Partyflock
 
Forumonderwerp · 618988
IK vond het echt VET masterlijk, en marco remus was zeker de top van de avond!!!
Het was weer zeer relaxed!!
Ik heb me opzekers wel vermaakt. Heb heerlijke technosetjes gehoord.

Alleen ben ik nou de enige die vond dat er een beetje droevige sfeer hing? ik vond er niet echt een feest stemming in zitten. zal wel door het weer komen!
Het was gewoon GEWELDIG... het was me eerste grote techno feest en zeker niet de laatste!
:bounce:
Infected with the Awakenings virus.. :D
Infected with the Awakenings virus..


ongeneesbaar 8)
 
Ik vond het super dit was me eerste Awakenings Festival en nooit zal ik er weer eentje missen de mannen van de avond waren voor mij Jeff Mills en Rush wat een sets hebben die twee gegegeven.
 
Twas zeker wel weer een (Y) feesie!!!! :bounce:
AWFS :respect:
Was topfeessie (y)
 
Wat een geweldig feestje, echt ik heb genoten van only techno.

Marco Remus lekker beuken
Marco Carola lekker funky
Dave Clarke wat een techniek
Chris Liebing ras entertainer
Rush beuken gewoon
Adam Beyer heerlijke afsluiting

Kortom Awakenings was gewoon geweldig!!!
Artiest Manzel
Jeff Mills duidelijk de man van het feest, vooral om zijn gewaagde maar geslaagde platen keus(afrika bambataa - planet rock).Liebing en rush waren ook weer ziekelijk en renato cohen niet te vergeten.
 
was m'n eerste awakenings.. maar ZEKER niet de laatste! wat een (Y) feest was dat!!
Wel vet dat toen Mills The Bells draaide een groot deel van het publiek het herkende en helemaal uit zijn dak ging:)
 
ECHT me beste feest ooit!!!

Rush was echt goed bezig!

En Remus heeft opeens weer haar is afgevallen en draaide niet alleen de Remus style techno:|
Stacey Pullen... (L)

2 SuperSjineesje: Lijkt me niet meer dan logisch dat het technopubliek The Bells herkent...
Klopt, maar er waren zat mensen die ""kwamen voor het feest" (waar niks mis mee is):)

Maar daar ging het niet over, hoe was Awakenings ging dit topic over;)
 
woehoe
was me eerste technofeest en zeker niet de laatste:)

was echt super!!!

oee rush rush rush

alleen had t wel warmer mogen zijn hhehe


:bounce:
 
wowww...was echt een topfeestje, heb me zeker goed vermaakt, helemaal geweldig:P:P
 
Was weer lekker! Knieen zijn weer als vanouds vertiefd. Die Renato Cohen (of was het nou Marco Remus? :S) was iig lekker op tijd al lekker bezig :D
Open Air was lekker om ff bij te komen steeds.
 
Deze edite had niet de impact op mij die de vorige twee WEL hadden...
 
Top feest, super sfeer, geen agressie, ideaal temperatuurtje. Mijn toppers:
Marco Remus (lekker harde goeie binnenkomer)
Marco Carola (lekkere funky geile techno)
Ladida (wat een mooie vrouw en draaien kan ze ook)
Dave Clarke (gewoon lekker)
Chris Liebing (vond hem iets minder, maar desondanks goed)
Rush (Funk you right on up)
Adam Beyer (vuurwerk)

Kortom het was voor mij SUPER, veel leuke mensen ontmoet!
Ik vond ut super geweldig leuk gaaf cool gezellig enz..... Helemaal TOP (Y) :respect: RUSH :respect:
Dikke (K)
Lijkt wel of iedereen naar Rush is geweest,dan hebben jullie toch echt wel wat gemist op de openstage.
Was een topfeest!
Ik vond Miss ladida en Angela Flame de toppers van de avond.
Chris Liebing vond ik beetje tegen vallen.
Was een tof feestje, maar bij lange na niet zo vet als de eerste editie in 2001 op hetzelfde terrein, kwam toch ok mede dor het weer.

