Partyflock
 
Forumonderwerp · 767762
tiesto!!
 
:Z

Leeftijd: 14
laatste aanpassing
 
.
 
want?? omdat ie trance draait?
foutblast
laatste aanpassing
 
iemand die van trance houdt zal dan wel zeggen dat Unexist of Tieum slecht is....

:gaap:
als tiesto een slechte dj zou zijn, zou ie het helemaaaal goed bekeken hebben door 2x de beste dj van de wereld te zijn geworden..

Kijk het is ook niet mijn kopje thee, maar je kan niet zeggen dat ie slecht is.

DJ Jean is een slechte dj, altijd te naar de klote om nog te draaien, maakt veel fouten.. (N) (en is een ranzige pedo)
dat mensen tiesto niet leuk vinden is gewoon een muziek keuze!!! heeft nix met of die goed of slecht is te maken!
 
Artiest Balbasaur
Noizefucker
The Vizitor
Catscan
De succesvolste DJ die ik ken is toch wel DJ Tiësto (y)

Goh wat verdiend die vent een hoop geld zeg (y)

Meer dan de topicopener ooit met zijn folderwijk bijelkaar zal lopen :9
 
UpZekah weL TrIeSt0 :jAJA:
Kan je wel vinden gabbertjeuh.. maar het zal hem aan zijn reet roesten wat jij vind, hij verdient bakken met geld en dat kan jij vast niet zeggen.
Marco remus. Remus zonder hoofdletter omdat de heer remus nog geen drie platen achter elkaar gelijk legt. Verder kan je over hem zeggen dat het niveau techno (waar hij voor staat) laag is.

Billy the klit. Deze jongen moet eens terug luisteren naar zijn eigen sound. Klanken komen niet overeen, house-pop-rap en rb in set. Leuk om op een pre-party van tmf awards neer te zetten want tegen de tijd van de after ligt meneer er vast wel af.
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
waarom kraakt iedereen altijd Tiesto af?
omdat die trance draait??slaat nergens op
ik heb veel respect voor hem :)
ik vind Marco Bailey wel bagger draaien
maakt veel fouten en hij draait vette nummers maar gewoon op het verkeerde moment
laatste aanpassing
jupz korsakoff (N)(N)(N)
 
Korsakoff absolutamento!!
Domme, commerciële wannabe-bimbo die meent, al handjeklap, even een zaal plat te krijgen!!!
gewoon een commercie-stunt van übergeile bobo's die menen dat het hardcore-publiek, betoverd door haar Barbie-looks,blind zouden zijn voor haar onkunde op turntable-gebied!!!
1000000000% anti-Kotsakoff
laatste aanpassing
 
Korsakoff
Outblast
catscan
 
tiesto!!!!!

outblast draait wel goed,maar jammer dat hij commercieel gaat!!!
tiesto mag wel beste dj zijn maar hij komt alleen met liedjes vlak voor de verkiezingen.....
triest hoor :(
 
ja heb je helemaal gelijk in! :vaag:
wel vet forumplaatje heb je :respect:
whaha
wat vind jij dan een goeie dj?
dank je...
Angerfist is de beste
wel vet forumplaatje heb je


Ja prachtig plaatje! :S
 
is angerfist een DJ?
is n vraagje voor Gabbertjeuh391...
laatste aanpassing
draait in ieder geval goeie muziek
Angerfist is de beste


Volgens mij heb je van je vriendjes gehoord dat je als "gabber" altijd tegen tiesto moet zijn. En voordat je dj's afkraakt ga eerst is naar een feest. Dan pas kan je oordelen.
draait in ieder geval goeie muziek


Dat was de vraag niet.
Vinsane, die gast kan echt niet draaien.
volgens mij is ie wel dj
kweenie :s
 
ik doe niet aan vooroordelen maar die van jou zijn daar net bevestigd :D
laatste aanpassing
britainnn?? wat is jouw favo dan??
 
volgens mij is ie wel dj


hahahahaha!

en Live in de zin van Live gaat tie ook niet! (Y)
britainnn?? wat is jouw favo dan??


Mijn voorkeur gaat uit naar early hardcore. Dus ik kies voor Buzz fuzz en dano. :D
en jij dan toen je 14 was??
tiesto!!

jij zal in iedergeval nooit zo goed als hem worden :/
Artiest Bossy
nou euh ik ben dus euh Maarten en euh ik vind gwoon dat hardcore het beste is en dat daar verder niej over gezanikt moet worde....
en euh ik ben 17 jaar en ik doe eigenlijk helemaal niks...... =p
dat was het wel zoon beetje.
ow jah ik ben erg irritant....

Moehahaha.. ik lach je ff uit!

Angerfist is nog altijd een 'live' act en geen dj

en Tiesto heeft meer bereikt dan jij ooit zult bereiken in je kortzichtige leventje!
Ook al houd je niet van zijn muziek, draaien kan hij best!
 
nou euh ik ben dus euh Maarten en euh ik vind gwoon dat hardcore het beste is en dat daar verder niej over gezanikt moet worde....
en euh ik ben 17 jaar en ik doe eigenlijk helemaal niks...... =p
dat was het wel zoon beetje.
ow jah ik ben erg irritant....


idd ja
 
Angerfist is nog altijd een 'live' act en geen dj


juist!

live... tussen aanhalingstekens :P
zolang ik nog niej naar live kan moet ik het nog met kazaa en CD tjes doen.....
 
aha, een kazaagabber! mijn vooroordelen beginnen steeds vastere vormen aan te nemen! :P
 
Artiest Thanoz
gast 8)
laatste aanpassing
Ik heb hardcore liefhebber dus eigenlijk zou ik Tiesto moeten zeggen he, anders hoor je er tegenwoordig echt niet meer bij.

Maar ik ken niet echt een slechte DJ, alle DJ's die aan de top staan hebben vaak hun sporen wel verdiend en vaak is het ook een kwestie van smaak, maar als een live-act mocht kiezen is het dan toch wel Angerfist