Partyflock
 
Forumonderwerp · 751233

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
nou? zeg het eens
Vast wel

Maar een beetje heel erg dubbel
ja, en die kom je maar 1 keer tegen.
 
Ja :yes:
 
:yes: heb m gevonden en ook mee getrouwd dus die komt niet zomaar van me af !! wil ie gelukkig ook niet !!
 
:gaap:

De ware bestaat niet :no:
Geen idee
Jazeker..alleen is ware liefde iets wat je in je hele leven voor wel 100 mensen kan voelen :)
laatste aanpassing
 
ik weet het niet hoor...
nee, er zijn meerdere mensen waar je de rest van je leven mee samen zou kunnen zijn, zolang je maar aan je relatie werkt... :)
:no: bestaat niet





zoekfunctie bestaat wel ...:d

al meer dan 3 jaar
Ik ga trouwen met mn ware liefde (L)


Mn mannelijke ware had ik ook al.. maar die is nu foetsie :o
zoekfunctie??
en of de ware bestaat??
je kunt heel verliefd op iemand zijn, maar de ware nee, ik geloof er niet in...
 
hahaha meerdere ware liefdes? klinkt goed...
Zie laatste post stoeipoes. Zin 1 en 2 zijn ook allebei op mij van toepassing :)

Poezeltje (L)
 
waar is die dan?
huh?
Oh die andere ware liefde.. Die is ehh, nog heel dicht bij en ook gelijk heel ver weg. Maar ik heb nu een geweldige nieuwe zoals ik al zei :)
 
ik had het over...:Mn mannelijke ware had ik ook al.. maar die is nu foetsie dat zei stoeipoes
jah en wees er maar zuinig op
 
ja indd... zou er maar netjes mee omgaan... zijn moeilijk te vinden echte ware liefdes als er meerdere zijn dan ;)
 
(Y)
ik denk het wel dat die bestaat ;)
 
voor jou zijn er zat om uit te kiezen in ieder geval ;)
geen id, denk t niet, en als ie al de ware is, dan is er toch altijd wel een klein dingetje of iets wat niet helemaal perfect is, toch!?!
 
zijn die dingen juist niet waarom je van iemand gaat houden? juist omdat er iets niet perfect is
 
denk je?... dan weet je meer als mij
ze zal vast wel ergens rondlopen
 
tuurlijk zijn er dingen die niet perfect zijn, geven en nemen.. als je van iemand houdt dan neem je elkaar zoals ze zijn en als het echt teveel tussen jullie in staat.. Nee dan is het de ware niet...
 
ohw hahaha nou, ik merk er anders niet veel van hoor hahaha
 
ik zoek ook niks :o ben al half jaar vrijgezel en 4 maanden niemand gezoend :) dus valt wel mee met het zoeken
 
geloof je me niet?
 
vast wel
 
(Y)
 
ohww oke... dan is het goed.. ik denk je geeft een knipoogje van ja hooorr het zal best met je...
 
zou maar zo kunnen.
 
Hij zal wel bestaan...Maar de vraag is dan: Kom je de ware tegen?!
 
Let op, Suyker pakt de slingers er zo bij, overduidelijk
 
ja... is het alweer bijna kerst dan ;)
ohw nee zo bedoelde ik het niet...
 
zal wel bestaan...Maar de vraag is dan: Kom je de ware tegen?!

:yes:
Op ieder potje past een deksel op sommige wel 20;-)
De Ware?? Monogaam zijn is bedacht. Hebben we aangeleerd ergens in de geschiedenis.
Documantaires over dieren leert iets anders;-)
En soms zijn we met z,n allen beesten en kunnen we beestachtig tekeer gaan.
Geloof niet in de ware wel van houden van!