Partyflock
 
Forumonderwerp · 592668
Dat je het weet...
 
Toch absurd dat je 3 maanden vantevoren je kaartje moet halen voor een feest ?? :-S %-)

Vaak is de line-up ook nog helemaal niet bekend...
 
Ik wacht nog wel ffies lekker tot in het nieuwe jaar ergens hoor.... eerst de line-up ook maar eens zien!
Artiest Maus
ik ga toch niet!! :P
 
Ja dat wisten we wel Maurice
 
Pfffffff, nu al?

De line-up is nog niet eens bekend.....
Maar hij is wel heel goed!! :P

Enkel topnamen en naar mijn mening de beste tot nu toe... soon to be announced...
ik ga gokken ok???
Jay Denham? Rino Cerrone? RUSH :kwijl: ???
een van de 3 dan??? of nee doe maar alle 3!!!!
hmmm ik wil namen horen!!!!

en ik hoop dat de kaartverkoop een beetje rustig gaat want het geld groeit me niet op de rug
same story hierzo... line up mag wel komen vind ik.. belachelijk dat ze nu al kaartverkoop beginnen
 
Nu al een klaartje kopen not!!!,duurd mij nog veel te lang..:S:
 
Zal mij benieuwen of er weer een talent in de Main mag draaien
Zo ja, wie o wie??!! :s
laatste x was ook niet uitverkocht, dus ik koop lekker me kaartje over 2 maanden wel is een x

alleen gare dana feestjes raken snel uitverkocht
Kijk Mixie snapt het!
Misschien toch wel een leuk idee om je kaartje te kopen,

Hang je hem aan de deur, en zie je hem elke dag als je je kamer uitkomt!

Prima wakker worden lijkt me :)
Geeen plaats meer heb d'r al een megaposter van de 1e TeQ hangen :P
Ik ga der zeker heen... We Call It TeQ
Aaaaaaah :$ Eén naam kun je toch wel verklappen??? :P
 
ik ben de vorige twee teqnology's geweest en na de laatste ben ik van plan om er noiit meer een te missen, met of zonder line-up, want is was echt dodelijk de laatste X....
Ik ga zeker maar eerst ff de line up afwachten rush zou wel (Y) zijn :kwijl:
laatste aanpassing
ik geef v3rsus zeker gelijk dat geluid van de HMH is zo optimaal bot!
de laatste 2 teqnology waren echt goed gewoon zeker een van de beste feestjes van 2002! line-up zal zeker wel weer te grof zijn maar ik wacht toch pas dat ie bekend is. dan pas koop ik mijn kaartje is gelukkig nooit zo snel uitverkocht dus dat scheeld!
greetz
Werkzaam bij Symbiotic Sessions
Artiest {SHOWLIST artist 58830, 23062}
Ik vertrouw erop dat er gewoon weer lekkere teqnology-beuk-techno wordt gedraait, dan maakt de line-up mij geen enkele hol uit...

Het liefst namen die ik niet of slecht ken... ... hoewel... een Umek, Bailey of Technasia zou niet verkeerd zijn....
laatste aanpassing
Sjees.. echt snel .. maar ik wil der wel naartoe..
ik vind: teq wel een leuk feest maar de nadruk ligt verkeerd, het lijkt wel meer image makeing dan muziek expresie.

zo effe denken
 
daar zit wel wat in.
maar het blijft een goed feest
laatste aanpassing
tering wat duurt dat nog lang......:(
Zkerz eerst line-up zien..iets in de richting van richie hawtin,ben sims,g-force en rino cerrone..
dat duurt zeker nog te lang.
Ghehge...als Rush zou komen en dat zou nu al bekend zijn, dan zou het nu al uitverkocht zijn...heb geduld mensen...gaat toch niet zo snel...helemaal als de line-up nog nie bekend is:)
Ik ga zeker weten, wat de line-up ook word. Afgelopen keer meer dan uitstekend vermaakt op VERRUKKELIJKE techno en vier dan me verjaardag dus tsja.. duidelijke zaak lijkt mij zo :)
Ik ben er de eerste keer geweest, best bevallen, zeker met Miss Djax op het eind, ga er zeker weer een kijkje nemen deze keer, als de line-up + knaken het toestaan.
 
