Partyflock
 
Forumonderwerp · 589080
SOLD OUT

We are proud to announce that is once again completely sold out!! 35.000 tickets were sold at record speed!!

Be aware that there will be no sales at the doors, so don't come to without a ticket!


Oeps sorry folks who doesnt have a ticket

Heb er zin in :bounce:
laatste aanpassing
kreeg net een mail.......zullen uiteraard nog wel ergens kaarten zijn......maar word goed zoeken
ik ken iemand die nog 2 kaartjes heeft dit is zn nummer o6 24655208

hij heet dennis

OJA HIJ WIL ZE KWIJT NATUURLIJK! ;)
 
Hehe maar daar hoeven wij ons dan iig geen zorgen over te maken!! :respect:

Succes voor degene die te laat waren met kaartje kopen en die alsnog naar ILT willen :-D

See y'all!
laatste aanpassing
't zijn wel een bende leugenaars die organisatoren :

SAY NO TO DRUGS

Say no to drugs!

ILT is a high quality music event. So get high on this great music, allow yourself to be swept away by the best artists & DJs, and leave any drugs at home! We should inform you that both the police force & the office of the public prosecutor will pursue a 'zero tolerance' policy regarding drugs. Any visitors carrying drugs will be pulled in by the police officers and automatically handed over to the office of the public prosecutor.



yeah right :D
 
ja heb mailtje ook gehad..hehehe veel maten hebben nog geen kaartje..

maar ik al lang..dus Gent be warned here comz the Beez
laatste aanpassing
 
sja, meer zero dan vorig jaar kan het inderdaad niet met de drugscontrole ;)
jaa, keb er zin in!
enne zero tolerance, ja hoor op z'n minipaardje zeker hahahaha, laat me niet lachuh
 
Lieve Iedereen die naar Ik Hou van Techno gaat, ik heb gehoord dat ze daar gratis flesjes water gaan verstrekken....zou wel relaxed zijn!!!!! heeft iemand hiervan gehoord?????

Nog vier dagen!!!
(L) (k)
Ha ha zullen ze dat echt gaan doen:D :S Relaxed!!
Pas maar op met die Nederlanders;) Ik hoop dat ze weten waar ze aan beginnen:D

Ik heb er iig heeeel veel zin in!!!
 
Het zou in ieder geval de eerste keer zijn voor mij dat ze op een feestje gratis water uitdelen.
Xxx
 
soooo relaxxedddd beetje gratis water uitdelen...zal een boel geld schelen iig! Duimen dus maar :-D

Als ze die drugscontrole echt willen doorzetten krijgen ze het idd nog druk hee met al die Nederlandse verslaafden! Wordt lagge als het ook nog een frans pratende agenten zijn hoppa :-D
Ik word gek van dit wachten
Ik wil dat het zaterdag is
kan zeker kloppen van dat water.
Op KozzMozz was 't ook zo in mei (of juni, laat ik ff in't midden)

gekke belgen he? ;)
Sascha anders ik wel :) :)

Kga vrijdag al weg...:) Heb er zin in :)
Dat Zero-tolerance is wel waar , ze heebben in het Klanders Expo zelfs een soort "politieburo".
 
Hebben jullie in de mail van ILT gelezen dat ze een FESTIVAL willen organiseren??????

COOOOOOOOOOOOOOOOOOO­OOOOOOOOOLLLLLLL!!!!­!

(K)
 
hhmm minderz van dat politiebureau..

ja indd dat festival...koel he!!!
kword stilaan moe van dat angstig gedoe.
For once 'n for all : het enige, ik herhaal, het enige waar ze naar zoeken op ILT zijn dealers.
Trust me, kben er al 4 keer geweest, ik ben nog geen enkele keer gefouilleerd geweest, geen enkele controle gehad, niks, nada, njente.
This is BELGIUM!!!

