Partyflock
 
Forumonderwerp · 667692
 
ik speelde dus in de musical HOTEL DE LUIE LIFT,

en ik was BOB BALIE

echt super!!!!!!!!!!(Y)

en julie??
Geldkoorts, die was echt cool
Strandpalviljoen de Lange Pier

k was 1 van de 3 modellen
saaide rol...
wou liever Conchita zijn:-(
 
k had ook bingo en was cindy en moest spelen dat k verliefd was op n glazen wasser echt erg want dat was de grootste sukkel uit de klas :vaag:
 
ik was politieagent:vaag:
 
omg jah dat weet k nog wel :|
K moest n secetaresse spelen die weinig zag door n dikke jampot bril :vaag: TE ERGGGG!
strand paviljoen de lange pier

ik was pa van t gezinetje da een dagje naar t strand ging met zen kindere :S
heb de cd nog ergens liggen waar de liedjes opstaan
hij heete HELP was een ziekenhuis
ik was een omatje die last van der heup hat en de heletijt liep teklagen en zijken :d
lonsslons 12 april 2004 22:44
hij heete HELP was een ziekenhuis
ik was een omatje die last van der heup hat en de heletijt liep teklagen en zijken

Hej, die musical hadden wij ook :jaja: :D Ik was de schoonmaakster.. ehh :P
 
Hehe...wij hadden ook de luie lift..
Ik was Jack Traveller.....dat'k dat nog weet...hehe
 
We speelden Beverwijkje, en ik was Frankie P
wij hadden ook de musical Help en ik was die zuster met die spuit
laatste aanpassing
 
Wij hadden "Op naar de Top" ... Een soort Idols iets, maar dan 7 jaar eerder..
Ik was één van de artiesten die daar optrad.
 
De Spettershow...
 
wij hadde HELP iets met een fucking ziekehuis ofzo ik was een zuster


haha die hadden wij ook :P
ik was zuster pam :)
hele tijd op podium, heb het nog op videoband :)
 
Artiest Balbasaur
Hehehe, goed topic!

Ik heb echt geen idee meer waar onze groep 8 musical over ging. Het was iets met in de hoofdrol een koning en een koningin, en ik speelde de docter/financieel adviseur, en dat was de bozerik. Er zaten ook nog 2 detectives in. Ik heb alleen geen idee meer wat er nou precies gebeurd was:P
In groep 4 hebben wij een musical gedaan;
lettertjes, lettertjes (volgens mij)
Het eninge wat ik mocht zeggen was:
"ik ben de K van kok"
1x raden wie ik was...
Hahahaha das een tijd geleden

Ik weet het nog wel, we speelden de Tuinen van Dor (ofzoiets), en ik speelde de rol van een of andere hofnar ofzo

:D:D:D:D
 
hhhmmmm een musical in een bejaardentehuis... wat gesloopt zou gaan worden door de gemeente en vier kinderen die loste het grote misterie van de koekoeksklok op die veel geld waard was en zo konden ze het bejaardentehuis redden of zoiets....

hhm ik was 1 van die vier kinderen... 2 scenes niet op toneel geweest.
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
(y) leuk topic ja... Weer eens wat anders dan puntschoenen, Lonsdale of wazi's :D

1991: Groep 8
Musical: "Disco in Doedorp"

Er speelden ook twee boeven in, "Zwendel&Co"

Ik was Zwendel :jaja:

Menno
hehe :)

ja das nu 10 jr geleden of zo? :/

ik speelde in confetti als de vader 8)
 
hahaha wat een geniaal topic..

die van mij heette geloof ik ook confetti

ik was de pa van het gezelschap.. een vrouw en 2 kinderen ofzo.. ik weet niet meer waar het over ging he he he he he

AaronD: heette je vrouw Sofie?
 
Mijn 1e zin was ook 'Hallo, ik ben een klant..'

word er nog steeds mee gepest :S hahah
raadsels rond het ruime sop
 
Kweet nog dat het over 'Doe-dorp' ging.. maar verder? Owjah, en ik moest op un stoel zitten en net doen of ik aant breien was :s eg erg.. haha.. offfff, was dat breien in groep 7 :s nu weet ik het niej meer.... :d hahaha..!!! lolll...

En ik weet trouwens ook nog un stukje van het liedje uit de musical :p hahahahaha!!!! 'doe-dorp doe-dorp.. doebiedoebiedoe-dorp.. doebiedoebiedoewa.. jahaha..' ofzow.. hahahahaah... lachen dit zeg :D nu sta ik voor lul.. :p tis maar goed dat ik het niej hardop hoef te zingen :D
laatste aanpassing
 
Zeker geniaal topic..:/
 
Groep 8
Musical: "Disco in Doedorp"

Er speelden ook twee boeven in, "Zwendel&Co"


die heb ik ook gedaan
het zwarte koffertje van meneer van dalen, ik was het koffertje geloof ik
 
ha lache topic.
wij hadden Jackpot en ik was presentatrice van de Golden Dream Show en moest appeltaart eten in het begin.

maar ik vind Windkracht 8, kei leuk!
En nu ben ik juffie en zie ik ze allemaal weer terug.
Dikke kus Nens
 
haha tjee das wel lang geleden, maar ik zag hem hier eerder tussen staan...
wij hadden ook "vlieg op"
Ik was 1 van de clicky clan en ook nog cheerleader...weet wel dat ik een solo moest zingen...tjee wat was ik zenuwachtig!
 
Ik had ook bingo!

