Partyflock
 
Forumonderwerp · 745661


Ik heb samen met een vriend van me 1 Joint gerookt..
En reden daarna naar huis toe..

Daar kwam ik een alcahol controle tegen.. moetsen blazen en kregen de opmerking " Het stinkt een beetje naar WEED" heb je toevallig een jointje gerookt ?

Waarop ik eerlijk antwoorde "ja samen hebben we 1 joint gerookt"

Kreeg toen te horen dat me auto moest laten staan en ben direct naar het politie buro gebracht.

Daar werd ik als een crimineel in de cel gegooit en mij werd verteld dat ik bloed moest gaan prikken.

Heb daar 2uur in de koude cel op de GGD arts moeten wachten om te starten met het bloed onderzoek.

Tussen de 1e en de 2e prik moest een uur tijd verschil zitten dus heb daar ca 4uur gezeten

Heb me rijbewijs moeten inleveren en me werd verteld dat hem pas terug krijg na de uitslag van het bloed onderzoek.
En dat kan z'n 8 weken duren !!!! :@:@

Toen alles achter de rug had kon ik naar huis toe lopen en moest maar zorgen hoe me auto weer terug zou komen :@

Ik snap dit niet.. snap donders goed dat je geen drank en drug mag gebruiken in het verkeer!

Maar 1 glas bier drinken mag toch ook?
En bij het uitgaan word ik overal geconfronteerd met regel een bob enz
maar in de koffie shop zie ik nergens een voorlichting staan over Soft drugs en het verkeer en zie iedereen zwaar stoned de auto in stappen.

Ik ben boos en voel me zwaar genaait.. had beter met drank op achter het stuur kunnen zitten!


laatste aanpassing
kellytje beetje LOMPE reactie van je :[:[

ik had 1 joint op en waarschijnlijk heeft doe dode vriend van jou er meer dan 1 op !! of het was zijn 1e joint in zijn hele leven :[

ik blow al 7jaar en van 1 joint wordt ik geen eens stoned!
Ben ook wel eens aangehouden voor alcoholcontrole en op dat moment ging er ook een saffie door de auto rond, maar heb er niks van gehoord verder
Drank en drugs horen niet thuis in het verkeer punt uit


Een zero-tolerance-beleid zou voor iedereen duidelijkheid verschaffen, denk ik..

Als iemand met een stoned-koppie een ongeluk veroorzaakt waarbij doden of gewonden vallen........ das pas écht een naaistreek.


Inderdaad...

Waarop ik eerlijk antwoorde "ja samen hebben we 1 joint gerookt"


Dan was je toch wel goed ver, alle diplomatiek uit het hoog verliezende...
laatste aanpassing
 
geloof dat jij nu de lomperik bent.....
 
idd kellytje beetje lomp
ADVIES AGENT

Je had beter de fiets kunnen pakken

???
 
je moet gewoon geen rotzooi gebruiken als je het verkeer in moet... is niet lomp, zoiets heet verantwoordelijk zijn,.,


wil jou weleens horen als het iemand overkomt die je goed kent...
Ik ga altijd met de taxi/trein/nachtbus naar huis.

Maar ontopic: waarom blow je als je rijdt, ondanks het feit dat je er niets van voelt (wil trouwens niet zeggen dat het dus geen invloed heeft op je rijgedrag).
kellytje

snap je wel heel goed zelfs maar het kwam als een verrassing wist niet dat het zo ernstig was :S
 
als de bloed proef terug komt van het lab is hij zijn rijbewijs toch kwijt daar zitten ook nog sporen in van wat hij in die weken er voor ook heeft gebruikt dus dat word fietsen
 
Hoezo is dat lomp van Kelly ?
Ze geeft gewoon aan dat een bekende van haar is omgekomen door iemand die onder invloed was, klare koek toch ?


Stelletje stomkoppen, gewoon niet doen, dan ben je meteen van al het gezeik af. Ik pak ook braaf een taxi (y)
 
tsja sorry wordt altijd pissig als mensen denken dat het geen invloed heeft en ik kan dr niets aan doen, maar vin d het dus net goed dat je rijbewijs in is genomen... beter dan dat je een ongeluk gemaakt zou hebben
 
Dat is het hele punt.. als mensen niks 'voelen' denken ze dat het allemaal wel prima is, terwijl het wel degelijk invloed heeft op je reflexen, en dus je reactievermogen (y)
 
en bedankt! :d
idd..

maar ik vind het raar dat als je met drank op de straf ofwel de proceduren lichter is dan als je een jointje gerookt hebt

Persoonlijk vind ik Drank gevaarlijker dan Soft drugs
maar dat is mijn mening...
 
allebei dom
 
Procedure voor drank is volgens mij niet minder zwaar hoor..
Je moet alleen direct mee naar het bureau omdat ze gewoon nog geen apparatuur hiervoor hebben, en dat is vervelend..


