Partyflock
 
Forumonderwerp · 706204
 
wie was er gister bij HQ........?? heeft iemand die rel mee gemaakt was iets van de F site was niet normaal en wat vinden jullie er van...!!!

je gaat toch niet naar een feest om te rellen...???!!
kennelijk niet:p
 
Ja dat is dus ERG tegenwoordig, maarja zolang ik het maar gezellig heb, en dan lukt me iig wel!!!
ik hou ook niet van die kleding erg he :d
 
Ja, wat dan nog?
laatste aanpassing
:yes:

ikke mot het ook niet :S
rellen whwhehehe:p
gehehe :)

af en toe een relletje moet kunnen toch ? :yes:
is gewoon een verslaving:yes:
 
Jongens zever lekker verder, Houdoe en Bedankt!!
laatste aanpassing
verslaving :yes:
laatste aanpassing
was je er ook gister
 
PS. voor de mensen die zo moeten gapen van dit soort topics: als jullie t dan toch zo "normaal" vinden, wees dan ook voortaan zo beleefd om de klappen op te vangen voor degenen die t *niet* normaal vinden... deal?

t is toch te gek dat je zolangzamerhand een cursus zelfverdediging nodig hebt om naar fééstjes te kunnen gaan :/

("Nee hoor, mij gebeurt t niet :gaap: jullie moeten niet zo zeuren :gaap: ... oeps, wordt per ongeluk mijn vriendin een gescheurde lever gemept... sorry schat, ik kom straks wel ff langs in t ziekenhuis als t feestje voorbij is...")
Ach ja wat je nu misschien gaat krijgen is dat de dj's die uit rotterdam komen zeggen van bekijk het maar met draaien in amsterdam en dan blijft der weinig meer HQ over,Vind gewoon belachelijk dat de mensen zijn die gaan lopen vechten daar en Nou Nou wat ben je stoer om flesjes naar een dj te gooien:no:
Stonden der vlakbij dat dat gebeurde en waren later nog effe naar de zijkant gelopen voor Rob&Joe maar aan hun gezichten kon je op dat moment wel zien hoe ze der over dachten.Jammer hoor..
Gelukkig waren we met gezllige groep daar en hebben we niet tussen de vechtpartyen gezeten,maar snap wel dat mensen hun avond der worden verziekt.
En de beveiliging tja sommige waren wel goed,die gingen der ook vol in in die gevechten en andere liepen liever ff door of keken toe:/
 
zie de humor er is van in
Wie doet nou zoiets echt niemand doet het hem na


Het was al een stuk minder erg geweest als ie niet 2 lui in elkaar beukte die er (apart) wat van zeiden.

waar staat die security voor dan zijn gewoon mietjes


Die gast maakte echt geen kans tegenover die lompe, irritante aggressieve gast.

Altijd kut daaro, als iemand iets van een R'dam hardcorelabel aanheeft( Neophyte, RTC, etc.) of een kappa t-shirt aanheeft (sponsor F'noord), dan heeft men al mot!
Is gewoon belachelijk, zielige mensen, op een fesst doet dat er allemaal niet toe, zo wel dan wegblijven en spelen op je eigen veldje.


Helemaal mee eens, andersom is het net zo, die hele stedenoorlog gaat nergens over, die hele voetbaloorlog gaat nergens over er zijn al genoeg feesten verziekt door dit soort onzin
Als je al weet dat de regels zijn niks van rotterdam,waarom doen ze het dan aan???
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
die regels staan niet op de flyer hoor Graaf ;)
 
er waren inderdaad heel veel vechtpartijen!
nee ik vondt dat ook echt triest
ben 5 keer in di gang geweest naar de wc's, waren ze er 4 keer aant vechten

maare het aller zieligste vondt ik nog dat dj Rob achter met flesjes water en bekers werdt vol gegooit

maarja beveiliging in de HMH is ook welo helemaal niks, echt triest!
zullen ze er dan toch is op moeten zetten;)
Elke stad heeft ze regels in rotterdam utrecht den haag pakken ze je ook met een mokumshirt:yes:

