Partyflock
 
Forumonderwerp · 807817
Hoe zit het met de controle op drugs ? ik heb vernomen dat
er een zweettest kan worden gehouden onder bestuurders.
Kunnen ze wiet 2 dagen later nog in je zweet aantreffen?
Ben vorig jaar ook naar Q-Base geweest en er zijn genoeg mensen 500 - 900 euro lichter thuis gekomen. Dus het beste kan je het openbaar vervoer nemen of ervoor zorgen dat je een nuchtere BOB hebt!
Uitspraak van {R.G.} Casper The Ghost aka Tankdoppie op vrijdag 9 september 2005 om 16:09:
Ben vorig jaar ook naar Q-Base geweest en er zijn genoeg mensen 500 - 900 euro lichter thuis gekomen. Dus het beste kan je het openbaar vervoer nemen of ervoor zorgen dat je een nuchtere BOB hebt!

En als je met de bus gaat?
Vorig jaar kregen alleen de bestuurders een dikke boete. Dus ik denk dat je met de bus een goede kans maakt om nergens last van te hebben. Ik zou alleen alles weggooien als je het terrein verlaat. Want bezit is ook strafbaar.
 
vorig jaar met de bus geweest en nergens last van gehad
er waren zeker wel controles op de terugreis ze pikte er +_10 auto's uit en dan mochten er weer een zooitje doorrijden (ik ook) en dan pikte ze er weer wat af...
Ik heb nix gezien , heen reis nix en terug reis ook nix
alleen op q-base terrein zelf heb ik 2 'polizei' gezien .
Uitspraak van P03NTJ3 op zondag 11 september 2005 om 15:51:
er waren zeker wel controles op de terugreis ze pikte er +_10 auto's uit en dan mochten er weer een zooitje doorrijden (ik ook) en dan pikte ze er weer wat af...

Lekker hotelletje geboekt in Weeze, geen fuik tegen gekomen :D

en op het terrein zelf liepen er op een gegeven moment een stuk of 15 (3 busjes)
onderweg volgens mij 2 fuiken gezien, maar ik en iets van 10 andere auto's mochten sowieso gewoon doorrijden dus...
had gelukkig ook een xtje weinig te vrezen... alleen een paar :bier: en no :xtc: dit keer:P haha
beviel me eigenlijk ook wel goed zonder :xtc: had op t eind gewoon nog energie voor een paard:P
Richting Nijmegen was er 1 redeljike grote controle plaats, wij mochten doorrijden. Denk idd dat er ongeveer 10/15 auto`s stonden.
Verder was de security heel erg alert op drugsgebruik, jointje gewoon rustig draaien lukte me nie echt, kwam regelmatig security voorbij die er op lette, zag een kerel die alles moest afgeven, schoenen uitdoen, en daarna werden ze tikkels op grond kappot gemaakt!
Maar verder...TOP Feest