Partyflock
 
Forumonderwerp · 11899
 
Kzit nu net een paar videofilmpjes van feesten te bekijken die door italianen zijn gemaakt..

Zijn wat oudere filmpjes waar iedereen nog in trainingspakken liep enzo. Als ik dat dan zie denk realiseer ik me pas dat er echt wat veranderd is!

Kheb het wel nog na me zin op feestjes, ma toch: het gevoel is anders....! wel jammer, kheb trouwens wel weer zin in zo'n groot feest! :)
Dit komt in mijn ogen niet zozeer door de kistjes en lonsdale. Maar door die zwabbers met hun witte kut-veters, walgelijke bretels en noem maar op. De echte wanna-be nazi’s. Dat zijn gewoon vuile landverraders, oprotten met die mongooltjes. Ga lekker in Duitsland wonen of zo, waar je thuis hoort.


Oke nog een keer dan.Niet iedereen die er zo bijloopt is nazi.....degene die er zo bijlopen en zeggen dat ze nazi of rechts zijn hebben hun doel gemist.Deze manier van kleden komt van de Linkse skins af......die hebben dus niks met AH of verwanten te maken.

Op oi! en SKA feesten zie je mensen er ook zo bij lopen en geloof me die haten rechtse personen.
Dus voordat je iemand in een hokje wil duwen denk er ff over na dat sommige mensen die er zo bijlopen géen nazi zijn.
ik heb zelfs van een ECTHE skin gehoord dat witte veters in zwarte kiste extreem links is ofzo, betekend dat je wit en zwart wil mengen. das niet echt hetgeen wat nazis wille of wel soms?
Het betekent idd links.Waarom dat ooit is gedaan daar is geen reden voor dat is gewoon zo gekomen....Tja dus iedereen die loopt te pronken met zijn witte vetertjes in zijn/haar kisten is dus eigenlijk een linkse......:D
 
Ik vind het jammer dat het over GABBER gaat en dat er meteen een discussie over racisten en nazi's opbloeid.Ik ga zelf al jaren niet meer en waarom KUTVOLK (niet iedereen natuurlijk maar wel te veel) vroeger bij HELLRAISER stond je vet te rammen knalde je tegen iemand aan, kreeg je een hand en meteen een praatje doe je dat nu moet je meteen klaarstaan om te gaan beuken.

Het gevoel is er nog zeker maar de zin niet meer!
Wat ik nog steeds niet snap is dat INEENS het ouderwetse GABBERGEVOEL, de unity in 2000 weg was! Het is begonnnen in febr. 1999 en ineens was GABBER er niet meer in zijn vorm zoals we het al jaren kende... Dat is zo ontzettend vreemd??!!

What Happend??!!
laatste aanpassing
 
Het o zo grote gabbergevoel is er dus echt nog wel. Als ik op een feesie per ongeluk een half uur op iemand ze hoofd sta te rammen (wat nogal weleens gebeurd ;p) is het nog steeds van: hee ouwe alles goed man??? Tenzij je zelf natuurlijk denk van oeps, wegwezen! Tja dan heb je denk ik wel een probleem. It's all abaht da attitude!!! KEEP ON SMILING :). Gewoon thuis oefenen voor de spiegel ;p. En trouwens je moet 's weten hoe snel ik me uit de voeten kan stampen ;)
laatste aanpassing
 
NOu ok maar het laaste feest waar ik was was in de borchlandhallen en dat was dus echt dik triest
(niet de laaste editie) alleen maar mannetjes die zo stoer mogelijk om hun heen stonden te staren en hun poten de hele avond niet omhoog hebben gegooid. Wat ik ook niet snap is LONGSDALE kleding
KIJK AUSSIES die dansten gewoon vet relaxt en als je je de typhus zweete maakte het ook niet uit maar kan iemand mij uitleggen wat er is met LONGSDALE
Sorry, maar ik heb op de laatste echte hardcorefeesten waar ik geweest ben... er weinig van gemerkt. En dat heeft mij er steeds van weerhouden om weer naar een feesie toe te gaan. :(

Maar goed, Thunderdome gaat het hopelijk goedmaken ;P . We zien het allemaal wel. En idd, keep on smiling :D ...
Ja, die hele skinhead trend is ook op gang gebracht door hele linkse mensen binnen de hardcore, wehehehe.