als de line up weer een beetje vet is ben ik er ook wel weer! vorige twee waren echt vet!
Ik ben cker van de partij maar w8 nog wel ff met kaartje!
ik wacht nog steeds op de line-up.... eerder ga ik echt geen kaartje halen. Ze kunnen me wat tegenwoordig, altijd eerst kaartverkoop en dan line up na 2 maanden of zo...
ik wacht ook op de line up, die absoluut niet opschiet trouwens, Teqnology is toch niet snel uitverkocht dus ik wacht met kopen.

ik ben het dus met je eens Techno-Tom... denk je nou echt dat we een kudde schapen zijn die maar kopen kopen kopen?
Ja juist ja.. ik doe niet meer mee aan die gekte. Alleen voor awakeningskaarten doe ik gek :bounce:
Maar Teqnology.. nee...

alleen goede namen maken het feest niet...
Ik weet niet hoor maar op de teqnology van 30-02 was de muziek echt te bot voor woorden...carola...e­n qua publiek was het ook best te doen...sims...vergel­eken met een aantal edities van awakenings was teqnology stukke beter...
Vorige editie was echt wel zwaar bruut, heerlijke techno en je mag er vanuit gaan dat de line-up dit keer ook vet gaat worden (moet je kijken wat je betaald voor dat feest!! :O ). Maar idd, line-up zegt ook niet alles. B-tje decoratie/verlichtin­g/lasers mag er ook wel zijn, drinken niet AL te duur en de sfeer.. tsja, vind ik maybe wel t belangrijkste ingredient..

Word t trouwens weer in die *** heinekenhal gehouden??
laatste aanpassing
ja wordt weer de bierhal... begint misschien een beetje gewoontjes te worden... Maar heeft nogsteeds echt vrijwel ongeevenaard supergeluid.

Ik begrijp alleen niet waarom iedereen zo op die line-up zit te hameren, van een organisatie als qdance kan je toch verwachten dat er gewoon beukende techno gedraait wordt op Teqnology!?
Dan maakt het toch geen ene reet uit wie die platen erop legt, ik zie liever namen die ik niet ken dan Rush, Liebing of Cox... of ben ik nou een mafkees als ik eens wat nieuw wil zien?
Ik ga er zeker heen, maar wacht echt nog wel met kaartje kopen, puur omdat ik het belachelijk vind om de kaartverkoop te starten voordat de line-up bekend is.
Inderdaad ja Robmob, daar draait het om in deze forum, waarom kan men de line up niet gewoon vermelden tegerlijktijd met de voorverkoop...

Als er wijzingen zijn in de line up dan merken we dat wel toch...
ben weer van de partij......is al 2 keer top feest geweest.....verw8 weer een toppertje dus!!!
 
eind van de maand maar effe kaarten halen voor dit feeessie:D
laatste aanpassing
2 cLiTzMan the FLooRHoPPeR >> Vond de vorige editie toch niet bepaald beukend, meer groovy/funky zeg maar.. vergeleken met andere technofeesten waar ik geweest ben dan. Zat veel meer inhoud in de muziek en dat is waar ik van houd dus als de komende editie te vergelijken is met de vorige dan ga ik t zeker weer geweldig vinden!

Daarnaast hoor ik ook graag nieuwe namen, maar dat komt wel goed, want daar is de talent-room voor :) kzie graag een combi.. dus namen die ik al ken en onbekende namen, doet t bij mij goed!

En t is idd belachelijk dat er al kaarten in de vvk zijn terwijl er nog nix over de line-up bekend is.. maar toch ga ik! :)
 
Artiest Estrella
Inderdaad techno junk er zat meer inhoud en gevoel in de muziek.. en de gebroeders de wit draaide ook heerlijk in de talent-room!!!

Ben er ook zeker weer bij!!
Trevor Rockliffe? Speedy J? Dana ?:p
daar gaan we ook weer zekers heen vorige x ook goed bevallen!!!!!!!!!! :bounce:
Moet alleen nog ff kaartje kopen, line up is wel erg belangrijk!! heeft iemand toevallig al wat in de wandelgangen opgevangen????
Frank Lorber staat iig geboekt. (zie www.cocoon.net). Verder zou Rush wel heeel erg voorspelbaar zijn dus denk ik dat q-dance inderdaad Rush heeft geboekt.
En hopelijk weer Xanno Gallois en andere ned. talenten.
 
....als het ook maar iets gaat lijken op de vorige Teq ga ik absoluut weer (zéér geslaagd feessie was dat!!!)

(*hoopt dat Ben Sims ook weer komt*) :D:D:D
laatste aanpassing
 
Ik hoop dat Rush en Chris Liebing er zullen zijn(6)