Partyflock
 
Forumonderwerp · 669147

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 557, 608, 41089}
Zojuist uit betrouwbare bron vernomen dat het feest "Carnage" in Kropswolde (Zaterdag 3 April) NIET DOORGAAT !!!!

De eigenaar van de discotheek waar het feest gehouden zou worden,heeft dit bevestigd...

De organisatie laat niks van zich horen...
 
zooooo dit gaat lekker !!

t lijkt erop dat t einde nabij is !!

wat ik net als wesley kan zeggen


en volgens mij heeft iemand zich nu verluld !


Mainframe en Dione :flower: dit was te verwachten he.. :/

verder laat ik me nergens over uit..
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4456, 2124}
Artiest {SHOWLIST artist 68299, 89019}
En volgens mij heeft iemand zich nu verluld!

?????????????????????
Wat een dikke bende! je zou maar kaarten gekocht hebben om hun te zien draaien en dan mogen ze ineens nu nog ff niet meer komen draaien! en ook nog pas 1 dag voor het feest bekend maken! lekkere reclame hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!

NO PARTY FOR US!!!!!!

greetzzz HERAS HEKWERK en BEX
 
:-D
Artiest Dummy
Rechten van deze soap verkopen aan John de Mol..
Kan geen scenarioschrijver tegen op ;P
 
waar geloof je wel in dan?????
Waarom heb ik zo'n voorgevoel dat dit hele "feest" NIKS wordt... :P
Groningen is vlakbij toch ;)
 
gewoon een sixpackje meenemen, en ondertussen een plaats zoeken waar je meer bier kan krijgen... ;)
We zijn met een gemotiveerd team de Rietzoom aan het veranderen in 2 battle area's. 3 kw(kilowatt)geluid in de main, relaxt chill, blacklight area, lifw performances, acts, Battle deco's scans trusten, podiums ect ect. Het wordt gewoon te gek en wij zullen laten zien dat dit feest wel super gaat worden ondanks al dat gemekker hier van sommigen die graag veel olie op een vuurtje gooien.

Met negativiteit kom je er niet :) :)

Druk en gezellig wordt het hier zeker.

Wij wensen iedereen een top avond toe want we zijn al een aardig tijdje bezig met de voorbereidingen en het resultaat kunt u vanavond zien vanaf 22.00 uur.

Maak vooral veel gebruik van de luxe touringcars die ieder uur, dus 22.00, 23.00, 24.00 enz enzgratis op en neer rijden naar de rietzoom.

Party onn en let the CARNAGE begin
ja ik wil niet lullen over mensen echt niet maar hij zegt dat hij uit betrouwbare bronnen heeft vernomen dat het was afgelast
terwijl dat helemaal niet zo is


Na serenity is jou dj cariere zo goed als zeker afgelopen :yes:

Misschien word je dan ook eens stil op dit forum :D
3 kw(kilowatt)


Volgende week in stadspark 10 :O
gheheheh wat een grap dit :D

die wes blijft maar mooie grappen maken met zijn feestjes :P

:bier:
ja ik wil niet lullen over mensen echt niet maar hij zegt dat hij uit betrouwbare bronnen heeft vernomen dat het was afgelast
terwijl dat helemaal niet zo is



Na serenity is jou dj cariere zo goed als zeker afgelopen :yes:

Misschien word je dan ook eens stil op dit forum :D


:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
laatste aanpassing
Laatste bericht van ons vandaag, de mensen die graag lopen te etteren zijn vanzelf aan de beurt :) want ook op hun wordt gelet.


Het is leuk om ellende van een ander te gebruiken die er keihard voor werkt.


Graag meer reacties waar we wel iets mee kunnen want volgens mij hebben bepaalde personen de klok verdraait :(
 
plopperdeplopperdeplop...

ik wordt hier zo moe van !! :gaap: :9
 
Artiest Slavko
Vaage shit hoor! Maaruh ik hoop niet dat ik vanaaf voor lul naar kropswolde rijd...
ja ik wil niet lullen over mensen echt niet maar hij zegt dat hij uit betrouwbare bronnen heeft vernomen dat het was afgelast
terwijl dat helemaal niet zo is


Gistermiddag contact gehad met de eigenaar van de Rietzoom,die vent was razend....hij zei dat het feest niet meer door zou gaan...wat ook meteen op hun site stond...

Pas na overleg tussen de organisatie en de Rietzoom is besloten om het feest toch door te laten gaan...maar alleen als er aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan ( wat die voorwaarden zijn moet je Wesley maar vragen....)

Dus voordat je mij vals beschuldigd,check eerst ff wat je zegt...



En aan die 20 mensen die al een kaartje in de voorverkoop hebben gekocht :
Veel plezier vanavond....ik vind het leuk om te draaien,maar het moet wel leuk blijven....als ik zoveel ellende over me heen krijg voordat ik bij een feest ga draaien,is voor mij ook de lol eraf...en kan ik dus beter niet komen,omdat mijn motivatie om een goede set neer te zetten dan natuurlijk ook nul is..

MvG,Dj Dione a.k.a. E-Noid
laatste aanpassing
 
:respect: E-noid :D
 
Het is leuk om ellende van een ander te gebruiken die er keihard voor werkt.
als ik dit en andere forums lees doe jij alleen maar waar je anderen van nu van op de kop geeft toch:D
laatste aanpassing
Oh dus.. :S Ik ben geboekt en ik weet van niks, lekker is dat, en m'n naam ook nog verkeerd op de flyer.
Ik had er wel iets van gehoord, maar de organisatie heeft geen direct contact met mij opgenomen over verdere informatie en afwikkeling.