Je moet het zelf weten of je het draagt, heb ik geen last van je prima, maar ga niet lopen miepen dat andere mensen denken dat je een rascist bent, want linkse skinheads bestaan wel, maar zeker niet binnen de hardcore scene.
 
Denk je nou echt dat ik daar mee ga lopen! ik wil wel een beetje mijn eigen identiteit behouden daarom kocht ik ook lekker CAVELLO pakken maar dat was ook te snel ontdekt.
Thunderdome komt in de RAI he? ik wil niemand ontmoedigen maar de RAI is een veel te hoog gebouw en de muziek vervliegd al voordat het je oren heeft bereik, en ik spreek uit ervaring van innercity shockers e.a.
want linkse skinheads bestaan wel, maar zeker niet binnen de hardcore scene.

Geloof me die bestaan wel degelijk........
laatste aanpassing
Geloof me die bestaan wel degelijk........


OK, overtuig me, ik ben best bereid mijn mening aan te passen als ik het verkeerd blijk te hebben.
skins zijn van origine zowieso niet rechts
die zijn er later bijgekomen en hebbe de naam van de skin n beetje vergald

en die zielige gabbers die zichzelf skin noeme : jullie zijn triest! n echte skin komt egt nie op n hardcore feessie maarja :)
Artiest C-Sar
Wat ik nog steeds niet snap is dat INEENS het ouderwetse GABBERGEVOEL, de unity in 2000 weg was! Het is begonnnen in febr. 1999 en ineens was GABBER er niet meer in zijn vorm zoals we het al jaren kende... Dat is zo ontzettend vreemd??!!

What Happend??!!


Commerce happened :(
skins zijn van origine zowieso niet rechts
die zijn er later bijgekomen en hebbe de naam van de skin n beetje vergald


Dank U!!Dat probeer ik al een tijdje uit te leggen!!! :frusty:
haha astu

en de nazi hebbe de kledingstijl en muziek van de skins over genome
wanttt jaa n rechtse skin is nog geen nazi :P
tenk joe again!!!! :D
nog meer info nodig? hahaha ;)

weet je wat k ook triest vind...dan heb je van die lozers van gabber die zich skin noemen maar als je dat vraagt wat is Oi! dan zie je ze egt kijke van huh?? was dat

haha
ja k luister ook naar Oi! maar ga mezelf geen skin of nazi noemen , als k dat zou willen dan zou je mij nie meer op hardcore feesten zien:)
Deelt de mening van DI hierin.
:)jaa k heb nog wel ergens verstand van hahaha
BFS-->meeloper :p

Ik luister ook naar oi! en Ska
Dat was ik al omdat ik kisten had en daardoor geen eigen identiteit heb :)
laatste aanpassing
Nee idd je lijkt echt op iedereen!!! ;)
En dat vind ik een matige opmerking :S



;)
oh?? shit ben ik dan ook een indentiteits loos iemand??? ;)

*trekt snel zn maxxies aan..........pff zo k heb weer n identiteit* hehee
BFS je weet wel wie ik bedoel!!!


DI--.Gelukkig nou ben je weer iemand :p
net alsof k nix aan me voeten heb........ :)
haha trek maar snel me kisten weer aan :P

dan maar geen identiteit ;)
Wie was je ook al weer???
euhm......k geloof dat ik raymond heettte toen iknog n identiteit had
en k woonde ergens in den haag dacht ik hmmmmm
Conclusie;

het gevoel voor hardcore feesten blijft leven, door de jaren heen,
ondanks de foute lui en de goede lui, de aussies en de Lonsdales, de commerciele hardcorefeesten en de underdground-hardcorefeesten...

