Partyflock
 
Forumonderwerp · 598359
Betreft: evenement: Darkcore, vrijdag 7 februari 2003 om 22:00
heeft iedereen er al een beetje zin in


lekker :bounce: :D:D
 
Hmmm m'n broertje is aangereden, voel me beetje kut...maar dat moet dan maar ff. Vanavond weer knallen!
 
tot zometeen
:bounce:WOW GEK:bounce: Hahaha:DHahaha :D :D Ik heb zo mega F**KING veel zin in dit feest ben nu al niet meer te houwen ben al lekka aan het voorbereiden :xtc: Mensen je kan me herkenen aan een of andere:[ zware Psychotisch Psycho Maniac :[ die zijn longen uit zijn lijf staat te STAMPUH untill :dood: Ik ga een record breken met wie er het langst kan STAMPUH :bounce: Hahaha Win ik echt VET!!! See all you Partypeople tonight where the Shadows Steps in to take over the World. Greetings ShadowDemon.
haha darkcore here we come !!!

we gaan nu rijden vanuit maassluis !!

:[
 
en en en en en hoe wassut :D

Hejje auk voor mij staan :bounce: Rhys?!


(K)
 
Nou hier klein verslaggie van mijn zijde,

Khep me prima vermaakt om daar vanuit te gaan, maar twas echt GEEN topfeessie. Ik heb in mijn feestcarriere denk ook nog nooit zo vaak een plaat horen over slaan.. zwaar minpuntje. De stijlen van de DJ's was ook veel te vershillend, lekkere beuknummers.. en dan de volgende DJ echt weer stil staan momenten, na 3-en (hou me niet aan de tijd) stond het geluid zo zacht dat je voor de boxen gewoon met elkaar kon praten. Ut knalde naar mijn mening te weinig. Je krijgt ook zeker geen sfeer met deze feesten/muziek, .. nee ik deel de bovenstaande meningen niet.. khep me vermaakt maar niet meer dan dat.

D-Boy hopelijk beter !!!!
 
humzz vond sfeer wel ok zeer ok
lekker gestampt op die terror :bounce: :bounce:

ofnie KALIMAN
ja het was zeker een (Y) te gek feessie

heb me goed vermaakt ;)