Partyflock
 
Forumonderwerp · 731469
 
Dominated

Yoji Biomehanika
Luna
Scott Project
Yves de Ruyter
Dana
Zany
Trance Generators
Isaac
Lars Tindy

Hypnotized

Technoboy
Andy Farley
Dj Mind X
Kalashnikof
Lisa Pin up
Darkraver
Tommy Pulse
Pila
Bas & Ram
Greg C

Intoxicated

Live: The Advent
Billy Nasty
Marco Remus
Surgeon
Marco Bailey
Gayle San
Dj Bam Bam
Redhead
Estrde

Infected

Jones & Stephenson
Mark V vs. Poogiebear
Prophet Vs. Masochist
Endymion
Promo
Art of Fighters Live
Scott Brown
Unexist aka Jappo
Stanton
laatste aanpassing
 
geen slegte line-up, cker niet slegt zelfs

Alleen de rai blijft klote! :S
 
Artiest Havoc 303
Zwollywood 15 december 2004 20:45
Toevallig Sensation Black 2004 meegemaakt? Dan weet je dat het heel goed samengaat, als het maar opbouwend is......


Ikzelf niet, vriend van me wel en hem is alleen het setje van Yoji goed bevallen. Dat setje heb ik zelf ook gehoord en 't was idd goed te doen, setje van Luna daarna heb ik 5 minuten aangehoord, toen vond ik 't tijd om naar échte muziek te gaan luisteren en heb ik me maar een CD op gezet... :p
 
wel aardig maar waar is shokk? :C
laatste aanpassing
Artiest Jones
Zany, Endymion, Greg C, Mark V & Poogie Bear wil ik zeker weten zien die avond.
Maar i.p.v. Trance Generators had ik liever Activator zien staan :D
 
Het is een standaard line up maar laat ik nou net van standaard houden


Vond juist van niet :no:

Maar ik zou alleen gaan als die line up me beviel maar reken maar dat ik dr ben :yes:

Trance Generators, Zany, Scott Project :respect: Isaac (L)

Jappo :D

En nog een zooitje betere namen :respect:

Q-dance jullie hebben me overtuigd.. :) Aanwezig :9

Maar i.p.v. Trance Generators had ik liever Activator zien staan


Liever beide ;) :D
laatste aanpassing
Werkzaam bij tech.fabrik
Hehe, Yoji geboekt is een goede zaak :D
Voor de rest zitten er interessante dj's tussen, ik ben er dus bij.
 
Werkzaam bij Struikgewas
Live: The Advent
Billy Nasty
Marco Remus
Surgeon
Marco Bailey
Gayle San
Dj Bam Bam
Redhead
Estroe

dit is zeker wel lekker..
maar ga hier niet heen mij teveel beuqers :)

Q-dance jullie hebben me overtuigd..

waarvan overtuigd? dat ze teveel mensen en kinderen toelaten op feesten?
dat ze voor 75% QUTmuziek draaien?
laatste aanpassing
 
waarvan overtuigd? dat ze teveel mensen en kinderen toelaten op feesten?
dat ze voor 75% QUTmuziek draaien?


Wilde hier niet heen eigenlijk, mja de line up bevalt me zeer goed :yes:

Dus daarmee hebben ze mij overtuigd.. :)


:z
laatste aanpassing
niet normaal vet!!! heb er teveel zin in maar duurt nog veel te lang!!
Pila!!! joeheeeee! :D
Zany!!! joeheeeee! :D
de rest ook wel ok!
erg prettig idd zeker weer aanwezig :yes:
 
maar ga hier niet heen mij teveel beuqers


iemand die zich te goed voelt om tussen de zogenaamde 'beuqers' te staan, je gaat toch voor de f*cking muziek? :no:..... Maarja van die kinderen heb je wel gelijk in, ik kom ook! Uiteindelijk zijn we allemaal kinderen toch? :P

Wel gezellige line-up, lekker naar de Trance Generators toe, en Gayle San moet ook heel goed zijn heb ik me laten vertellen.... En dan toch die Unexist maar eens checken :)
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
ik mis DJAX in de lijst, wat was dat lekker vorig jaar :P
oef maar ik zie dat estroe komt, dan bennik er ook ;)
techno is zeker niet verkeerd.............maar ik ga lekker niet............kut RAI
laatste aanpassing
CkErZzZ uN VeTtE LiNe-Up. Ik DeNk WeL Da Ik Ga, Da LiGt ErAaN Of Ik HeT gElD HeB dAn...... MaR DiT GaAt VoRiG jAaR DeNk Ik CkEr OvErTrEfFeN..... ReSpEcT VoOr Q-DaNcE DaT Ze VoOr De InFeCtEd ZaAl ZoN M@StErLiJkE Dj'S LaTeN KoMeN...................:)
 
echt een verrotte line-up..

