Partyflock
 
Forumonderwerp · 662500
Betreft: evenement: High Quality, vrijdag 26 maart 2004 om 21:00
 
Jahoor, gaan we weer. HQ Februari is nog geen dag oud (en ohhhh wat was het een TOPPER!), dus tijd voor een nieuwe topic! Spui je meningen en ideëen er uit! Deze maand HQ:

Max hall:
- Tom Harding, UK
- Paul Glazby, UK
- Alex Kidd, UK
- Rossi, NL

Old hall:
- Michel de heij, NL
- Anderson Noise, BRA
- Darren Kay, AUS
- Nuno dos Santos

MC Paul T

Ik weet dat Paul Glazby zeker goed is. Hij draaid 100% UK hardhouse op een retehoog tempo, smullen dus:D
Alex Kidd ken ik nog niet, en Rossi zal waarschijnlijk moeten starten, dus die zal ik niet mee maken.
Verder, technozaal... tja... Michel de Heij; grote man in een klein zaaltje 4uur lang, TOP DUS, Darren Kay heb ik nog niet meegemaakt maar hij schijnt zekers niet de minste te zijn (ken wel een paar producties van hem en die zijn erg lekker), en dat geld wat mij betreft ook voor de andere DJ's in de technozaal.

De line-up is in ieder geval lekker internationaal voor mij erg vernieuwend!
 
Als er niets geks gebeurt pak ik deze nog even mee voor ik Nederland voor een tijdje achter me laat! :jaja:
 
Waar ga je heen dan?? :(
Ik twijfel nog of ik hier heen ga. Zou graag willen, maar moet even kijken hoe t met de centen zit
 
Ja, altijd een probleem die centjes.......... de entree is een lachtertje voor wat je krijgt, maar het loopt al snel op als je wat biertjes drinkt op een avond.
*aanwezig is*
na gisteravond kan dat ook gewoon niet anders.
Wat een knaller, ben blij dat ik met me zieke harses alsnog ben gegaan :)
helaas heb ik afgelopen actie gemist.....
proteus gemist boehoe

maarreh aankomende editie verwacht ik niet zoveel van, line up vind ik niets
 
loopt men nog steeds warm voor tom harding?
 
laten ze tom nou weer afsluiten??? Ik hoop dat tommy weet hoe snel paul glazby draait, en zich daarop aanpast anders duurt me avond maar tot 03:30!!!!
ik vondt tom ergug goed draaien in ut begin maar werdt inderdaad steeds minder


Maar hoe the fuck is paul grazby
 
Waar ga je heen dan?? :(


3 weekjes Thailand, that's it.

No worries, Manon..! :flower:
 
Oh gelukkig maar ;) :flower:
 
Werkzaam bij 2dj2 Events
kom net terug van de HHA in Londen en heb daar met vrienden en vriendinnen staan STAMPU op die Paul Glazby!!!! Damn, harde, diepe, uptempo bouncy UK-style all da way Folks.
Hardhouse zoals hardhouse moet zijn, geen gelul met opbouwen..... gaan met die banaan.
F*ck man, heb nog pijn in m'n poten.
Als je van HQ stijl houdt, mis dan zekers niet Paul Glazby.
En ja ik ben dan wel benieuwd als Tom afsluit, hoe die dat tempo van Paul gaat oppakken.
Artiest Maus
Nu al terug???? :|


Dat is snel :D
 
klm he ;-)
 
Tom blijft ook altijd wel grappig, alleen mogen ze liever proteus weer boeken voor hq's. is echt 10 keer beter!!! maar ben er zoieso weer bij!!
 
Inderdaad, ik ben benieuwd of Tom-Harding zijn style aanpast als hij in de sporen van Paul Glazby gaat treden. In het tempo waar hij laatst draaide valt niet van te genieten als je net dikke UKHH heb gekregen.
Hij viel me vies tegen, daarom was eerder naar huis gegaan. Ik hoorde van vrienden dat hij eindigde met het Beverly Hills Cop theme (hard house remix nummer afsloot.... Heel sneu!

Maar ik blijf toch altijd stiekem hopen dat hij weer eens de good old Tom Harding wordt! Want ik heb echt wel vaaak en goed van hem genoten in het verleden!

Heeft iemand wel eens Alex Kidd meegemaakt trouwens?
2 stommylee: Dat nr draait tom harding wel vaker, staat ook op hq presents dj jp.--> Spacecorn - Axel F
 
Alex Kidd...nope, misschien eminem of budha?

voor paul glazby kom ik zeker wel langs, en een talentje zien kan altijd tot fijne verrassingen leiden:)
 
Zeker weer aanwezig :yes:
 
Klopt, is echt een bagger nummer:)
Paul Glazby wordt zeker weer knallen geblazen.
Ben benieuwd naar Alex Kidd, schijnt weer een "Mixmag Future Hero" te zijn.

Wordt nog een moeilijke keuze, in de Powerzone draait namelijk Sven Väth.

Denk toch dat het HQ gaat worden.
Ik ben ook zeer zeker weer van de partij
Kijk heel erg naar Alex Kidd uit, volgesn mij is het de helft van het duo Dark by Design (correct me if I am wrong) en tja als we het dan over nummers als Black out en stunned of stunning (weet ff de titel niet meer precies) gaan hebben denk ik dat het heel veel gaat beloven

Ben ook terug van HHA en kijk errug uit naar Paul 'motherfucking' Glazby

What can I say BRING IT ON AGAIN AND AGAIN
Ik vind de line-up niet echt super, maar ik ben er waarschijnlijk wel weer bij...

