Partyflock
 
Forumonderwerp · 1099994
Betreft: evenement: Energy, zaterdag 19 februari 2011 om 21:00
TRANCE ENERGY 2011

Datum:
Locatie: Jaarbeurs

Ik ben weer erg benieuwd wat het dit jaar weer gaat worden. Daarom dacht ik wij kunnen er niet vroeg genoeg bij zijn.
Laten we het er weer lekker over gaan hebben. Lekker lullel over TRANCE ENERGY 2011.

Wat is jouw favoriete dj, mooiste herinnering, welke dj's wil jij in de line up zien dit jaar, je meest beschamende moment op TE.....

DEEL HET HIER :-)
laatste aanpassing
Uitspraak van Alexander op vrijdag 18 februari 2011 om 16:32:
Voor electrohouse zijn er genoeg Dirty Dutch feestjes waar ik dan ook niet heen ga

hoort onze kennert...zit af en toe een house/electro plaat doorheen maar trance en progressive nog steeds ook hoor
laatste aanpassing
Uitspraak van party-guru op zaterdag 19 februari 2011 om 12:56:
maar trance en progressive nog steeds ook hoor

Tiesto is anders aardig omgeslagen :) vind Armin de laatste jaartjes heel wat beter :yes:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 februari 2011 om 11:35:
Het zal vast vet worden maar het gaat mij om het principe dat id&t alle goede concepten om moet gooien

:gaap:

Uitspraak van Alexander op zaterdag 19 februari 2011 om 13:52:
vind Armin de laatste jaartjes heel wat beter

sinds zijn nummer 1 positie vind ik 'm juist bergafwaarts gegaan..
Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 19 februari 2011 om 14:01:
sinds zijn nummer 1 positie vind ik 'm juist bergafwaarts gegaan

Daar ben ik het mee eens, kan je nagaan :D
Armin @ Leiden Koninginnedag 2006!!! dat was echt onwijs goed wat hij daad deed :p

laatste aanpassing
 
Uitspraak van Alexander op zaterdag 19 februari 2011 om 11:54:
Snap het hoor! ik heb gratis kaarten dus ga sowieso
ASOT500 heb ik gisteren gekocht

Ik had ook kunnen gaan, gratis als VIP, maar heb nee gezegd :P
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 februari 2011 om 11:35:
k boycot dit feest bewust na 4 geweldige edities! Het zal vast vet worden maar het gaat mij om het principe dat id&t alle goede concepten om moet gooien. Iets wat meestal slecht uitpakt! Iedereen veel plezier vanavond en tot op Asot 500 :) lekker een echt puur Trance feest!!

Ik boycot mensen die Energy afdoen door te zeggen dat het een slecht feest word,want blijf
dit knap vinden van die mensen al een conclussie trekken over een feest wat nog niet is geweest.

:gaap:


Zo ik heb er zin in

Tiësto :respect:
laatste aanpassing
Wordt gewoon mooie avond, al ben ik er vrij zeker van dat het niet zo vet wordt als Luminosity - Before The Energy, maar daar heb ik zo m'n redenen voor (natuurlijk :P ) ASOT is gewoon weer een mooie, andere gelegenheid om los te gaan.

Heb er ook zin in. Hoop dat ik wat betreft Energy kan zeggen straks; I feel it in my bones.

Want dat is er nu nog ff niet :P
 
Artiest The Force
Is er ook deurverkoop van de kaarten want moet eerst werken en weet niet of ik optijd klaar ben. Help ! .....
Uitspraak van actief op zaterdag 19 februari 2011 om 17:47:
Is er ook deurverkoop van de kaarten want moet eerst werken en weet niet of ik optijd klaar ben. Help ! .....

Nee maar er zijn zat kaarten op PF of Marktplaats te koop.
Streams:
http://www.radio538.nl
http://82.201.100.9:8000/radio538

http://www.dancetunesradio.com
http://true.nl/streams/dancetunes.pls
Have fun allemaal!
Ferry Corsten - Live @ Energy 2011

01. ID
02. Rafael Frost - We Were (Original Mix)
03. Yuri Kane feat. Melissa Loretta - Daylight (DJ Feel Remix)
04. Ferry Corsten pres. Pulse - Once
05. Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made of Love
06. Armin Van Buuren feat. Ferry Corsten - Minack
07. Ferry Corsten - Beautiful
08. Eon - Pocket Damage (Rafael Frost Remix)
09. Dogzilla - Without You (Rafael Frost Remix)
10. ID (Ferry Corsten - ID?)
11. Ferry Corsten - Punk (Marlo Remix)
12. Klauss Goulart - Maximum
13. Urry Fefelove & Abramasi - Stay On The Way
14. Binary Finary - 1999 (Gouryella remix)
15. Cataracta - Prime Meridian (Original Mix)
16. ID
17. Simon Patterson - Mood Swing
18. System F. - Out of the Blue (Giuseppe Ottaviani Remix)

