Partyflock
 
Forumonderwerp · 771810

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Armin Solo on 12th of November 2005
Posted: 4- of -0 at 27: 0, 2005 (GMT +1)

TRANCE.NU -- Armin van Buuren and Dutch party organizer UDC will present a special event on 12th of November, with Armin van Buuren in a solo performance with big dance artists supporting Armin. Not much is known yet, both location and event style. Probably it will be in combination with his new artist album. Armin is planning a worldtour with this concept in 2006.

Written by: Afterhourpower

(Trance.nu or it's affiliates cannot guarantee that this note is 100% correct.)

Klinkt goed, of niet?

Bron: www.trance.nu
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
als er een het verdient is het armin wel (y)
 
Klinkt goed (Y) af en toe een goed trance feest meepikken doe ik eigenlijk te weinig..
Trance.nu or it's affiliates cannot guarantee that this note is 100% correct.)

Is alleen niet helemaal zeker zie ik nu..

Hoop ,ondanks dat het niet de meest sfeervolle hal is, toch dat het in de HMH is met dat geluid. Maar eerst dan maar ff afwachten of het door zal gaan..
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Denk eerder dat het in Ahoy zal plaatsvinden..herbergt toch meer mensen..

Maar als het doorgaat ben ik er misschien een keertje bij..:)
hier moet je gewoon bij zijn wat armin afgelopen zaterdag weer liet zien was trance vanaf de bovenste plank. 3000 man helemaal los en dat 3 uur lang
 
Als UDC het organiseert zal het idd niet in de HMH zijn...Denk dat je dan gelijk hebt met Ahoy, toch wel jammer..Ben niet zo'n ahoy fan. Te vaak vechtpartijen en zo. Persoonlijk vind de grootte van HMH ook nog eens beter. Dat gaat wel uitverkocht dan(belangrijk voor de organisatie)..Ferry Corsten was in de HMH toen ook niet uitverkocht, dus ik vraag me dan af of ze het in zo'n grote hal als de ahoy moeten doen...Alhoewel als Armin zoiets doet, komen er denk ik wel relatief veel mensen uit het buitenland op af..
Artiest PRAIA
hier ga ik bij zijn! weet ik nu al:D
Armin in Concert klinkt geweldig...de combi met UDC vind ik wat minder. Dan zal het idd wel de Ahoy worden en dan trek je toch een bepaald publiek aan. :(

Sowieso vind ik de feesten van UDC productioneel gezien niet altijd even fantastisch (DV uitgezonderd).

Maar goed, we wachten het gewoon even af. :)
 
Afgelopen za in Leiden was weer een absolute topset die Armin heeft neergezet!! Vrijwel foutloos gedraaid. Ook gehoord dat t waarschijnlijk in Ahoy gaat plaatsvinden.
Het is absoluut geen gerucht in de ASOT 189 of 190 zegt armin duidelijk dat er in november iets bijzonders zit aan te komen lijk me dus logisch dat armin dit ermee bedoeld
laatste aanpassing
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 2 mei 2005 om 18:30:
Sowieso vind ik de feesten van UDC productioneel gezien niet altijd even fantastisch

De eerste editie van Carl Cox en friends moet ook geweldig geweest zijn en was geloof ik ook in Ahoy dus laten we nu maar hopen dat Armin Solo ook zo word.

Armin trekt wel veel buitenlands publiek komt de sfeer meestal wel ten goede. Armin zet toch een topset neer dus er zal totaal geen reden zijn om te vechten, overigens is nooit een reden om te vechten tijdens een feest
 
Dat lijkt me dan ook..Zal denk ik pas zo halverwege augustus meer bekend over worden..Is nu nog zo ver weg!
Maar in dit soort feesten kan ik alleen nu al zin krijgen :yes: :/
Beetje kansloos aangezien het nu pas mei is. maar goed..
Gelukkig eerst nog een aantal goeie zomerfestival:)

Carl Cox de eerste editie was ook geweldig..Ik vind trouwens Carl Cox ook absoluut geen reden om te vechten;)
Ook een wereld DJ...
Maar er kwamen gewoon wat aso's op af, die daar totaal niet voor de muziek kwamen...En ben een beetje bang dat Armin daar niet veel aan zal veranderen, hoe goed hij ook is.
Dus daarom toch liever een andere locatie, maar ik heb daar helaas niks over te zeggen
had zoiets ook al gelezen op de UDC site....
wel jammer dat UDC het organiseert...vind ze kwalitatief toch echt stukken minder dan ID&T....en ik zie dat 12 november ook I Love Techno is dus ik wacht de officiele berichten nog even af.
 
