Partyflock
 
Forumonderwerp · 807949
 
De nood-uitgangen, de vele trappen en de vele zittingen zijn onveilig als er iets ernstigs plaats vindt, zo meldt de brandweercommissaris van de Amsterdamse brandweer.

De woordvoerder van de Amsterdamse brandweer eist dat de directie van de Arena maatregelen neemt door maximaal 20% in capaciteit te verminderen en dat zou ongeveer 10.000 plaatsen betekenen.
ze komen toch niet !!antwoorden we staan bij hoofddorp
 
Laat 'm maar lekker naar Duindorp komen, ik ga niet naar dat kanker amsterdam
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 18:04:
hou je het karpet wel heel
ja, dat kan wel tegen een stootje, gelukkig met al die maloten :D
he staartman !!Ik vind dat er weer hardcore feestjes moeten worden gehouden in het sportpaleis antwerpen !!!je weet het zijn maar toeristen he
 
Uitspraak van wauze leen wlf ! op zaterdag 3 september 2005 om 20:45:
he staartman !!Ik vind dat er weer hardcore feestjes moeten worden gehouden in het sportpaleis antwerpen !!!je weet het zijn maar toeristen he

Vroegah Club X :yes:
Uitspraak van wauze leen wlf ! op zaterdag 3 september 2005 om 20:45:
he staartman !!Ik vind dat er weer hardcore feestjes moeten worden gehouden in het sportpaleis antwerpen !!!je weet het zijn maar toeristen he

Vroeger waren daar zeker de meest noeste feessies daar......tot op het moment dat de deuren open moesten daarzow!!!

:jaja:
 
Uitspraak van wauze leen wlf ! op zaterdag 3 september 2005 om 20:45:
he staartman !!Ik vind dat er weer hardcore feestjes moeten worden gehouden in het sportpaleis antwerpen !!!je weet het zijn maar toeristen he
Ja hahahhaha :D
hopladikeeee
 
Ach Remy en Barry de kk aan je hartklep :)
 
Boeiend?
 
Uitspraak van wauze leen wlf ! op zaterdag 3 september 2005 om 18:04:
ze komen toch niet

Als jij maar komt Leentje..... :)
leentje komt altijd :O

:x
 
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 3 september 2005 om 20:55:
Vroegah Club X

dat was een leuk tentje ja :)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 2 september 2005 om 20:34:
De nood-uitgangen, de vele trappen en de vele zittingen zijn onveilig als er iets ernstigs plaats vindt, zo meldt de brandweercommissaris van de Amsterdamse brandweer.

De woordvoerder van de Amsterdamse brandweer eist dat de directie van de Arena maatregelen neemt door maximaal 20% in capaciteit te verminderen en dat zou ongeveer 10.000 plaatsen betekenen

Hoeveel mensen zouden er in de kuip nog gaan als ze daar ook zo'n onderzoekje zouden doen?

waar gaat dit eigenlijk over???

:)
"Nergens over" komt aardig in de buurt :bier:
volgens neuser staat de arena altijd in vuur en vlam als ie op bezoek komt :)