Partyflock
 
Forumonderwerp · 701968
Strak feesie mensen!!!
 
Michel de Hey heeft me nooit echt heel erg kunnen boeien... :no:
Niet zo negatief mensen!!Dit wordt gewoon een PRIMA feessie!!
Artiest Dacato
Vind hem de laatste tijd alleen maar beter en beter worden, dus ik ga er wel bij zijn.
Op dance valley heb ik hem gezien. was hij erg goed bezig. ik 11 september al naar het paard daar draait hij ook. dus die birthday laat ik maar even gaan. want dan heb ik wel weer ff genoeg MdH
Heb m nu wel ff voor een tijdje gezien eigenlijk....
ga zeker wel ff kijken.
aah wel leuke locatie voor Michel. Misschien wel heen.
(y)
Had al MDH 0.3 in agenda staan, toen deze kwam...gaat m'n voorkeur toch naar de Cruise Terminal uit...ff kijken wat medestappers willen ;-)
Ik wilde helemaal niet gaan.. viert een vriendje er zijn verjaardag.. nu moeten we dus wel ;)
 
lijkt me wel leuk feestje.......ondanks dat ik michel de hey dan weer voor de 539863219643 x hoor....:vaag:....de laatste tijd draait hij niet verkeerd.....vond em zaterdag ook wel aardig draaien (y)
 
Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Op dance valley heb ik hem gezien. was hij erg goed bezig.


Ik von hem op DanceValley echt niet goed, zwaar commercieel.. Rare platenkeuze :S Gelukkig klapte de koning Mills er eventjes overheen...

Ontopic... Wie weet :D
 
ligt wel in de planning > blijft toch michel, he :D
 
Misschien heb ik veel leukere dingen te doen die avond, anders ga ik wel! :D
 
Locatie is inderdaad erg aantrekkelijk, weet alleen niet of een avondje met alleen (op Jay Samuel na dan) Michel ook zo aantrekkelijk is.
Jezus we worden de laatste tijd helemaal doodgegooid met feestjes van Michel de Hey.

Ben naar MdH 0.1 en MdH 0.2 geweest.
Respectievelijk in Las Palmas en Off_Corso.
Die waren allebei heel goed te doen. Maar heb de laatste tijd geen zin meer om speciaal voor Michel de Hey naar een party te gaan, daarvoor heb ik hem nu echt wel te vaak gezien.

Trouwens vond hem zwaar tegenvallen op Decibel Outdoor. Jezus wat een kutset was dat zeg.
Gelukkig kwam Secret Cinema erna en maakte hij alles goed.

Maargoed op de 25ste zal ik niet in de cruise terminal te vinden zijn. :no:
Als hij een gelijksoortig setje draaid als zaterdag in t'Paard ben wordt het cker een vette avond. Verw8 ook niet dat ie al z'n zomerhitjes weer gaat draaien.
Precies...als hij 5 uur draait, wordt het volgens mij errug vetjes :D

btw, is er ook een 2e zaal?
kan me nog herinneren dat er bij Tiesto invited in CT een 2e zaal was die btw veel vetter was, maar er staan op de flyer verder geen dj's dus denk niet dat er een 2 zaal open zal zijn.
Er waren met bv discotheque zelfs 3 zalen geloof ik...
Maar ok, ik dacht ook al aan de line up te zien, dat dat dit keer niet is.

Wel zitmogelijkheden?
Niet dat ik stil kan staan, laat staan zitten, maar ja, ik ben niet alleen en je weet maar nooit ;-)
 
aanwezig :D
 
Hoe komt de sfeer terecht op deze locatie?

Heb er nog nooit eerder van gehoord, is het de moeite waard???

Michel de Hey heb ik deze zomer veel gehoord :yes: En hij heeft mij niet teleurgesteld... Zeker de moeite waard...

Plus het feit natuurlijk dat er altijd een hoop vrouwen op zijn techno af komen :-D
Hoe noemde je het ooit eens in een van je verslagen Dumb & Dumber... "vrouw vriendelijke techno" :p
laatste aanpassing
 
Ik las dat het er wel goed uitziet, uitzicht over de Maas op de skyline van Rotjeknor (Y)
 
"vrouw vriendelijke techno"


Ja!! Goed onthouden...

Was een term die een vriend van mij bedacht heeft...

uitzicht over de Maas op de skyline van Rotjeknor


Hm... Klinkt wel de moeite waard eigenlijk...
 
Dag erna Defected in the House Ferd ?!
 
Artiest {SHOWLIST artist 42711, 36550}
Is een goede optie voor dit weekend!!!(Y)
Snap alleen nog steeds niet dat Michel de Heij veel vrouwen aantrekt...echt super aantrekkelijk is hij niet..tenminste voor mij!
 
De techno die hij draait trekt meer vrouwen aan, denk ik...