Kweenie, Rush en Remus trok ik helemala niet, elke keer hetzelfde gebeuk, en Ben Sims vond ik ok niet echt verrassend, die Manipulated heb ik nou toch echt te vaak gehoord.

Heb me wel super geamuseerd in de Electro-tent, Legowelt was echt geweldig! Mulero en Surgeon klonken ok kick maar het geluid in die TSF2 was best bagger, hoge tonen overheersten heel erg.

Gayle San draaide vorig jaar veel beter, Beyer was wel cool maar ook niet veel gaver als vorig jaar ofzo.

Ik zeg al, het was zeker wel tof, maarniet echt super verrassend meer ofzo, toch alweer de 3e editie en vind van sommige DJ's dat zegewon te vaak hetzelfde staan te doen, en dat is wel jammer vind ik!

Gelukkig waren er een par heeeeeeele lievemensjes die me alsnog een geweldige avond hebben bezorgd! (l)
Miss Ladida,echt een mooie vrouw om te zien én te horen natuurlijk :)
Was weer een heftig feestje en remus was zeker het vetste
Niemand die Pascal FEOS heeft gehoord? Super man!
Niet dat harde gebeuk, maar gewoon een heerlijk lekker opgebouwde set waarbij hij lekker speelde met zijn knoppies. Een HEERLIJKE trip, echt super lekkere diepe rustige techno. Heerlijk :)

En dat van die security? Volgensmij verdiende die gast dat. Hij ging dik door het lint toen hij gefouilleerd werd. We hebben alles gezien en er de hele tijd gezeten. Weet niet wat er precies was gebeurd, maar volgensmij iets van dealen of een wapen ofzo.
Damn, ik zeg het nog 1 keer: Stacey Pullen... (L)
Was helemaal top!
Open air stage was bijna hele dag lekker rustige, spacende techno. Lekker relaxt chillen in het gras met een biertje, heeeerlijk.
Kvond Steve Rachmad heel vet en spacend draaien.
Afsluiter was ook vet met lasers en vuurwerk.
Awakenings was echt een magisch feest :D
laatste aanpassing
Hmmmm SnuGgle, ik vond F.E.O.S juist minder als normaal. Vorig jaar op ML was ie echt de DJ van de dag, nu viel t me een beetje tegen.

Lijkt sowieos wel alsof de meeste hier toch echt voor de hardere techno gaan, schranz zeg maar.

Vond het wel echt heel erg jammer dat je steeds weer dezelfde hitjes hoorde, t was gewoon niet echt verniuewend allemaal.
Super feestje.
Ik was om 11 uur binnen, werd er meteen al lomp hard gezaagd door Deimos&Yo Yok echt gruwelijk hard hoe hun bezig waren.
Daarna gebroeders De Wit :respect: ook een hele harde set.
Renato Cohen deed een stapje terug maar dat was eigenlijk perfect, echte lekkere stevige techno. Toen geprobeerd om bij Jeff Mills te komen maar daar kwam je de tent niet in helaas maar goed.
Toen zijn we naar Marco Remus gegaan en damned wat snoeit die gast erop los!!! :bounce:
En om half 5 moest ik naar Marco Carola en dat is nou echt mijn soort van geile techno!!! Heerlijke lage bassen en zo funky en stevig, voor mij toch wel de lekkerste techno.
Miss Ladida :kwijl: :lief: :kwijl:
En na Miss Ladida ben ik alleen nog maar in de TFS1 geweest.
Dave Clarke was weer heerlijk bezig, veel kloten en damned wat een platenkunstenaar is het gewoon.
Chris Liebing ouderwets SCHRANZEN
Rush was verstand op 0 en gaan met die banaan.
op t einde Adam Beyer meegepikt vanaf de tribune vanwaar ik een prachtig overzicht had en uitzicht op t mooie vuurwerk en de lasers.


