Partyflock
 
Forumonderwerp · 624195
Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 142628, 1189, 9507}
Eeey 27 september weer lekker knallen in CONDOR met OldSchoolMadness!!! Ik heb er flink zin in..... :D:D
Moet helemaal vanuit hengelo komen... 3e maal OSM! Het word toch wel mooi... kun je van op aan..


Hengelo... :s Ik kom uit Haarlem!
Uit betrouwbare bron heb ik dat iedere bezoek(st)er zaterdag 4 gratis drankjes krijgt....

Niet van de OSM organisatie, maar van de 4 DJ's die er hun B-Day vieren....
laatste aanpassing
Whahahaha, alleen dames heh, maar dat zijn geen bezoekers, dat zijn bezoeksters, dus helaas... :S
martijn klaag nie..helemaal uit hengelo pfff klein kut eindje!
damn heb er zin in :bounce:
 
ik kom helemaal links boven vanuit holland naar osm toe
ff knalluh daarow.
 
hahaha idd he knaake we gaan de boel daar lekkur onderste boven zettuh :D
tjah wij zijn ook aanwezig in Enschede.

leuk feestje kun je gewoon niet overslaan
Merten whaha
eerst op je knieen zaterdag en dan ga ik weer lief doen

to t3mptus: wong wong wong wong
laatste aanpassing
OSM!!!:bounce:OSM!!!­:bounce:OSM!!!:bounce:OSM!!!

ikkuh is dr ook :kwijl::P
laatste aanpassing
 
Zo te lezen gaat die opkomst absoluut goedkomen...
:D
 
/me gaat natuurlijk ook heen en zoals altijd wordt het vet en gezellig want anders ken ik OSM niet ! :)

greetz & cya there m8ys !
Dat gaat zaterdag feestuh, moet eerst ff flink bijkomen, kreeg me gisteren een virus attack, damn, loop ff met 38.7 koorts... hoop dat ik gauw weer op de been ben.... :|
 
Hmm weird...! Heerst inderdaad...
Styx was vorige week ziek, ik was het afgelopen paar dagen, Beukers is nu ziek... En nu jij?
 
MIETJUS!!!!!!!! :P
 
Als Susan ergens de komende dagen nog ziek wordt, lach ik d'r uit in d'r smoeltje............
;)
 
jah zijn er idd wel meer ziekjes of aan het worden


groenlo ook weer present @ osm
jaaah ben er owk!! me 1stah OSM maar word vast onwies:bounce:
ben er klaaaaaaaaaaaar voor!
damn heb egt zin :bounce: helemaal los!!
1e keer jah nikster?
dan volgt er zeker een 2e keer!!:)
moehaaaaaaaaa!:vaag:­! helemaal zin in!!! :D
 
oei wat trek jij een moeilijk gezicht...
to GabberNIJN 69:
tssss voor jou ga ik echt niet op me knieen, en al helemaal niet omdat je op de helft van de feesten in je archiefje niet geweest ben. dan doe je dat toch, als je je dan beter voelt (6):P:P:P
laatste aanpassing
 
wong wong wong is mijn grapje :'(
laatste aanpassing
Heb er ook weer zin in! kan alleen nie zo hard stampen want m'n knieeen zijn sinds kort officieel kapotgestampt :'(

Ach ja.. drink ik er wel 1tje meer....
 
Tim -> :o
Vertel?!
Ik wilde met de taxi komen!

Ik het taxi bedrijf gebeld, kan ik voor dat geld de taxi kopen! Maar niet met de taxi dus :D
 
Tim -> :o
Vertel?!


Nou die dingen zijn gewoon niks meer waard. Dan schiet de linker knieschijf weer uit de kom, dan de rechter, en laatst schoot me linker d'r weer uit maar toen bleef ie ergens helemaal aan de zijkant van m'n been hangen. En nu heb ik een aantal meter knieband teveel, zodat 't knietje niet al te stabiel blijft zitten waar ie hoort.
 
Dus kortom, je bent nu voor de rest van je leven genaaid...

[ik neem aan dat dit serieus is...]
 
present!:vaag:
Artiest Tomcat
morgen Gehts lozz
 
zou je denken?
 
Dus kortom, je bent nu voor de rest van je leven genaaid...


Nee hoor ik kan me wel laten opereren maar dan zit ik 6 weken in 't gips en daar heb ik nog niet zoveel zin in.
 
Mwoa... Ik denk 't wel Lady X
 
Nee hoor ik kan me wel laten opereren maar dan zit ik 6 weken in 't gips en daar heb ik nog niet zoveel zin in.

Maar OOIT onderga je die operatie dus nog wel...
 
Die kans zit er dik in ja..

Wat ben je trouwens geinteresseerd in mij... Je probeert me toch niet te versieren hè?
Ik ben er ook bij....
waarschijnlijk... 8)
Bij dit feestje moet je gewoon bij zijn .......absoluut 1 van de beteren van NL .
( Buiten de grotere feesten om ) .
 
heb net mn kaartjuhs gehaalt dus ben dr zekar bij :D :D
 
ik ben ook cker van de party :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 61045, 646, 98523}
Jaaaah, hier ff de groetjes van de crew die de shit zojuist heeft klaargezet voor morgen...
De zaal is nu groter, er kunnen meer mensen op de dancefloor! Geluid is als vanouds! wordt weer top!!!

Heb ff een fotootje geschoten met me telefoon... Kunnen jullie allemaal alvast zien hoe de dj booth eruit ziet voor morgen...



*** sniff vinyl ***
Ik heb er wel zin in in elke osm 24 december ben ik ook gewoon aanwezig RAGGGEEEEEEEEEE!!!!!­!!!!!
whiejjjjjjjjjj nog een paar uurtjes mensen:) kan echt nie meer wachte... :) :bounce:
 
er is een afterparty.... maar alleen voor bekende enzo weet nie precies en je mot 18 jaar zijn;P
 
zometeen ff kaartje halen :)
t3rr0r in condor city!!!!! :D :D :D
nog een paar uurtjes en dan losgaaaaaaaaaaaaaaaa­an!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!
heb er zin in!
als het net zoals vorige 2 x word het super (+terrOr):)