Partyflock
 
Forumonderwerp · 678727
 
Zaterdag 17 juli 2004 zal het enige Hardcore Festival ter wereld plaatsvinden. Hellbound keert terug op het terrein van de Hemkade Zaandam met een 12 uur durend in-en oudoor Hardcore spektakel.

De volledige Hardcore delegatie zal 17 juli uitrukken om de terugkeer van Hellbound op de Hemkade te verzorgen. Het complete terrein zal zowel in- als outdoor omgetoverd worden tot een mega Hardcore-paleis waar op 6 stages alle verschillende stromingen vertegenwoordigd worden. Hierdoor zal het festival de ruimte krijgen om iedere Hardcore liefhebber tot verbeelding te spreken.

Na de ongekende strakke editie van afgelopen Queensnight op de Borchland Amsterdam zal Multigroove de lat nog hoger leggen. Productietechnisch ontstaan er voor dit festival verbrede mogelijkheden wat ook geldt voor de programmering.

Volgende week zal Hellbound.nl een festival update ondergaan, wordt het eerste gedeelte van de line-up en de info aangaande de voorverkoop bekend gemaakt.

------

relaxxxxxxxxxxxxxxxxxxt!! :D:D:D
sjo.... ckrs wel een vet feest!! :bounce:
daar ga ik ook wel heen! :)
ondanks dat er nog geen line up is, ik weet zeker dat het vet wordt.
zeker heen :bounce:
 
Hee Jes! Supervet!! Nou dan moet ik maar gaan he!!
Flink feesie bouwen dan!!
hahaha weet ik niet misschien


:9
 
lekker hoor soort vervanging van Megarave
of gaat dat ook nog komen?
moet ik gewoon gaan missen omdat ik op vakantie ben :( vorige laatste hellbound in amsterdam was oook een topper :yes:
Zekers van de party, :bounce:
 
Ik Ben cker aanwezig.
 
lekker hoor :D aanwezig!!
oke in en outdoor tering vet ben zeker aanwezig
wordt hellbound dan de vervanger voor Volume Festival of Hardfreaks of krijgen we die er begin augustus nog achteraan? Hoe dan ook, wij zijn weer van de partij :D:yes:
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
NoiZeS>>Zover was ik zelf ook al gekomen...
Maar wat houd die etc. dan in dus?

Staat ook industrial en tekno aangevinkt hier namelijk...
Komen die bij elkaar?


er zal wel een mainstream hardcore zaal zijn, eentje met new industrials, misschien wel een terror/speedcore, een early hardcore.. zoiets ofzo?
14-08-2004 Volume Festival of Freaks


staat op de hemkade site (Y)
wij gaan ook!!!!!!
 
Als 14-8 VOlume is dat is de datum van de dance parade :S toch wel ieder jaar iets waar ik elk ander feestje voor zal cancellen
:(:(
ZWAAR jammer dat ik dit gruwlijke feest moet missen:S

Hopelijk gaat mijn vakantie niet door!!!
:P
zeker weten present klint als megarave van 2003. ben der dus zeker want hellbound in borchland was super!
 
klinkt zwaar vet ja! maar is dat dan overdag of wat?! lijkt me wel toch..voor een festival..
 
jah sorry maar k lees t ook,maar zie geen tijdstippen staan:vaag:
 
miss. dat jij ook beter moet lezen niels want er staat dat het 12 uur duurt maar niet van hoelaat tot hoelaat! kan van 12 tot 12 zijn maarook van 7 tot 7! dus hou je commentaar voor je!
hellbound??? gruwelijk.....ga ik zekers heen!!! waren de beste feestuh vroeger.... in de tijd van de gulden....en dan ook nog es hemkade....
rete veeeeet (y) ik ben er bij
 
zit ik in spanje :(
 
ik ga der zeker heen :)
200% aanwazig! :P vorige hellbound was egt super :bounce:
Artiest Mani
Ik hoop gewoon [u]ECHT[/u] dat we met zijn allen voor eens en altijd kunnen laten zien op deze nacht dat Hardcore feesten ook vlekkeloos kunnen verlopen!!!!!!!!

Zo'n grandioos hardcore festival in de fun :kwijl: :yes:

Don't fuck it up people!!!!!!!!!!!!!
GRUWLIJK zekerss aanwezig dat word lekker hard en lang stampuhhhhhhhhhhhhhh
 
2 markymark: nacht? tis toch overdag???

ennuhm het gaat zeker door? en het festival met alle organisaties???
 
Het word echt super, aan de line up word hard gewerkt!!!
En tja, het is deels in de avond en de nacht, het festival :-p

Ben der ook zeker wel bij :-p
 
ja maar van hoelaat tot hoelaat s het nou??
overdag snachts:S??
 
van 17:00 tot 6:00, of misschien iets later!
wanneer word de line-up bekend?
 
Spoedig!! Volgens mij zijn ze nog met de laatste namen bezig :-p
 
deze week zouden de eerste namen bekend gemaakt worden
nu alleen Re-Style nog bij de line up!!! en nog wat vette namen! en dan is het feestje compleet!!!!! HAHA :respect:
 
nu alleen Re-Style nog bij de line up!!!

:| grapje zeker?
Zaterdag 17 juli keert Hellbound terug op de plek waar het allemaal begon. In de vorm van het enige Hardcore Festival ter wereld zal de Hemkade Zaandam zowel In & Outdoor overgenomen worden door alle stromingen binnen de Hardcore. De eerste helft van de in totaal ruim 40 namen tellende programmering zijn hieronder te bekijken.

Lady Dana
Radium
The Viper
Speedfreak
Lenny Dee
Hellfish
Buzz Fuzz
Rob & Mc Joe
Manu Le Malin & Torgull (6 decks)
The DJ Producer
Claudio Lancinhouse
Leviathan
Uzi & Da Mouth of Madness
Dione
Jappo a.k.a. Unexist
The Vizitor
Armageddon Project
Miss Flower
Endymion
de tering!! en dit is pas de helft van de line-up!

:D
 
Jeps, word zeker vetjes :-p
Heb er zin in :-)
Mm zitten zeker een aantal interessante namen tussen:

Radium
Lenny Dee
Hellfish
Manu Le Malin & Torgull (6 decks)
The DJ Producer
Leviathan
Armageddon Project
Endymion

Smaakt naar meer :)
 
tyfus als dit al de helft is :kwijl:!

die week daarna ook resurreqtion!

maarja, hier ook maar ff kaartje voor hale dan maar denk ik! de locatie is vet, en ook dat et van 17.00-06.00 is! en die line up! zal em tog wel worde! :D
 
Hahahaha, ja, ben zwaar benieuwd naar de andere namen :devil:
Zolang die endymion figuren en Lenny Dee niet in dezelfde area als o.a. Manu vs Torgull staan vind ik het best... O:)

Anders word het weer zoals ook op andere feesten waar ze ook beloven/beloofden een goed onderscheid te maken zo'n half om half zaal...waar je alsnog voor een groot deel van de avond hitjes staat te luisteren...
En dat willen veel mensen die daar voor op af komen voor 99,9% zeker NIET (meer)...
Dus luister nou eens naar ons!!! :p

Gewoon zoals ik de line-up nu al zie iig bij hellfish & producer en speedfreak gooien...dan komt het helemaal goed... ;)
laatste aanpassing
Zeker een gaaf feessie!!
 
hellfish en producer: aanwezig ;)
 
100% aanwezig!!!!! :bounce:
Echt super vette line up al!!

Radium
The Producer
The Vizitor
Hellfish

Vetttttttt