Partyflock
 
Forumonderwerp · 597078
Voor de mensen die 07 Feb naar Darkcore gaan!

Van meneer DROKZ... :D

>>

WAARSCHUWING

laatste uur op de darkcoreparty akira & drokz

Iedereen die in de kleine zaal beland tijdend het laatste uurske.

HET WORD HEMPIE TIJD !!! Akira en ik gaan de hemden aantrekken en de terrorheads weten dan hoe laat het is. TIJD OM OP TE ROTTEN !!!

Mocht je willen pogo-en, slammen of een pit willen bouwen, doe dit dan voor ons, zodat we het kenne zien, want er word geen dansmuziek gedraaid.

Dus GEEN deathchant ( want draait simon al ), GEEN radium stylo ( want dat draait ie zelluf al ), maar botte grafzooi.

Trek je dat niet, endymion draait in de grote zaal, dus altijd prijs !!!

Ik spreek voor mezelf als ik zeg dat ik een gelijkwaardig gekozen platenbakkie ala een United Speedcore Nation feest uit zal zoeken en
akira laat me nooit in de steek ( zeker niet als ie voorbereid is hehe )

DUS GEEF ONS GEEN GELUL VAN JE HEBT ME NIET GEWAARSCHUWD !!!

NOGMAALS GEEN RADIUM, DEATHCHANT, ANDERE FRENCHCORE EN U.K SPUL, HARDCORE, GABBER, OLDSCHOOL, HARDHOUSE, TRANCE, CLUB
ENZ ENZ.

STRICKLY SPEEDCORE
_________________
ALL STYLES AND NO ONE TELLS ME WHAT TO DO !!!

<<

Hehe, dus dat word :k :9 :k :9 :k :9
 
En jij was er :| :D
 
WHOAAAAAAAAAAAH KEP D'R ZIN IN!!! :K :K :K

Heb trouwens beide goed en vaak bestudeerd, en het pogoen op parties steekt zieligjes af bij het echte pogoen van "metalheads" , maar dit terzijde.


Whehehe ik heb van 't partypogo-en nog nooit 'n blauwe plek of iets wat erop lijkt gehad...maar de 2 x dat ik midden in een metalpit heb gestaan, kwam ik er bont en blauw aan armen en benen uit met m'n 1.65 m :S :S

Mjaaa KEP D'R ZIN IIIIIIIIIIIIIIN WOEEEEEEEEEEIIIIIIII!!!!!!!!!!!!
 
oehh... dit gaat dikke harde shit worden.. hier wil ik heen :p :p
ik denk dat ik toch maar stiekem een kijkje neem en als het me niet trekt dan ben ik ik snel weg dan ga ik naar endymion maar als het wel lekker klinkt rag ik mee maar ja ik zal het wl zien:P
 
ben je dun en soft dan?? ;)
pogo..nah ..vind daar niet zoveel aan eigenlijk... geef mij maar een podium ofzo lekker ego trippen hahaha daar zijn wij narcisten t best in hehehe
Cootje 20 januari 2003 15:30
ben je dun en soft dan??
----------------------------

Ja, maar ik ga soms wel HARD.. als ik in een auto zit bv of een trein.
 
K Kan niet wachten, mn eerste terror feesie...:D RAGGEN!!! :bounce:
Aaaah dat gaat gezellig worden dus :)
 
gaat helemaal goedkomen
 
Artiest OLdStyLe
hahah KNOKKEN !!! :D
 
:kwijl: jaaaaaaaaaaa dat wordt gewoon gruwelijk raggen :kwijl:
 
Dat wordt dus uitkijken dat je niet op je bek glijd..
 
Tering, nu kan ik trouwens echt niet meer wachten. Nog 3 weekjes :'(
 
rustig draaien omdat het darkcore is? jaja daarom geven ze ook alvast die mededeling he! dat wordt bruute speedcore man!!!! UBERGEIL!!!!!

helemaal uit je naad op die 10 seconde plaat...

het gaat heftig worden, zal er hard aan toe gaan, terrorheads die een mega mosh pit gaan houden. ik doe wel mee dan, blauwe plekken etc boeien me dan nie, dit krijg je nie vaak meer te horen in NL trust me... gaat speciaal worden.

:D tot 7 februari :):):( meissie tel jij de nachtjes slapen af :)
laatste aanpassing
tot 7 februari meissie tel jij de nachtjes slapen af

Uiteraard! :P
Maar eerst H4L :9
 
ja als ik zekerheid heb door school ga ik meteen langs ut postkantoor en haal ik me kaarte voor diverse feeste :D
 
whooooooooei
Whahahaha, $tampmeissie heeft er zin in!! :P
 
Iemand al een idee wie die Mystery Guest zal zijn?
 
