Partyflock
 
Forumonderwerp · 651522
op 30 jan. gaat arnhem helemaal los met maar liefst 13 keihard beukende dj's na lochem en groningen is nu arnhem aan beurt om het brute hardcore geluid van MAHYEM te proeven.
maar let op ! de kaartverkoop gaat keihard dus wacht niet te lang met kaartje (het kan mischien wel te laat zijn!)

30-01-2004 - the level - arnhem - v.v.k. 17.50

-Hardcore 1
Akira
Brainiac
Catscan
Endymion
Nolt
Outblast
The Wishmaster
Neophyte
Drokz

-Oldscool 2
Buzz Fuzz
Champ-e-on
Dano
Dr. Z-Vago
 
ja ik ook ;)

dom gelul van die kaart ook :S
 
zo n kaart is alleen voor de gene die elke weer naar die tent gaan , en t is met mayhem afgehuurd dus !!!
leeftijd is 21, weet ik 100% zeker!
kijk maar op de site van de level, staat et op.
Maar een paar vrienden van me zeggen dat ze niet steng controleren, dus we zijn gewoon van de partij! En als je zeker van je zaak wil zijn moet je al vroeg op de avond naar binnen gaan, voordat het begint, als het goed is staan er dan nog geen portiers! Ik weet niet of het waar is maar dat heb ik me laten vertellen.
En waar kan je in arnhem kaarten halen? gewoon bij de level zelf of ergens anders?
 
Mja we gaan wel ff kijken.
Gaat het nog wel open daar? Op de site staat heropening de 24e maar verder nog niks, dat is aanstaande zaterdag al??

Ik wacht nog ff met een kaartje te kopen
Pffff.... sommige mensen lezen niet hè.

De organisatie zegt notabene in dit topic zelf dat het vanaf 18 jaar is! Ook niet gek want zij huren de pand af en mogen dus zelf hun beleid opstellen (neem ik aan dan).
Die regeltjes op de site geldt alleen voor de feesten van The Level zelf. Dus die site heeft niks te maken met dit feestje.
goed gezegd dancelady.
Voor alle duidelijkheid dit feest is vanaf 18JAAR en ouder en Mc Ub ff ter informatie er kunnen 1500 man in de level.
Word Knlalluh Feeskuh! Zeker wel goede lineup
Alleen
Oldscool 2
Buzz Fuzz
Champ-e-on
Dano
Dr. Z-Vago

Dat had moeten zijn
Terror Vs Speedcore 2
lineup Drokz, Akira

Maar ze zijn er! Dus komt helemaal goed!
Tot de 30ste!:-)
laatste aanpassing
 
==> van der snelle...


Kaarten in arnhem kan je halen bij Dance Drugstore in de ehhh walstraat volgens mij... moet je bij Ratelband (zo'n snacktent) het straatje binnenlopen en dan aan de linker kant...
(Van der snelle )leeftijd is 21, weet ik 100% zeker kijk maar op de site van de level, staat et op.

Kwil niet lullig zijn.. maar het wordt door mayhem georganiseerd.. niet door de level!! En mayhem was eerder altijd 16 en nu 18... waarom zou het 21 jaar e.o. zijn???
idd de leeftijd is gewoon 18 jaar en ouder wordt er een beetje moe van van die mensen die het allemaal zo goed weten.
 
zooooo kaartje is binnen
 
Zijn er nog veel kaarten??
 
kzou ff vragen in dance drug store
ok ok, is goed, als iemand die het organiseert dat zegt zal ie wel gelijk hebben, ik dacht dat omdat et op de site stond maar the level organiseert het dus niet.
Zie jullie de 30 wel!! ff snel kaartje halen!
laatste aanpassing
 
uhmm waar ligt die discotheek ergens in arnhem ben er niet echt bekend ( hoorde dat het vlakbij bij bumpers was klopt dat ) ??????
Vier mn verjaardag daar!!! KNallen
 
is bij de bumpers in de buurt ja... het ligt 20sec van de korenmarkt af... als je op de korenmarkt ben, vraag dan gewoon ff aan iemand waar de level is.. ligt in een steegje.. is veel gemakkelijker..
mag je er binnen blowen?
en wat is de timetable..
laatste aanpassing
 
ik heb bij ons in het dorp posters zien hangen en daar staat op dat DJ PRODUCER ook draait????

