Partyflock
 
Forumonderwerp · 633253
 
Eindelijk nog 1x in de HMH.. wat was dat goed toen!! ik ga er heen!! Cu there!
 
Wat kom je nou stoer dan purmo.. ik was die week daarna jarig dus wat kom je nou tof doen eerst ff na denken voordat je wat zegt purmerender
S@DD = dr CekeR bY....
mizz janneke = n beetje opgefokt....

....wie doet er hier TOF... :kots:
PB'tje van onze grote meid!!

miss janneke 13 oktober 2003 17:21
Hallo.. ik werd bijna 16 gekkenhuis dus wat kom je nou stoer doennnnn


WHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Hou toch op kleuter!! hahahahaha

Doooeeii!!! (K)
laatste aanpassing
ach laat er maar S@DD. Beetje gefrustreerd meisje. Ze is zeker niet hard genoeg geneukt van het weekend.
nog nooit zul je bedoelen....;)

...s goed, hou mn mond dicht :X ....
Beter :bounce: !!!!!! :yes:
Snel kaartje halen!!!!
Be there or be nowhere...
denkend aan 1 juni 2002 krijg ik weer rillingen over mn rug ,en dan met oud en nieuw weer in de hmh?? ECHT VET :D maar nou ff over die FUCKING DRESSCODE :kots: het thema ook.. nog meer :kots: er lopen vaak al van die mensen die denken dat ze gangsters zijn en dan nog eens zo'n thema :kots: oooooh.. moet wel een hele vette line up worden anders ga ik mooi naar multi geen last van gangsters en femme fatale's!
laatste aanpassing
venement: Qlubtempo #25 31 december 2003 Heineken Music Hall A'dam (72), 2003-12-31 21:00
Vak: H
Aantal Standaard prijs: 5
Prijs Standaard prijs: 240,00
TicketBox fee : 12,50
Prijs voor deze kaarten: 252,50

Jahoor ik heb ze ook binnen wheeeeeeeeeeee
dat word :bounce: het nieuwe jaar in, en natuurlijk :xtc: ghe ghe ghe
 
volgens mijn vergeet toch echt iedereen de dresscode.. wil niet lullig zijn hoor, qluptempo rulesssss dat cker, maar op deze manier :S........ en wat verstaat Q-dance onder een gangsta outfit?!?!
laatste aanpassing
Tja idd ja, en wie gaat hier allemaal echt serieus gehoor aan geven, ik weet het zo net allemaal nog niet, denk dat ik maar gewoon ga, jullie doen al gek genoeg.

Hmmm ik kan d'r natuurlijk ff een topic voor openen, ben best wel benieuwd, wie het thema serieus neemt.

word vervolgd:
laatste aanpassing
die dresscode zal waarschijnlijk heus niet verplicht zijn. je hoeft je dr dus niet aan te houden als je dat niet wil
de dresscode is niet verplicht...ze verwachten het alleen..maar ja je gaat toch ook niet in je pakkie lopen beuqen!! ha en als je nog nooit in de HMH bent geweest ben je geen partyanimal...europa­'s beste geluidstempel!! WWWHHHAAAAAA..ga der echt wel heen..(6)
laatste aanpassing
Wat relaxed, beuken in je taxido, hmm kdenk het ook wel :frusty:, ken toch niet man....
Die dresscode slaat echt helemaal nergens op :S
 
Nou wij gaan er zeker te weten heen, want de kaarten zijn al binnen. Dit is een toplokatie en weet zeker dat het geweldig wordt.

See you!!!
en het begint al om 21u en duurt tot 07u dus, 2 u langer als in de hemkade normaal,dus dat zal wel ff wennen worden en,de krachten verdelen over een langere tijd.

en los gaan we die laatste keer daar.
ik wil wel gaan deze line up is egt (y)
lekker begin van het nieuwe jaar :bounce:
Helaas weet ik nog niet of ik werkelijk zal gaan.
Jaaah we Gaan ff Qnalluhhhh Daarzooo ;)
Area 1 1

Alpha Twins

Charly Lownoise

Darkman

Deepack

Luna

Melanie di Tria

Pavo

Pila

Sunny D

Technoboy

The Prophet

Area 2 2

Bas & Ram

Dave 202

Marc la Cruz

Marcel Woods
Harder ??? qua volume mischien een heel klein b-tje ja ... maar MULTI ownz. en qt blows
en het is dichterbij .... et zit 10 minuten loop afstand van elkaar die 2 locaties.. dus tsja wat is dichterbij .
Appie 4 mij is de HMH dichterbij omdat ik na QT met de metro naar huis kan en als ik vanaf Borchland naar huis moet dan ben ik afhankelijk van de mensen die met de auto r h1 gaan, dus daarom vinnik QT tog wat makkelijker :)
 
aanwezig :bounce:
:D
 
nou maar hopen dat ze 8 november nog kaarten hebben :( dan krijg ik pas betaald en er kan maar 6000 man in de hmh! (waaronder nu al 1000 pf'ers!) :D
laatste aanpassing
 
Heb me kaartje al :bounce::bounce:
laatste aanpassing
 
zucht :'( dat bedoel ik!
Tickets zijn binnen !!

Word echt snoeihard :bounce:
 
misschien :)
ff tussendoor he, als dit de officiele line-up is, waarom staat die dan nog niet op de site van q-dance?


idd, misschien nog wat andere namen erbij :)
Leeeeuuk !
 
Word :bounce: heb me ticket al :D
jaja en natuurlijk is Annie en de bende ook weer van de party :D
 
met oud en nieuw is altijd standaard met vrienden lam en stoned worden.... en uiteindelijk eindigd het toch wel op eem feestje :)

of het Qlubrempo #25 word :S ?
 
Werkzaam bij Struikgewas
ik ga zo toch even me kaartje halen!!!
 
Hoe hard wordt het precies eigenlijk? (toch niet richting hardcore ? )
 
jammer genoeg niet> tis gewoon hardstyle wat overigens ook cker niet verkeerd is. :bounce:
Keb er zeker zin in! Ik zal wel de qlubtempo's missen in de hemkade!! :'( Maarjah dan zoek ik wel weer n ander feesie!
denk dat ik het moet missen
 
ik hoorde net dat t uitverkocht is...
















geintje.. net me kaartje gehaald heb er vet zin in!!
laatste aanpassing
 
nu al...het is nog maar een paar dagen in de verkoop volgens mij...lijkt me sterk :D
 
misschien ga ik er wel heen :D
maar die kaarten zijn er vast nog wel :D
Beter is het nog niet uitverkocht, kan pas volgende week me kaartje halen
 
Lijkt me sterk jah:S
 
Dit is echt een line-up waar ik een harde plasser van krijg...
Vorig jaar multigroove NYE geweest, maar dat had nogal wat nadelen en de HMH is echt een droomlokatie.
Alleen hadden ze dat thema van mij weg mogen laten. Ik ga denk ik ook normaal

xtreem grote kans dat ik hier aanwezig ben :D
laatste aanpassing
 
niks...
ik wil ook graag heen, maar mn vrienden willen niet mee :-(.
ben vorig jaar ook in HMH geweest.
cker topper lokatie.