Partyflock
 
Forumonderwerp · 654507
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
Zijn hier nog mensen die gaan of op vorige edities geweest zijn?
Nog nooit geweest.....wel van plan om dit jaar te gaan.
Weer eens wat anders.Ben benieuwd.
Al 2 keer geweest, een absolute aanrader!!!

- Top artiesten
- Top Dj's
- Top Sfeertje

Helmaal te gek dus......

:yes:
Ja de sfeer is super daar..!!
En je kan zo gek en debiel mogelijk doen, want er zijn er altijd die gekker en debieler doen dan jou........

Echt super.
Buikschuive in de blubber met een stonede kop ;) we waren erg ranzig :P
Ja lache he, of s'nachts camping zwalken en bij een groep meiden de tent in duiken.

Of gewoon keihard schreeuwen en op de grond stampen bij de washokken.

Met een tweepersoons luchtbed, het fetivalterrein op gaan en dan in een overvolle bravo tent neerploffen en met zijn 2en jointjes roken.

:D
Rockwerchter ... al valt dat op een andere data..
en dat is???
 
Artiest Tuur
Lowlands is zeker cool! Al een paar keer geweest en altijd super eigenlijk.
 
Rockwerchter is 02/03/04 juli...
wat en waar is het???
Rock Werchter is het allerbeste festival van het jaar.. Werchter is in Belgie.. :bounce:

Als het eerst maar zover is
laatste aanpassing
www.rockwerchter.be

De site.. Staat vast wel een routebeschrijving op
laatste aanpassing
 
Lowlands is zeker wel vet. Ben er een paar keer geweest. Rockwerchter lijkt me ook heel vet ja! Maarja, je kan niet overal heen...
Lowlands is zeker een vet festival. Dit jaar word de vijfde keer dat ik er heen ga. Elk jaar heb ik me daar grandioos vermaakt. Ik heb er nu al weer zin in. De sfeer is meestal echt super.
Nog nooit geweest, zou vorig jaar gaan maar als je geen geld hebt word t lastig... ga dit jaar zeker wel ff sparen van te voren.. wil t welis meemaken..
beste festival der festivallen vind ik zelf.
afgelopen jaar was weer een top jaar. super sfeertje, niet te druk, en een echt lowlands weertje...

zekers een aanrader..
zei eerst ook van dat is niks voor mij. maar ga nu voor de zesde keer... en blijf er ook zekers mee doorgaan.

foto is trouwens van lowlands

en dat na 3 dagen wakker
laatste aanpassing
 
ben ook al 2 x geweest....ECHT SUPERRRRRRRRRRRR!
De sfeer is top, de mensen top en het vreten is top (al soms wat aan de dure kant)...en elk jaar is het weer een groot 'avontuur'....die dit jaar natuurlijk weer vervolgd :yes:
 
ik heb er altijd al heen gewild maar tiz er nooit van gekomen het is toch ook een heel weekend?
 
wel meer....ga er altijd donderdagochtend al heen, want tja...wil wel een leuk plekje op de camping ;p
 
aha das idd wel belangenrijk ik zal er aan denken als het r van komt
Roslkilde festival in Denemarken, daar moet je geweest zijn... Soort lowlands maar dat met 10x zoveel volk
 
Ben de afgelopen keer geweest .. Was echt geweldig ... Je kan inderdaad zo gek doen als je wilt .. Vooral de laatste nacht .. overal dikke electro en techno .. Hmmmmzzz... echt super vet ..
 
2 Kaar ...

Wij waren er ook op donderdagochtend .. bij de eerste 50 ongeveer .. maja .. wij kozen de verkeerde rij .. duurde 13 !!! uur voordat we binnen waren ..
2Onelove.

dan stond je niet voor de ingang van de caravan camping.

wij waren met een uurtje binnen.

voor de mensen met tentjes duurde het langer jah.
dat heb ik gehoort.
 