http://www.megaupload.com/?d=UK4EXEWY
ik weet niet hoe tiesto het heeft gedaan, maar 4 stylen na elkaar tot 1 hele brute set weten te draaien?? respect!
wat een vette platen allemaal gehoord de hele avond.
Vond die Tim Berg niet zo heel boeiend voor op de main.
Tiesto :respect: en was ook best rammen bij MarcoV, Wolfgang Gartner en Eddie

genoeg Trance gehoord!
laatste aanpassing
Tiesto - Energy The Network (Radio 538) Jaarbeurs Utrecht NL 19-02-2011

01. ID (sounds like Tiesto's new stuff)
02. ID
03. ID
04. Pendulum - The Island (Tiesto Remix)
05. Pendulum - The Island (Part 2 - Dusk)
06. Tiesto feat. CC Sheffield - Escape Me
07. D.I.M feat. Tai - Lyposuct w/ John Dahlback - Pryamid
08. Kaskade feat. Martina of Dragonette - Fire In Your New Shoes (Sultan & Ned Shepard Electric Daisy Remix)
09. Dune - Heiress of Valentina (Princess) (ID Remix)
10. Martin Solveig feat. Dragonette - Hello (Sidney Samson Remix)
11. ID
laatste aanpassing
Tiësto: WAUW!!! Heb echt van hem genoten en volgens mij genoot hij zelf ook:D
Wat een set..die moet ik hebben!!
Verder vond ik de aankleding erg mager maar de muziek maakte veel goed;)
Eerste filmpjes staan online:

Hardwell





AN21


Avicii


More coming up!
 
Tiesto wat een held!! Geweldig wat hij doet... Geniaal
Deze Energy was het dieptpunt van heel onze feesthistorie....Wat een baggerfeest, heel veel mannen, geen leuk publiek, geen sfeer en ka-uu-tee muziek. Onze laatste Energie ooit dus...heel erg zonde want we hebben er heel wat leuke achter ons liggen...Maar dit was echt zonde van je geld..
bwoah, prima feestje hoor dat Energy! vooral erg genoten van Hardwell, Marco V, Ferry Corsten & Sander van Doorn. laatste uurtje Tiësto was ok, maar niet meer dan dat..
Uitspraak van [JeroeN] op zondag 20 februari 2011 om 12:55:
01. ID (sounds like Tiesto's new stuff)

Klinkt als een remix van Kaleidoscope maar ik kan het fout hebben
tja wat zal ik ervan zeggen. op zich heb ik me wel vermaakt. Maar het genot zat hem toch wel metname in de laatste uurtjes. Ferry was ook goed bezig. Tiesto het laatste uur ook. Sander van doorn was boven mijn verwachting goed :respect: Simon Patterson was ook aan het knallen zeg :respect:
Maar toen ik net binnen was had ik echt het gevoel van "wat doe ik hier" Qua sfeer is de trance-energy vibe toch wel weg. Ik mis dat stukje extra op de 1 of andere manier. De sfeer was zeker niet slecht. Maar het gouden randje ontbrak een beetje.
Dat 1 richtingsverkeer is onzin voor zo'n bij lange na niet uitverkocht feest.
En de trance in een kleine hal vond ik ook niet zo geniaal.
kortom: Wel vermaakt. Maar het was het geld niet waard. Als ik dit vergelijk met Hardbass vorige week dan had ik daar voor dezelfde centen veel meer feest voor mijn geld.
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 februari 2011 om 14:53:
Tiesto wat een held!!

Nou gister voor mij ef niet wat een baggerset echt alles door elkaar.
Volgens mij draaide hij maar wat zo kwam het bij mij over.
Aankleding op main vond ik echt vet zeer vette lasers :kwijl:
Sander was voor mij koning als je Tiësto naar huis kan draaien doe je het goed :respect:
 
Ja er zitminder lijn in bij tiesto ja.. Maar het is erg fris en verrassend... Ook zulke vette remixen gehoord van oa in the dark.

Trance liefhebbers moeten toch toegeven dat er geniale platen tussen zitten...
tja
ik had wel zin in het nieuwe concept om eerlijk te zijn
aankleding en organisatie was zoals altijd helemaal goed.

maar goed , de 2 kleine zalen deden het niet voor mij , te weinig sfeer of er werd slecht gedraaid maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Marco V draaide zoals altijd helemaal top en die heeft altijd een cross over sound gehad.
Maar mijn grootste probleem was dat het weliswaar leuk was om eens wat nieuwe stijlen muziek te horen alleen zit er geen lijn in. trance draait altijd een bepaalde sfeer en dan bouwt zo'n set op. Nu zat er zoveel variatie en verschil in de sets dat er altijd wel een enorm kutnummer tussenzat waardoor ik er helemaal uit was. of wat me ook opviel dat er naar climax werd toegewerkt maar uiteindelijk was het dan niet helemaal een climax ofzo of kwam er ineens een heel ander nummer.
Muzikaal gezien vond ik het gewoon geen succes. ID-T zal wel weer eigenwijs zijn en stug doorgaan met deze nieuwe lijn maar beter passen ze het concept weer aan naar trance energy en knallen ze er 2 zalen bij ...1 club of hardtrance en 1 een beetje in de nieuwe stijl.
 