Zag idd ook al dat dan I love Techno is..Maar ga dan hoe dan ook voor Armin, genoeg goeie techno feestjes in NL rond die tijd (awakenings)...En op een of andere manier is het met Armin toch altijd feest, heeft op een of andere manier toch iets magisch die man achter de draaitafels..
Ben het overigens wel met je eens dat UDC kwalitief minder is is dan ID&T..Maar ff afwachten idd nog op de officiele berichten.
:D ILT is niet eens een optie, vind er niks meer aan daar.

Sowieso heb je rond die tijd ook weer awake in de Gas en vorig jaar was november ook al technomaand, dus denk dat je wat dat betreft sowieso genoeg te doen hebt.

Armin in Concert...pfff daar laat ik alles voor schieten hoor! (l)
 
idd zit daarbij waarschijnlijk ook nog wel een teqnology aan te komen van q-dance in Nov. En er zijn al zo weinig goeie trance feesten in NL meer, dus dat wordt zeker weten wegspacen met Armin in nov.
Mocht dit er van komen, dan ben ik zeker van de partij.
Stond ook al in stuk over in de nieuwe ID&T Magazine!!!
zou zeer goed zijn een dag voor mijn verjaardag
beter wordt het wat
Zou mooi zijn... Ik ben er dan wel bij..
zou wel heel goed zijn ja!!

alleen hoop dat ze niet een TE grote locatie uitkiezen. Heineken Music Hall zou perfect zijn :D

line up + time table zou ik dit wel leuk vinden

21.00 / 22.30 Perry O' Neil
22.30 / 00.00 Gabriel & Dresden
00.00 / 02.00 Markuz Schulz
02.00 / 07.00 Armin Van Buuren

:D
Mijn timetable

2100-2400 perry O'Neil
2400-0700 Armin van Buuren
Uitspraak van TechnoBluffy op maandag 16 mei 2005 om 17:31:
zou wel heel goed zijn ja!!

alleen hoop dat ze niet een TE grote locatie uitkiezen. Heineken Music Hall zou perfect zijn

line up + time table zou ik dit wel leuk vinden

21.00 / 22.30 Perry O' Neil
22.30 / 00.00 Gabriel & Dresden
00.00 / 02.00 Markuz Schulz
02.00 / 07.00 Armin Van Buuren

deze timetable is idd zeer goed. En dan in de de postbank box de dj's van armada records
Het is zo goed als zeker dat het Ahoy R'dam wordt. Zat er natuurlijk dik in aangezien UDC dit feestje organiseert. Liever HMH gehad eerlijk gezegd :frusty:

Verder zou ik het heel relaxed vinden als Mischa Daniels ook zou komen (met de natuurlijk de bovengenoemde dj's)
UDC doet idd weinig met de HMH :(

en meer met Ahoy of Brabanthallen helaas
Ja locatie is minder ... had de ArenA beter gevonden maar is ook een uitdaging voor UDC om er een NOG VETTERE show van te maken dan Tiesto in Concert of Sensation .....

Las net op www.ahoy.nl dat op 12 nov staat
- Holiday on Ice "Diamonds"
- Huis & Appartement 2005

Dus denk niet dat t in Ahoy is.
Op www.amsterdamarena.nl gaat het nog niet zover tot 12 nov.
laatste aanpassing
das goed nieuws, dan word het waarschijnlijk toch hmh
laatste aanpassing
en brabanthallen dan???

ik hoop het niet maar zou ook nog kunnen natuurlijk want daar is toch ook altijd Impulz Indoor??
Plus dat UDC in september ook al iets gaat doen in de Brabanthallen....Strike One...
kweet verder niet hoevaak ze dar terecht kunnen per jaar.
 
Heineken Music Hall zou wel beter zijn!!
Op 12 nov. staat er ook nog niks in de HMH, dus zou nog kunnen...De arena is wel erg groot, verwacht ik eerlijk gezegd ook niet. Hoop ook gewoon op de HMH. Niet zo heel groot en goed geluid (Y)
Uitspraak van actief op woensdag 25 mei 2005 om 18:51:
Heineken Music Hall zou wel beter zijn!!

Helemaal mee eens..! Perfecte locatie.. Maar ahoy ook nie gek :D

Hopelijk ga ik hier bij zijn.. :P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Top locatie, Top Dj!

