Partyflock
 
Forumonderwerp · 638583
Nou, het is hier fantastisch!!!!!!!!!­:D :D :D



Bruut feestje :K :K :yes:

Ik ga gauw weer verder :P :bounce:

*edit* In nuchtere staat :bloos:

Die Deutsche leute draahien :P ein bischen eintonige musik :/

Miste een beetje de vrolijke riedeltjes :P

En het mocht wel wat harder af en toe :yes:

Kai Tracid zoog wederom *standaard* 8)
Hoe haalt ie het in zijn hoofd om zo laat nog TRANCE te gaan draaien? :| :/

Boven was het wel beter, maar die zaal vond ik minder leuk :)

De sfeer was prima en leuke mensen, dus alsnog vond ik het een heerlijk feest! (Y)
laatste aanpassing
 
heel mooi feest, zeker wel :)
ik had wel iets meer "oudere" platen verwacht. in de stijl van yoda - definetely zeg maar, maar ik vond de opbouw iig wel fijn. eerst een btje trancy hardstyle met H&C en kai, daarna gewoon hardstyle. beetje jammer dat ik zeker 2 keer 16 voorbij heb horen komen, en vlak daarna I like it loud werd gedraaid :s maar de DJ die afsloot was wel weer heel goed en lekker hard ook :-d
het kan aan mij liggen, maar het publiek vond ik een beetje wazig. veel meiden met beenwarmers en glitterhoeden enzo. beetje jammer, maar helaas.. ook genoeg gezellige mensen gesproken.
groot pluspunt van dit feest: het was lekker rustig! niet superwarm, je kon bijna overal relaxt lopen.. echt heel fijn :yes:
fijn detail: die maffe duitse volksliederen die elk uur voorbijkwamen bij het wisselen van de DJ. helemaal grappig (y)
Klopt, niet te druk! ZAT ruimte om te dansen (y)
 
Maar de grote vraag blijft...

Hoe was de temepratuur van het bier ??
 
Het is Yoda- Definitely Nancy :P
 
Was weer een heerlijke :bounce: xQlusive :bounce:

HMH gewoon lekker locatie, zaal lekker cool (was in het zaaltje met de comps wel anders..) Dj's draaiden lekker door, dus heb heerlijk door kunnen stampen. Begin was nog wel erg rustig qua muziek,maar we hadden zaal2 ook nog!

Hoop mensen nog van de trap af zien stuiteren..
Viel in eerste instantie een beetje tegen hoewel ik wist wat ik van de Duitse stijl kon verwachten maar ben toch met een goed gevoel naar huis gegaan. In de main vond ik Mel, Blutonium en Cosmic Commando wel (Y).
Maar heb voornamelijk op het "Deck" zitten :bounce:, stukken betere daaro.
Sfeer was idd. top, veel leuke feestgangers ontmoet en de ruimte die je had om te dansen was zeer relaxed :yes:.
laatste aanpassing
Het was opzich een erg leuk feesie, maar ik vond de muziek nogal tegenvallen.... t was bijna alleen maar hardhouse, terwijl ik meer hardstyle verwacht had... :/
Dr. Quipers 2 november 2003 09:48
3 keer de baggerversie van die Decibel Anthem
Live mix zuigt... Hard mix rulez


hard mix is juist goedkoop...live mix & dave 202 mix zijn juist goedddd! :D
 
Vond t zeer geslaagd.. Lekker veel variatie (hardtrance, hardstyle, zelfs wat hardcore), wie zegt dat het alleen maar Hardstyle moet zijn ?!
Af en toe wat vaag publiek maar de leuke mensen wogen daar ruimschoots tegenop :)

Nancy ut Toverpopje 2 november 2003 23:28
groot pluspunt van dit feest: het was lekker rustig! niet superwarm, je kon bijna overal relaxt lopen.. echt heel fijn


Oh, en Kai dan ?! ;)
het was wel ok maar vond het tegenvallen!had er meer van verwacht
ik dacht dat ik aan het trippen was, maar ik hoorde
een nummer dat heel erg veel weg had van:

"Op een grote paddestoel, Rood met witte stippen...
zat kabouter Spillebeen, heen en weer te wippen"

:vaag:
groot pluspunt van dit feest: het was lekker rustig! niet superwarm, je kon bijna overal relaxt lopen.. echt heel fijn


:yes: Echt ideaal! :D
 
ah beter

(k) voor kimhmm
Ian! :kusje: terug voor jou :)
KUTFEEST :P

Alleen de gezellig en opbouw maakten het nog een OK voor mij...

Geluid was idd kut, je moest egt goed dichtbij gaan staan, anders kon je elkaar gwoon horen praten... de DJz vielen ERG tegen :@ Ze mixten egt heel raar... produceren kunnen ze wel, maar mixtechnisch is het egt helemaal nix... idd Kai Tracid was ook niet egt chill ofzo... elke keer was de plaat afgelopen :vaag: Ik hoop dat XQ Luna wat leuker wordt... trouwens, ik vind dat het podium gwoon weer achterin moet, in het midden is zo vaag in zo'n klein zaaltje... bij Hardbass in de Statenhallen was het namelijk wel relaxter...
ik snap niet wat mensen zitten te zeiken over het geluid. waar ik stond was t echt snoeihard!
Ik vond ook niks mis met het geluid :)

Niet te hard en niet te zacht, perfect :yes:

Mensen die het te zacht vonden, hebben ws een gehoorbeschadiging opgelopen oid 8)
laatste aanpassing
door eerdere feesten in de hmh ws ;)
Ik heb me super vermaakt!! :bounce:
Ik was er zelf niet bij, maar dat het geluid in de HmH niet goed was, komt zoiezo al onwaarschijnlijk over. Aangezien het geluid in de HmH naar mijn idee altijd vet is.
HE STEVE!!! ouww zeikered van me :P!!!!

ik zag je ook goed losgaan dus je vond het ook wel vet!!!

Ik heb me iig vet vermaakt en goed zitten :bounce:!!
laatste aanpassing
Feest was toppie. Kai Tracid viel mij ook wel een beetje tegen. Hij viel best wel vaak stil maar de dj's werden gelukkig steeds beter!!

Sommige lui waren een beetje vaag. Ze waren hun kikkers kwijt... Is best vervelend tijdens zo'n feestje.
 
Tja...ik heb me supergoed vermaakt...maar dat komt door de mensjes met wie we allemaal waren :D

De muziek vond ik in het begin niet zo...beetje vreemd...een trance nummer...een techno nummer en dan weer hardstyle :S ( de volgorde weet ik niet meer precies :S)
Later vond ik de muziek wel wat beter worden....alleen dat here's Johnny mogen ze van mij nou weleens afschaffen gewoon ;)

De indeling van de zaal vond ik ook wat minder...maar zeker wel mooi aangekleed..
 
Tja... euh in het begin viel het een beetje tegen... vooral toen ik Tiesto hoorde :S wtf!
Later werd het al snel beter... maaaaar vond het mix technisch nou niet echt spectaculair..
Vond Melani, Blutonium en Cosmic Commando wel goed.. en vond de stukjes Duitse Schlager wel kewl tussen de dj's door... ;)

Heb me prima vermaakt..!. Thanks neefie :bounce: Christel :knuffel: en.... Wendy (K)
vond et ook goed feest... alleen beetje naar dat er binne 10 min dak net binne was zo'n super stumperd op me af kwam en beetje loos ruzie ging zoeke... en maar door blijve ouwehoere... :S dat verneukt je avond ook redelijk goed!
Ik heb ook nog twee haantjes uit elkaar gehaald :/

Sukkels :kots:
hmmm geen last van gehad :/ wel meisjes die met elkaar :kusje: :kwijl: (y) :devil:
Die heb ik niet gezien O:)
:| er waren idd geen spiegels op de dansvloer (y)
ah ja je vriendin was wel verleidelijk :devil: grrrrrrrrrrrrrrrrrrr­r *geeft eerlijk toe*
Heeft iemand mijn of pinda ze kikker nog gezien???
 
is dj isaac-on the edge helemaal hot in duitsland ofzo???

Vond het wel grappig om 99 luftballons te horen.. :-)
oh, jee ben je nog steeds je kikker kwijt?...
had nog wel een snaufbaus gevonden maar kikker :vaag:
Ik vond het jammer dat ze Ich bin wie du niet draaiden :(

*of die heb ik gemist*
 
Heeft iemand nog gezien, dat een meisje de nooduitgang open deed, en er 20 gasten naar binnen stormde.. :-)

Werd er 1 gepakt, en die werd behoorlijk hard aangepakt.. :-d
lol! :D

Vette actie :P
 
Ja een vriend van mij stond naast der, en ze was druk aan het bellen..

Ja ik sta nu bij die deur,

Vraagt ze aan die vriend van me, ja doe die deur ff open dan..

Hij deed het niet, en toen zei dat meisje door de telefoon..

Ik doe de deur nu open.. Hup deur open, 20 gasten naar binnen, zij weg..
*proest* 8)

:respect:
 
Nare was alleen, dat ze die vriend van me dus verdachten dat hij die deur open deed... :-(

Moest wel lachen om die gast die gepakt werd, lag half jankend op de grond te schreeuwen dat hij netjes een kaartje gekocht had..
Eigen schuld O:)

:P
 
hahaha nou ja heb voor de rest uitstekend vermaakt... :-d

Vond het ook wel leuk om te zien, hoe sommige mensen van alles probeerde om hun drinken mee te krijgen in de internet stsge.. :-)
Wat me trouwens opviel dat er ook gebruik werd gemaakt van tuinkabouters om te dienen als security guards. Sommige waren nog kleiner als ik (zegt genoeg denk)
 
hahahah, ja liep ook een klein chineesje rond..

En nog een vet iel mannetje.. :-/

Was ook lekker, dat ik bij de deur gefoulieerd werd door een gast in opleiding.. :-(

Schoot niet echt op, en ik werd echt te grondig gefoulieerd..
WAT EEN KUT FEEST,

de sfeer was wel okay, maar de muziek vond ik echt KUT.

Ze zeiden dat het alle X-qlusive's zou overtreffen,
Ik vond de muziek te langzaam, en dan die gore duitse kut riedeltjes er doorheen..

Anton..Anton..
Daar zit toch niemand op tewachten..

*REFUND*
 
vond het later wel vet dat mirko milano en melanie begonnen te draaien, sfeer was wel goed. muziek in t begin bagger vooral kai tracid ging ie traffic draaien kom op nou!!!!
 
Ach ja, je ken niet alles hebben he.. :-)
In het begin dacht ik echt van shit hier ga ik niet loskomen. Rond 2 uur werd er zeker harder gedraaid ook de volume knop ging na mijn idee ook harder. Ik vond de opstelling met de dj in het midden wel minder. De HMH leek veel kleiner, je blijft rondjes lopen en je ziet niet de hele mensen massa uit hun dak gaan. Veel heel veel gezellig mensen gezien en het was ook een super sfeertje :yes:

Bedankt allemaal :hug:
laatste aanpassing
 
Het is Yoda- Definitely Nancy

give me a break, het was zondagavond toen ik dat tikte hoor :p

Oh, en Kai dan ?!

kai bleek wel heel klein te zijn. of ik ben een reuzin, 1 van die 2.
dus dat was de tegenvaller van de avond :(
en nou niet gelijk mn foto gaan wissen :[ ;-)
laatste aanpassing