Partyflock
 
 
Wie zou volgens jullie goed bij wie passen? laat je fantasie de vrije loop. Er is maar een beperking er mogen alleen PF leden gebruikt worden. Ben benieuwd wat voor (vreemde?) "relaties" hier uit gaan rollen :)
hehe, ik vind dingetje wel bij die andere passen
hahahaha, ik lach me echt dood !! (positief)

Dit is echt de coolste topic die ik ooit op zo'n Forum heb gezien..... dit kan echt lachu worden

Helaas, omdat ik nog eigenlijk weinig pférs ken (persoonlijk al helemaal niet)
kan ik geen match doorgeven

Jussie
 
ik pas alleen bij summy :)
 
ow jah en bij me terrorbitch liek! :)
ik zou het niet weten

bij wie pas ik dan?? ken jullie allemaal niet zo goed
Je mag jezelf niet indelen sab
hehe
mag ik ook meedoen?
:) :) :)
moet ik zeker wel eerst die foto regelen ;)
is onderweg :)
 
Hehe coole topic ja :D
maar wel lastig...
zal er ff over denken :)
 
Een threesome dus voor SabbiE, je toon iig dat je lef hebt ;)
 
2 Damien > pcies jij hebt hem door. En van de andere kant wrom ook niet?
 
2 Mizz Prinzezz> Iedereen mag meedoen, zelfs zonder foto (wordt trouwens wel tijd dat je d'r eentje post ;))
ja, ze zeggu altijd dat uiterlijk niet telt ....

......ja, dus.. ?? never mind !

kep volgens mij m'n match gevonden hoor !!
 
pfff ik maak zelf wel uit of ik mezelf indeel whehehe ;)
 
2 Love2party > het maakt niet uit joh, het gaat gewoon om de fun :)
Ik pas wel bij dat meisje bij m'n foto op de achtergrond... (ze is dus een klein beetje partyflock)

weer alleen totaal nie wie het is,... maare het stampt wel gruwlijk dus het moet goed zijn, whehe !!!!!
 
Moet even met de jury overleggen......
Nee, we kunnen deze combinatie niet accepteren.
nouw,... dan zoeke we gewoon ff verder !! ja toch
is er al wat voor mij te daten ?? ( I guess not ) whehe
 
Het loopt nog niet echt storm. Maar ja iedere bedrijf heeft ff de tijd nodig om bekend te worden.
Beetje moeilijk zonder foto. iets spannerder?

Maar ben single and good looking(zegt mijn moeder) Geintje.

Doeg
D-D
ik doe meeeeeej
moet ik me ergens opgeven????
 
oke mensen die een date willen kunnen dat wel aanvragen hoor :P
 
2 Mizz Prinzezz > Als PF lid hoef je je nergens aan te melden. Je kunt meteen shoppen (oh ja. ik accepteer alle bekende creditcards ;))
 
ik wil wel eens eerst weten wat iedereen zijn interesses zijn en dan zien we verder :) maar ik weet wel dat er potentiele kanshebbers voro mij hier op pf zitten... bv hardhouser ZEKER NIET MIS!
 
Okay, dancegirl2001! Kan hardhouser een beetje over zijn verdriet :C heen komen dat hij niet degene is die iets met Sammy heeft gekregen, maar wel zijn "rivaal" de wel bekende Xypzo. Hij heeft aan jou een goede partij (hopelijk heeft hij wel een goede conditie ;) )
haha - volgens mij vind jij half mannelijk pF wel leuk of niet dancegirltje ( hoe heet je trouwens irl ?? )
Ik pas heel erg bij Po


Kuzz Dipsy :)
 
whehe nou eigenlijk zie ik nog geen gozer die partij voor mij is die hier zit :)
Pffffffffffffffffff
je hoort Krive idd al denken
Ehm ehm, ok ben beniuewd wat het word :P
 
naw wat ik zoek is:

iemand die net zo is als mij whehe en die is der dus niej :)
 
nou weet je... ik heb met hardhouser gedate... en het was echt megagezellig... hij is een topper: een aanrader en echt gewoon materiaal om vet verliefd op te worden!
en ik vind idd veel mensen leuk maar leuk is niet verliefd zijn... ik hou gewoon van mensen die eerlijk en vrolijk enzo zijn... en als ik iemand er leuk uit vind zien zijn ze mooi of lekker... ook 2 verschillende dingen voor een heidi (meisje) weet je meteen mijn naam :)

weet niet of hardhouser dit nog leest maar:
je weet wat ik heb gezegd (K)
 
ik weet wel een 100% match:

SHEBYTE - Confuzer...hebben veel gemeen...


BTW. sta ik ook al op de datinglijst?
 
btw... alsheimer is ook zeker iemand die de moeite waard is dames om onder de loep te nemen... ik heb nu al een tijdje hem in mijn msn lijst en we zijn ooit samen fout begonnen op s2d maar ik wil hem nu meeten en een kusje geven op zijn hoofd... mijn zeehondje :)
dacht al wel dat je heidi heette ( S2D - heidimeisje ) Hardhouser is wel lachuh gast ( maar goed ik val dus niet op jongens whehe )
Maar goed ben niet zo'n figuur die echt iedereen date.
 
whehehehe les :)(KraNKHeiMeR)

das 1 van me schatjuhs :lief:
Ik pas bij Boris Jeltsin!
*zwijmel*

:lief
ik dacht toch meer aan wijlen Ien Dales ofzo
of Suger Lee Hooper, kan je nog gratis meegrijden ook
Meegrijden??

*pakwoordenboek*

Eeeeehmz, eens kijken. Meegrijden?
Neej, hmmm, staat niet in het woordenboek.
Wat bedoel je nou precies?
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
wauw, dancegirl, dat doet me toch wel wat, aaaaarg, mijn sexuele fantasieën slaan op hol. Je wilt niet weten wat er allemaal in me hoofd afspeelt nu, naja, time is near, nog FFies en dan,.........
 
en dan???
dat weet zij alleen. :-P
meegrijden - is meerijden met n g tussen de e en de r
 
heidimeisje is ook van s2d ja...
maar uhm als ik iemand date bedoel ik daar hetzelfde mee als gewoon stappen met vriendinnen alleen is het dan met mannen... niets mis mee!
ik kan ook elke minuut van de dag kniezen achter mijn pc maar ik wil ook graag weten wat en wie er tegenover mij zit en ik wil ook dat vrienden weten dat ik niet jongensschuw ben en dat het niet erg is om lol te hebben met een meisje zonder dat daarop sex volgt... een date kan ook onschuldig zijn en gewoon leuk :)
hahaha - meeste van mijn MSN lijst heb ik op feesten ontmoet, jou nog niet , whehehe
 
komt goed ;)
ja wie weet - maar goed zo speciaal ben ik niet hoor
mja, wat kan ik eigenlijk nog toevoegen,.. Ik ben best wel gestelt op mijn Gespleten persoonliujkheid en mijn meerdere geestelijke vormen, serieus, ik zou zo met mezelf willen daten maar dat staat zo stom. Daarom kies ik voor.........


















....
.......
...........
Kunt u dat herhalen?