Artiest Mandark
Was helemaal (y) afgelopen jaar, vooral Moloko, Live, Guano Apes en Dave Clarke deden t em voor mij! Top sfeer, lekker eten, leuk volk, kortom....dit jaar weer :D
Guano Apes _ Open Youre Eyes.. Nou op dat moment had ik meer zin om ze te sluiten na alle drank enz.. :S Maar ze blijven (Y)
 
ja ik ben 2 jaar trug ook geweest, heb me 3 dagen lang een zwijn gevoeld..:S ben nou nog getraumatiseerd door die lucht van modder gemixt met drank, zweet, kots, pis en andere gore shit..:S alleen maar naar korn en kutmuziek luisteren, en dan helemaal achter in de zaal staan, omdat er een stel lijpo's met lang haar voor je een poco'tjuh vormen..ook zo lekker met 10000 man in een tent staan, en nog op okselhoogte zitten ook..neehhh ik blijf lekker thuis..wat een rampweekend..:S
 
ben er nu 2 x geweest ... ik kijk nu al weer uit naar nummer 3


niets beter dan lowlands :smoke:

teminste weer eens lekkere pannekoeken:kwijl:


ben al aan het aftellen :$
Ja idd de pannekoeken daar zijn :kwijl:
 
een dik stuk deeg met appelmoes poedersuiker of jam, verukkelijk..:S
volgens mij heb je een verkeerde smiley gebruikt!!!!!

:yes:
 
dat denk ik haast wel ja :D:D:D:
 
misschien dat ik dat juist moeten doen, was t misschien nog wel leuk geweest..:D
Klopt die pannekoeke daar zijn lekker :P
 
eet 2 dingen tijdens lowlands ...

pannekoeken en buritto's :kwijl:
 
gerechten kun je vergeten...tenzij je t lekker vindt om met houte vorkjuhs te eten..:S:D
 
Das juist de fun, maakt allemaal niet uit daar....:D
Ik ben al 5x naar lowlands behalve vorig jaar, en wat heb ik gebaald toen ik op tv de beelden zag.....Ik ga zeker dit jaar weer heen.
Wat kan je daar leuke dingen doen. Verschillende soorten muziek. Een paar van beste concerten heb ik daar gezien. Portishead, Muse, Placebo, Dimmu Borgir.
Als je tegen een beetje blubber en rijen kan dan is het een belevenis van je leven!!!
 
Muse :respect:
ik ga zeker dit jaar weer! Was toch wel 1 van de leukste feesten van vorig jaar vond ik!
 
Vorig jaar niet geweest, jaar daarvoor was de eerste keer. Ik vond het geweldig ! Wat ik mee heb gemaakt, vooraal in die 24uurs tent. Echt, ik dacht dat wij kansloos waren daar, maar er liepen nog wazigeren rond (y)

Feest van het jaar, en ik hoop dit jaar weer te kunnen gaan !!!
afgelopen jaar het ben ik het weekend ervoor in de kroeg nog overgehaald om mee te gaan. ben ik ze nog steeds dankbaar voor. Toen ik terugkwam wel bijna 24 uur geslapen :P :D
 
Hehe, zoveel slapen is standaard volgens mij.. Bijna 4 dagen niet (of in ieder geval weinig) slapen is ook niet gezond :)
Maar wel gewèldig !
vorig jaar was me 1e x en het was echt super dit jaar zeker weten weer :yes:
Leuk om te weten dat pf-kers ook van Lowlands houden!!!!
 
ben er vorig jaar heen geweest, en man WAT HEB IK ME ONWIJS VERMAAKT!!!

ik heb er een verslag over geschreven, en ik ben blij dat ik een keer geweest ben, want dit jaar ga ik zeker weer... dit jaar natuurlijk beter voorbereid dan vorig jaar... maar ja, je weet natuurlijk niet wat je zoals te wachten staat... (en dat verklap ik ook lekker niet)

anyways, lowlands is ZEKER de moeite waard, en ik kan niet wachten tot de kaarten weer in de voorverkoop gaan, want ik wil als eerste in de rij staan!!!
 
ben er nog niet eerder geweest maar ben dit jaar wel van plan om heen te gaan
Het ergste was wel toen het afgelopen was. Die irri Engelsen over het kampeerterrein: wakeywakey!!!