Leer het is en trek het niet aan;) neem aan dat ze niet iedereen gaan vragen waar ze vandaan komen
Tja, ik was gezellig aan de wandel, stond ik opeens tussen de relnichten...
Maar: 't is houseqlassics, niemand die daar m'n humeur kan verpesten.
Stakkers zijn 't, maar als je je daar druk om moet gaan lopen maken, dan krijgen ze nog wat ze willen ook!
haha...regels van rotterdam of welke stad dan ook! rot toch op met je regels! wie zijn zij om een ander regels op te leggen!
bierflesjes gooien van een afstand, dat kan een mannetje van 3 zelfs!
als je nou zo'n hekel hebt aan iemand sta dan recht tegenover iemand en niet van een afstand....dat zijn alleen maar van die domme krachten die zich zo willen bewijzen...hersens hebben ze niet!
Dan loop jij lekker met je shirtje aan;)
beter voorkomen dan genezen

Dan hadden die kakkerlakken dus al in een vroeg stadium door Pa en Ma geaborteerd moeten worden!
 
jah het zal je maar gebeuren, ga je naar een rel beland je opeens op een houseparty!:P
Dan hadden die kakkerlakken dus al in een vroeg stadium door Pa en Ma geaborteerd moeten worden


die waren het niet :no:
Wie of wat dan wel?
jah, en jij kan het weten michel, zeker gezien het feit ik het jou altijd moet vertellen :p
Wie of wat dan wel?




het waren de duitsers
wannebee duitsers denk ik?

Wuitsers ;)
Die gasten wat met bekers en flesjes naar DJ Rob gooide, hebben toch ook zeker wel de line-up van tevoren gezien....

Als het hun dan niet bevalt dat er DJ's uit Rotterdam zijn, kunnen ze er toch beter niet naartoe gaan !
dat die neusjes bekertjes en flesjes naar hun eigen spelers gooien..... want ze kunnen een 3-0 voorsprong niet eens houden....:)
pimpel is de volgende pimpel is de volgende:D
 
8)
Ik heb er totaal niets van gemerkt! Vond het echt een topfeestje!
jah toby ik weet het meneertje weet het altijd beter :P


enne heb me goed vermaakt geen mongolen gezien :P
Heb niks van rellen meegemaakt en vond de sfeer echt helemaal (y)
nou ff in de hal op adem komen :no
dikke butsen en kletsen werden er uitgedeelt..
was wel jammer, want die gasten stonden gewoon op elkaar te wachten
hebben wij nix van gemerkt he janine ;)
 
en het aller trieste was... met zn allen op een paar :/
gewoon te triest voor woorden dat gedrag
zelfde geld voor al die voetbal kneuzen die niet normaal kunnen doen...
Flessen naar de dj gooien ? echt BOEREN gedrag

matpartijen ? hoe zielig ben je ...ga ff lekker 40 of 50 euro dokken om te matten en andermans feest te verpesten..ga dan naar de locale bar ...
de sfeer op housefeesten vind ik zo belangerijk maar valt me op dat die hard achteruit aan het lopen is ....JAMMER
 
Flessen naar de dj gooien ? echt BOEREN gedrag


op boerenfeesten doen ze nie anders
 
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb niets gemerkt van flesjes naar dj rob en heb 'm gewoon door zien draaien. Zo erg zal het dus niet geweest zijn.

Heb niks van rellen meegemaakt en vond de sfeer echt helemaal

Sfeer was ook top
 
suck suck suck my dick .suck my dick dom you know me :bounce:
er is een foto gemaakt van t gooien kijk hier maar eens.



mhhhh:S naar ff goed nagedacht tehebben is ut verwijderd;)

maar vind wel dat dit de beste oplossing is:D
laatste aanpassing
Da's een leuke voor opsporing verzocht...

Kent u deze man, neem dan contact op met de politie in uw woon- of verblijfplaats!

De sukkel!
laatste aanpassing
Zielig zielig zielig!!!
Waarom moet je gaan vechten op een feest.
Je komt er toch voor je PLEZIER en te dansen!!!

En die eikel die iets naar dj Rob gooide F**K YOU.

En tegen iedereen die op zo´n feest loopt te vechten: Ga lekker op een grasveldje bij je moeder voor de deur vechten en verpest het niet voor de rest!!