Partyflock
 
Forumonderwerp · 701867
>>http://www.neukia.nl/movies/spoken.swf<<

check

...dit vond ik op www.neukia.nl

maar het kan wel ik heb ook van die foto's in het echt gezien ..we hebben er zelfs, een paar in de familie
laatste aanpassing
Ik hou niet van dat geesten gedoe enzow..:$
ik durf niet te kijken :$ :P
kijk nou maar ,het is niet zo eng

:[
laatste aanpassing
 
het is niet eng hoor dames :no:
durf ik hem eindelijk te kijken
opent ie hem niet :(
moet ie niet eerst laden ;)
zo lang ?
geen idee ,bij mij ging het razend snel ...maar je ken het zie of ie aan het laden is want dat zou die aan moeten geven :p
hehe,i'm a chicken
ik kijk hem morgen overdag wel
vind het een beetje te creepy :$
ow okeej (Y) ,maar je moet hem ckers kijken :jaja:
hahaha sas je bent niet de enige ik vind het ook freaky heb 2 foto's gekeken en vind het maar niks dat gedoe
:[ moet ik weer handjes vasthouden O:)
hahahaha echt he :P
ik vind het wel heel intressant
maar gewoon te eng om nu te kijken
moet zo nog naar me bed toe 8)
ik ga nu :jaja: ,ik ga lekker

relaxxen :D

LaterzzZ ,en veel spook plezier ;)
 
krijg der toch best wel kippevel van
k ga morgen als k wakker word meteen kijken :)
slaap lekker :Z
Ja ik kijk hem morgen ook wel af..:D
Slaap lekker (F)
 
Ik hou ook nie van geesten :no: krijg er de kriebels van!!
omdat het volgens mij ook allemaal best wel waar is
kijk er niet meer zo van op als kind weles wat gezien en maak af en toe nog wel is wat mee. maar angst voed je als je er te sterk in gelooft. tuurlijk zie je wel is wat echt of wordt je wel is gewaarschuwd.maar voor de mensen die er bang voor zijn ,ze hebben niet altijd het slechte met je voor dat geldt voor 8v/d 10x!!!!!! greed
laatste aanpassing
 
Ik vind t best eng :O
Nou ik weet t allemaal niet..
Er word ook zooooveeel met computers gedaan..
Ik geloof het pas als ik zelf zo iets mee maak iets zie hoor of voel ofzow :D

Mijn Oma geloofde er ook heel sterk in en mijn moeder helemaal niet dus heeft mijn oma aan het sterfbed tegen mn moeder gezegd van ik blijf altijd over jou en je kinderen waken en als jullie me nodig hebben ben ik der en zei mijn ma daarop van als er wat is in het "hiernamaals" laat dan wat merken..maar dat is er nooit geweest..

Dus ik weet t niet
nou ga maar weer slapen met het licht aan. anders willen ze weer met me ouwe hoeren.hoehahaha daghoor
nou ja
wat een rare praatjes
dit is echt het laatste wat ik zeg. laat je niet voeden door angst het is er gewoon. net als de wind enz enz..... slaap ze!weterusten
Ja maar angst is er snel..maar gaat minder snel weg..dus ik wil hier geen enge verhalen te zien krijgen :P

want dan word het bij papa en mama in bed slapen whaa nee graaaapje
kimberley als je wil ken ik je wel een paar verhalen vertellen ..en geloof me nou dat het eg wel bestaat :jaja:

en kim,.. jou oma waakt eg wel over je hoor ;) ,..mischien heeft ze dat al een paar keer laten merken zonder dat je er bij stil staat (F)
Als het overdag is kom maar op met je verhaaltjes maar snachts niet haha..:$

en het zou best kunnen dat ze wat heeft "laten merken" maar ik geloof der nog niet echt in
Zo,ik heb net ff het filmpje gekeken.
viel best mee met hoe eng ie was natuurlijk hehe
maar het lijkt behoorlijk echt allemaal
vind het best freaky,
word er altijd een beetje bang van
omdat k weet dat er wel meer is dan dit zegmaar
dat ik daar tijd aan heb besteed :S

en allemaal in amerika :P (domme amerikanen weer :yes: )

ik geloof er nog steeds niet in

allemaal nep

:[
 
geesten ? nee, er gebeuren wel vage dingen...maar als iemand zo heilig erin gelooft, laat ze maar zien dan ! Ik moet eerst iets zelfs zien voor ik het geloof !
whehe, ik geloof wel in geesten, maar denk toch dat veel dingen in dit filmpje nep zijn whehe
 
Nou ik vind het behoorlijk geloofwaardig.
laatste aanpassing
Ik heb het ook gezien net, en kreeg kippenvel :jaja:
 
ik vind het echt wel opzekers bruut dit filmpje. zou je ook geesten kunnen kopen bij de AH lijkt me leuk als een soort van huisdier :P
Wel als je airmiles punten heb :p
Interessant filmpje!

Ik geloof er wel in..
 
*rilll*:S

Ik geloof er wel in heb er nl zelf ook eentje gezien!

Er zijn gewoon dingen in het leven wat je eenmaal niet kunt verklaren en dit is er één van!
laatste aanpassing
 
jah...
leuk filmpie...
ik snap niet helemaal dat camera's echt lichamelijke verschijnselen van geesten kunnen vastleggen.
als je een overleden iemand in een doodskist ziet dan is dat die persoon niet meer. het is gewoon een lcihaam wat hij/zij het hele leven mee heeft gesleept.
geesten zijn toch de ziel van de overleden mensen?
geen lichaam dus?

maar euhm...leuk filmpje ja!
gelukkig kende ik het allerlaatste stukje al,dus ik heb niet aandachtig gekeken :D
laatste aanpassing
 
jupz geesten zijn idd geen lichamen die lopen ofzo
Bij de dood verlaat de geest het lichaam
 
leuk filmpje hoor :D

ik geloof er wel in..de enige die ik eng vond was die treehouse man (zoiets toch)
ja die was idd vaag ,de boomhuis man :p
Ik wil wel kijken maar durf niet*bloos*.... ben helemaal alleen! Misschien morgen ochtend;p
ik ben er toch ;) hahahaha

:[
Ja maar als ik strax in mijn bed lig niet!;p nee maar ik geloof er wel een beetje in....dus denk dat ik mezelf bang ga maken! Maar morgen ochtend ga ik wel ff kijken, ben toch wel nieuwschierig!
hahaha ok

ken je wel zeggen dat het niet eng is maar dat zul je toch zelf moeten uitvinden :p
laatste aanpassing