Partyflock
 
Forumonderwerp · 587720
Betreft: evenement: Qontact, dinsdag 31 december 2002 om 21:00
 
Nog niets bekend over de line-up he? Maar zal wel weer lekker zijn! Weet iemand of je de kaarten al kan kopen? Is de voorverkoop al begonnen?

Party to 2003!
laatste aanpassing
De 2 locaties zijn Silverdome en de Heineken Music Hall as usual :)
Gielen en Astrid al bekend!
Ben ook erg benieuwd naar de line up!!
 
:kots:





























;-)
ff wat speculaties: Johan Gielen waarschijnlijk van 04:00 tot 05:30, Astrid van 23:00 tot 1:00.. dan is er nog 1 onbekende dj van 1:00 tot 2:30, ik hoop dat dit Armin van Buuren of Ferry Corsten is.

Tot nu toe zwaar teleurstellende line-up.. maar die van de afgelopen Qontact was dan ook zo perfect...
laatste aanpassing
Werkzaam bij Partyflock
idd er zitten ong wat gaten in de line-up maar dat komt denk ik wel goed :)
Beetje heel erg standaard.
En dan vooral Jurgen :bah:
mja jurgen is een btje :-s

maar vorig jaar met oud en nieuw was het ook zoooo vet in de HmH, ben er ckers weer bij!
 
hehe bijna allemaal trance energy dj's.
Jammer dat ik naar awakenings ga.
hmm jah Jurgen kan soms wel goed draaien hoor..

kga wel ff overleggen met de rest wat we doen, ik heb eigenlijk wel zin in Qontact
 
1 ding is zeker, ik ga iig niet naar Multi met oud en nieuw, die Borchlandhallen zijn niet om uit te houden zo warrum. Blijven over: Qontact en Awakenings (of de lokale discotheek :s).
Qontact was perfect vorig jaar
Daarom denk ik dat ik nu niet ga
Kan alleen maar tegenvallen waarschijnlijk
klinkt gek he
maar ik ben gewoon zelf wat veranderd kwa muziek en feesten en de herinnering aan Qontact is super i want to keep it that way
laatste aanpassing
..toch gewoon de toptrance dj's van NL..? op zich niet heel origineel maar ik zou niet weten welke namen er veranderd zouden moeten worden (ipv Jurgen)..

jean erbij...?
yves deruyter erbij..?
armin?
Van Nederland misschien.
Maar ik vind Ferry Corsten zeker ook een topper, en waarom niet een keer Kid Vicious of Spider Willem?
Armin wordt het waarschijnlijk niet , er staat in elk geval (nog) niets over op zijn website. Judge Jules is het ook niet..

Kid Vicious zou ook wel cool zijn! Of Tiesto of Paul van Dyk misschien?... we wachten af..
laatste aanpassing
 
HMH here I come!
deze DJ's vind ik absoluut nie boeiend, maar met oud en nieuw wil ik nou eindelijk wel s keertje feesten, en dan wil ik ook een mooi feest ook! met lasers en glitters en alles erop en eraan.
de muziek is voor deze ene keer niet zo belangrijk.
Tiesto en Paul van Dyk zullen denk ik onbetaalbaar zijn op oudjaarsavond.. Vandaar dat er ook wat minder grote namen staan...
laatste aanpassing
 
Lasers and Glitters..:-D...hmm.. I alsow want Lasters & Glitters! :-D
Ik vind de line up wel chill hoor. Lijkt me wel een mooi feetje worden, Qontact is echt goed! :bounce:
heb al aardig wat oud en nieuw feestjes gehad, maar qontact vorig jaar was het beste oud en nieuw ooit.
 
Voor de editie in de HMH is al bekend:
[admin: nog lang niet alles is bekend volgens Q-dance]

Kzou alleen voor Marco V en Astrid naar de HMH gaan. Maar zoals al eerder aangegeven werd, vorig jaar was super. Zal moeilijk te overtreffen zijn.
Toch maar 's een ander feestje gaan opzoeken.
laatste aanpassing door een beheerder
volgens mij is er nog helemaal niks bekend....geen locatie en geen line-up:
http://www.q-dance.nl/q/q.php?q=qontact

ook Q-dance heeft zelf aan ons doorgegeven dat er nog helemaal niks openbaar is gemaakt en dus ook nog niks 100% vaststaat.......
 
Ik kan niet wachtten tot het weer zover is.. Qontact is altijd top feest geweest!!!

Zodra die verkoop start... ben ik er bij!!!

Astrid draaid altijd op qontact...
qontact was vorig jaar zeker top ben eigenlijk antitrance maar zoals er vorig jaar gebeukt werdt mag het van mij ieder jaar want trance op oud en nieuw is stukken beter dan beuken op multi want dan ga je bijna agressief het nieuwe jaar in
De volledige line-up van Qontact staat op http://www.Dani-Online.tk Het staat inderdaad nog niet 100% maar voor 95% kun je deze line-up verwachten die je vind onder de kop Party Newz.