Al bij al hadden wij een leuke nacht die we meerendeels in Connect doorbrachten, vooral Ferry, Jochen en Simon waren geweldig. :-)

Ik begrijp echt niet waarom trance werd weggemoffeld in die kleine zaal, al erg genoeg dat het concept werd veranderd.

De lazers op Play waren knap maar verder sobere belichting, bij Connect vond ik de videoprojectie ook super maar ze hadden daar ook wel wat lazer mogen gebruiken, bv figuren met lazer geprojecteerd op de doeken was ook tof geweest.

Wat ons nog het meest stoorde was de mentaliteit van sommige no-tranceminded mensen die aanwezig waren, meermaals opzettelijk duwen, wanneer je filmpjes wou maken meermaals hand ervoor zodat je niets meer filmt, handtastelijk,...nooit op die manier gehad bij TE, ben ook zeer verdraagzaam en kan best wel tegen een beetje vriendschappelijke aanraking of grapjes.

Heb er een dubbel gevoel aan overgehouden en zal nog moeten nadenken of het onze trip vanuit België nog waard is.
lasershow in 3d voor mensen met een 3d tv en of monitor.
laatste aanpassing
Uitspraak van Constant op zondag 20 februari 2011 om 21:00:
lasershow in 3d voor mensen met een 3d tv en of monitor.
laatste aanpassing 20 februari 2011 21:00

wowwwwwwwwwww, dat ziet er vet uit :respect:



(k)
Nieuwe stijl, ik zal het een kans geven! Maar de basis trance helemaal wegmoffelen lijkt me niet helemaal de bedoeling. Respect voor id&t om verandering in muziekstijl te brengen, maar teveel verandering brengt altijd weerstand!!!!

Dus voor (trance)energy 2012; kleine zalen voor experimenten gebruiken van de nieuwe electical sound en trance grote zaal en één zaal hard trance!!!! Succes gegarandeerd!
Ik vond t helemaal geweldig Wippenberg, Lange, Ferry, Jochen en Sander meegemaakt en eigenlijk vanaf de 1e 5 minuten tot aan 7h geknald.

Met heel veel supergezellige mensen gesproken, gelachen en gedanst, thank you all!

En voor alle boycotters en critici. Sorry, maar jullie hebben echt een waanzinnig, hard en trancy knalfeest gemist! :)
Heb me goed vermaakt, maar dat kwam niet zozeer door het feest maar door mn gezelschap. Erg genoten van ATB en Ferry.. Tiesto geskipt na het 1e nummer. Hoopte toch wel dat hij op (trance) Energy wel zou openen met een tranceclassic maar gezien de tracklist heeft hij verder vrij weinig trance gedraaid. Gelukkig draaide Ferry in de andere zaal wel lekker. Dit was mn 8e TE en ik denk dat ik het daar op deze manier ik ook bij ga laten. gelukkig werd er bij before the energy wel weer heel erg fijn gedraaid. nu maar wachten op asot500..
Uitspraak van [JeroeN] op zondag 20 februari 2011 om 12:55:
Tiesto - Energy The Network (Radio 538) Jaarbeurs Utrecht NL 19-02-2011

01. ID (sounds like Tiesto's new stuff)
02. ID
03. ID
04. Pendulum - The Island (Tiesto Remix)
05. Pendulum - The Island (Part 2 - Dusk)
06. Tiesto feat. CC Sheffield - Escape Me
07. D.I.M feat. Tai - Lyposuct w/ John Dahlback - Pryamid
08. Kaskade feat. Martina of Dragonette - Fire In Your New Shoes (Sultan & Ned Shepard Electric Daisy Remix)
09. Dune - Heiress of Valentina (Princess) (ID Remix)
10. Martin Solveig feat. Dragonette - Hello (Sidney Samson Remix)
11. ID

