Partyflock
 
Forumonderwerp · 671311
 
Dit vraag ik me af, want ik wil erg graag naar Defqon dit jaar, maar ik wil cker niet de voetbalwedstrijd missen! en de combinatie lijkt mij perfect :) en q-dance mag dat wel even duidelijk maken, want ik denk dat meer mensen hier een antwoord op willen hebben. Weet iemand van jullie hier al meer over?
 
agg boeiend je gaat toch niet op een feest naar een voetbalwedstrijd kijken als de mc de tussenstanden af en toe ff omropet vindt ik t wel best.. :-P

en moet je um hier nou drie keer voor openen?
 
ik wou het niet zeggen!!!

:no:...

:x
 
ga nou maar gewoon in 1tje verder! want het ging fout :p
NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als je voetbal wilt kijken doe je dat maar lekker ergens anders.........
 
Ja maar ik wil voetbal kijken en stampen tegelijk! ideaal togh
tja eigenlijk vinnik dat voetbal en feesten uit elkaar moeten gehouden worden. Maar dit is wel een EK wedstrijd.. mischien ergens een schermje dat je af en toe heel ff kan kijken hoeveel het staat. :D
 
Nee heel slecht idee vind ik!

Je bent op een feest, dus je komt voor de muziek!

En ik weet toch dat er dan weer amsterdammers en rotterdammers alsnog problemen met elkaar gaan zoeken! Dus nee dank je! :)
heel goed idee :P
 
Nee,je komt toch om te feesten.
En precies krijg je dat weer,gespannen sfeer dus nee denk dat je beter thuis kunt kijken en dan erna moet gaan sorry. carol
 
Werkzaam bij Struikgewas
zet maar lekker een scherm neer in de chill tent :jaja:
 
heel goed plan!! en als je niet wil kijken hoeft dat toch niet???
zet het in een hoek van het strand toch perfect???
Voor mij hoeft het ook niet. Ik kom daar om uit mijn dak te gaan. Als ik voetbal wil kijken dan blijf ik wel thuis.

Vind het niet erg als ze het voor de liefhebbers wel doen. Is het tijdens de wedstrijd tenminste rustig. :)
En dan gezellig rellen met z'n allen als Nederland verliest :no:
laatste aanpassing
 
Neej, goed voor de DJ, staat daar vet uit zijn dak te gaan, vet goeie set, en iedereen staat door stil omdat meneer Seedorf een strafschop gaat nemen...................................denk dat de DJ dan wegloopt :devil:
 
Dat valt echt wel mee....als oranje verliest gaat iedereen gewoon weer verder met stampen! maar we winnen toch wel!
 
je hoeft het niet midden op de main te zetten, zoals peter zegt in de chill ofzo is toch beter??

en dan gezellig rellen als het mis gaat, dat kan ook zonder het te kijken...
 
pfff, ga je nou naar DefQon voor het feest, of voor de voetbalwedstrijd?
Als die wedstrijd voor je zo belangrijk is, ga je toch niet naar DefQon??? Denk dat het niet gaat gebeuren............politie zal het ook niet zo een goed idee vinden denk ik :yes:
 
Vindt het een heel goed idee :jaja:
zal niet zo erg rellen worden. de tegestanders zijn er tog niet. we zijn allemaal nederlanders het is geen ajax-feyenoord ofso. Een scherm in de chill tent is een goed ID. :D :D
 
Nee precies nawi,dat denk ik ook nee.Als je wilt rellen koop je te toch een box bal of zo
laatste aanpassing
 
To Nawi: ik ben nou eenmaal een voetballiefhebber en natuurlijk ook een feestliefhebber! kan dat niet samen volgens jou of zo? beetje zwart-wit...
laatste aanpassing
Artiest Dummy
To Nawi: ik ben nou eenmaal een voetballiefhebber en natuurlijk ook een feestliefhebber! kan dat niet samen volgens jou of zo? beetje zwart-wit...


Hij zegt daarmee dat je een keuze moet maken..
laatste aanpassing
 
Het gaat gewoon om het feit dat sommige neanderthalers als hun kluppie verliezen of dat hun land verliest dat ze weer moeten gaan rellen! :@

Dit zal dus mijn sfeer van de dag flink verpesten! :)
 
Lijkt me geen goed idee om dat samen te doen neej................en dat is geen zwart wit gedachte.............je komt om te feesten lijkt mij.

Maar goed, uiteraard is dat mijn mening, er zijn mensen die kunnen zwaar hakkuh en ondertussen een voetbal wedstrijd kijken :-(
Het gaat gewoon om het feit dat sommige neanderthalers als hun kluppie verliezen of dat hun land verliest dat ze weer moeten gaan rellen!