MINPUNT: Waar waren de rest van de lasers in de tenten????? fotos van vorig jaar zie je fucking veel kleuren lasers en nu maar 1 gare groene.
T heeft mn feest er niet minder opgemaakt maar t had t wel mooier kunnen maken dan t al was maar goed dat is een klein detail
Superstrak feessie, de beuk/zweettechno beetje afgewisseld met groovy/frisse luchttechno op de mainstage..
Heb die baardmans ook nog zien zitten, zat een beetje tegen een boom aan te trippen ofzo..
Die electrotent was wel vaag zeg, beetje paddosfeertje hing daar (misschien een idee voor de volgende keer??)
Artiest Raven
Wel leuk feestje :)
Muziek irriteerde me in het begin (kwam sowiesow niet echt lekker binnen, veel gezeur bij organisatie ;P).
Maar later on ging het zeker lekker. Heb niet echt super veel foto's, weet niet eens of ze de moeite waard worden om te uppen zeker omdat monumental een zeik organisatie is geworden IMHO.

maar goed. heb wel paar leuke wallpapers (klik erop!) :









laatste aanpassing
Echt een super feestje :bounce: :bounce:

Was weer super gezellig :bier:
 
Iedereen heeft het hier vooral over "bekende namen",maar dan hebben jullie echt iets gemist in tfs 2. Jeff Mills


En jij vind jeff mills geen bekende naam ?? :S:S

Het is één van de grootste namen in de technoscene!!
"En dat van die security? Volgensmij verdiende die gast dat. Hij ging dik door het lint toen hij gefouilleerd werd. We hebben alles gezien en er de hele tijd gezeten. Weet niet wat er precies was gebeurd, maar volgensmij iets van dealen of een wapen ofzo."

Neu, der werdt eerst even geknokt door een groepje, daarna kwam der wat van die security aan.
later meer van die gele mannetjes.
Voor veiligheid werden de groepen gefouilleerd
en 1 gast werd daarbij gepakt voor iets.
Bij zijn aanhouding verzette hij zich en wilde
een security gast stompen.
De hele groep reageerde daar op en zo werd hij door al die gasten gepakt.
Peperspray werd gebruikt omdat hij maar bleef doorgaan, ook toen hij door 15 man werdt gegrepen.
ut woar weer enerverend!

gezellige dag met een leuke club mensen!
Was je bakkie patat met shoarma nog lekker Tim??

:bah::bah::bah::bah:­:bah::bah::bah::bah:­:bah::bah:

dat je dat wegkreeg man.blegh
trouwens Verdine, waar heb jij de hele tijd gestaan? Heb je ook net 5 seconden gesproken he?
Jongens Rachmad was de man die mij gisteravond springen laten kon.
Wat was die kerel lekker bezig heeft iemand anders dit nog gehoord of was heel partyflock bij rush?
Jah ik liep net voorbij toen dat gebeurde Tim_d, vriend van me zo "zow.. veel geel daar... :X". Ik kijken.. Opeens rent er zo'n kerel weg, mensen die op een kleedje zaten vlug weg rennen en hele meuk security mensen er boven op. :X
Leuk sfeertje, goeie muziek, GEEN REGEN...
Wat wilt een mens nog meer?
Sorry Rupert007, ik was bij Rush.
Het was zeer (Y) .. gezellige mensjes.. snel geholpen bij de bar.. niet te warm en niet te koud buiten.. alleen klote dat er 1 toilet was..
 
Zo het was weer geweldig bij binnekomst gelijk naar renato cohen gegaan en de sfeer zat er al weer goed in
daarna jeff mills (Y) hij draaide zoals gewoon weer erg lekker toen gelijk marco carola ook erg lekker en daarna de 3 topper van de avond , dave ,chris,en rush pff ik heb me eg vermaakt tot
de 11de

:bounce:
laatste aanpassing
helemaal te gek
elk uur van de dag was gekkenhuis
jeff mills, Marco Carola, rush en beyer WAUW
see ya next year.. snik