Correcte tracklist is:
01. Tiësto - Club Life
02. Tim Mason - The Moment
03. Jordy Lishious - Lump
04. Ankhen pres Kahn - Unwanted
05. Pendulum - The Island (Tiësto Remix)
06. Pendulum - The Island (Part 2)
07. Tiësto ft. CC Sheffield - Escape Me (2011 Mix)
08. DIM & Tai vs. Dirty South - Lyposuct Pyramid (Dirty South Mashup)
09. Kaskade ft. Martina of Dragonette - Fire In Your New Shoes (Sultan & Ned Shepard Remix)
10. Dune - Heiress Of Valentina (Alesso Exclusive Mix)
11. Martin Solveig ft. Dragonette - Hello (Sidney Samson Remix)
12. ID
Uitspraak van Timpie op zondag 20 februari 2011 om 04:12:
Ferry Corsten - Live @ Energy 2011

01. ID
02. Rafael Frost - We Were (Original Mix)
03. Yuri Kane feat. Melissa Loretta - Daylight (DJ Feel Remix)
04. Ferry Corsten pres. Pulse - Once
05. Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made of Love
06. Armin Van Buuren feat. Ferry Corsten - Minack
07. Ferry Corsten - Beautiful
08. Eon - Pocket Damage (Rafael Frost Remix)
09. Dogzilla - Without You (Rafael Frost Remix)
10. ID (Ferry Corsten - ID?)
11. Ferry Corsten - Punk (Marlo Remix)
12. Klauss Goulart - Maximum
13. Urry Fefelove & Abramasi - Stay On The Way
14. Binary Finary - 1999 (Gouryella remix)
15. Cataracta - Prime Meridian (Original Mix)
16. ID
17. Simon Patterson - Mood Swing
18. System F. - Out of the Blue (Giuseppe Ottaviani Remix)

01. Edu pres. Time Traveler - Only Beats That Matter
16. Archelix - Dream Of You
laatste aanpassing
Was gewoon een ziek feest, maar wel meer house dan trance. Tegenwoordig gaat het gewoon steeds meer naar house toe, vandaar dat ze het concept ook hebben veranderd. Avicii, Tiesto, Sander van doorn draaiden echt super en de lasers/lichten erbij maakten het helemaal af.

Voor echte trance gewoon naar asot, ben er ook bij;)
Uitspraak van springplank op maandag 14 februari 2011 om 12:57:
1. Jes – Awaken (Ronski Speed remix)
2. Fabio XB – Reflected (Cressida remix)
3. Jens Lonnberg – Last breath (active remix)
4. Reeves – Dreams (Jon ‘o Bir remix)
5. Super8 and dj tab – Helsinki scorchin
6. Markus Schultz feat Andy Moor – Daydream (Ronski Speed remix)
7. Solid Globe – North Pole (Guiseppe Ottaviani remix)
8. FIlo & Peri feat Audrey Gallagher – this night (Dash Berlin remix)
9. Haris C – Time to say goodbye
10. Bobina feat Betsie Larkin – You belong to me (original vocal mix)
11. Daniel Kandi – Promised (Emotional mix)
12. Sunlounger feat Zara – Lost (Aly & Fila remix)

Geniet ervan, of niet..
laatste aanpassing
Tnx ...ernstig lekker
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 februari 2011 om 20:46:
Ik begrijp echt niet waarom trance werd weggemoffeld in die kleine zaal, al erg genoeg dat het concept werd veranderd.

Ja dat was nog het meest treurige van de avond. Wat een kale bende ook. Alleen een 360 graden scherm en 2 setjes speakers (die overigens wel hard konden). Had je een break bij Connect dan kwam het harde geluid van de Execute zaal er doorheen. Ook bij de binnenkomst ging het mis, moet je inloggen via de officiele website om zo de timetable + floorplan te kunnen zien. Waardeloos gedoe. :frusty: Uiteindelijk heb ik me goed vermaakt met de sounds @ Connect, maar de leuke sfeer en de oude TE vibe was zelden te vinden helaas.
Heeft Tiesto veel trance gedraaid? Of meer zo house. Ik ga in twee maanden naar Bal en Blanc en vroeg mezelf precies hoe veel trance draait hij daar en jammer zal hij daar in het house zaal zijn.
laatste aanpassing
meer trouse ;)
Heeft iemand een link voor mij van de gehele set van Tiësto ipv de eerste 45 min??
Men, wat draaide hij goed zeg!!!! Ik ben ook niks anders van hem gewend haha! :lol: :D
Uitspraak van Miss Dancefreak op dinsdag 22 februari 2011 om 14:17:
Heeft iemand een link voor mij van de gehele set van Tiësto ipv de eerste 45 min??
Men, wat draaide hij goed zeg!!!!

+1
Nog een aantal vette video's van Avicii en Tiesto in HD:






















Uitspraak van Miss Dancefreak op dinsdag 22 februari 2011 om 14:17:
Heeft iemand een link voor mij van de gehele set van Tiësto ipv de eerste 45 min??

Die zal er zeer waarschijnlijk niet zijn dus zeer waarschijnlijk ook niemand hebben ;)