Party Girl, kaartverkoop is inmiddels reeds begonnen bij Free Record Shop en uiteraard bij Ticketbox. Meer info op de site.

Greetz Dani
[Dani Online team]
 
Mijn goeie voornemen voor 2003 de pet van Jean jatten op Qontact 2003..No FUCKING way AWAKENINGS wordt de nieuwjaars party van het jaar!!!
I LOVE TECHNO!!!
Hoe kan de line-up nou al bekend zijn op andere sites als het door q-dance zefl nog niet eens gepubliceerd is? Wordt wel een topfeest waarschijnlijk, maar ik ga naar Multigroove ;)
 
waarom in het gelredome als ussual? in eindhoven was het vorige x toch samen met de HMH...
maar ik denk dat ik maar naar de HMH ga. altijd beste sound he ;) haha, weer is wat anders dan die hardstyle muziek ;)
Artiest Ree
Ik heb m'n kaartje binnen! :P
tja..geen verkeerde line-up, maar de Qontacten van
de koninginnenachten zijn tog op papier
vele malen beter, daar staan de echte toppers
 
Mensen word weer knalluhhhh!! kaartje heb ik al echt beter :D doei doei (K)jáh
Rienuz 30 oktober 2002 19:46 :
Hoe kan de line-up nou al bekend zijn op andere sites als het door q-dance zefl nog niet eens gepubliceerd is? Wordt wel een topfeest waarschijnlijk, maar ik ga naar Multigroove
====================­====================­======

Dat komt doordat het nog mogelijk is dat er een aantal namen gewijzigd kunnen worden maar zodra alles vast staat zal Q-dance vrijwel zeker deze line-up presenteren.
laatste aanpassing
zozo, prijs is ook ineens 45 euro geworden lees ik hier op q-dance... kwist nie dat we in een half jaar 20% inflatie hadden, magoed, ga toch niet, want ik heb alleen nog maar brakke namen voorbij horen komen...

oja, namen zijn vaak bij de bookingssites weg te halen :)
Ik heb ook alvast een kaartje gehaald.:P:D

Ik hoorde gister dat het feest dat gehouden zou worden in The Silverdome niet doorgaat. Het wordt dus nu alleen gehouden in de HMH!!!

Dus niet zoals eerder gezegd is op twee locaties.
kolkie 31 oktober 2002 16:41
zozo, prijs is ook ineens 45 euro geworden lees ik hier op q-dance... kwist nie dat we in een half jaar 20% inflatie hadden,


Maarre kolkie, vergeet vooral niet dat het oud&nieuw is...

Anders kun je ook zeggen dat er in 7 weken 80% inflatie is op Multigroove...
45 euro betaal je zowat ook voor de lokale kroeg op oud&nieuw.
ik vind de line up zeker relaxt tenmiste beetje dj´s die hardere trance draaien maar ga toch voor multi.
Ik wil oldstyle en early hardcore.
Wel goede zaak, dat nu Qontact nog maar op één locatie is, dat ze de betere dj's van de 2 lokaties hebben geselecteerd voor de HMH :-)
Rank 1 ipv Jurgen is een grooote verbetering!
het wordt 1 groot feest hoop ik. de chilout moet wel weer open zijn in het theater dat was echt gaaf,
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Ik ben naar alle 3 de Qontacts geweest en zeker afgelopen oudjaar was super en deze aankomende editie zal dat nooit kunnen evenaren!

Ik twijfel dus nog, maar het word of Qontact of Awake! :)
Ik heb ook m'n kaartje al. Saampies met m'n vriendin het nieuwe jaar in knallen. En net wat da_renzo net zei. Vorig jaar was te geweldig. Voor mij persoonlijk het beste feest ooit.

cu @ HMH :D
Rank 1 is zekers SUPER!! Piet roeleert :d
ai ai ai Qontact Queensnight HMH was echt het beste feest ooit... :):):):)

maar 'k ben bang dat ze de line-up + sfeer van toen nooit meer gaan overtreffen.. :(
Ik denk dat de dj's wel ongeveer op deze volgorde gaan draaien... Lekkere opbouw... Beetje rustig beginnen en de laatste 3 á 4 uur lekker beuken :D

Betekent dus dat Johan Gielenwel zal draaien om 23:30.. Dus met Gielen het nieuwe jaar beginnen.

Astrid
Johan Gielen
Rank 1
Marco V
Bas & Ram
Jon the Dentist
laatste aanpassing
 
IK ga erheen, sowieso!!! Ik heb de foto's van vorig jaar gezien en I say Goddamn (Las chicas...muy MUY Guapa!!!) !!!!!!!! :P
I'm present !! Heb mn kaartje al liggen !!

!ack -> gaat minstens zo vet worden alzzz Queensnight, was cker een lekker feessie !! :bounce: :D
 
(y) Zie je daar, lekker toosten op de PF meeting ofzo ;-)