komt ie nou wel of niet:s

HARDCORE 4 LIFE
 
nee akira en drokz komen ipv
 
kaartje net binnen
en je mag daar niet meer blowe :c
 
DIDAMGEKSTE >> De posters waren al gedrukt toen Dj Producer vertelde dattie een dubbele boeking had die avond. Op de flyer heb ik het nog wel op tijd aan kunnen passen, en heeft OGP als vervanger Akira en Drokz geboekt (zoals Darkspacer als zei) (Y)
 
whehe ook nie verkeerd :)
khad toch liever producer gezien ;) maarja.. aanwezig! :jaja:
 
Wel jammer dat t een ***locatie is
hoezo ***locatie?
vink wel meevallen hoor...
heb gehoord dat het altijd best hard ging daar!
en hoeveel mensen kunnen er in die tent dan?
 
tent??

het is toch een discotheek? :P:P:P
 
jazeker ben ik met Elma weer van de partij maar wel jammer dat dj vince niet draait maar het wordt weer een top feestje me beste maatje is jarig dus dat wordt feesten..ga jullie zien grtz jazz (k)
 
had liever producer gezien maar jah akira en drokz kunnen er mee door in ieder geval bedankt PSYCHOSIS(k)
 
Hey roytje kerel...
Ik ga niet wheeee wordt weer gewoon de kroeg.
Veel plezier mensuh Liefs jhennifer
 
heb er zin in!!
heb gehoord dat het altijd best hard ging daar!
en hoeveel mensen kunnen er in die tent dan


1500 man
 
dan issie ook nokvol met 1500 man ;)
pfff en dat moet ik nu pas horen:( nu kan ik niej :cry:
voorverkoop via ticketservice? of ticketbox?


alleen hier;
amersfoort - dadadance - arnhemseweg 32
amsterdam - midtown - nieuwedijk
apeldoorn - plato - brinklaan 15
arnhem - dance drugstore - walstraat 12
den haag - midtown - schoolstraat 26
deventer - walk-inn - proosdijpasage
doetinchem - cd-nas
eindhoven - midtown - hooghuisstraat 22
hengelo (o) - pop-eye - drienerstraat 9
groningen - plato - oude ebbinerstraat 41-43
lelystad - jmb - weverstraat 5
nijmegen - powerhouse - lange hezelstraat
rotterdam - midtown - nieuwe binnenweg 89
rotterdam - midtown - zuidplein 110
utrecht - midtown - zadelstraat 36
zwolle - sam sam music - grote markt 14

:)
 
zin :D
Kom zeker wel ff kijken, met die line-up en dat in arnhem!!!! Klein stukje reizen maar dus keus snel gemaakt of we wel of nie gaan!!!
Hoop alleen niet dat het te druk gaat worden wat er wel dik in zit....
 
Kom je op zon avond wel binnen op sportschoenen?

want bij de <<O>> / level is dat niet t geval.
 
Ik kan dus ook aan de deur kopen.

Niet als ik daar kom en het is uitverkocht :S

En had geen zin om naar de jmb te gaan in lelystad om kaartje te kopen :S

:bier:
timetable...
 
ik heb d'r zin an:bounce:
neem je mn broertje nog mee? :)
Let's Fuck Thiz Track Up in ArnhemCity!!!!!!!!!!­!!!!

dit wordt ech wel strak daaro...
Heb er zin in, hoop alleen dat ut nie zo druk wordt als de 1e keer H4L daar.....