Dat wordt een van de betere feestjes :)
als t in de HMH is ben ik erbij...niet te groot en dan komen alleen de echte liefhebbers erop af....maar kdenk dat UDC ook niks kan met de HMH....
misschien wordt het wel de kuip :D
 
Vind t erg goed idee Armin solo :D
Denk alleen dat je zo'n eerste keer beter kleiner kan beginnen, zoals in HMH dus idd...zou jammer zijn als de zaal maar halfvol is...en als t aanslaat kan je t daarna altijd nog grootser aanpakken
Maar lijkt mij een leuk feestje :yes:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 21:43:
Denk alleen dat je zo'n eerste keer beter kleiner kan beginnen, zoals in HMH dus idd...

Denk dat een grote ruimte geen probleem is heeft Tiesto bewezen. Wedden dat als Armin in de Arena komt binnen paar uur 40000 kaarten zijn verkocht ? Bij TE was de mainstage niet voor nix afgeladen tijdens zijn set.
Dat Luna t niet redde is denk ik omdat hardstyle minder populair is gezien de dat hardstylefeesten niet gauw uitverkocht raken ....
laatste aanpassing
Uitspraak van Save Planet Exit op donderdag 26 mei 2005 om 22:54:
Denk dat een grote ruimte geen probleem is heeft Tiesto bewezen. Wedden dat als Armin in de Arena komt binnen paar uur 40000 kaarten zijn verkocht ? Bij TE was de mainstage niet voor nix afgeladen tijdens zijn set.

Dikke Onzin Armin zal nooit van z'n levens dage een hele arena kunnen uitverkopen, En zeker als hij in Nederland niet populairder wordt dan dat hij nu is, In Engeland zou het maybe wel lukken maar niet in Nederland.

Het voordeeel van de hmh is dat er maar 5000 man in gaat, dus alleen maar echte armin fans, in de arena zal je dagjestoeristen krijgen want de sfeer dus verlaagd.

En het nadeel van de Arena is dat het zo ontzettend groot is dus minder sfeer, hmh is kleiner veel meer sfeer kan armin een betere set neerzetten
laatste aanpassing
HMH zou gewoon perfect zijn maar we wachten af...
 
DAMN! :kwijl:
Het schijnt echt door te gaan, ergens in november in de ahoy!
Als er echt een Armin in Concert komt ben ik daar zeker bij. De HMH zou hiervoor een mooie locatie zijn.

Dutch party organizer UDC

Dit vind ik dan wel weer jammer, ik ben niet zo'n UDC fan.
Uitspraak van Mr. Stiffy op donderdag 26 mei 2005 om 20:38:
misschien wordt het wel de kuip

In november:S, toch maar liever indoor hoor. Zou ook wel wat zijn, in de sneeuw, iedereen in skikleding staan te springen en aan de warme chocomel:D!
volgens mij is het al zeker dat het in Ahoy wordt. had ik ergens gelezen op een forum van armin van buuren op zijn website.

had toch echt liever de HMH gehad.

kijk maar naar tiesto. die gaf ook 2 keer een feest in Geldredome en de laatste keer waren daar ook gewoon teveel "dagjesmensen". nu geeft tiesto 3 december een feest in de HMH. en ook niet onder de naar "tiesto in concert" maar onder "4 Seasons"

denk dat met dat feest ook veel beter en echt liefhebbers van tiesto opaf komen. dus dat hadden ze bij Armin eigenlijk ook moeten doen.

maargoed wordt denk ik toch wel een mooi feestje. en zolang die maar de echte "armin nummers" draait en niet te commercieel voor het grote publiek.
zoiezo relaxt feestjuh (Y)

k wil hiefr bij zijn...:)
Uitspraak van TechnoBluffy op maandag 4 juli 2005 om 22:40:
nu geeft tiesto 3 december een feest in de HMH. en ook niet onder de naar "tiesto in concert" maar onder "4 Seasons"

Dit klopt niet hoor. Tiesto is host van de 1e avond, daarna zouden dan andere "grootheden" moeten volgen....
Uitspraak van bloesem op dinsdag 5 juli 2005 om 03:17:
Dit klopt niet hoor. Tiesto is host van de 1e avond, daarna zouden dan andere "grootheden" moeten volgen

kom jij ook? weet je ook een keer wat een echte party is:P
Dat weet ik al.
Maar, ja, als de datum tegen die tijd schikt en zo, dan wil ik wel aanwezig zijn, alleen hoeft voor mij Ahoy niet zo hor :nee:
ow ok ik d8 dat een soort nieuw feest van tiesto zou worden ofzo :)

maargoed als de andere avonden ook andere grootheden komen w8 ik nog even af :yes:
Armin: :respect:
daar wil ik dan wel bij zijn, ongeacht de locatie :cheer: