Partyflock
 
Forumonderwerp · 638476
Hoeveel jaar denk jij nog door te gaan, heb je geen idee, of wordt het stiekum huisje-boompje-beestje?
denk dat ik nog wel ff door ga!
 
Hmm moeilike vraag, maar ben nog jong dus zal nog wel ff doorgaan! Het is veelste leuk!

Maar goed later, sja huisje-boompje-beestje.. dat is toch wel een keer de bedoeling..
maar wie weet kan je het nog combineren met af en toe een feestje? (tja je zal toch moeten minderen..)

We'll see, het is nog lang niet zo ver:D
 
Tot ik er gewoon echt geen zin meer in heb. Vraag me de laatste tijd vaak af of het het allemaal wel waard is. Je geeft een hoop geld uit en je bent zondag volledig naar de klote.

Daar staat dan wel tegenover dat je meestal een superavond hebt die vele xren leuker is dan een avondje discotheek of bar.:D :P
 
Party till ya drop!
Totdat ik er geen zin meer in heb:)
juist, kan moeilijk zeggen dat ik dan en dan ga stoppen... misschien als bier verboden wordt ;)

huisje boompje feestje
laatste aanpassing
 
Totdat er geen feesten meer zijn die ik relaxt vind. :)
 
Moet eerlijk toegeven dat ik 3 jaar geleden bijna wekelijks feestjes afliep, maar dat het afgelopen jaar het allemaal wat minder is geworden. Ga nu liever naar een club waar een goede dj draait, heb het nml een beetje gehad met die enorme feesten. Te massaal enzo.
Denk dat ik naar naar clubs gaan wel een tijdje blijf volhouden, maar hoe lang geen idee. Totdat ik het niet meer leuk vind denk ik :D
laatste aanpassing
 
Ik volg gewoon me ouders op, die zijn namelijk nog steeds bijna elke week op hardcore feesten. :)
 
Ik volg gewoon me ouders op, die zijn namelijk nog steeds bijna elke week op hardcore feesten. :)

Da's wel ontspannen. :D Maar aan de andere kant lijkt het me ook weer niks om je eigen pa en ma tegen te komen op een feest, je gaat juist naar een feest om ff helemaal uit je normale omgeving weg te zijn en helemaal los te gaan. :)
haha wel lache opzich maar ja toch wel vervelend als je net even lekker :vaag: bent eeeh hoi mams, nakkie? :P
laatste aanpassing
Artiest Maus
En dat duurt nog wel even ;)
Yessss ;)
Heb je ff een zakdoekje

was een beetje natte knuf :D
laatste aanpassing
tot ik het zat ben en zoals het er nu uit ziet ken het nog wel ff duren :D:D
Daar wil ik nog geen eens aan denken..:P:bounce:
tot dat ik dood ben dus dat zal wel na december zijn ;)
 
tot mijn 86e!!!

daarna ga ik mijn eigen feesten organiseren!! Groter als innercity, vetter dan qlimax en harder dan defqon!!!! na mijn 95e begin ik mijn after club die altijd open blijft.. 24 uur per dag!!!1
 
Et end!!! Dan houden we op...

En wanneer dat is... Pfff.. goeie vraag..
 
Tot ik geen zin meer heb..
Zal het wel zien

al dat lange termijn planning
rot toch op...

kan wel begrijpen dat op een ogenblik je zoiets hebt, van alweer hun, en dat je het gehad hebt
tot nu toe niet!

jezt geht los.. vanavond dan
op naar de volgende maand, elke maand een groot feesie.. en bijan elke week wel ergends in een kroeg/club whatever..
en heel soms werken, in het weekend :(
Artiest Raven
Zoiets kun je toch niet nu al weten ? Als je er nu enorm veel lol in heb stop je niet zomaar. Als je een gezin krijgt stop je meestal niet maar minder je gewoon. Dus tja. Beetje nutteloos deze vraag ;)
Als alles gaat volgens schema zal ik over 23 weken, 4 dagen, 16 uur, 23 minuten en 02 seconden mijn feest-periode besluiten met de woorden : krekels kraken zoals ze smaken.

En daar houdt t dan helemaal mee op.
een periode van wild gevrij in de alpenwei is hiermee afgesloten, en zal ik vergrendelen in mijn gedachten der donkere dagen.
 
ligt eraan wat de toekomst brengt he :D
Verlopig zie ik mezelf nog niet stoppen :D
:bounce:
 
totdat ik het zat ben (en dat is nog lang niet zo)
Altijd Altijd ik zie me al 50+ op een oldschool feesie staan :bounce:
Ik weet het nog niet... Het zal waarschijnlijk nog heeeel lang duren voordat het helemaal over is...
 
Als je house in je hart hebt dan kun je niet stoppen. Ben nu 32 en feest al vanaf 1991. Natuurlijk wordt het minder vaak maar helemaal stoppen? Nooit!!!
 
Til i die
ik kap der nooit mee.
pas als ik het fysiek mentaal weet ik veel welke manier niet meer aankan dan pas.
en dan nog met zware tegenzin
 
Totdat alle sos op is. ;)
 
Nog lange niet...!!
ben 15 me wereld ligt nog an me voetuh
keb net me eerst eindlijke me eerst thunderdome lope mee make.. dus nog lange niet... :p
 
nog 8 jaar 254 dagen, 7 uur, 40 minuten, 5 sec.

;P
nog lang nie begint net..:P ..maar denk dat dat nog wel lang kan gaan duren voordat ik stop :bounce:
 
er is geen leven zonder feesten!! als je aan het feesten bent valt al die druk ff van je schouders!! misschien ga je minder feesten maar ik zie et als een ontspannend iets :bounce:
mmmmmm hoe lang????? hoelang is een chinees...ik ga al 7 jaar en het liefst ga ik nog 7 jaar naar feesten...maar ja, huisje boompje beesje komt wel dichter bij....weer een andere fase..aan sex drugs en house muziek komt wel een keer een eind...maar de liefde blijft zekers... hardcore to the bone dat is met geen kure weg te halen
Gabbertime is anytime
And anytime is gabbertime
 
Uhm goeie vraag tot ik er geen zin meer in heb of er iets met mij mocht gebeuren dat het niet meer mogelijk is.

Hoop nog heel lang Party's is voor mij het mooiste wat der is. Goeie party's dan he :)
 
zolang mogelijk
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4456, 2124}
Artiest {SHOWLIST artist 68299, 89019}
it,s all music