geen Lady Tom, Max B Grans, Mondello, Ophidian, Showtek enz, enz.. .. mmm.. voor de line-up hoef ik niet te gaan

Voor de Rai ookal niet..

mmm.. waarvoor dan wel?
laatste aanpassing
 
valt me vies tegen die line up. zeker qua hardstyle! wanneer zie ik nou eindelijk weer is mondello, zenith of een activator op een q-dance feest draaien. en dan vind ik het qua hardstyle alsnog een standaard q-dance line up (isaac, dana, luna, technoboy (maar die laatste 2 moeten ook draaien want die draaien altijd woest ;)). de hardcore is trouwens wel aardig vet. ik noem een jappo een endymion, art of fighters live! en promo.

denk niet dat ik hier naar toe ga. ga liever een maand later naar hardbass :)
 
echt een verrotte line-up..

geen Lady Tom, Max B Grans, Mondello, Ophidian, enz, enz.. .. mmm.. voor de line-up hoef ik niet te gaan


Max B Grant en lady tom? :S

Wel ok hoor maar Trance Generators zijn wel een stuk beter :yes:

Geen mondello? Jammer mja naar mijn mening lekkere line up voor de rest :yes:

ennuh goelan jij noemt isaac standaard? :frusty:

Op defqon draaide die echt top :kwijl: En isaac is cker niet standaard :no:
laatste aanpassing
Ik mis een hardtrance-zaal zoals vorig jaar. Dit jaar hebben ze de hardtrance-dj's verspreid over de zalen, erg jammer.
 
Unexist aka Jappo


dat word extreem hard ragge..... :D

Ik ga ook zeker naar Unexist a.k.a. Jappo. Sinds ik de nwe TD cd gehoord heb (die hij gemixt heeft) ben ik zwaar benieuwd naar hem.


geloof me wanneer ik zeg dat unexist in 2 woorden GEWELDIG & HARD is :jaja:

Unexist will break your face :bounce:
laatste aanpassing
Zany komt...
betkend dus automatisch dat ik kom :P
 
en toch vind ik isaac standaard.

kijk maar waar ie gedraaid heeft. toch aardig wat q-dance feesten: http://partyflock.nl/SECTION/dj/ACTION/single/DJID/159/_SHOW/archive#archive

en isaac vind ik persoonlijk gewoon niet bijster interessant. ik zie dan liever iemand anders draaien. en vorig jaar op in qontrol zette lady tom een heerlijk setje neer hoor!
laatste aanpassing
 
Lady tom ken best een lekker plaatje draaien zo af en toe.. :)

Maar Isaac draait naar mijn mening beter mja das een persoonlijke mening :)

Gelukkig dat niet iedereen hetzelfde is ;)

Ennuh Isaac vanaf XQ Holland slecht 4x in anderhalf jaar ofzo dat vind ik niet zo standaard.. Hij stond in de periode ervoor meer op Q-dance feesten :)
laatste aanpassing
 
benzen:P:P
 
daarom! ieder zn eigen mening :)
Infected room is wel erg vet maar om daar nu naar de kut RAI voor te gaan en weer 50 euro neer te leggen gaat denk ik niet door :)
 
Werkzaam bij Bar27
CkErZzZ uN VeTtE LiNe-Up. Ik DeNk WeL Da Ik Ga, Da LiGt ErAaN Of Ik HeT gElD HeB dAn...... MaR DiT GaAt VoRiG jAaR DeNk Ik CkEr OvErTrEfFeN..... ReSpEcT VoOr Q-DaNcE DaT Ze VoOr De InFeCtEd ZaAl ZoN M@StErLiJkE Dj'S LaTeN KoMeN...................


Pfff blijf alstjeblieft lekker thuis en ga aan al je vriendinnetjes je nieuwe broek showen die je op je profielfoto hebt staan stumpertje...


Zeker een hele lekkere line-up..!! Nu maar een keertje Vip proberen :D Heb er zin in !
rest boeit me weinig, zou al alleen gaan voor endymion :K :jaja:
Ging zowat van me stoel toen ik de lijn omhoog zag :D
Zowaar geen standaard line-up van Q!
De techno is vet de hardcore ook zeker en de andere twee helemaal! Alleen ik snap niet dat ze alles door elkaar hebben hebben gezet. Maar goed zeker vette line-up!
 