Het is wel een sound die over het algemeen niet te hard is, veel hitjes bevat en lekker in het gehoor ligt... Misschien daarom :-)

Dag erna Defected in the House Ferd ?!


Tsja... Die zondag is wel vet he, in Bloemendaal :-D Maar denk dat dat een beetje gek wordt...
tja dat zal het wel zijn Dumb & Dumber...

Maar toch de moeite waard denk ik a.s. zaterdag :)
 
Maar denk dat dat een beetje gek wordt...


Gek als in "te veel" ?! :/
Ik ga wel denk ik :yes: 5 euries (Y)

Roog :respect: (L)
 
Simon Dunmore en Gregory zijn ook weinig in Nederland en absolute toppers, vind ik... :-)

Maar weet je... Wij moeten wel steeds een uur tot anderhalf uur rijden richting het westen...

Dus eerst zaterdag bijna anderhalf uur naar Rotterdam en terug... En dan zondag weer precies hetzelfde liedje... Dat vind ik een beetje
te gek
;-)
 
Ok dan maar weer.... @#%%$#@&% :X

Simon Dunmore en Gregory zijn ook weinig in Nederland en absolute toppers, vind ik...


Ik ben nog niet zo heel erg bekend in dit hele wereldje... Maar ik geloof je (Y)
Ik heb gewoon zin in lekker een zondagje housen :kwijl:

Jammer Ferd, maar we zien elkaar snel weer (Y)
 
Maar je weet nooit :bounce:

Ik hou het nog even open allemaal...

Want zaterdag draait ook James Ruskin bij ons in Wageningen (5 km verderop) voor 7 euri!!

En dan ben ik daarna nog fit genoeg om ff door te gaan :-D

Alles ligt nog open voor a.s. zaterdag :-) en zondag ;-p
 
Tip: Dj Gregory - Elle...

Weet niet precies welke mix, maar superrelaxed nummer :yes:
 
Ik merk het wel jongen (Y)
Uitzicht is echt supercool.. hele mooie view over de maas en de erasmusbrug.. echt heel cool :yes:
 
ik heb er zin in, kan alleen pas vrijdag mijn kaartje halen, dus hoop dat ze er nog zijn:yes:
Uitzicht is echt supercool.. hele mooie view over de maas en de erasmusbrug.. echt heel cool


maarre...ik heb begrepen, dat tijdens feesten de (zware) gordijnen gesloten zijn, ivm de bas en glasbreuk-gevaar...??
Ik heb er overigens ook heeeel veeeel zin!!! in!!! hoor!!! :D :D
Kaarten in the pocket (oh nee, in de la ;-) )
maarre...ik heb begrepen, dat tijdens feesten de (zware) gordijnen gesloten zijn, ivm de bas en glasbreuk-gevaar...??


Daarom moet je ook ff vragen of je achter het gordijn mag gaan staan om de skyline te bewonderen ;)
:D ...leuk....ga ik zeker doen! ;-)
Heb ik ook gedaan met dat van Tiesto toen.. stonden we met vier man relaxed te praten daar achter het gordijn.. muziek was daar ook veel minder hard haha
....ik dacht dat je een geintje maakte... :bloos:

moet je dat echt ff vragen? of kan je dat gewoon "doen"?
laatste aanpassing
Nou.. je kan t proberen gewoon te doen.. maar dan heb je weer zo'n gorilla die je in je nek grijpt hahaha

dus dan ff zeggen dat je écht even naar buitne wil kijken.. en dan maakt t niet uit..

ik wilde toen ff kijken.. en uiteindelijk stonden we met 4 man een half uurtje daar te chillen en praten achter dat gordijn hahahaha
(y)
ik ga m'n charmes in de strijd gooien, hahaha, tenzij MdH zo geweldig is, dat ik er geen behoefte aan heb ;-)

Als je me ziet, zaterdag, schiet me ff aan...zou ik leuk vinden :-)
Ben Vrijdag 24-09 al in Belgie!! Vond de Line-Up iets aantrekkelijker dan een MDH en/of Jay Samuel!

Cherrymoon, Lokeren:

Line-up
Carl Cox
Cristian Varela
Marco Bailey
Q-Hey
Redhead
Tom Hades

Ben benieuwd? Nog andere mensen die dit feest gepland hebben?
 
Werkzaam bij Struikgewas
to daaan...ik denk wel dat ik er zondag ook bij ben :)
 
Cherrymoon, Lokeren:

Line-up
Carl Cox
Cristian Varela
Marco Bailey
Q-Hey
Redhead
Tom Hades

Ben benieuwd? Nog andere mensen die dit feest gepland hebben


kijk dat is idd een stuk beter dan mdH en bloemendaal;)...

even kijken of dit geregelt kan worden (y)
op vrijdag heb ik namelijk nog geen vaste plannen staan :)
Hoe meer Nederlanders, hoe gezelliger natuurlijk...