:yes:
 
Inderdaad, iedereen zal ook lekker vrolijk zijn stel dat nederland verliest................goed voor de sfeer van het feest (y) :-p
 
To Insanity: dan willen die "rellers" meestal ruzie zoeken met de tegenstander --> verwacht jij Tsjechen op Defqon?

ik ben nog steeds in voor een scherm!
 
je snapt het niet helemaal????
Als nederland verliest.................ben je lekker vrolijk denk ik??? En zo lopen er dan nog 500 man rond, die niet vrolijk zijn, en boos zijn omdat nederland verloren heb................ (y) sfeer word het dan.......en denk je dat als die gasten boos zijn niet met een nederlander op de vuist gaan omdat deze 'per ongeluk' tegen ze op loopt???
Slimme gedachte :-)
gewoon een scherm neerzetten
 
Bevuil het feesten&uitgaan forum niet met je voetbal:@
 
Ik ben het eens met nawi,als nederland verliest of er nu tsjegen zijn of niet ,het bederft we de sfeer want lijkt me niet echt leuk als ze verliezen toch?word iedereen een beetje opgefokt en zo,snappie
 
Bevuil het feesten&uitgaan forum niet met je voetbal


:respect: :-)
 
To nawi: daar zit wel wat in, maar het lijkt me stug. en Oranje wint natuurlijk gewoon! :)
Topic op verkeerde locatie geplaatst:P. Als je de tussenstand van die wedstrijd wilt weten, dan ga je maar wappen of naar je huis toe bellen. Op in Qontrol stonde toch ook geen tv's aan met de kpn telecompetitie aan of euro sport. Je kon r wel game. Vaag maar waar.

Gewoon beuQen en anders stay @ Home. ZOndag is de herhaling!:)
 
Nou, sorry, maar wel is boze voetbal aanhangers gezien omdat er verloren was?? Ook al ging het om nederland???
Sorry, maar ik ben dan niet bij ze in de buurt, of stoot per ongeluk tegen ze op!

En dat nederland wint................tja, dat laten we hopen, kan helaas niet in de toekomst kijken, dus zoiets weet je nooit zeker!

Maar nogmaals, politie zal het niet snel goedkeuren................
echt wel een scherm neerzetten...

100 %!!!!!!
 
Als er wordt verloren, dan krijgen die boze voetbal aanhangers dat ook wel via een andere bron te horen als er geen schermen zijn.

Ik vind juist dat Q-dance hier op in moet spelen en er een Oranje tent bij moet zetten!
laatste aanpassing
 
Ga maar lekker thuis achter je scherm zitten!!!!
 
nee carol, want dan mis ik Defqon! :( dilemma dilemma
 
Ik ben het eens met nawi,als nederland verliest of er nu tsjegen zijn of niet ,het bederft we de sfeer want lijkt me niet echt leuk als ze verliezen toch?word iedereen een beetje opgefokt en zo,snappie

Maakt niet uit:@
FUCK VOETBAL:@
Ik hoop dat NL verliest(Y)(Y)(Y)
wil zekers een scherm hebben ja, nu zeggen veel mensen hier dat het onzin is etc maar op dat moment is HEEL het land in de ban van het NL-Elftal dus dan kan q-dance het zekers niet maken om dit te weigeren
 
Eindelijk iemand die me begrijpt en weet wat het Oranje-gevoel is! (Y)
 
HEEL het land in de ban van het NL-Elftal

Dan schaam ik me om nederlander te zijn

ban slotje ban slotje ban ban ban!!!!!!!!!!!!!
vooral slotje:@
 
dus dan kan q-dance het zekers niet maken om dit te weigeren


Owh jawel hoor dat Q-Dance dit kan maken.................er zijn ook 40.000 feest gangers te vinden die DefQon belangrijker vinden dan een voetbal wedstrijd :-p
 
oranje gevoel is allemaal illusie net als hans klok

Ik spoel het oranje gevoel door de wc(Y)
 
tja zul je toch een keus moeten maken!!!styleonardo.
 
JAZEKERS moet er een scherm komen! Zo één boven (of naast) het podium, waar gedurende de wedstrijd beelden op te zien zijn, en de rest van de tijd gewoon bewegende videobeelden op de muziek. Ideaal, want ik zie het niet zo zitten om telkens heen-en-weer te lopen.
 
Waarvoor moet je heen en weer lopen dan??? blijkbaar vind je het feest niet zo bijzonder dat je liever even voetbal kijkt :-)
Ik ga feesten, en dan intereseert die wedstrijd me niet!!

Afgelopen 3x was er ook Formule 1 terwijl ik aan het feesten was............lekker boeiend. 's middags de herhaling, en anders zie ik de uitslag wel als ik thuis ben :-)
Keuze's maken.................dat moet je je hele leven :-p
Jah!

ff relaxt met paar duizend man helemaal vaag :vaag: voetbal kijken tussendoor.

Alleen alle meisjes die met jongens meegaan.. staan dan ff alleen in de zaal :P
 
Tjah de meningen blijven verschillend...dat is nou precies het verschil tussen een voetballiefhebber en geen voetballiefhebber, en zelfs het overgrote deel van de mensen die voetbal normaal niets interesseert, is in de ban van het EK in juni...jullie zijn gewoon uitzonderingen

to carol: ik wil gewoon een combinatie! zodat de keus makkelijk wordt :bounce: :bounce: :bounce: tijdens de voetbalwedstrijd en er voor en er na natuurlijk! :)