Niet van de minste...

En the-return zal verder uitgebouwd worden..meer hier later over...

Succes Dark-E!

B.
Spijtig dat het zo moest lopen dan ...,weet de reden niet,heb er zelf ook geen affaire mee,wat normaal is denk ek.

Maar hoop dat zowel The Site als The Return het blijven goeddoen als anders:yes:

Good luck nog is aan Coone en Dark-E!!
Door de populariteit van Dark-E en Coone is het toch logisch dat ze in het weekend liever op verschillende feesten staan dan op prime time, elke week, in the Site...

De achtergrond van het vertrek ken ik ook niet trouwens....
Daarom geen conclusies trekken...
Je kent duidelijk dit wereldje niet :s

Wens ze nou maar veel succes in plaats van te mokken op the site en the return!
Uitspraak van susa op zaterdag 24 september 2005 om 20:49:
Je kent duidelijk dit wereldje niet

Zeg Miep, heb je het tegen mij?
Uitspraak van Vage Nico op zaterdag 24 september 2005 om 21:04:
Zeg Miep, heb je het tegen mij?

Ja, ik heb het tegen jou wijsneus.
Ten eerste trek ik geen conclusies, het is misschien een speculatie en ten tweede:
Uitspraak van Vage Nico op zaterdag 24 september 2005 om 00:19:
Good luck iig :bier:

Mutssssssss :D
Gij denk... nie mauwen!
Ik weet t toch beter!

:P
 
zullen we anders ff ruzie maken:S
schiet toch ook nie op

succes Dark E en Coone!!

(K)
hey hey..
ruzie maken? Doe eens ff snel gewoon :s

Mensen moeten geen conclusies trekken als ze niet weten wat er aan de hand is en hoe het gelopen is, zo komen er verkeerde feiten de wereld in en dat is zowel voor Kris als de tegenpartij niet tof :( En aangezien ik precies weet hoe het zit en er ook privé in betrokken ben zeg ik:

Beter zo laten en niet mee bemoeien...

Kris schatje SUCCES!
 
hey hey
ik doe gewoon hoor!
alleen dan kom je bij dit forum en dan denk je..
iedereen gaat em allemaal succes wensen
en dan lees je zulke dingen
en het kan allemaal wel zo zijn da je weet hoe de vork in de steel zit maar reageer dan nie op zulke mensen joh..
mensen die nie weten waar het over gaat en die toch der eigen mee bemoeien met t voorval terwijl ze dan nie weten hoe het precies zit.. moet je gewoon links laten liggen
als jij het weet dan is het goed toch?
en er komen toch altijd wel andere verhalen de wereld in
dat kun je toch nie tegenhouden he
zolang Kris en de tegenparty het weten hoe het zit.. dan is het al lang goed he

maare ik wilde geen ruzie maken hoor
was nie me bedoeling!
Uitspraak van susa op zondag 25 september 2005 om 10:16:
Mensen moeten geen conclusies trekken als ze niet weten wat er aan de hand is en hoe het gelopen is, zo komen er verkeerde feiten de wereld in en dat is zowel voor Kris als de tegenpartij niet tof :( En aangezien ik precies weet hoe het zit en er ook privé in betrokken ben zeg ik:

Nou vertel dan wat er gebeurt is dan weten we de waarheid en komen er ook geen roddels de wereld in.
Ik kan me alleen niet zo goed een the Site voorstellen zonder Dark-E. Dat is toch best moeilijk te verkroppen, maargoed ik zie hier echt niemand conclusies trekken...

Uitspraak van susa op zaterdag 24 september 2005 om 20:49:
Je kent duidelijk dit wereldje niet

Is het voorval met Dark-E en Coone dan iets typisch dat bij dat wereldje past dan???

Als er zo kryptisch wordt gereageerd gaan mensen uiteindelijk wel speculeren...

Het is voor een buitenstaander zoals ik wel vreemd dat beide heren niet meer welkom zijn in een tent als the Site. Dat is gewoon heel jammer voor het publiek...

Maar het probleem ligt duidelijk in de privé sfeer dus verder hoeven wij ons er dus ook niet mee te bemoeien.

Klaar :bier:
Uitspraak van Vage Nico op zondag 25 september 2005 om 15:52:
Maar het probleem ligt duidelijk in de privé sfeer dus verder hoeven wij ons er dus ook niet mee te bemoeien.

Klaar

Das gesproken Nico :)
Uiteindelijke redenen hoeven hier niet genoemd te worden, dit is bekend bij allebei de partijen en dat is genoeg!!

Uitspraak van Vage Nico op zaterdag 24 september 2005 om 00:39:
Wat Charly zegt, echt een domme zet. Jullie hebben de Site zeker zo bekend gemaakt als dat ie nu is...

Een beetje respect en begrip van the Site is wel zo op zijn plaats vind ik.

DIT bedoel ik met conclusies trekken... "domme zet", "meer begrip op zijn plaats"... je kan hier gewoon niet over spreken als je totaal niet weet waar het over gaat!

