Partyflock
 
Forumonderwerp · 18539
Hallo mensen! Hebben we er eigenlijk nog wel zin in? Ik zie de laatste tijd alleen maar geklaag en gezeik. Dana te populair, Trance Energy kut ook al ben je niet zelf geweest. Je soldatenkisten die niet welkom zijn. Teveel boeren op beuQfeesten. Techno is allemaal hetzelfde. Alles is duur. Dj's denken alleen maar aan geld. Zelfs in hele positieve topic en replies moet wel iets te melden zijn wat weer minder of slecht was...:bah:

Wat een mooi stelletje bij elkaar zeg! :(

Ik heb gisteren toevallig de film Black Hawk Down gekeken. En dan gaat het me niet om die VS-commando's maar om de reden dat die gasten daar in de eerste plaats waren. Om een einde te maken aan de ellende van een burgeroorlog en om mensen te helpen die helemaal niets meer hebben.

Ik weet ook wel dat dit een bekend praatje is, maar waar hebben we het in hemelsnaam over! Wees blij dat je in een land leeft waar je uberhaupt kan feesten. En als je een keertje krap bij kas bent dan ga je gewoon niet in plaats van meteen een topic te openen over de hoge entree.

Je hebt het f^%$ing over iets waar je plezier uit zou moeten halen en als iedereen zich alleen bezighoudt met datgene wat hem interessert dan zijn we al een stuk verder.

Of moet ik mijn smoel houden en gaat iedereen lekker verder in de negatieve spiraal... het is net als met de economie. Hoe harder iedereen roept dat het slecht gaat des te slechter wordt het ook... :(
laatste aanpassing
 
Ha!

Ze moeten eens de prijs van een muntje 1,50 maken, dan laten ze pas een goede wil zien. En dan zullen ze ook een keer een hoop positieve reacties krijgen! Maar nee, dat kan niet want ze moeten weer zo nodig 2 euro hebben voor alles (en ook voor water, wat geen flikker kost)

Stelletje zakkenvullers
mop doet met mireille meej!
*kiste aan trek*
:bounce:
 
STRAKS MAG JE ALLEEN NOG MAAR NAAR BINNEN MET N HOOFDDOEKJE :|
 
*AMEN* Tjeerdo

ik word er ook heel erg moe van......:S

Ik probeer er altijd zoveel mogelijk van te maken op een feest. Tuurlijk is er altijd iets minder goed: lekker belangrijk!!!

Kijk een keer naar het positieve ipv het negatieve. Sfeer maak je toch zelf, daarom is bij mij (bijna) ieder feest een succes, niet zeiken maar lol maken. Of heb ik het nu heel erg mis??
bwhehe
*geen kiste
*geen spijkerbroek

*verplicht jurk en hoofddoek
:S
tjeerd, dr zit een knop op je pc, als je die indrukt, dan is al het gezeik en gezeur weg.
 
whahahaha jah en vooral GEEN deo heh....(minstens n week ook nie gedoucht hebben)
hahahhah :D
juist!
dat word een zware!
dan maar naar illegale feeste! :D:D

*we prefer zweet lucht!
:S
 
whehehehe gek mens :)

zou wat weze zeg gatver :S
bwhahaha
als die zwalibaba's op een rijtje
:D:D

nah laat ik maar ophouwe .. val hier bijna van me stoel bwhaha
 
whahaha ik weet wel dattik briljant ben hoor

*grootse lol hebbe*
 
doe de trans dans
tululululululul
*huppel huppel huppel*
 
2 KISSIONE en Moppiej--> Oké, zo is het wel weer leuk geweest!!! Het is acht uur geweest, nu zijn de grote mensen weer aan het woord dus jullie worden vriendelijk verzocht op te zouten!!!!! :/
Tjeerdo... je hebt duidelijk nog niet genoeg kritiek gezien.

Op een punt maak jij je er niet meer druk om. Je centjes zijn binnen (zal vast heel veel zijn) dus zeur dan aub ook niet.

Ik heb iig niet gezeurd, en ik vind dat je de meute wel heel erg aan het generaliseren bent.

Of wil je dat alle 10.000 mensen hier nu ff over Qlimax gaan zeiken? Ik vind het nog best meevallen...

Zeikerd ;)
laatste aanpassing
 
ok allemaal te gelijk


HEEEEEEEE HOOOOOOOOOO
Tis inderdaad niet normaal hoeveel er de afgelopen tijd gezeken wordt.

Zit een beetje in het nederlands bloed denk ik, als je een leuk avondje hebt gehad, eerst alles afzeiken wat negatief was. Standaard :

- Lange wachttijden ( wc, ingang, drank halen etc.)
- Irritante MC ( Ook al heeft die 1 woord gezegd, als commentaar de volgende dag krijg je dan, wat was die MC irritant, en ja hij zegt af en toe te veel hoewel ik dat dit jaar nog niet heb meegemaakt ).
- Muziek stond te zacht. Inmiddels weet je ongeveer van elke locatie of de muziek goed of slecht is. Thialf kan bijvoorbeeld niet op tegen Heineken Music Hall, dat weet je van tevoren, dus begin niet in elk topic te zeiken dat de muziek te zacht stond als je in het Thialf stadion bent geweest.
- Er werden teveel dezelfde plaatjes gedraaid, ja duhhhh vul eens een avond van 10 uur hardstyle met alleen maar verschillen platen, volgens mij red je dat niet eens.
- En als laatste, respecteer elkaars smaak, alleen op Trance Energy zou Hee Hoo worden geroepen omdat dat "boeren" zouden zijn.
Stond ik daar in Zoetermeer, op een gegeven moment, ja hoor, HEEEE HOOOOO. Als je van Trance houdt, fijn. Hou je van Hardstyle fijn, hou je van Techno, fijn. Hou je van Hardcore fijn, houdt iemand anders daar niet van, respecteer dat dan.

Afgelopen Qlimax moest ik een half uur wachten om even te pissen. Vervolgens hoorde ik in 30 minuten 2 keer de plaat scream voorbij komen. Tuurlijk is dat niet fijn. Maar ik heb gewoon een top avond gehad en dan boeit de rest niet.

Ga weer verder met werk,

Greetz
Gert
laatste aanpassing