Ik kan me helemaal vinden in de ged8en van $tampmeissie :)
 
Mystery Guest is Def Rhymz

Iedereen schudde met die bille!!

:P
 
:D ja toch
 
Maar als ik zo je agenda zie, staat ie r niet et dat feestje r niet in.

Foutje bedankt? Of ga je niet mee schudden?
 
Lekker Nederlands trouwens... :S
 
is nog niet zeker of ik ga!! :(
 
Dus MENSEN er mag niet gedieuwd worden.
er mag alleen geramt worden :D :D :D

voor de geenen die het niet snappen.
Ze bianca met wie ga jij er eigenlijk heen!?
 
Aj.. Dat zijn de mindere dingen in et leven :( ..
Ik denk dat als je niet gaat, je r spijt van gaat krijgen
 
kan de pit eigenlijk niet het laatste uur in de grote zaal gehouden worden :D :D :D
 
ja :s maar zou wel lukken hoop ik tenminste :D :D
 
Als Def Rhymz komt, dan wordt er zeker geramd. Denk niet dat hij er dan levend uit komt...
 
VET!!! Dat word ff lekker raggen!!! :D:D:D
 
Oooh..
Dan zie ik je daar wel :D
Hoe meer zielen, hoe meer vreugdedansjes ;)
 
hehe ;p
 
Ric 20 januari 2003 17:50
Als Def Rhymz komt, dan wordt er zeker geramd. Denk niet dat hij er dan levend uit komt...
-------------------------------------------------

wat dacht je van bin laden vs die gek van dat liedje kut marokanen.:D :D :D
laatste aanpassing
 
jacqueline (stampmeissie) plaatst een reactie ma ze weet nog nie zeker of ze gaat. als je gaat he, dan gaan we wel even helemaal uit onze naad op die 10 seconde plaat he!!










terreur boven allus!!!!!!..... eindelijk uit me naadje op niveau!!
 
is goed :D :D
 


:D:D:D helemaal uit onze naad op die 10 seconde plaat.
 
En toch blijf ik erbij...:

We want P.O.R.N !!
We want P.O.R.N !!

;P
 
Je valt in herhaling, Undergrond P.
Hehehe wat ken die het ook mooi brengen he die droks 8)

En mensen je ziet het, pogo'en kan makkelijk met dit soort aangelegenheden...du­s nie allemaal gaan huilen als het er weer te hard aan toe gaat ;) :P
 
P.O.R.N ruleert azrael. jij kom tuit apeldoorn toch? gaan er nog meer uit a'doorn naar dakrcore??


nen taske koffie? neen!!!!!!, nen taske coffeecore!! terreur boven allus!!!!!!!!!!!!!!!­­!!!!!!!!!!

nu het paard op hol anthem :D genaamd "Paard on speed!!!

er staat een paard in de gang, ja ja een paard in de gang, ja ja een paard in de gang en hij is leiheip! ja ja een paard in de gang, ow ow een paard in de gang en hij wil beukuh!!!! er staat een paard in de gang, ja ja een paard in de gang en hij wil hard gaaaaaaaaaan!!!!! ja ja een paard in de gang, ow ow een paard in de gang hij houdt van terreurrrrrrrrrrrrrr­­!!!!!!!! ja ja no need for speed want dat paard gebruikt nie, want hij wil nen taske terreur, dat vind ie lekkurrrrrrrrr!!!

2e refrein

er staat een paar in de gang, ja ja een paard in de gang.... lalalallalala

ut enige echte paard op hol anthem!!!!! zeg noizefuck we maken er samen een terreur versie van. leggen we de beat er onder!!

dan hebben we ook nog een altenheim krankenhuis bottenkrakende remix.een terror im krankenhaus van maken of terreur im altemheim!! vinden onze opa's en oma's vast vet. al bottenkrakend en de laatste restjes kraakbeen vernietigend staan hossen en meestampen op onze terreur plaat "paard on speed" "zeg is er ook een dokter in de zaal??" "er zijn hier wat gebroken lichaamsdelen!!!!!"

:D
Word wel beukeuh dus!!Mooi!:bounce:
Moi gaat t laatste uurtje wel ff kijken,maar die zaal is vet klein dus zal ik gauw weer naar de grote gaan denk ik!Is mien veel te druk anders!!

Nou mensen tot 7 februari!!(K)