Wat jij persoonlijk vindt daar heeft de wet gelukkig weinig mee te maken. Jij vond persoonlijk ook dat je kon rijden met een joint op.. hoeveel mensen zullen je daarin niet voorgegaan zijn die wel iemand kapot hebben gereden ?

Drank gevaarlijker dan softdrugs.. ben ik het niet mee eens, elk lichaam reageert anders.
Laat beiden gewoon staan als je nog moet rijden (y)
ik vind dat de voorlichting over soft drugs in het verkeer beter aangekaart moet worden


jij gebruikt en weet niet welke consequenties het heeft? :S doe ff normaal zeg.

Ieder mens met een beetje verstand WEET dat alcohol en drugs niet thuis horen in het verkeer.
En ik geef Kellytje groot gelijk.
Ik melde al eerder dat het pas een echte naaistreek is als jij met je stoned-kop iemand doodrijd, 1 of 10 joints maakt geen flikker uit.
Auto rijden met drugs op moet harder en vaker bestraft worden! Ik ben er van overtuigd dat ik met 5 bier op beter kan autorijden als met 5 hijsjes van een J. Maar ook als je rijdt met 5 bier op ben je al een grote loser!
Dat is de mening van een niet gebruiker :respect:

maar ik ben van mening dat 1 joint roken of 1 glas bier drinken gewoon mag en kan

en nee ik vergelijk geen appels met peren
laatste aanpassing
Dat is de mening van een niet gebruiker
Waaruit maak je dat op?

1 glas bier kan, maar met 1 joint op kan ik absoluut niet meer rijden!
Bobje :[

de ene kan drank beter hebben dan Weed ;)
 
Auto rijden met drugs op moet harder en vaker bestraft worden! Ik ben er van overtuigd dat ik met 5 bier op beter kan autorijden als met 5 hijsjes van een J

Ja... en ik drink niet en blow wel...
wedde dat ik 5 joints kan roken... en dan nog beter rij als met 5 slokken drank???
En waarom wil je dan 1 joint roken?
 
ik heb ook welis meegemaakt dat de knetter net uit was en dat we toen werden aangehouden door de juut... raampje open en blazen (maat van mij) en ik snap nu nog niet dat ze de walm niet hebben geroken..


maar ik kan dus echt wel beter rijden als ik een joint op heb dan met alcohol...
laatste aanpassing
 
en nogmaals... wie stapt er wel is op de fiets met een bakkie op???
bobje

zie je ?

SchRaNzer is het met me eens

ieder mens is anders en het heeft op ieder mens een ander effect!
 
de ene kan drank beter hebben dan Weed


Waarom zeg je dan dat je drank erger vindt dan softdrugs ?
Al mocht iemand op de fiets stappen met drank/drugs op, kan diegene veel minder schade aanrichten dan jij in een auto.
echt waar jaaaaaa nou niet meer normaal wat een tering zakken zeg de volgende keer zeg je gewoon nee gek heb niks gerookt want ze kunnen het niet ter plekke bewijzen en ja volgende keer ook beetje de raam open laten staan en als ze je aanhouden en je bent met zijn tween dan zeg je gewoon dat de ander heeft gerookt nooit zeggen dat je dat wel hebt gedaan want die blauwpakjes proberen je op alles te pakken ze zoeken gewoon tot ze wat hebben om je te pakken zijn gewoon vieze klootzakken die zich vervelen en mensen lastig gaan vallen en als er echt iets aan de hand is dan scheiten ze in hun boks succes verderrrr en blow ze


Mazzellll Hellmond
Tja... dus... Conclusie:

Er zijn mensen die met drank op niet kunnen rijden.
Er zijn mensen die met drugs op niet kunnen rijden.

En om te fokken:
Er zijn mensen (vrouwen) die zowiezo niet kunnen rijden.
En waarom wil je dan 1 joint roken?


omdat het lekker is en geest verruimend.

Maar zoals alles

geniet maar gebruik met maten ;)
hahahahahahahahaahahahahahahahaha
 
GIJZZ... weet je wat jij moet doen... flink stoned achter het stuur gaan zitten en zoveel mogelijk mensen proberen dood te rijden. Dat is volgens mij wat de mensen hier willen horen. Stelletje schijnheilige $%^$&^%&(%^*
en nogmaals... wie stapt er wel is op de fiets met een bakkie op???
Ikke, maar hoe wil jij mijn fiets en mijn auto vergelijken?
 