Hardcore 4 Life.... voor de echte die hards die van de muziek houden en luisteren, al dan niet op een feest ;)
laatste aanpassing
Ben blij dat er eindelijk een conclusie uit deze ellenlange discussie is gekomen. :)
hehe kan ik eindelijk me bakkie cup a soup nemen ;)
jah, en electra, sluit dit topic maar ff af, zijn nou al in kweetnie hoeveel vormen offtopic gegaan steeds maar weer.
Ja komt wel vaker voor dat mensen uit Den Haag hun identiteit verliezen :D
hahah
oh? jij er ook al last van? :P
Ja af en toe!!!Ik vind 'm soms nog weleens terug........
ja ik ga lekker vrijdag naar italie gewoon lekker hakkuh in mijn trainingspakkie......en die mensen daar eens even laten weten dat hardcore hier nog steeds leeft!![mensen kijken daar gewoon onwijs tegen de hollanders op, omdat hardcore toch uit holland komt!!!]

hahaha zal ook wel voor jullie ffies flink hakkkkkkkkkuuuuuhhhh!!!!!! :P
 
ehm electra die beukers gooien gewoon iedereen omver inclusief kleine meisjes als mij vin da ook echt niej tof ofsow ga je drinken halen kom je zonder terug omdat je onderweg 2 keer op je bek bent gegaan
 
ja ma dat ligt aan jou bien ;)
 
neeeej als ik ergens rustig wil lopen me me vage hoofd wil ik niej 100 keer opzij worden gebeukt ben ook maar een ukkie...

maar ik heb ook zin in feest!! ut weekend dacht ik er ff anders over was te vaag maar ik wil feesten en nu eigenlijk meteen!
 
ik ben ook een uk! en nooooooooooit last van hehe :)

feest?? waar wanneer?? almere wordt vast gezellig! ;)
Even offtopic, maar ik zit net in een oude Thunder Magazine te bladeren en zie een foto van Sabientje en Lonsdalegirl... toeval bestaat nog :)
 
hehe das niet leuk!!
snel weg die foto!!
die is namelijk echt erg ( net zoals al me andere partyfotos :) )
Was een foto van Symbiont in de Vechtsebanen... zal ik hem dan maar even inscannen en hier plaatsen :P ;)
he gold, heb je mij ook al gezien dan? :P

Ik sta er een keer in bij mysteryland in utrecht (met die blonde meid op de voorkant) en een keertje bij een aantal pics van megarave met oud en nieuw.

Op zo'n blz waar je foto's ziet van 4 feesten


:D
 
hehe niet doen!!! :S
hee ik woon in de buurt he? kom je donderdag nog wel tegen op de ohhh zo gezellige velleper donderdagen!! hehe :P
lonsdalegirl> Haha, die Velleper donderdagen zijn altijd geweldig ja... het enige jaarmaakt/jaarfeest van alle dorpen hier in de buurt dat 's avonds niet gezellig is :)

Bronco> Ik weet welke je bedoelt, alleen dat nummer heb ik niet (meer)... ben heel veel oude Thunder Mag's kwijt, wil ze eigenlijk wel weer hebben, zal binnenkort eens een topic openen om te vragen of niemand ze kwijt wil :)
ik heb ze allemaal! :-P
Misschien heeft tjeerd er nog wat voor je over?
Ik heb van alle 34 nummers er nog maar 4 :( Ik had er een stuk of 15, maar wat er met de rest gebeurd is weet ik echt niet... Ik heb ook nog 5 oude Strobes uit begin 1996, die zijn ook wel tof!
strobes heb ik ook bijna allemaal :-P
En ook nog die 3 powerbeats.
Ik kocht toen alles wat los en vast zat haha