Partyflock
 
Forumonderwerp · 652799
Hey partypeople,

20 maart -->--> masters of hardcore OF teqnology ??

waar moeten we naar toe, en waarom??
Hardcore VS Techno!??

nie moeilijk..

RAGGUHHHH!!!;P
 
tis toch weer leuk om te merken dat sommige niet weten dat techno zoiezo dieper is als hardcore en soms ook nog harder. doe mij maar teqnology hoef ik niet eens over te denken:D
 
MOH!!!!!!1

techno vink niet echt een muziekstyl om op te feesten!

dus...
voor sven wittekind zou ik nog wel naar teq willen maaruuh doe mij maar MOH :) NOIZE SUPRESSOR!
 
MOH!!!!
 
MOH here we come!!!!:bounce:
hmm... ik weet het nog niet!
 
Mertens!!! :O

Da duurt nog ZO lang!!!
Maar wat voor feestje wil je....space feestje
of beuk feestje...dan moet de keuze nie meer zo moeilijk zijn he!!

eerst maar is gassen op XQ :D
laatste aanpassing
 
MOH..........lijkt me duidelijk toch.......!!!!!
Als je van Hardcore houd en dat je iedereen wilt zien stilstaan en heel veel mensen met de zelfde kleding zie rondlopen, ga dan naar MOH

Hou je van techno en wil je bruut geluid (HMH) en wil je iedereen zien dansen ga dan naar Teqnology

Makkelijk toch :P
 
Wilt u een appel of een peer?
 
masters of hardcore natuurlijk
Ben dus 1 keer op een techno feest geweest en ga daar dus ook noooooooit meer heen. :)

Masters dus......
Gelukkig zit er niet veel verschil in de keuzes :vaag:

Amsterdam - Eindhoven
Techno - Hardcore

Doe maar MasterS.....maar dan liever in de HMH :P
teq wordt nie eg een space feest, kijk die line up
kijk... dan ken ik me namelijk al mentaal voor gaan bereiden he!!

snoeiharde techno in de HMH is toch wel beter denk ik, de sfeer is in ieder geval echt super op die techno feesjes!

Of het moet zijn dat iemnad mij ken oevrtuigen dat ik toch naar masters moet gaan, maar dan wel met een goeie reden!! sfeer, muziek, geluid, locatie...??? :bounce:
teqnology
 
Artiest Tuur
Dat kun je toch niet vergelijken... Pfff :vaag:
Miss niet, maar naar allebei wordt moeilijk!
 
Toch wel een uiterst :vaag: vergelijking maar goed, MOH uiteraard :D
uiteraard Technology, wat een geweldige line up (l)
 
Tjonge tjonge wat een vergelijking.....
Iemand nog een kilootje appels en peren?
laatste aanpassing
Of het moet zijn dat iemnad mij ken oevrtuigen dat ik toch naar masters moet gaan, maar dan wel met een goeie reden!!


Tja ik ben de master in mensen overtuigen maar ik moet wel eerlijk blijven...
Ik zie dat je bij je muziekstylen geen Hardcore heb staan dus zal jij het qua muziek niet echt leuk vinden en tja daar draait het feest toch om dacht ik zo!!!
Ik had je graag willen overtuigen maar helaas jij kan beter naar Teqnology gaan. :)

Waar ik heenga? Nou dat weten de meeste mensen hier op PF wel, die vraag hoeft niet meer aan mij gesteld te worden :p
 
Pfff appels met peren vergelijken dit :P.

Laatste MOH in het beursgebouw was wel oke :), maar zeker geen 40 € waard. Wacht wel op goedkopere/gratis kaartjes :devil:
 
TeQnology heeft een goeie line-up en een goeie lokatie en ik hou niet van Hardcore, dus das niet zo'n moeilijke keuze!!
 
Duidelijk teq....
Vorig jaar MOH geweest, veelste warm en agressief!

Kies nu lekker voor Teq!
Moh
Als je van Hardcore houd en dat je iedereen wilt zien stilstaan en heel veel mensen met de zelfde kleding zie rondlopen, ga dan naar MOH

Hou je van techno en wil je bruut geluid (HMH) en wil je iedereen zien dansen ga dan naar Teqnology

Makkelijk toch

:respect:
 
als het je kwa muziek niet veel uitmaakt :s
zou ik zeker voor Teq kiezen, betere locatie en zo'n feestje met zo'n line-up is een stuk zeldzamer, maargoed smaken verschillen..
Voor mij Duidelijk TEQ!!
uhm.... wat is dat nou voor vraag :vaag:

je kan net zo goed vragen of iemand een ferrari of een lelijke eend wil hebbuh

<< M O H >> NATUURLIJK! :bounce:
 
Voor Hellfish, Producer, Placid K en Noize Suppressor zou ik willen gaan, maar kots op MOH en het publiek...

En techno (L)...

Teq dus... :jaja:
 
Waar gaan jullie heen:

"Frans Bauer of Metallica" :vaag:




Ik ben de Technojedi dus.........




TeQ dus voor de hardcore figuren die het nog steeds niet begrijpen :/
 
Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Zeker Teqnology dus :vaag:

Hardste Techno Line-up sinds tijden :respect:
Ik ben de Technojedi dus.........


Dus jij hebt ze niet allemaal op een rijtje? ;-)

Ik ga naar TeQ want ik :lief: techno
 
Wat een vergelijking maar geen van beide allebei waardeloos.
sjongesjongesjongesj­ongesjongesjongesjon­gesjongesjongesjonge­sjongesjongesjongesj­ongesjongesjongesjon­gesjongesjongesjonge­sjongesjongesjongesj­ongesjongesjongesjon­gesjongesjongesjonge­sjongesjongesjongesj­ongesjongesjongesjon­gesjongesjongesjonge­sjongesjongesjongesj­ongesjongesjongesjon­gesjongesjongesjonge­sjongesjongesjongesj­ongesjongesjonge....­jij moet gewoon lekker naar master of ..weet ik veel gaan :D
Artiest {SHOWLIST artist 53634, 56258, 23772}
Duidelijk Masters Of Hardcore, de laatste 2 waren superz daarzo in eindhoven :bounce:
moh is lekker dichtbij...lokatie is minder maar de line up is echt super.... in juni was het echt een super feestje dus... maar natuurlijk maak jij de keuze waar je heen gaat..
dat is wel een hele makkelijke vraag ja Masters Of Hardcore natuurlijk. Hardcore rules the world
TeQnology....omdat daar techno wordt gedraaid
 
jeetje mina!
ik snap niet dat je daar een keuze uit moet maken

MOH natuurlijk!