Partyflock
 
Forumonderwerp · 622731
Ik denk vrij simpel!! gary D en die tracid clan! en nog een aantal
 
Kai Tracid
Melani Di Tria
Gary D
Derb
Scot project
Blutionium Boy

zoiets :)
Blutonium Boy lijkt me cker wel vet! Ik alleen echt geen zin in dat Duitse Bitte Ein Beat gedoe!
Vergeet Warmduscher niet AUB!!
Artiest Maus
Kai Tracid
Melani Di Tria
Gary D
Derb
Scot project
Blutionium Boy
Mirko Milano
The Crow
Arne L2
Warmdusher
laatste aanpassing
Ik weet zeker dat dit hard wordt, maar wel met een trance sound erdoor net als X-Qlusive Italy.

Q-Dance luisterd dusss toch naar het publiek, echt beterzzzz
Die duitser kunnen soms beter feesten als ons.....en de muziek is ook nog weleens beter en harder......mmmmm der Deutsche Hardstyle.....
Supergunstig dit!!!

Di Tria moet echt komen!!
Ik vond Holland eg geweldig! Dus ik moet dit ook meemaken! Zijn er nog mensen die naar Italy en Holland zijn geweest?
Sjonge , het is net bekend dat het duits wordt, en dan nu al zo'n topic...

Ik laat me wel verassen :)
Met Rudi Carell als host van de avond :P
Ich bin ein Berliner! :P
DJ Adolf (schijnt wel hard te zijn)
t wordt idd wel hard! daar hoeven we ons geen zorgen over te maken :)
tracid traxx clan!
Artiest Darkage
Duitsland ? Kunnen Duitsers draaien dan ?
eindelijk de 'beloofde' QLUBTEMPO meets TRACID TRAXX van vorig jaar Juni
Wel kuilen graven :)
Artiest {SHOWLIST artist 169295, 55694, 50902, 511}
en worst eten :)
Wir gehen nach Sandfurt al am das mehr:D
jah as het net zo vet word as italy en holland.... :bounce:
en weet iemand ook wanneer et is?
als het net zo wordt als xq-italy ben ik blij dat ik iet ga, wat een KUTfeest!
jah als je niet van hardstyle houdt :s
 
Bryan jij snapt er echt niet veel van eh
Bryan jij snapt er echt niet veel van eh


Dat jij daar nog serieus antw op geeft mwuhaha
 
ik ga zekers maar hoop dat het niet een te groot "bitte ein beat" gehalte krijgt,maarja zal wel goed komen

:d
2 bassV- tot xq-italy hield ik van hardstyle, maar ben er door dat feest zo op afgeknapt.
Werd er op Italy hard en goed gedraait? K ben enkel naar Holland geweest en dat vond ik eg geweldig!
Ik ben naar X-Qlusive Italy geweest en dat was echt wel gaaf, maar dat is niet de hardstyle die we in NL kennen, daar is meer trance achtig maar zeker niet minder hard
vond xq italy ook wel rielext jah, maar xq holland was egt supervet!!!!
Jah Holland was eg top gewoon! Ik weet alleen niet wat ik van die Duitse stijl moet verwachten... Harder of juist het Bitte Ein Beat gehalte?
 
Ik ben er ook zeker weten wel bij, ik kon namelijk niet naar XQ Holland, dus hier moet ik wel heen en dan natuurlijk wel hopen dat het een hard feestje wordt, maar dat zal haast wel.
marc acardipane & dick rulez ofzow er ook bij :S
 
mag zeker geen liebing of remus verwachten;)
maak an met remus en liebing, die willen niet eens op xq draaien
 
Ik ga hier zeker bij zijn! Ik heb alleen XQ Dana Solo gemist :( Italy en Holland waren helemaal geweldig! Ik vind de HMH gewoon een superzaal met heerlijk goed geluid!

Wat mij betreft mogen Gary D, Dean, Derb en Kai Tracid flink hard komen draaien ;)
laatste aanpassing
Jah Holland was eg top gewoon! Ik weet alleen niet wat ik van die Duitse stijl moet verwachten... Harder of juist het Bitte Ein Beat gehalte?