:no:

vind het een beetje raar verdeeld... 8) :S

maar ga er toch niet heen.. :no:
zoals het nu is zou ik elk uur haast van zaal moeten verwisselen.. en aangezien het in de rai is, mis je dan de helft.. :frusty:

dat is de 50 euro niet waard.. :no:
Dit is echt een strakke line-up!!

Snap die Dominated en Hypnotized niet echt mix van hardtrance en hardstyle ben benieuwd, wel veel nieuwe namen. Eindelijk eens vernieuwing, :yes:
Scot Project :respect:

Hardcore is ook wel heel erg gek hor :kwijl:

Art of Fighters live
Prophet Vs. Masochist (zijn toch allebei dezelfde?)
Endymion

Heb er echt zin in!! :bounce:
 
Met ze allen naar Unexist!! :yes:
 
Pfff blijf alstjeblieft lekker thuis en ga aan al je vriendinnetjes je nieuwe broek showen die je op je profielfoto hebt staan stumpertje...


whaha die ownt :respect: lol
laatste aanpassing
 
Hassanova 15 december 2004 21:43
Ik mis een hardtrance-zaal zoals vorig jaar. Dit jaar hebben ze de hardtrance-dj's verspreid over de zalen, erg jammer.


Ik gebruik er wat krachtiger bewoordingen voor, maar mijn posts komen op het zelfde neer. :p

Als er echt sprake van een hardtrancezaal was geweest (waar ook de 2 hardhousers Lisa PinUp en Andy Farley hadden gedraait) was ik vrijwel zeker wél gegaan, dan was er nl. sprake geweest van een toch wel erg leuke line-up in die zaal. Maar 't risico op een fiasco gelijk aan dat van XQ Germany is me toch iets te groot om te gaan...
infected:D
 
Pfff blijf alstjeblieft lekker thuis en ga aan al je vriendinnetjes je nieuwe broek showen die je op je profielfoto hebt staan stumpertje...

jah nick.. doe dat.. welke heb je dit weekend gekocht:P haha

je kunt ook met zoek de kaak gaan zoenen eventueel:D:P:D:D
laatste aanpassing
Ik gebruik er wat krachtiger bewoordingen voor, maar mijn posts komen op het zelfde neer.

Als er echt sprake van een hardtrancezaal was geweest (waar ook de 2 hardhousers Lisa PinUp en Andy Farley hadden gedraait) was ik vrijwel zeker wél gegaan, dan was er nl. sprake geweest van een toch wel erg leuke line-up in die zaal. Maar 't risico op een fiasco gelijk aan dat van XQ Germany is me toch iets te groot om te gaan...


Afhankelijk van de time table natuurlijk, met een beetje gelukkan je veel hardtrance-dj's zien.

Maarja, als de time-table bekend gemaakt is, is In Qontrol al weken, zoniet maanden uitverkocht.
 
infected :P :respect:
luna :respect:
trance generators :D
marco remus :D:D:D
art of fighters live :D

Ik geloof dak gek wordt!!! Heb op 1 feestje de draaikunsten Luna en Remus leren kennen, en dat feessie is nog niet evenaart qua sfeer.. Dus hier ben ik ZEKER aanwezig! :kwijl:
mwah ziet er erg goed uit

ben denk dan ook wel aanwezig 8)
 
(Y)
Artiest {SHOWLIST artist 10866, 80488}
staan lekekre djs tussen.
maar ik vond toch dat de line up wat beter kon:/
Artiest Thozaa
Zat eerst te denken om naar Hardbass en In Qontrol te gaan.. maar denk nu dat ik toch maar voor alleen Hardbass kies.. maarja ff zien nog:yes:

Line-up valt me kwa hardstyle erg tegen..
Trance Generators en Zany wel lkkr:yes:

Hardcore wel relax met: Art of Fighters:respect:, Promo, Endymion en Promo:yes::bounce:
hardcore ziet er wel grappig uit zoiezo unexist(Y)


laatste jaartje voor de hardstyle dan is het wel over denk ik
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
het word duidelijk dat het heel veel Infected gaat worden deze avond
 
Kan me wel vinden in deze line-up, vind hem NIET standaard.
Gewoon vet relax.
Hier ben ik wel aanwezig :yes:
 
Alleen als ik gratis kan wil ik nog naar de Rai 8)
Artiest ALX
Toch wel lekkere line-up eigenlijk :yes: Scot Project, Yoji, Tommy Pulse, Zany, Greg C, Bas & Ram en Trance Generators zijn de namen die ik zeker wel wil zien dan..