Hou op met dat panikeren asjeblieft, kword er echt nie goe van :S
I LOVE TECHNO FESTIVAL!!!!! :|
O Jezus!! Als dat komt wordt ik gek :bounce: :D

Ennuh ik hoop niet dat net als 2 jaar geleden alleen maar spa rood hebben :s.Dat was echt te ranzig voor woorden. :bah:
Maja nog 4 dagen!!!!! Ik hou het niet meer :9

GREETZ!!
Vorig jaar hadden ze iig wel GRATIS water, was echt geweldig gewoon:D:D

Van mijn part mag het feest al beginnen, ik ben er klaar voor!!!:bounce: :bounce: :bounce:
laatste aanpassing
gelukkig gebruik ik geen drugs drugs gebruikt mij!!
Ahhh bah spa rood:S Wat hebben we daar nou aan:)
 
SPA Rood alleen als er echt echt echt niets anders is. Is idd niet zo lekker
Mensen, was het vorig jaar heel erg warm op ITL? Ik weet het even niet meer.
in de rooie zaal regende het

zweetdruppels van het plafond wel te verstaan

maar goed, het was niet storend
 
Als het maar niet AWAKENINGS heet wordt.... pfff... niet meer leuk zo warm.
 
ja kan me wel herinneren dat het warm was..maarja waar nie..lkr boeie gewoon feeste!!!
oohja buiten was het moeilijk koud die ochtend dat weet ik nog wel
 
Ik kan al het hele jaar niet wachten!!! En als er een festival komt dan hoop ik dat ie 3 dagen duurt ofzo....
laatste aanpassing
 
Drie dagen en daarna een week vrij om bij te komen
Beter valt die Summer Edition niet samen met een ander vet festival....
Anders ga ik ff dik out joh :S
 
Wat doen we allemaal aan op ILT?????
 
rood shirtje met grijze schouders & laag opstaand kraagje en grijze broek met uitlopende pijpen
laatste aanpassing
 
kweet nog niet, ga vrijdagmiddag nog ff shoppen, hoe ben jij te herkennen...
kleren :vaag:
 
let op
-rood rokje
-wit shirtje met voorop hartje van ILT, achterop: 8/8 spaar ze allemaal
-witte allstars
find me!
whaaaaa.... nu zal het dan echt eindelijk uitverkocht zijn .... elke keer kaartjes bijgooien is wel heel bijdehand eigenlijk ..

MAAR IK WORD HELEMAAL GEK , iedereen zit elkaar maar gek te maken , via ICQ , MSN , PF , LiveSets.com , overal gewoon :P
THE ILT VIRUS IS BACK IN TOWN ..... AAAHHHH !!!

Nog 3 dagen 21 uur en 10 minuten

of 335400 seconden of 5590 minuten of 93 uur
 
8/8 spaar ze allemaal??

pokemon?? :)
 
zoiets ja, we vonden het wel grappig :D
 
met 8 meiden dus??
Hehehe spaar ze allemaal.... :)

Als ik het zo bekijk overleef ik de hele serie niet eens! ;)
 
tnx vin.
Ik ga met vier Chica's en vier boyz. 8 van ons hebben een nummer, een jongen heeft een tekst achterop staan. Maar die verklap ik niet... kijk maar of je ons vind, en spaar ons allemaal!!! (L)
 
ben jij 8/8 dus ik moet er er meer vinden, wordt niet zo moeilijk dacht ik, gewoon de engeltjes volgen... :-)
 
inderdaad waar ik ben, daar cirkelen O:) engeltjes O:) O:) dat is dus oa bij sven underworld en rush!
 
Owwww...heb er ZIN in..:-)
Voor de mensen die meegaan met de PartyNight bussen (gezellie!!); tot zaterdag!!! :D
 
ik ga met een shirtje lopen 9/8 om verwarring te schoppen ;P...Ik ben dan het zogeheten collectors item...hehhehe ;P
 
nouw....:C
laatste aanpassing
Ha ha leuk idee zeg!!

Lol met Beez. Ik wilde collectors item;)

Eigenlijk had een zwart truitje moeten zijn. Rood en zwart, ILT kleuren:)

Ik weet het ook allemaal nog niet precies... Wilde ook iets aparts maar heb helaas niet zoveel geld.

Ik denk dat ik een doorzichtig zwart truitje aantrek, zwart soort van kant met handschoenen tot m'n ellebogen, met gaatjes. Verder hoop ik nog wat tijd te vinden om ook iets met ILT te doen, maar heb het helaas ook druk met school.
laatste aanpassing
 
Het moest een wit shirtje zijn zei de man die de shirtjes gaat bedrukken. Vind wit ook leuker.
jahe leuk idee. Als we elkaar kwijt zijn kunnen jullie mee helpen met zoeken!