Uitspraak van Vage Nico op zondag 25 september 2005 om 15:52:
Uitspraak van susa op zaterdag 24 september 2005 om 20:49:
Je kent duidelijk dit wereldje niet

Is het voorval met Dark-E en Coone dan iets typisch dat bij dat wereldje past dan???

Ik doelde op de conclusies die door jou werden getrokken..

Verder wil ik hier geen woorden meer over vuil maken, het is tenslotte Kris zn topic over zn nieuwe residentie..
Kris Koen Allebei veel suc 6 in complex vind het kut maar ja tis waarschijnlijk beter voor je. we zullen voorlopig niet veel meer bij the site komen want we kwamen toch meestal voor jou.

maar we zullen zeker naar sint niklaas komen.

Greeetz Michael En Tamara
Nico Schreef

Het is voor een buitenstaander zoals ik wel vreemd dat beide heren niet meer welkom zijn in een tent als the Site. Dat is gewoon heel jammer voor het publiek...

Maar het probleem ligt duidelijk in de privé sfeer dus verder hoeven wij ons er dus ook niet mee te bemoeien.


Dat is super triest was voorheen precies hetzelfde toen bjorn wegging bij the site. die mag ook niet trug komen omdat de "ëigenaar" dat neit meer wilde dat is gewoon triest zoals over meer zaken eric triest is. laaat hem lekker de boel sluiten kan iemand anders het overnemen vanuit Antwerpen :P:P:P hahaha


Greeetz
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 101845, 17416}
Hoe het ook zit ik wens dark-e ook veel succes toe op zijn nieuwe plek. En we zullen in the-site ongetwijfeld nog regelmatig aan hem terug denken wanneer er een plaat van hem gedraaid wordt.

Ik hoor allemaal gelijk ook weer verhalen over een leegloop van bezoekersaantallen bij the-site maar afgelopen zaterdag was het nog goed druk en dat met castel en yves zijn openingsavond waarbij iedereen gratis naar binnen mocht op dezelfde avond..
waar het topch echt volle bak was patjuh in putte maar ook jou wensne we suc 6 met je nieuwe residency ;)
Uitspraak van Michael Schuring op zondag 25 september 2005 om 19:51:
waar het topch echt volle bak was patjuh in putte maar ook jou wensne we suc 6 met je nieuwe residency

Thanx...

In putte gaven ze de helft gratis entree dan kan ik er ook wel wat van. Hoewel yves ook niet de minste is natuurlijk laten we wel wezen.
Lol, ik werd ook al uitgenodigd door Yves. Heb het uiteindelijk toch afgeslagen... :D

Jep, Pat de nieuwe resident in the Site. Hopelijk ondervind je uiteindelijk niet wat bovenstaande dj's wel is overkomen :o

Moge Maverick nog vele malen langs komen op de dansvloer ;)

Succes!
Uitspraak van Vage Nico op zondag 25 september 2005 om 21:19:
Jep, Pat de nieuwe resident in the Site. Hopelijk ondervind je uiteindelijk niet wat bovenstaande dj's wel is overkomen

Dus pat B mag geen succes krijgen begrijp ik daaruit? :S
 
Uitspraak van susa op dinsdag 27 september 2005 om 11:57:
Dus pat B mag geen succes krijgen begrijp ik daaruit?

stuppid booty-chick!

b3t3r lezen dom wicht...
NiQow bedoelt dat gezeik natuurlijk :Vaag:

stuppid tjimeid ben je gewoon
Ik ga me onderhand ook afvragen wat er mis is met die chimeid :/
Da snap ik ook wel losers!!
Leer eens typen :S

Als mensen dom reageren kan ik dat ook!
Lompe reacties, lompe uitspraken...
 
vindt niet echt netjes van de site de rede om naar de site te gaan was toch de goede sfeer en de goede muziek die werd gedraaid door dark-e en marky en het werd ook steeds drukker en drukker.
jammer van dat afscheids feestje maar nu toch wat minder in de site gaan komen denk ik
vondt pat b toch niet zo fantastisch
dark-e veel succes en ga je zien in the complex
 
als jullie elkaar nou eens ff negeren..
drek zijn er nog rellen :S
is er al nie genoeg ruzie..
en Susa ik snap best da je er toch wel wat van wil zeggen
maar laat ze toch joh.. da is het toch nie waard?
er zijn gewoon een paar mensen die het echt weten hoe het zit.. dan is t goed toch
en de roddels kun je toch nie tegenhouden joh

(K)
 
Kristof & Koen veel succes :D
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 september 2005 om 12:55:
stuppid booty-chick!

b3t3r lezen dom wicht...
NiQow bedoelt dat gezeik natuurlijk

stuppid tjimeid ben je gewoon

en jij bent te dom om stupid te kunnen typen :vaag:
ga terug naar de jungle ofzo ga daar je oergeluiden maar roepen en laat suus met rust...