Goed bezig deze organisatie (y) :respect:
laatste aanpassing
Laatste bericht van ons vandaag, de mensen die graag lopen te etteren zijn vanzelf aan de beurt want ook op hun wordt gelet.

Ook nog dreigen ook?! Mooi is dat
Ik vraag me af wat er van terecht gaat komen vanavond :S
laatste aanpassing
ghehehe :D

aan 1 kant zou ik er wel bij willen zijn om te zien hoe dit flopt :P

:bier:
 
miekste >> anders ik wel... :bier:

wel gratis naar binnen ;)
ghehehe

aan 1 kant zou ik er wel bij willen zijn om te zien hoe dit flopt


:yes:
FF apeldoorn bellen :D

Hey maar challenger, hoe los jij dit op dan? Echt lekker lullig voor je, moet je eerst daar naar toe karren terwijl er dikke onzin dus blijkbaar is geregeld, zo doen wij dat dus later niet he ;)

hey maar ik heb je zowiezo toch ff nodig, je hebt berichie :P

Succes in ieder geval voor iedereen vanavond, 1 ding....geweld lost niks op!
ik ga wel ff checken feest moet je toch
zelf maken :bounce: (b)
als er maar genoeg drank is en muziek en lekkere kerels whahahzhhahaha
Lekkere kerels die alles half regelen ja :D
OGP, Dione, Psychosis heb je al niet tot je vrienden, meneer feest organisator...

ik ben geen helderziende, maar ik wil best proberen jouw carriere te voorspellen hoor! :D

komt ie:

" ... "
hoe laat sluit t dan 7uur toch ofzo
hoop echt wel dat t wat word moet er pokkeeind voor rije namelijk:s
Wat een gezeik weer jah?
wat intreseert mij dat nou als mainframe of dione niet komt,julie zijn niet de enige die kunnen draaien,
en zolang er maar keiharde hardcore wordt gedraait..
en vind het btw ook erg sneu dat de topic starter, een beetje loopt te zeggen dat het feest niet door gaat, terwijl hij zelf niet eens het feest organiseerd. :?
laatste aanpassing
 
Artiest Kir.B
Hoe dan ook.., ik ga toch ff kijken, ben vanmiddag poolshoogte weze nemen. Geluid in de main is goed.., dat zeker, SA performer set, en die set ken ik toevallig omdat ik zlef ook wel eens wat doe met licht en geluid. En die set kan wel heel hard knallen! Dus hoe dan ook, ik ga wel, en ik zie wel wat het wordt..

BACOOOOOO!!!!!!!!!!
We gaan feesten
en voor de rest niets anders
Alles is klaar en ziet er te gek uit. Wij gaan er wat moois van maken en de mensen die niet komen missen zeker wat.
ik wil niet veel zeggen maar wie zijn er nu i p v de djs die niet draaien vanavond
en vind het btw ook erg sneu dat de topic starter, een beetje loopt te zeggen dat het feest niet door gaat, terwijl hij zelf niet eens het feest organiseerd.


lees eerst de rest van het verhaal ff.....

de eigenaar van de Rietzoom vertelde ons dat het feest niet doorging....er stond ook op de site van De Rietzoom dat het feest niet doorging....

anyway....de organisator gebruikt wel onze namen om mensen te trekken,maar op de laatste dag is ineens niks geregeld...toeval ?

en er zijn er nog meer die niet komen draaien,zelfs mensen die op de flyer staan maar nooit zijn gevraagd...

nogmaals : als je naar dat feest gaat,veel plezier....ik hoop dat de Rietzoom ook krijgt waar het om vraagt...

wordt vervolgd...
 
en er zijn er nog meer die niet komen draaien,zelfs mensen die op de flyer staan maar nooit zijn gevraagd...


...en mensen die wel zijn gevraagd,maar later ineens weer zijn geschrapt zonder even geinformeerd te zijn ! :/ :[

maar genoeg daarover...
laatste aanpassing
 
Jammer weer..
jaja heel jammer! :S

dan maar naar de bridge :D
Jepz ik ga ook maar naar The Bridge :jaja:
Daar vanavond de boel ff op stelten zetten :P
 
Toch ondanks de negatiefe dingen hier op dit topic zegt hij toch
Alles is klaar en ziet er te gek uit. Wij gaan er wat moois van maken en de mensen die niet komen missen zeker wat
vindt ik ook wel :respect: Possitief blijven toch:D





Een paar uur later. Wat een kut avond gehad ben nu al thuis. Alleen maar een paar mensen gezien in de kroeg meer niet. Zou van alles doen maar werd precies niks. :kots: soms kan het allemaal zo tegen je werken op een dag. Ik ga naar bedje toe hopen dat het morgen were een mooiere dag word :-)
Vol is vol en no exceptions wil be made.....
en? was het vol?
laatste aanpassing
was rustig woeiiiiiiiiiiiiii wel ruimte om lekker te stampen hahaha
Je moet het zelf gezellig maken! :P
Nou de eigenaar van de rietzoom was een flikker
sorry dat ik het zeg
maar wat is die gast aan het zeuren
dit mag niet dat mag niet
stoppen om 6 uur terwijl er duidelijk staat tot 7 uur