Als je bang bent voor blije deuntjes, dat hoeft echt niet. Zelfs iemand die daar toch een beetje bekend mee is als Gary D draait de laatste tijd gewoon knetterhard. Dus dat zit echt wel helemaal goed, sommigen verschillen qua stijl maar weinig van de Nederlandse collega's, maar gelukkig zitten er een paar bij die uitblinken met een heel eigen stijl:

Een gooi naar mogelijke DJ's die komen:

Warmduscher of ASYS (Tracid Traxxx)
Kai Tracid (Tracid Traxxx)
Derb / Hennes & Cold (Tracid Traxxx)
Melanie di Tria (Tracid Traxxx,ook al)
Blutonium Boy / DJ Virus (Blutonium iig dus)
Gary D (mijn held)
DJ Dean (hoop ik voor hem, hij is echt de man)
DJ Gollum & DJ Yanny (aka Cosmic Commando)
DJ Arne L II & Mirko Milano (net als Cosmic Commando ook al op Qlubtempo geweest)
DJ Scot Project (al draait die vrij trancy, ik weet niet of Q-Dance hardtrance geheel achterwege wil laten of niet)
Russenmafia (iig Andreas Kraemer (NEE NIET KREMER) & Thomas Pogadl)
Uberdruck / DJ The Crow (hoop ik ook, erg vette sound)
Alibee aka Weichei
DJ Tom-X (iedereen kent 'Cocaine' wel)
DJ Wag
Sam Punk

Dat lijkt me wel wat :D

Zie ook mensen met DJ Amok aankomen enzo.... erg vet natuurlijk, maar als XQ een "Hardstyle" event is zal dat hem toch niet gaan worden ben ik bang :(
laatste aanpassing
Kijk, aan zo'n iemand hebben we wat! Toppie Jape!(Y)
laatste aanpassing
Dj Amok
Userkiller
Alax Makee
Lady Sunrise
Stapf

is maar een gedachtengang



dit zijn geluiden....
Kijk, aan zo'n iemand hebben we wat! Toppie Jape!


Hehe, bedankt :)
Maar is maar zo'n beetje wat ik zelf zou neerzetten he... maar denk dat er wel redelijk namen ook echt van zullen komen, ik heb ook wel vertrouwen in Q-Dance wat dat betreft, want met de line-up van XQ Italy hadden ze het ook erg goed uitgezocht..
We merken het wel, k hoop wel dat Tom-X & Blutonium Boy aanwezig zijn!
FF voor de duidelijkheid...

Is Kai Tracid niet gewoon Warmduscher? Volgens mij staan bij alle Warmduscher tracks als maker: "Kai Mac Donald" :s, dus volgens mij is het 1 en dezelfde persoon.

Hoop dat het wel een hard feestje gaat worden en niet zo'n soft hardtrance gezeik.

Greetz
 
je bedoelt slome eentonige zaagmuziek van 120 bpm?
Is Kai Tracid niet gewoon Warmduscher? Volgens mij staan bij alle Warmduscher tracks als maker: "Kai Mac Donald" , dus volgens mij is het 1 en dezelfde persoon.


Nope, Kai Tracid is wel de (al dan niet co-)producer van alle Warmduscher en ASYS tracks, als je Warmduscher boekt krijg je toch echt een hele dikke vage kale gast die keiharde acidbeukplaten neerlegt, en niet Kai Tracid :)
 
Volgens mij wordt het echt wel vet in ieder geval..wil het echt niet missen :D
Als Derb en Uberdruck maar komen ben ik al een heel stuk tevreden
Het maakt me allemaal niet uit welke DJ's er komen. Ik weet en jullie ook allemaal dat Q dance wel altijd de betere DJ's regelt voor haar feesten!!! X-Qlusive Italy, Dana en Holland waren ook supper!! Het zal me zeer verbazen als deze X-qlusive Deutschland mij gaat tegen vallen!! Betere Hardstyle en een zwaar gezellig sfeertje!! Ik ben cker van de party!!
 
Hardcore Himmler
AngerAdolf
Earblasting Eichmann
Eva Brown

Ik ga er denk ik wel ff een kijkje nemen...:P
Ik weet het wel cker!:P
 
Eentje waar 't geluid iig tien keer beter is in vergelijking met Nederland!! :D:D:D!!