Has 2 rollen ofzo 1 van de moeder van het pindakaaskindje en ik was moeder van het meisje wat voor de kattenbrokken wat ging doen!
haha ik was de schoonmaakster van Vlieg Op!!!! was wel geinig jah.. met al die zwervers enzo!! jah wel qtie :D:D:D
whehe.. Het koffertje van van dalen :respect: :D:D
De juffrouw bedacht elk jaar een musical...

"De GeurVreter"

En ik was een asociale irritante vrouw, en een medewerkster van een reisbureau...
 
je bent nooit te oud om te leren :gaap: ging over bejaarden die terug keken op hun leven.ik speelde in een flashback als kind 4 :/ had 2zinnen tekst :cry:

niemand zag mijn talent ;p
laatste aanpassing
 
Heb je 1 van de onderstaande musicals gehad dan kun je nog een keer je herinneringen ophalen op

http://www.jingo.nl/jingo.cgi?vi=text&page=indexmusicals&uid=30162639193279282265342535



Online
Flashback
De Doem van Gunder
Bosolei
Feestlift
Auditie
Confetti
Primeur
Jackpot
Alles Kidts
Windkracht 8
Mirákel
De weermachine
De verkiezing
Het spoor van bijster
De spettershow
Het grote geheim


Hier staan demo's en stukjes van liedjes en dergelijke. Echt grappig!
laatste aanpassing
 
jazeker weten :D

Musical heete BINGO! en ging over een reclamebureau. Ik speelde Nico de Nieuwe (baas) en dat was 1 van de hoofdrolletjes :respect:
 
mijn musical heette Geldkoorts en ik speelde kirby... was best wel saai
lonsslons 12 april 2004 22:44
hij heete HELP was een ziekenhuis
ik was een omatje die last van der heup hat en de heletijt liep teklagen en zijken

Hej, die musical hadden wij ook Ik was de schoonmaakster.. ehh

haha grappig die had ik ook(omatje) hoe heette ze alweer ehh.... de schoonmaakster heette thea volgens mij...... pff weet die naam niet meer van dat omatje:S
ik weet hem alweer:D DORA heette dat omatje:jaja:
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
VLIEG OP !!!

zo heette die :P:P

ging over een reisbureau :)

ik speelde een opaatje en een spaanse danser....

helemaal gek>>:P
ik heb gameboy gespeeld en ik was de spook!!
 
whahah! ik geloof dat mijn broer ook de musical BINGO heb gedaan.. hij had alleen geen rol.. maar hij mocht wel nog ff aan het einde door de microfoon gillen! :P

ik had ook de musical "geldkoorts" was merel de oma! whaha! ag was wel weer leuk hea! die rol was best wel goed voor me.. niet teveel tekst wel veel aandacht whaha :$
Ik heb ook Kunst en Vliegwerk gedaan. Ik had zowaar 1 van de hoofdrollen, als Michel. We waren zelfs zo fanatiek als klas, dat we er zelfs tekst bij hadden verzonnen. In de musical zat ook nog een stukje met Michel en Angela die Engelse zinnetjes aan het oefenen zijn. Daar hadden we dus nog met z'n allen nieuwe zinnetjes bij verzonnen.

Probleem voor mij was dat ik na de rollenverdeling in het ziekenhuis kwam te liggen vanwege een heupoperatie. Liep ik ten tijde van de musical dus met krukken. Zat iedereen achter het podium achter een gordijn te wachten tot ze het podium om konden springen, zat ik dus naast het podium te wachten, omdat ze daar een soort van trapje in elkaar hadden geflanst waar ik dus met krukken en al naar boven kon klimmen. Zat de hele musical in het zicht van het publiek. :/ En dan hadden die idioten ook nog een groot gedeelte van het decor (bureau, stoel, plant, enz) aan mijn kant van het podium gezet. Moest ik er continu zijwaarts tussendoor schuiven, voor ik goed op het podium stond. En met de rol van Michel, moest ik nogal vaak op het podium staan. :S

Maar was wel erg leuk. Ook leuk om weer de herinneringen boven te halen. Heb hier nog ergens het boekje van die musical liggen. :D
 
was iets met Kapitein Bonkepoot... Over een spookslot... Ik was Irma een meisje uit een klas met gelukkig weinig tekst... :) Onze klas was erg slecht in zingen moesten we elke keer horen van de juffrouw.

Is wel 13-14 jaar geleden... Kan nu nogsteeds niet zingen... :D
laatste aanpassing
whhahahahahahaah!!!
relaxt topic! :respect:

Wij hadden HELP!
ik was 1 of andere vage bouwvakker die een steen op zijn duim had gehad ofzo :vaag:
 
hmmz...
die van mij toen heette Windkracht 8 geloof ik...

ik was een moeder met wel 1 hele zin als tekst(woeii)
t was zo interessant dat ik nieteens meer weet wat ik zei en waar die musical over ging haha
(en neeen niet over het weer ;-) )
 
Jaaah leuk om dit allemaal te lezen joh... Ik moest 2x musical doen, omdat er altijd te weinig kinderen op school zaten... In groep 7 hadden we Jackpot, en in groep 8 hadden we iets over Rocky de Queen en Queeny ofzo die een feest gingen organiseren.. Ik had 1 van de 3 hoofdrollen, die secretaris ofzo...Zo´n vette zeikerd...whaha maar heb zeker goeie herrinneringen aan die tijd van het laatste jaar op de basisschool... :)
Ik was holbewoner:D
In de musical "de tijdmachine"
 
onze heette "help"
ging over een ziekenhuis

en ik speelde een zuster die heel chaotisch was

hahahaha was echt wel grappig