Afgelopen x was echt SUPER met Proteus, Fausto, Steve Hill en good old JP!!

In mei sluit JP weer is af, maar dat is nog een beetje ver weg...
Afgelopen HQ is bijna niet te overtreffen maar weet zeker dat ut weer een toppertje word :bounce:
Ben r zekerZ weer bij :)

Nog ff een kritische noot ;

Kan Paul T niet een bedje meenemen, wat een suflul [sorry voor het taalgebruik] verveeld kijken niet van ze krent af te rammen geen enkel animo en als klap op de vuurpijl te laat zijn om Proteus af te kondigen [was vast ze jas pakken SUKKEL!!]:(
Ik ben der dit keer na jaren afwezigheid ook weer eens bij. Kijken of het nog steeds zo gezellig is....
 
Afgelopen HQ is inderdaad haast niet te overtreffen nee.
Maar wel gerucht over HQ Mei: Lab4 & Lisa Lashes!

Ik kan je wel vertellen dat Paul Glazby niet niks is. Hij draaid goed, stevig en op een retehoog tempo. En nieuwe talentvolle DJ's zijn altijd een verassing:)
 
jp sluit dan af? na lab4? meen je niet, vind ik wel getuigen van lef overigens:D
Ben d'r zekers bij!!!

See ya all the 26th of March....

Grtz
Ik ben er!!!! Man, dat worden top weekkies! Eerst HQ met 4 uur Michel de Hey en ook nog es Darren Kay! En een week later de big Carl Cox in de ahoy'! En nog een week later In Qontrol....iemand daarboven heeft het goed voor met de techno liefhebber!!!!
Dat JP gaat afsluiten in mei is zeker, heeft hij me verteld...

Kan me niet voorstellen dat dan ook Lab 4 en Lisa lashes draaien, anders zouden die toch wel afsluiten?? We'll see!!
 
daarom, maar hoop niet dat ze in april draaien, dan ga ik niet namelijk (inzake Mayday). Dus hoop dat Danny D ze in elk geval in mei neerplant:)
HQ Mei: Lab4
zou het nu toch echt gebeuren??

:9
Ipv van tom harding mogen ze van mij iemand anders neerzetten steve hill zou ik wel top vinden maarja die is afgelopen editie al geweest.
 
Gewoon het eind steeds wisselen! Ed Real, Proteus, Lab4, Phil Reynolds!!1 Allemaal goeie afsluiters :-p
 
phil reynolds:K zou wel erg fijn zijn, was erg onder de indruk zaterdag van hem
En wederom aanwezig :P
 
er zijn zoveel DJ's uit het noorden die ik graag zie op HQ! Kijk maar naar de line-ups van HHA en Tidy Weekender, staan genoeg namen tussen die ik nog niet heb meegemaakt en echt wel in de line-up van HQ passen.

Verder mogen ze af en toe wel een finse Dj boeken, niet alleen proteus, maar bijvoorbeeld RX, Carbon Based, E-NRG, en Karri K (die hebben we ook eerder gehad, was ook erg vet!)
laatste aanpassing
na afgelopen weekend Hardhouse Academy tehebbe gehad!
ben ik toch weer anders gaan denken over hardhouse!
en denk dat ik de 26e er dus bij ben!

en als lab4 in mei komt draaien ben ik er ook zekers bij!!
wat waren die gasten goed afgelopen zaterdag!!
 
Count me in :D
Tom gaat zich niet aanpassen. Daarom is het feest voor my afgelopen zodra tom gaat afsluiten, dan maar in de gang de laatste biertjes opdrinken.
 
Jammer, erg jammer! Laat hem dan als 2e DJ draaien.
Afgelopen editie wist Proteus de Max zaal tot de laatste seconden vol te houden (ik denk dat Paul Glazby dat ook lukt) terwijl de maand daarvoor om 4:15 de zaal begon leeg te lopen.
Dat kun je nooit met 100% zekerheid zeggen. Dat merken we vanzelf wel
 
Agh, ga gewoon stampen op Glazby :-p
 
:D :bounce: :bounce:
Jullie moeten niet zeuren en gewoon komen, Tom is ook niet mijn favoriet maar ik ben nog nooit eerder dan 5 uur de deur uitgelopen

Het gaat om het HQ gevoel
 
Aangezien ik wel goede verhalen hoorde, ook van velen die op HHA waren, ga ik misschien ook wel ff kijken:D
 
Iedereen moet komen en kadootje mee nemen!!! Ik ben 2 dagen daarvoor jarig............dus vier het half op HQ :-)
Dus Digle................ik verwacht niet anders dan dat jij er ook bent, mijn verjaardag beetje vieren daar :devil:
Weet je het zeker dat we een kadootje mee moeten nemen?
laatste aanpassing
 
Hahahaha, neej hoor, je MOET niks! :-) de 27ste vier ik het thuis denk ik, the tradional NAWI style...........geen kadootjes, gewoon een fles drank naar keuze mee nemen, en er lopen wat DJ's rond achter de draai tafels en mengpaneel :-p