Al mocht iemand op de fiets stappen met drank/drugs op, kan diegene veel minder schade aanrichten dan jij in een auto.

WHAAHAHAHAHAHAH!!!! neej... jou neem ik niet meer serieus!

heb je wel is iemand voor je auto gehad???
een fietser onder je auto is ook neit fijn hoor!
 
Er zijn mensen (vrouwen) die zowiezo niet kunnen rijden.


:respect: ben ik volledig met je eens.. uitzonderingen daargelaten.. zoals ik dus :D
ik dacht ook altijd wel goed te kunnen rijden na een paar jointjes, tot ik merkte dat ik met zo'n 25 a 30 k/u (binnen bebouwde kom) met me kin zowat op het stuur reed...alles leuk en aardig, maar als je dan nog net aan stoeppies moet ontwijken of keihard op je rem om die eend net niet te pletten...

je reactievermogen is gewoon een stuk minder...dus gewoon helder en nuchter achter het stuur...of zoals Tink zei: glashard ontkennen ;) hehe
ik ken ook mensen die met gele stikker medicijnen het verkeer in gaan

Allemaal onverstandig!

Maarja iedereen maakt zijn eigen beslissing daarin

en snap dat de overheid daarin wilt hadhaven.
 
omdat je op de fiets ook niet beschonken mag zitten....

oh oh oh... wat een hypocrieten zeg......
~SCHRaNZeR~ wil jij nou beweren dat met drank op fietsen net zo erg is als met drank op autorijden? Die discussie durf ik wel aan!
Schranzer, zeg alsjeblieft dat je intelligenter bent dan je jezelf nu voordoet...

Met een fiets beschadig je voornamelijk jezelf, met een auto een ander.
Mijn ex reed ook altijd als hij geblowd had... ik vond dat absoluut niet prettig, en zat ook niet rustig in die auto... maar aan zijn rij-style merkte je niks... denk ook wel dat het er aan ligt hoe goed je er tegen ken... *hij blowde elke dag :vaag :S*

daarbij vind ik het niet kunnen maar dat is mijn bescheiden mening....
laatste aanpassing
omdat je op de fiets ook niet beschonken mag zitten....
Je mag officieel niet eens beschonken over straat lopen!
persoonlijk zou ik zelf niks gebruiken als ik moest rijden , maar ik ken er wel genoeg die af en toe met een jonitje op achter het stuur zitten .. maar die mensen blowen ook erg veel dus denk ook niet dat je na een gedeelt jointje ver heen bent als je veel rookt ..

werk zelf in de horeca ... na 5 glazen drank ben ik nog niet aangeschoten hoor :S
 
~SCHRaNZeR~ wil jij nou beweren dat met drank op fietsen net zo erg is als met drank op autorijden? Die discussie durf ik wel aan!

je legt woorden in mn mond die ik niet zeg hoor......

ik wil alleen zeggen dat het ook strafbaar is....
jullie kraken hier iemand af die een jointje heeft gerookt en dan rijdt....
terwijl jullie vast elk weekend na de kroeg naar huis fietsen met je zatte kop...
en ja... dan kom ik in mn auto langs rijden....
groepen met dronken mensen... die voor mij net zo'n gevaar kunnen vormen...
want ja... als ik jullie aanrijdt ben ik verantwoordelijk :jaja:
en daarnaast.... ALS ik JULLIE om 1 of andere vage reden neit wil raken...
zal ik toch een actie moeten ondernemen...
waarbij ik misschien wel een boom raak??? of een auto die van de andere kant komt???
laatste aanpassing
 
Schranzer, zeg alsjeblieft dat je intelligenter bent dan je jezelf nu voordoet...

Met een fiets beschadig je voornamelijk jezelf, met een auto een ander.

8) ik hoop dat jij je dommer voordoet dan dat je bent hahaha....
Goffer wat een gezeur zeg :(

wil je blowen? doe het, voor mijn part blow je je zelf naar de &&&&& (sencuur)
Maar blijf dan in godsnaam achter het stuur van een auto vandaan :(

Het mag niet, punt uit! En met reden!!
En het gezeur over de een kan er beter tegen dan de ander, dat is ook maar hoe je je zelf op dat moment voelt.

*edit*
Als je genoeg geld hebt om te zuipen of te blowen heb je heus nog wel genoeg geld om een taxi te nemen.
laatste aanpassing